Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz BigBlackDog #11386 üzenetére

    Annyit hozzátennék hogy az esélyek jobbak benzinessel, amennyi Volvóm volt már, újabb, régebbi, benzin, dízel... A D5-nél benézhet egy porlasztó, szíjszakadás, magasnyomású vagy pillangószelepsor leragadás esetleg DPF. Ezek közül egyik sem olcsó művelet, és bár én is szeretem a D5-öt, egy nagyon megbízható konstrukció, mi is adtunk el kettőt 500.000,- km feletti futással, eredeti porlasztókkal, turbóval. Tehát ezek ott vannak extrába a benzineshez képest. Ezek mellé ugyan úgy ott van mindegyikbe a generátor, klíma, központizár hogy csak párat említsek ami esélyes hogy cserés lesz 10 -12 év körül.

    Az én tapasztalatom hogy: Benzines megbízhatóbb, élvezetesebb, viszont többet kell bele tankolni, D5 hosszútáv bajnok, kevesebb fogyasztás, dízelek között igen kellemes karakter és hang, viszont sokat rövidtávon használva könnyen savasodik az olaj, gyakrabb csere kell, illetve a fentebb sorolt dolgok. Felhasználás függően, mikor 3 havonta mentem Angol Magyar utakra akkor D5 volt nekem is, soha nem hagyott ott még leragadt pillangószelep sorral sem. Viszont mióta sokkal több a rövid táv és alig fut hosszút, azóta szívó benzin.

Új hozzászólás Aktív témák