Megduplázódott az igény az összecsukható készülékekre a vállalati szektorban

105%-os YoY növekedést mutat a termékkategória a Samsung céges ügyfeleinek körében.

Nem újdonság, hogy a Samsung nagy mennyiségben kínál telefonokat a vállalati szektoroknak, a Galaxy XCover 6 Pro modellből például 740 ezres darabszámban vásárolt a Wallmart, hogy a szerintünk is kifejezetten jól sikerült készülékkel váltsák ki az eddig a dolgozók által használt walkie-talkiet és kézi szkennert. De a hazai piacon is van hasonló példa, a Samsung strapabíró készülékei például az MVM-nél is rendszeresítve vannak. Idén viszont már jelentősebb számmal képviselteti magát az XCover mellett egy másik Galaxy család is a vállalati eladásokban, ez pedig nem más, mint a Z-széria.

A Bloomberg Professional és a DocuSign optimalizált felülete a Galaxy Fold belső kijelzőjén.A Bloomberg Professional és a DocuSign optimalizált felülete a Galaxy Fold belső kijelzőjén. A Bloomberg Professional és a DocuSign optimalizált felülete a Galaxy Fold belső kijelzőjén. (forrás: Samsung Newsroom) [+]

A Samsung január és október között 105%-os növekedésről számolt be 2021-hez viszonyítva az összehajtható készülékek vállalati szegmensben történő értékesítésében. Bár azt nem részletezi a cég, hogy a Flip és a Fold modellek milyen arányban oszlanak meg, vélhetően a Fold a helyzet nagyobb nyertese a belső kijelzőben és az ehhez írt speciális programokban rejlő lehetőségek miatt. Van például a nagy kijelzőhöz optimalizált tőzsdefigyelő (Bloomberg Professional) vagy a hivatalos aláírásokat segítő, a tollal és a DeX móddal is együttműködő app (DocuSign).


(forrás: Samsung Newsroom)

A Samsung 2022-ben összesen 16 millió darab foldable készüléket szállított le, ez 73%-os növekedés a tavalyi évhez képest. A kategória dél-koreai pionírja 2023-ra vonatkozóan 26 millió eladott darabbal számol.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés