Az Apple a negyedik pénzügyi negyedévre összesen 52,6 milliárd dollár bevételt könyvelhetett el a júliustól szeptemberig tartó időszakban. Ez éves összehasonlításban a megegyező tárgyidőszakhoz képest 12%-os növekedést jelent. A bevételek 62%-a nemzetközi értékesítésből származik. Az Apple jelentése alapján 46,67 millió iPhone-t és 10,3 millió iPadet értékesített, szolgáltatásokból pedig 8,5 millió dollár bevételre tett szert, ami a valaha volt legmagasabb forgalom a szolgáltatások és digitális tartalmak eladásait tekintve.
Ezzel együtt a gyártó komolyan küzd a nemzetközi piacon, konkrétan a Huawei-jel, akik két egymást követő hónapban is beelőzték a cupertinóiakat. Az előrejelzések alapján az Apple a kitűnő eredmények ellenére jövő nyárra a harmadik helyre szorulhat a Samsung és a Huawei mögött, ha a kínai gyártó így folytatja, noha az indiai piacon egyikük sem rúg labdába a Samsung és a Xiaomi mellett. Pedig igen szignifikáns terület, ahogy Kína is, ahol most sikerült erősíteni, főleg a korábbi modellek növekvő értékesítésének köszönhetően. Ráadásul kezdődik az ünnepi szezon, ami hagyományosan erős az Apple-nek.