Nem történt meg azonnal, ám szép lassan a tradicionális óragyártók is ráeszmélnek, hogy bizony, az okosórákban, az aktivitásmérőkben és a kapcsolódott kütyükben komoly üzleti potenciál lakozik. Előbb a Fossil, majd a TAG Heuer mutatott be Android Wear rendszerű órát, az előbbi ennyivel azonban nem elégszik meg. Amellett, hogy októberben másik hat karra erősíthető okostermékről is lerántotta a leplet, a The Wall Street Journal szerint most beleegyezett, hogy 260 millió dollárért felvásárolja a Misfit Incorporatedet, amely fitneszkütyük gyártásával foglalatoskodik.
A Q Founder bejelentése után a Misfit felvásárlásával újabb lépést tesz a Fossil az okostermékek piaca felé (forrás: DigitalTrends)
Ez nagyjából 75 milliárd forintot jelent, ami nem kis pénz, viszont a Misfit tapasztalata a piacon sokat segíthet a Fossil Groupnak abban, hogy viszonylag gyorsan, komoly részesedésre tegyen szert a folyamatosan bővülő szegmensben. Sonny Vu, aki a Misfit társalapítójából és vezérigazgatójából a Fossil okoskiegészítő részlegének vezetőjévé lép elő, megjegyezte, hogy komoly márkanév nélkül a kis gyártóknak nincs esélyük tekintélyes pozíció elérésére, éppen ezért lehetett az ajánlat előnyös az ő részükről, hiszen a munkájuk beépül egy ismert és komoly anyagi forrásokkal rendelkező vállalat rendszerébe. A felvásárlási procedúra még az év vége előtt lezárulhat.