A Vivo lesz a 2018-as labdarúgó VB hivatalos támogatója

Hirdetés

A Nemzetközi Labdarúgó Szövetség 400 millió eurós megállapodást írt alá a harmadik legnagyobb kínai gyártóval. A júniusban kezdődő Konföderációs Kupa és a szintén Oroszországban megrendezésre kerülő 2018-as Világbajnokság hivatalos szponzorának címét a Vivo birtokolja. A megállapodás kiterjed a 2022-es katari játékokra is. A Vivo 2022-ig éves szinten 60-70 millió euróval járul hozzá a FIFA által megrendezett tornákhoz, ami nyilvánvalóan óriási lehetőség a gyártó számára a nemzetközi piacon való brand-építésre.


[+]

A világszinten ötödik, hazájában pedig harmadik helyen álló Vivo igen jól kezdett idén, az első negyedévben több, mint kétszer annyi készüléket értékesített, mint egy évvel korábban, jelentősen növelve piaci részesedését is. Jelenlegi csúcsmodelljük, a Vivo Xplay 6 ígéretes specifikációval került bemutatásra, kissé ismerős, azzal együtt tetszetős formatervvel, a világbajnokságra viszont különleges készülékkel készülnek, amely a futballrajongóknak ígér kivételes élményt.


[+]

Mellesleg nem ez az első eset, hogy a Vivo sporteseményekhez adja a nevét: az indiai Indian Premier League (krikett) fő támogatója, valamint az NBA China stratégiai partnere. Ezek a partnerségek viszont értelemszerűen keveset lendítettek a márka nemzetközi ismertségén.

Hirdetés

Középkategóriás vagy prémium telefon? Nézd meg, melyik éri meg jobban 2025-ben!

PR Ha őszintén közelítünk a témához, akkor viszonylag gyorsan ráláthatunk azokra az érvekre, amik végül segítenek a döntésben.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Vivo

Azóta történt

Előzmények