- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- MIUI / HyperOS topik
- iOS alkalmazások
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Aktív témák
-
Xirtam
veterán
válasz Oliverda #42050 üzenetére
Iszom szavaidat. Ha jövőre folytatják a konstrukciót talán versenyképes lesz. De a VB autó már egy kiforrt példány . . . hiszen 3. éve ez a RB megy. Nem lett volna ezzel probléma 2008-ig amikor még voltak tesztek. Beleölnek több száz milliót és ott a VB mert halálra tesztelik magukat. De már külön teszt csapat sincs mint anno.
D.OrionPersze ez mind erős magánvélemény, nem értek sem az aero-hoz sem a telemetriához, csak ránéztem a kocsira és azt mondom amit abból látok.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz Xirtam #42036 üzenetére
Figyeld csak meg, hogy egész évben kullogni fog a Williams. A pilóták és a csapat azt nyilatkozik amit a sajtó és a szponzorok hallani akarnak. Elég csak ránézni a kipufogó rendszerükre... Annyira egyszerű, mint egy faék. Az autó orra is eléggé puritán. Az első szárnyban vannak jó elképzelések, de ami mögötte van.. konkrétan nincs ott semmi. Kicsit olyan faék jellegű az a kocsi. Persze ez mind erős magánvélemény, nem értek sem az aero-hoz sem a telemetriához, csak ránéztem a kocsira és azt mondom amit abból látok.
-
-
D.Orion
veterán
válasz Xirtam #42051 üzenetére
Most akkor konkrétan ez mind a válaszod? Ehhez csak gratulálni tudok, már bocs. Ha van valami egyértelmű bizonyítékod arra, hogy jó a Williams, akkor azt szeretném látni. Ezekből a teszt adatokból aki messzemenő következtetéseket tud levonni az ott ül már az egyik csapat boxában...
Laikusként nézd meg az autókat, nézd mégig, hogy melyik hogy használja ki a lehetőségeit. Vesd össze akár a McLaren-el a Williams-et. Rakd egymásra a két autót és láthatod, hogy milyen hiányosságai vannak. De ha lejjebb keresel, akkor rakd oda a Lotus mellé. Szembetűnően egyszerű és puritán a Williams kasznija.
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz Xirtam #42049 üzenetére
Én azt nem tudom milyen megfontolásból írogatsz ilyeneket, de a Nascar autókban igen is van fék. Ha már Montoya-val példálózol, akkor tessék, itt van Hamilton:
„Azt hiszem, ez az autó háromszor nehezebb egy Forma-1-es autónál, de igazából ezt nem lehet érezni. A fékek meglepően jók, Tony elmondta, általában hol szoktak fékezni száraz pályán, és nem hiszem, hogy onnan sokkal messzebb fékeztem nedves körülmények között. Miközben a tévében úgy tűnik, folyamatosan csúsztatom az autót, én ezt nem éreztem. Nagyon stabilnak éreztem az autó hátulját”- dicsérte Tony Stewart autóját az F1 2008-as bajnoka.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Xirtam
veterán
válasz D.Orion #42054 üzenetére
Ettől te még nem látod az autó körüli levegő útját, örvényeket amiket generál az autó. Hiába számodra puritán, valószínűleg meg volt az oka. Ettől az autó karakterisztikája lehet jó.
!Overdose!Inkább maradok annál amit én mondtam, tegnap néztem ezt nyilatkozta. És inkább adok az ő szavaira aki több évet lehúzott az F1-ben és a Nascar-ban is.
Meg te arról beszélsz amikor Hamilton autót cserélt. Én pedig oválról.
"They slide around a lot, they have no breaks. I mean, when I tell you NO breaks,
because the car's so heavy and the brakes are so tiny." Montoya[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz Xirtam #42056 üzenetére
de alapvető a fék, és használják is a pályán, tegnap pl fékhiba miatt ment a falba az egyik, legalábbis miután összetörte azt mondta hogy beesett a fékpedálja fékezéskor ... és óvatosan kell használni h ne melegedjenek túl, szóval a kis fékek kb erre vonatkozhat, megfontoltan kell használni mert ha folyamatosan rosszul használod akkor túlmelegszik
-
#70869248
törölt tag
válasz -Mike- #42058 üzenetére
erről ez a videó kattan be
youtube/zseniálisSonoma-ban bajban lennének a nagy vasak ha nem lenne fék
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
Tudom-tudom, nem mindenki van fent FB-n.
-
AMD Power
titán
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Nowhereman
őstag
válasz [CS]Blade2 #42070 üzenetére
lehet, hogy azt már egy orosz mérnők tervezte, aki a jellegzetes kelet-európai útviszonyokban gondolkodott...
Utánam a kondenzcsik!
-
#56474624
törölt tag
válasz Xirtam #42039 üzenetére
Én csak azt nem értem, hogy az én általam leírt tipp miért rosszabb, mint itt bárki másé?
Mert nem egyezik azzal, amit látni szeretnél? Csak mert a többihez nem szóltál hozzá, ha jól vettem észre.
Mindenki a tesztekből indul ki, na meg valamelyest az elmúlt évek erőviszonyából. De ugye utóbbit sem érdemes túl komolyan venni, láttunk már karon varjút néhányszor. Azt se felejtsük el, hogy a Renault Kubicával gyakran igen meggyőző tudott lenni, hogy ne menjek annyira hátra az időben, mikor vb-k lettek. -
#70869248
törölt tag
válasz #56474624 #42076 üzenetére
Grosjean miatt én is szeretném ha előrébb lenne a Lotus, de nem tudnám oda sszámolni, biztos hogy nincs rossz autójuk, de nincs miért azt mondjam hogy valószínűleg jó autójuk van.
Sztem a Toro fog előrelépni, Vergne miatt, és a Caterham...náluk majd meglátjuk hogy a Williams-nél buktak-e a versenyzőcserén annyit amit nyertek a Cosworth leváltásával..
A Ferrari-ban vannak lehetőségek....persze ha nem kukázzák.
A Lotus versenyzőpárosban erősebb, de sztem technikában gyengébb mint mondjuk a Sauber.[ Szerkesztve ]
-
#56474624
törölt tag
Ezt de rossz volt olvasni.
Tényleg ilyet lenyilatkozott Schumacher? -
#56474624
törölt tag
válasz TESCO-Zsömle #42080 üzenetére
Merem remélni. Gáz lenne egy ilyen nyilatkozat Schumachertől. Akkor miért lenne ott Melbourne-ben?
-
-
Pá
addikt
válasz #56474624 #42079 üzenetére
Nemzetközi oldalakon és forumokon sehol sem láttam ilyen nyilatkozatot, szóval tartok tőle, hogy ez egy újabb f1lájvos kreálmány.
Annyit mondott Schumi, hogy egyelőre még valszeg erőből nem fog tudni nyerni a Merci.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
rocket
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #42083 üzenetére
Kristalygomb
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Xirtam
veterán
"Mindenekelőtt szeretném megköszönni mindenkinek az eddig elvégzett munkáját" - mondta a kétszeres világbajnok a jelenlévőknek. "Nagyon intenzív hónapok és hetek vannak mögöttünk, és tudom, hogy mindent beleadtatok, hogy a nap huszonnégy órájában dolgoztatok a pályán, és itt a gyárban azért, hogy egy erős autót biztosítsatok nekem és Felipének. Az új autónak vannak olyan jellemzői, amelyeket nehéz megérteni, és talán még nem vagyunk ott, ahol lenni akarunk. De mindannyian átéltünk már jó néhány formula-1-es szezont, és mindannyian jól tudjuk, hogy amíg nem vagyunk Ausztráliában, nem tudhatjuk, hogy valójában hol állunk a többiekhez képest. Sok mindent mondanak és sok elképzelés van, de senki nem tudja az igazságot. Például tegnap a Red Bull, akit sokan a legerősebbnek tartanak, csak néhány kört teljesített, és utolsók voltak a tabellán: ha valami hasonló történt volna velünk, elszabadult volna a pokol, de igazából ezt észre sem vették. Mindent bele kell adnunk, hogy javuljunk, jobban, mint akármikor máskor, a visszapillantó tükrökért felelős embertől egészen a dugattyúkért felelősig. Egységesek vagyunk és mindent beleadunk, mert mindannyian ugyanazt akarjuk. Csak egy két évvel ezelőtti szituációra hadd emlékeztesselek titeket: az utolsó barcelonai teszten ötödikek voltunk a Red Bull, a McLaren, a Sauber és a Force India mögött, és két héttel később kettős futamgyőzelmet értünk el Bahreinben. Nem az számít, hogy az első versenyen legyél az első, hanem az, hogy novemberben, a világbajnokság végén..."
Fernando approved Domenicali’s words: “Above all I want to thank you all for the work you’ve done. These were some very intense months and weeks and I know that you’re giving it your all, that you’re working 24/7 on the track and here at the Works to provide me and Felipe with a strong car. The new single-seater has some characteristics, which are difficult to understand and maybe we’re not where we want to be yet. But we’ve all live through many Formula 1 seasons and we all know very well that until we’re not in Australia we don’t really know where we stand regarding to the others. There’s lots of talk and many ideas, but nobody knows the truth. For example yesterday Red Bull, considered by many to be the front-runner, had only a few laps and the last time on the sheet: if something similar had happened to us, hell would have broken loose, but here nobody really noticed it. More than ever we have to give it our all to improve, from the one who’s responsible for the rear-view mirror to the one who’s responsible for the piston. We’re united and we’re giving it our all, because we all want the same. I just want to remind you of an episode two years ago: at the last test in Barcelona we were fifth behind Red Bull, McLaren, Sauber and Force India and two weeks later we gained a one-two win in Bahrain. What counts is not to be first in the first race, but in November, at the end of the Championship….”
ferrari.com
[ Szerkesztve ]
-
rocket
nagyúr
válasz #56474624 #42085 üzenetére
Akkor nem 43 eves volt, es nem irtam olyat, hogy most mar ne tenne oda magat.
#42087: "Csak egy két évvel ezelőtti szituációra hadd emlékeztesselek titeket: az utolsó barcelonai teszten ötödikek voltunk a Red Bull, a McLaren, a Sauber és a Force India mögött, és két héttel később kettős futamgyőzelmet értünk el Bahreinben. Nem az számít, hogy az első versenyen legyél az első, hanem az, hogy novemberben, a világbajnokság végén..."
Ami akkor nem jott ossze, igy meg eleg hulye peldat hozott fel
Azert latszik Alonson, hogy nem a szavak embere.[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Qorthral
őstag
válasz Oliverda #42089 üzenetére
Jóféle kell legyen, mert a hatása frenetikus néhány hsz-t látva...
Btw szerintem idén a Lotus és a Merci fog várakozáson felül szerepelni...
A McLarent a RB elé várom, ha nem is feltétlenül kapásból, de év végére. Valószínűnek tartom, hogy idén egy erősebb Webbert fogunk látni, aki még ha nem is lesz képes rendszeresen verni Vettelt, de eléggé meg fogja nehezíteni a dolgát, így a Meki párosa előtt adódik a lehetőség. Hamiltont erősebbnek várom, mint Buttont, szerintem most helyre áll a világ rendje és nem a gumimágus lesz a gyorsabb (Bár jónak tartom Buttont, Hamilton bőven jobb képességű, csak még mindig nincs egyben.)
Alonso éve hasonló lesz szvsz, mint a tavalyi volt, néhány dobogó egy arra sem alkalmas autóval. Jó lenne egy erős Ferrari és hármas versenyfutás a VB címekért, de ha már Fry is elismeri a gondokat, akkor ott tényleg baj van. Egyetértek Olival btw, mikorra a Ferrari megközelíti az élen álló kettőst annyira, hogy Alonso zsenialitása elég legyen a futamok behúzására, már késő lesz.
A FI és a Sauber is erősnek tűnik, sőt, a Torrot sem írnám le, bármelyikük okozhat meglepetést, de nagyon szorosan állnak szerintem.
Még egy tipp a végére: 2012-ben Raikkönen és Schumacher dobogót is láthatunk (60%-60%), valamint lesz Alonso futamgyőzelem és nem zárom ki az első Rosberg győzelmet sem, mondjuk 25%.PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
-Nemtom-
senior tag
Beírom ide is:
F1liga 2012 elindult! Lehet nevezni
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Peat;)
veterán
válasz Qorthral #42091 üzenetére
Ez a szoros a mezőny dolog általában az első futamon tisztázódik . Mindig ilyeneket mondanak, de ami kocsi tavaly másfél másodpercet kapott körönként (nem a HRT vagy Virgin) akkor ott most nem találtak hirtelen több mint egy másodperccel többet mint az élcsapatok mérnökei, hogy csak 5 tized legyen a különbség. Két kakukktojás van: a sauber mert nekik nem volt kifejlesztve jól a diffi tavaly spórolás miatt, így lehet hogy 1-2 helyet előrelépnek. Meg a Lotus mert tavaly félretervezett autóval nyomták le az idényt, nem tudjuk miket csináltak a háttérben, ha csináltak valamit. A többi dolog nem hinném hogy nagyon változott volna, a két élcsapat megint el fog húzni, már ha a mclarennél most összeszedetten versenyeznek és taktikáznak. Tavaly több volt az autóban, láthattuk 1-2 futamon hogy Vettel volt az aki megverte őket és nem a Red Bull csodataliga mert akkor épp egy szinten voltak a gépek.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz rocket #42088 üzenetére
Szerintem rendben van. 2010-re gondol, hogy kettő győzelemmel kezdtek, de nem lett meg a VB. Azt mondja, hogy nem az számít, hogy az első versenyt megnyerjék, hanem év végén a ponttáblán legyenek elsők. Teljesen jó a példája. Arra célzott, hogy hiába kezdtek kettő győzelemmel, az még nem garancia a VB-re, ahogy fordítva is igaz, attól mert nem nyernek az első versenyen, még év végéig több pontot szerezhetnek mindenki másnál. (2010 Redbull-Vettel)
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
Azért ebből egyértelműen látszik kik vannak a legjobban lemaradva. Inkább úgy fogalmazok kinek volt a legtöbb szüksége még adatra. . . McLaren & Red Bull elég lazára vette a figurát. Így valószínűleg 1-2.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz TESCO-Zsömle #42098 üzenetére
Az pedig egyértelműen látszik, hogy Red Bull & Mclaren felkészülten várja az idény kezdést. Mindenesetre szerintem pár plusz kör nem ártott volna még. Így tesztek híján. De hát ők tudják.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Xirtam #42099 üzenetére
Minek körözgessenek, ha kész az autó? Csak növeli az esélyét, hogy az ellenség kikémleli őket.
Amúgy szerintem sokat mond, hogy a sorrend élén az a két csapat van, akiknek a legtöbb problémájuk volt az idei autóval. Ugye a Mercinél megint a gumi a gond, a Ferrarinál meg kb minden, mert teljesen új a koncepció.
Sub-Dungeoneer lvl -57