- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Yettel topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
Aktív témák
-
Iron Funeral
őstag
válasz Oliverda #166 üzenetére
Vissza kéne nézni, de szerintem trulli mellé/mögé jött vissza, csak picit nagyobb sebességgel mint ők.
Na már palik is érzi, hogy Rai megnyomja a KERST
MEGVAAANBadoer még a végén pontot szerez
[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
Vandit.
addikt
válasz Oliverda #478 üzenetére
Akármennyire Kimis és ferraris vagyok el kell ismernem, hogy ott valóban volt hely csak nem akarta bevenni a kanyart, mert akkor belassult volna és jó, ha 5. lett volna.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Ijk
nagyúr
válasz Oliverda #515 üzenetére
Jólvan, csak azért kérdeztem mert a Ferrari vs. FIA-hoz hasonlóan hátha erre is van valami elméleted. BMW nem szól, pedig ők aztán össze is veszhetnek a FIA-val, úgyis kilépnek. Briattoréről is nehéz elképzelni, hogy befogja azt az ólajtós száját, főleg, hogy magasról ....ik a FIA-ra.
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
Ijk
nagyúr
válasz Oliverda #539 üzenetére
Hülye lett volna lassítani és beragadni a többiek közé. Inkább kiesik, minthogy végigvonatozza a versenyt a 6. helyen. Most legalább nem mondhatja senki rá, hogy nem elég agresszív. Mondjuk nem engem kell meggyőznöd, hogy bezony csalásnak minősíthető.
Mindegy befejeztem ezt a vitát, megyek eszem egy jégkrémet Jó mulatást!/人◕ ‿‿ ◕人\
-
LOTR
addikt
válasz Oliverda #539 üzenetére
hát a rázókövön meg a füvön még lett volna hely, de az mégsem aszfalt
különben meg így van, sokkal jobban jött így ki az egészből - ezen nincs is mit tárgyalni, ez volt a legelőnyösebb választás, és valószínű bárki más ugyan ezt tette volna, és tette is most is és korábban is és a jövőben is lesz még ilyen eset biztosan
most neki volt ezzel szerencséjeIjk
persze, hogy igazi[ Szerkesztve ]
One Ring to rule them all
-
hobizoli
nagyúr
válasz Oliverda #539 üzenetére
Nyalonzonak is volt eleg helye Rascasse-ban, megis sipakoltak, hogy jaaaaj, de az a 0.2sec az jaaaaj az pont ott ment el jaaaaj, pedig idealis iven fordulhatott vegig.
Keresztkerdes: Barics ott ahol Hami meg Button kiallt nem veletlenul egy 5m-rel kerulte csak el a palyavonalat es szerzett ezzel elonyt?
Ja es Buttonka egesz veletlelenul, nem ugyanott ment a 1. kanyar utan ahol KR is? Ja de.
hobizoli
több drón kell ;P
-
Viktor77
titán
válasz Oliverda #509 üzenetére
Hamiltont mivel illetnéd a "nyíltan a bírák szemébe hazudok" eset után?
Amúgy a sok nagyokosnak még mindig nem esett le, hogy nem csak a bírák nézték el neki az esetet (biztos véletlenül), hanem a többi csapat is (még Fisichella is). Erre mi a magyarázat? Minden csapatot lefizetett a Ferrari?
Csinálni kell. Kész. Pont.
-
D@ni88
addikt
válasz Oliverda #587 üzenetére
és az nem tűnt fel hogy pl az Eau Rouge-ig nem tud határozottan közel kerülni a BMWhez? majd ahogy mennek át a kanyaron egyből esik a nyakára. Sztem nem merte padlógázzal megküldeni a BMW a hideg gumik miatt (nemtomkiült benne)
[ Szerkesztve ]
-
D@ni88
addikt
válasz Oliverda #637 üzenetére
de nem érted, az nem hasonló volt. az a hasonló amit a rajt után csináltak tavaly, ott a fél mezőny kiment kívülre... és nem osztottak büntit. levágás, és a baleset kikerülése közt van különbség
jah és látod, egyből Hamilton ugrott be neked, látszik hogy hiába próbáljuk neked elmondani mivolt, a Hamilton centrikus világképed nem segít ebbenSzval utolsó mondatba kiemelném, nézd meg a tavalyi videót, hogy ott mennyien hagyták el a pályát, és keresd vissza nyugodtan hogy mennyinek lett ott büntetve. pedig ott még vizes is votl az aszfalt, szval azoknak akkor mégideálisabb volt, mert guye tudjuk hogy az nincs felgumizva, és esőben jobban tapad
ennyit erről részemről... -
Oliverda
félisten
válasz Oliverda #637 üzenetére
"jah és látod, egyből Hamilton ugrott be neked,"
Nekem?
"mind1, én azt mondom, hogy ha Hamilton tette volna ugyan ezt, akkor azt olvashatnánk 3,5 napja, hogy Hamilton, aki csodálatos helyzetfelismerő képességével rájött hogy ha pályán tartja az autót akkor oda a futam."
Ezt mintha nem én írtam volna...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Motion_Blur
félisten
válasz Oliverda #658 üzenetére
Én is a McLarenre tippelnék, nem értem hogy a kedves retekklubbos szakértőgárda hogyan meri egy kalap alá venni Spa-t és Monza-t. Spa egy teljesen aero pálya, míg Monzában az autók mechanikai tapadása, és az autó "kerékvetőről való el nem pattogása" számít. Nagyon komolyan kell támadni a kerékvetőket. Ez utóbbiban a McLaren hagyományosan jó. Mondjuk ebben az évben szinte mindenhol borult a papírforma, csak Spa-ban nem (a nyertest illetően)
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
wildrain
addikt
-
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #797 üzenetére
A bajnoki címek már elúsztak mind a McLaren-nek mind a Ferrari-nak.
De azért érdekes lesz a szezon vége sztem, Monza után jön szingapur sztem ott is sanszos lesz a KERS, Suzuka-ban ott a hátsó egyenes amire megint jó lehet, Interlagos-ban ugye a legfontosabb kanyar a célrafordító ami után teligáz van a dombra...szal oké állítólag a Ferrari nem fejleszt (bár tuti van Monza csomagjuk), de a McLaren még csak nem is mondott hasonlót..ők a szezon végére szvsz akarnak egy jó autót amire lehet építkezni, végül is az év felétől egész jók szal úgy gondolom jó alapjuk lesz jövőre is.
De hogy idén még odakavarnak az ziher -
wildrain
addikt
válasz Oliverda #841 üzenetére
Ha át is megy a Ferrarihoz, idén még nem fogja tesztelni, legalábbis nem felmatricázott cuccban, ahogy annak idején a McLarent is csak különengedéllyel, szponzortalanul vezethette.
Igaz, hogy a szponzor nélküli overallon fent lehet a zászló, de nem feltételezem, hogy most kellene legyártani egy hónapok múlva esetlegesen használandó cuccot.Egyébként értettem a szmájli jelentését is, nem is igazán neked szólt a komment, hanem azoknak, akik ebből a dologból arra gondolnak, hogy Alonso érkezik. Érkezik szerintem, de ennek a ruhás dolognak semmi köze hozzá.
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #872 üzenetére
Az MP4-12-höz nincs miért kötni. Az MP4 prefix Ron munkásságára utaló rész a névben, a 12-est meg leginkább ehhez tudnám kapcsolni: McLaren M12. Bruce McLaren első 'customer car'-ja. De ő versenyzésre árulta, de Ron már elmondta, hogy az MP4-12C-ből is készítenek versenyautó-variánsokat.
(#871) venember83: Ez csak egy ilyen 'light-osabb olcsóság' lesz az F1-hez képest, és a független McLaren Automotive termékpaletta első modellje. Mivel az új közúti autók iránti előírások sokat változtak az F1 óta, manapság már nem is lehet olyan szilaj és letisztult sportautókat csinálni sorozatgyártott közútinak engedélyezettként, mint anno. Ez az ami védi is az F1 rangját, megismételhetetlen. Manapság már csak ilyen böhöm Veyronokat 'lehet' országútra csinálni, ami a Le Mans-on már széthullana.
www.HunnyF1.com
-
-
Csabee.
nagyúr
-
attisx
addikt
válasz Oliverda #943 üzenetére
"Ja, ráadásul lehet hogy ez már nincs is olyan messze: [link]"
Amikor először olvastam ezt a "hírt" a <Brawn+Mercedes+Rosberg= Mercedes F1 Team> pletykáról elintéztem ennyivel: "Peeersze..." De most, hogy látom itt a híreket a saját fejlesztésű McLaren motorról, máris egészen más a leányzó fekvése.
[ Szerkesztve ]
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #974 üzenetére
Alkalmazni én sem alkalmaznám, ettől függetlenül van sok más is..szponzorok, apja...meg mondjuk egy kiscsapatnak nagyon is jól jön egy ilyen versenyző...na nem ez a falhozcsapom oldala.
Ezt neki soha nem lett volna szabad megtennie, bármit is ígérnek a Renault-nál..ha úgy volt.
Az egy dolog hogy aki ezért felelős annak mennie kell és ehez kell Piquet beismerése, de ennyi...mint versenyző nagyon mélyen elásta magát....a csapattársa előnyére veszélyeztette a többiek biztonságát, nem a saját nyerési esélyei miatt, nem azért kockáztatott mert előrébb akart kerülni. Nem, ő azért idézett elő balesetett hogy egy másik versenyző járjon jól. ...és ez sztem nem menthető semmivel.