Hirdetés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Ilyen lehet az S25 Ultra fogyókúra után
- Mégsem a Samsung gyártja az iPhone SE paneleket?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Aktív témák
-
rocket
nagyúr
válasz -Mike- #41832 üzenetére
Red-Bull elonye iden az lesz, hogy mar az elozo szezon felenel kristaly tiszta volt, hogy VB-t nyernek, igy mar az uj autora oszpontosithattak, mig a Ferrari es a McLaren a fejlesztesekkel a tizedeket uldozte 1-1 osszesegeben semmit nem ero futam gyozelemert.
Most meg itt a Red-Bull B kaszni ami a korai fejlesztes elkezdesenek eredmenye, a McLaren meg Ferrari meg talan az europai rajtra elkeszul vele, de mivel a Red-Bull se alszik addig, igy ismet nem fognak tudni felzarkozni VB eselyes alakulattoka, de majd lehet fejleszgetni megint a tizedekert ami esetleg futam gyozelmet hoz, mig a Red-Bull mar a 2013-as autojat tervezi a szezon feletol.
Az elozo szezon masolta lesz az idei.
Persze jo lenne nem lenne igazam, dehat semmi jel nem mutat arra, hogy nem Red-Bull alazas lesz a csokossal, es a csicskaval[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Xirtam
veterán
válasz rocket #41901 üzenetére
Az előző szezon másolata biztos nem lesz. Sokkal közelebb lesznek egymáshoz az egyes csapatok. De még a középmezőny is. A Fújt diff betiltását nem lehet a mostani módszerrel maximálisan kiküszöbölni. Sőt nagy vonalakban 15% a mostani megoldások a latvayiaknak.
Aztán 2010-ben ők az év felétől a fúj diffuzorra terveztek. Amivel 2011-ben VB-k lettek. Idén nincs akkora áttörése a fújt hátsó felfüggesztésnek mint a dupla diffuzornak vagy a fújt diffuzornak. Sokkal kevesebb leszorító erőt termel. Azt az előnyt amit ezzel egyes csapatok szerezhetnek más csapatok jó súlyelosztással vagy más karakterisztikával bőven megkaphatják.
De persze nyugtával dicsérd a napot. Hiszen egy autó nem csak aero elemekből áll. Meglátjuk majd Malaysia-ba mi az erősorrend.
-
Motion_Blur
félisten
válasz rocket #41901 üzenetére
Lehet úgy is értelmezni hogy a RB félrefejlesztette a legelső konstrukciót és most a McLaren féle megoldást kényszerült lemásolni. Hol látsz Te RB alázást? Milyen jel mutat erre?
A Ferrari tavaly szerintem legalább olyan korán elkezdte átcsoportosítani az erőforrásokat az idei fejlesztésekre mint a RB. Vagy csak leírod magadnak a számodra legrosszabb forgatókönyvet és bízol benne hogy nem ez valósul majd meg?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Apika
Közösségépítő
Én bízom benne, hogy a tavalyi három sereghajtó valamit idén felmutat végre...
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #41903 üzenetére
Többen elmondták az első barcelonai tesztek után, hogy a gyors kanyarokban a McLaren jobb volt a Red Bullnál, a lassabbakban viszont pont fordított volt a felállás. Ebből fakadóan az RB-nek a gyors kanyarokban kellett javítani, míg a McLarennek a lassúakban. Az új szabályoknak köszönhetően az idei évben a fújt diffúzornak csak akkor jó a hatásfoka, ha a pilóta tövig nyomja a gázt, ergo a gyors kanyarokban van igazán hasznuk. Az új kipufogóval az RB nyilván az eddigi gyengeségét próbálja orvosolni. A lassú kanyarokkal nem tudom mit lehet kezdeni. Talán az új szárnyak és/vagy módosított felfüggesztés lehet valamiféle gyógyír.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
rocket
nagyúr
válasz Motion_Blur #41903 üzenetére
Nem, ugy ertelmezd, hogy jottek ujabb tizedek a McLaren es a Ferrarihoz kepest.
Majd meglatod Melbourneben a jeletAzt irom le amit gondolok.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
DeckardCain
senior tag
válasz Xirtam #41898 üzenetére
Kár vagy nem kár belemenni, de én még a mai napig nem értem mit keres még ott a Domenicali.
Az pedig sajnos egyértelmű, hogy Todt lelépése után hanyatlik a csapat. Főleg a 2008as és 2009es idény volt szánalmas. Itt most nem elsősorban az autóra gondolok. Alonso érkezése hozott egy kis pluszt, de valahogy nem tuják elkapni a fonalat...Arra leszek kíváncsi, hogyha esetleg ez az év se fog sikerülni lesznek e személyi változások...
Más:Nico Rosberg declares Mercedes quick enough to "annoy" top Formula 1 teams in early 2012 races
[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
válasz rocket #41901 üzenetére
Ne hájpoljad már ennyire a Red Bullt!
Az már régen rossz, ha B kasztnira lenne szükségük. Ezt a buta sajtó meg a 'sheeple' képzelte be. Ez nem B kasztni, hanem a 2. megépített autójuk. Ugyanannyira B, mint a McLaren MP4-27A-02.
Esélyes, hogy még mindig a Red Bull van legelöl az erősorrendben, de nagyfokú dominanciát nem érzek és az egész mezőny jelentős része egészen közel van egymáshoz. A ma debütált kipuffancsuk sem újdonság koncepciójában. Minden tiszteletem Neweyé, bírom a fazont, szépen kimunkálta meg a fekete felület is stílusos és díjazom, de ezt a koncepciót a McLaren már majd' egy hónapja pályára vitte és csiszolgatja. Persze ezzel nem azt mondom, hogy a McLaren tarthat előrébb össz-leszorítóerőben és aerodinamikai hatékonyságban, mert hendikepből indultak e tekintetben, a Red Bullnak fórja van ezeken a területeken.
www.HunnyF1.com
-
#70869248
törölt tag
válasz rocket #41901 üzenetére
Valahol én is így gondolom, bár szerintem nem lesz akkora előny, és azt várom hogy megverik őket...azaz más lesz a világbajnok.
Azért van alapvetően igazad, mert bődület jó autójuk volt tavaly, egy olyan autó, ami mellett nyugodtan tudták talán 100%-s erőforrást az idei megoldásra fordítani.
Ezt egyik csapat sem léphette meg rajtuk kívül, mindenki futott az eredmények után...hiába igyekeznek koncentrálni ők is időben a következő konstrukcióra...azért ez még sem így megy, igen is kell hozni az eredményeket, kellenek új fejlesztések, sztem max 70%-ban koncentrálhattak az idei évre..de már ez is meredek szám, jobban szeretnék alacsonyabbat mondani, mert ez gyakorlatilag kézfeltartás.
A Red Bull próbálkozhatott nyugodtan futamok közben élesben idei fejlesztésekre mutató adatkinyeréssel..bármi.
..és hát a leggyorsabbak ők voltak, azaz a fújt difi nélkül is gyorsak voltak, Silverstone-ban nem az előnyt buktál el..ott hátrányba kerültek, hiszen nélkülözni kellett egy autó részét..hiányzik az összteljesítményből, és ez kihat a többi részegységre.
Idén tudták mire számítsanak..
Elől lesznek.
De sztem megverik őket, mert (bocs) máshol jobbak a versenyzők, és jobbak az évközi fejlesztésekben...csak meg kell ingatni a RB tornyot, és sztem meg tud borulni.
De ez már egyéni meglátás, az első rész viszont számolható előny... -
rocket
nagyúr
válasz #70869248 #41910 üzenetére
Igaz, hogy a McLarennel jobb a versenyzo paros, de ez nem elony, hanem hatrany a VB szempontjabol.
A Red-Bull legnagyobb elonye az, hogy tanulvan a 2010-es szezonbol, tavalytol mar volt egyertelmuen masodik szamu pilotajuk, mig a McLarennel nincs (Ferrarinal is van, de ok meg a McLarennel rosszabbul allnak a jelek szerint), ha netan partiban is lennenek, egymastol fog pontokat rabolgatni Button es Hamilton, mig Webberrol majd gondoskodnak (vagy o magarol), hogy ne vegyen el pontokat Vetteltol.
Az kizarhato teljes mertekben, hogy a McLaren olyan dominans autot csinalt mint 1988-ban, es mint akkor Prost es Senna, most Button es Hamilton fog a VB-ert harcolni nagy folennyel.Red-Bull es a Ferrari sose fog raterni arra az utra, hogy ket VB versenyzoje legyen, ezert is nulla az esely, hogy Hamilton Alonso, vagy Vettel melle szerzodjon jovore.
Sot ha valtoztatna a McLaren a VB eselyes "taktikara" akkor meleg lenne a pite Hamiltonnak, mert Buttonnak van mar uj szerzodese.
Mondjuk a McLaren helyzete nem lesz rozsas, ha jol emlekszem jovore jar le a Mercedes motor szerzodesuk, igy konnyen elofordulhat, hogy megindul az osvenyen lefele mint a Williams.
(szerintem jobb hijjan a Mercedeshez fog szerzodni Hamilton Rosberg melle 2013-tol )Az a baj azzal amit leirtal, hogy mire megrengethetnek a Red-Bull tornyat lehet mar 70 pont elonyuk lesz abbol, hogy mar szezon elejetol gyorsak, onnantol meg mar veszet fejsze nyele az egesz a tobbieknek.
Az meg, hogy a McLaren es a Ferrari jobb lenne evkozbeni fejlesztesekben, gyakorlatban nem derult ki a tavalyi szezonban a VB szempontjabol, mert ugye arra jatszak ezt a jatekot, nem a 2-3 futam gyozelemre.Szerintem Vettel kioszt majd ~3 tizedet a 2. helyezetnek az idomeron Melbourneben
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
-
rocket
nagyúr
válasz Xirtam #41912 üzenetére
Leirtam parszor mar az 1080i (interlaced) nem Full HD, kepminosegben a 720p szintjen van.
Full HD az a 1080p (progressiv).Interlaced 2 fazisban dolgozik (paros es paratlan), egyszerre csak 1920x540 pixeles jelet kuld, es ezt cserelgeti minden fazisban a masodperc toredeke alatt, magyarul atveri a szemet, de ettol nem lesz Full HD.
A Progressivnal 1 fazisban jon az 1920x1080 pixeles jel.Ertem en az RTL Klub SD minosege utan messze jobb lesz az elmeny, de attol mert 120x leirjak, hogy Full HD-ben fogja adni, ez sajnos meg nem lesz igaz.
#41913: A tobbiekben benne van Webber is, de ha mondjuk Hamiltonhoz kepest hozza, az is hatalmas elony, foleg ha cserebe versenyen kiegyensulyozotabb teljesitmenyt nyujtanak majd mint tavaly.
Szeritnem alazas lesz, ugyhogy orulhetsz majd egyik kedvencednek a sok kozul[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Motion_Blur #41913 üzenetére
Csak ne hogy aztán Webber legyen a második, aki mögött 1mp-re lesz a mezőny...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Motion_Blur
félisten
válasz rocket #41914 üzenetére
Remélem minden úgy fog megtörténni ahogy leírtad az elmúlt pár hozzászólásodban
Kimi és MS ízlelje meg újra a pezsgő ízét, Vettel meg húzza be a harmadikat. Eredmény szempontjából én ennyit kívánok a realitások talaján maradva.
Ha álmodoznék akkor MS vs. Kimi csata az utolsó verseny utolsó kanyarjáig
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
D.Orion
veterán
válasz Motion_Blur #41916 üzenetére
Mármint a vb-èrt? Az lenne még csodás év. De teszem azt, hogyha a negyedik csapat címért püfőlné egymást a merci és a lotus, akkor annak is tudnék örülni.
-
hunnylander
őstag
válasz rocket #41914 üzenetére
Most őszintén, láttál már 1080i TV-jelet akcióban közelről?
50 vagy 60 képmezőt kapsz másodpercenként! És a képmezők különböző időpont-leképezések, vagyis másodpercenként 25-ször vagy 30-szor megkapod a teljes képet. Nézzél már pl HD fotógalériát 1080i jelen. Nincs semmi különbség az 1080p-hez képest. A 1080i egyszerűen ideálisabb televíziózáshoz.
Ráadásul sávszélesség igényben a 1080i50/60 a jelentősebb, nem a 1080p25/30. Egyáltalán nem azért dívik a 1080i a 1080p helyett, mert nincs rá sávszélesség.
www.HunnyF1.com
-
Pá
addikt
válasz JColee #41920 üzenetére
Engem nem is az fps vagy az "p vs i" téma izgat, de az azért általánosan elfogadott, hogy a full hd 1920x1080 pixel felbontású, azt meg korábban írtátok, hogy az m1 ennél kisebb képet ad széthúzva, én ezen rágtam be. 1440 pixel vagy mennyi, már nem emlékszem, most nem keresem vissza.
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
válasz proof88 #41925 üzenetére
A miért ebből a szempontból lényegtelen.
Más: én még szkeptikus vagyok az alábbival kapcsolatban, szerintem max csak a második kasztniját akarja bejáratni a Merci Melbourne előtt, esetleg néhány kisebb upgrade-del.
De egyre több forrás jelenti, hogy ma este új kocsi érkezett, sok és jelentős újítással, és holnap azzal mennek a teszten.[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Xirtam
veterán
RB1 azért amit a RedBull művelt 6 év alatt . . . az nem piskóta. Az akkori Jaguár csapatból 6 év alatt VB-t csináltak. Se a Honda , Toyota, BMW nem volt erre képes. Pedig nem holmi energiaital gyárosok . . . Lehet dobálózni a szavakkal, hogy Adrian Newey , de nem egy emberen múlik. Ez a szép ebben a sportban. Ha az egyik csapat ügyesebb azt el kell ismerni. Forza Ferrari
-
-Mike-
addikt
-
#70869248
törölt tag
válasz rocket #41911 üzenetére
Majd meglátjuk, ha elkezdik verni Vettel-t akkor majd meglátjuk mi lesz, versenyen tavaly is kevesebb volt a lemaradás, és ha Webber-nek kell védenie Vettel 'ggét az megint érdekes helyzeteket teremthet.
Vettel sztem nem akkora ász, tudom hogy unalmas megkérdőjelezni,..de én azért teszem
Egy qva jó kocsiban, amit qva könnyű vezetni, egész más futamokat nyerni.
Saját tehetségből sztem nem él meg a többiekkel szemben.
Semmi eget rengetőt nem láttam tőle a Monza-i előzésen és a Suzuka-i pole-ján kívül.
...sem a gumikezelésében, mert Webber-Vettel mindketten sokig tudták használni a gumikat, Button osztott-szorzott, Alonso-MS rajtolt nagyokat...ragozhatnám, de én az autót látom, egy nagyon jól működő autót egy jól működő csapatban, egy jó versenyzővel.
Minél inkább csökken a 'nagyon jól működő autó' rész, ott nagy lépésben közelednek, az én elképzelésem szerint! a többiek, mert a másik két rész az minimum megvan náluk is.
Ez akár lehet ijesztő is.
Majd meglátjuk, én sem évkezdésre várom, mert ahogy írtam más csapatokat versenyzőben, és évközi fejlesztésben erősebbnek tartok, ez pedig az idény felére hozhatja azt hogy onnan verik (ha ez lesz) az RB-t, nem biztos hogy a McLaren, simán lehet Alonso is, mert ha betalálnak a 'széllel szembe..' első felfüggesztésükkel akkor ebben év közben további sebességet találhatnak, a Merga meg ki tudja...nekik nagyot kell ugrani, de ott is ülnek komoly arcok..[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz #70869248 #41931 üzenetére
Nagyságrendileg nekem is ez az érzésem. Vegyük a Ferrari fénykorát. MS 25-30 másodpercet adott verseny végére a saját csapattársának. A többiek meg majdnem mind kört kaptak tőle. A két kocsi ugyanaz volt, csak a versenyző nem. Lehet, hogy ha a tavalyi kocsiban is egy olyan ült, mint a régi MS, akkor megint mindenki kört kapott volna. Persze ez csak erős találgatás, vitatkozni sem érdemes rajta. Vettel jó pilóta, de úgy vagyok vele, mint LH-val. VB autóval nem nehéz megnyerni mindent. MS volt a fehér holló, aki egy ronccsal verte a nagyokat. Azóta persze sokat fejlődött a sport és ezt már nem lehet megismételni, de még hasonlót sem látunk senkitől. Na jó, néha Kamui villant olyanokat, hogy mindenkinek koppan az álla.
Ui.: Azért raktam off-ba, mert nem szeretnék most ebből vitát kirobbantani.
-
DeckardCain
senior tag
webber-vs-rosberg-vs-massa-vs-kimi-degradation-figures
massa-vs-rosberg-vs-webber-long-stints
Kezdődhetne már a szezon
[ Szerkesztve ]
-
rocket
nagyúr
válasz hunnylander #41922 üzenetére
Van jopar HD adas, igy lattam mar.
Tudom jol nem divat az 1080p-s adas meg europa jobbik felen es az USA-ban se, de ettol meg a teny az teny, hogy az 1080i nem Full HD."A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
#70869248
törölt tag
válasz Xirtam #41935 üzenetére
nem..Brawn.
Mert Brawn jelezte, hogy a diffúzor szabályai túl hézagosak, és problémákat okozhat...az FIA nem tett semmit, hogy miért az más kérdés.
A Honda sem épített csoda autót egy év alatt...tehát amiről beszélünk, hogy középmezőny alja autóból akkor is nagyon nehéz domináns autót építeni a következő idényre, ha arra már azév februárban átcsoportosítod az összes erőforrásodat akár.
Nem.
A Brawn a diffú miatt lett az ami...lukas padlólemez és olyan diffú amit csak a szabályhézagok lehetővé tettek.
Amennyiben a Honda lépte volna meg sztem már az első teszteken betiltják...magánvélemény. -
Xirtam
veterán
válasz -Mike- #41928 üzenetére
-Mike-A legjobban úgy tudom ezt neked szemléltetni, hogy csináltam egy képet. Ez csökkenő sorrendbe van állítva. F2012 (2012) > F150 (2011) > F10 (2010) > F60 (2009). Azért csináltam és azért fentről vannak ábrázolva az autók, mert az egyik legszembetűnőbb változás így vehető észre.
2009 volt a változás nagy éve, hiszen rengeteg új változást talált ki az FIA? volt akinek sikerült elkapnia jól a változásokat. pl.: Brawn GP (Honda), Red Bull, Toyota és voltak akiknek a régi hagyományokkal nehezebb volt szakítani. McLaren, Ferrari, Renault. Ezek voltak azok a csapatok akik az akkori formulát tökéletesre fejlesztették míg a másik 3 csapat sehol sem volt.
McLaren és a Ferrari folyamatosan szenvedett. Mind a 2 csapat legszívesebben kitörölné a történelméből azt a bizonyos 2009-es évet. A Brawn GP (Honda) #Az autó már kész volt mikor Brawn megvette a csapatot# gyorsaságát a dupla diffuzornak köszönhette. Ezt a Red Bull ügyesen lemásolta szinte csak nekik sikerült megfelelően. De ezt 2009 végén betiltották. Csak időközben a Red Bull már dolgozott a fúj diffuzoron.
Egy szó mint száz, 2009 óta folyamatosan radikális szabály módosítások vannak az F1-ben. 2009 előtt nem voltak évről évre, melyek az autó teljesítményét ilyen mértékben változtatták volna.
Red Bull jól elkapta a fonalat. Mert 2x is olyan tényezőkre építették az autót ami piszkosul gyors lett. Az látszódik a képemen, hogy a Ferrari nem mert radikális lépéseket elérni. Folyamatosan arról szólt a Ferrari VB címe, hogy tényleg FORMULA autókat gyártott évről évre. Viszont azért 2009 óta változtak ezek a dolgok, nem elég csak teleaggatni az autót aero elemekkel. AMIT BETILTOTT A FIA. Egyre jobban trükközni kell. Na most pont ez látszik a képen. Hogy a tavaly augusztusi csapat változások eddig (külsőre) jó hatással lettek az autóra. Hiszen egy teljesen más koncepció az idei modell. Persze egy ilyen radikális változás után nehéz egy autót kiismerni. Hiszen teljesen máshogy viselkedik a pályán míg az F10/F150 szinte egyformák voltak, ami az autó hátsó traktusát illeti. Így ha nem is maximálisan de a SETUP-ok fele és az adatok egy része megegyező volt, hiszen az autó meglehetősen együtt mozgott előző társával.
Azért itt a telemetrya adatokon kívül rengeteg dolgot tárol és összegyűjt az autó. Hiszen nagyjából 2km kábelt tartalmaz egy autó. Na most egy teljes világbajnoki szezon alatt megközelítőleg 1 TB bőven meghaladó mennyiségű adatot képesek a csapatok összegyűjteni. Ha volt egy koncepciód. RB6/RB7/RB8 amit folyamatosan finomítgatsz. Akkor az előző autók adatait nagyobb %-ban vagy képes felhasználni. Általában egy nagyobb konstrukcióban 2-3 évet szoktak jósolni.
Na így, hogy regényt írtam. Tény eddig az autó nem azt produkálta amire számított a csapat. Vannak részei az autónak amik jól teljesítenek és 2 éves problémát képes volt küszöbölni. Még pediglen a gumimelegítést. Természetesen a PR-nek ez egy jó indok arra, hogy megmagyarázzák a gyenge szereplést. Viszont Luca ezt már nem türi tovább. A szezon végén a Ferrari volt az első aki hazament. Hatalmas fejmosást kapott az egész csapat.
Sokan akik nem látnak bele úgy a dolgokban úgy gondolják Domenicali tehet erről az egészről. Meg, hogy nem elég motivált a csapat. Tudnotok kell, hogy Luca már kiválasztotta az új csapatfőnököt. Stefano helyére. Így Massa és Stefano-nál is rezeg a léc az idei évben. Ezek közül talán Stefano az aki már 100% . Csak utóbbiról nem csámcsognak az újságok. Mert nem lett még kikürtölve.
[F2012 (2012) > F150 (2011) > F10 (2010) > F60 (2009)]
Ha néhol nem értelmezhető, vagy nagyok a téma váltások azért van mert folyamatosan megzavartak.
[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
válasz rocket #41934 üzenetére
Amúgy ez egy érdekes téma, de nem akarom szétoffolni a topikot.
Csak érdekességként, hogy a britek mit néznek / hogyan nézhetik az F1-et súlyos pénzekért (ugye köztudott, hogy Nagy Britanniában licenc díjat/adót kell fizetned, ha TV-d van, nem is olyan keveset és alapvetően ebből gazdálkodik és alkot a BBC (meg abból, ami bevételeket generál magának a produktumaiból, de 'nem tűnik túl nyereségesnek a vállalkozás', mert az F1-es közvetítés exkluzivitásáról is megszorító intézkedés miatt kellett lemondaniuk). Ergo a BBC sincs nekik ingyen. A Sky Sports-ról meg ne is beszéljünk.
BBC 1 HD képformátuma: 1080i (HDTV)
Sky Sports F1 HD: 1080i (HDTV)
Ez meg egy nagyon érdekes infó az egybesült államokról: "In the United States, 1080p over-the-air broadcasts still do not exist as of 2012; all major networks use either 720p60 or 1080i60 encoded with MPEG-2. However, satellite services (e.g. DirecTV, XstreamHD, and Dish Network) utilize the 1080p/24-30 format with MPEG-4 AVC/H.264 encoding for pay-per-view movies that are downloaded in advance via satellite or on demand via broadband internet only." - forrás Röviden magyarul: az USA-ban sincs 1080p sugárzás kivéve műholdas on-demand pay-per-view filmletöltésekhez bizonyos szolgáltatoknál, ami kvázi adatcsomagként megy a fogyasztónak vagy interneten letölti.
Szóval higgyük el hogy nagyon is jól állunk a magyar királyi televízió formátumával. A Full HD amúgy is egy marketing megnevezés. Az m1/m2 HD adásának HD megjelenítéséhez meg ténylegesen egy Full HD 'besorolású' monitorra/TV-re van szükség, aminek a natív felbontása 1920×1080 pixel.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
V.Dave
senior tag
Xiaomi mi 8 6/128
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #41940 üzenetére
Épp tegnap néztem: műholdon az m1 HD 1440x1080, az m2 HD pedig 1920x1080. Ezt a beltéri írja.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Peat;)
veterán
válasz hunnylander #41940 üzenetére
Szerintem kissé túlragozzátok. Az 1080i-nek köze nincs a full hd-hez, de máshol sincs jobb, tehát korrekt és korszerű a szolgáltatás. Ezt ennyivel el lehet intézni.
Na már a Ferrari csapattag is temeti az autót? Azt hittem jó az csak még mindig nem értik Egyébként Lotus szint kb és nyilván fejlődnek még kicsit a tesztek után az első futamra, így érik az Alonso-Kimi csata.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz Peat;) #41946 üzenetére
Red Bull > McLaren > Lotus => Mercedes > Force India > Ferrari
Elég nagy szó, hogy média csend van . . . ez mindent elárul. A komoly csak az, hogy Albert Park-ban időmérőn Sauber, valószínűleg 1-ik autója Ferrari előtt lesz. Így meg főleg, hogy a kipufogó ami jónak bizonyul mégsem jó, hiszen több aero csomagot is átkel variálni az autón. Ezért Melburne-be egy visszafogott csomaggal megy a csapat. Igen ám, ez Pat Fry szerint nem sok időkülönbséget eredményez . . . csak azt elfelejtette elmondani, hogy a lassabb kanyarokban sokkal jobb a másik . . .Melbourne-ig én offolom magam.
[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
válasz Xirtam #41947 üzenetére
Én mercit Lotus elé rakom, bár versenytávon vannak gondok állítólag. Force India meg valóban hasonló, de ez a négy csapat nagyon együtt van szerintem, tehát pontosítok: Alonso-Kimi-Schumi csaták. Sose legyen rosszabb...Engem nem érdekel hogy nem a győzelemért megy, már megszoktam.
Aktív témák
- Beszámítás! GTX 1060 6GB - i3 10100F - 16GB RAM - 80+ Plus Gold
- -65% Dell Latitude 7310 2in1: i7 10610U,16GB,256GB,13.3" Touch 100%sRGB 350nit,WWAN eSIM,Win11
- Samsung Galaxy S22 - Fekete - Független - 2025.03.05-ig garancia - Tökéletes állapot
- Endorfy Fortis 5 ARGB CPU hűtő áron alul! (3 db)
- Forradalmasítsd a digitális világodat a HoloLens 2-vel!