- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Realme GT 5G - versenyképes
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Aktív témák
-
giigz
veterán
válasz callmeakos #42445 üzenetére
Ez kemény!! Ha ez nem valami bunda , akkor nagyon, de nagyon örülök a képeknek!
-
Motion_Blur
félisten
Eljövök otthonról és milyen utcanévvel kell együtt éljek, na milyennel??
Na jó, ez csak a szomszéd utca de akkor is!
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
válasz Motion_Blur #42453 üzenetére
Londonban meg úgy Britanniában ámblokk a "kis" Lewis előtt is népszerű volt a Hamilton név. Csak a barátunk még tett rá egy lapáttal
(#42451) giigz
Én is nagyon örülök. Nincs itt semmi baj. Szépen halad a rehabilitációja és jövőre újra formában lesz. És az is biztató ómen lehet hogy egyesek szerint egy gokart fizikailag nehezebb kormányozni mint 1 forma egyes autót...[ Szerkesztve ]
All→M8
-
giigz
veterán
válasz Motion_Blur #42453 üzenetére
SCHUMACHER W03 nincs arrafele véletlenül?
-
Xirtam
veterán
-
-
!Overdose!
őstag
válasz callmeakos #42454 üzenetére
Kik azok az egyesek?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
giigz
veterán
válasz !Overdose! #42458 üzenetére
Akik túl okosak szoktak lenni...
-
válasz !Overdose! #42458 üzenetére
Pár éve volt hogy Shanghaiban pont az Alonso meg a Kubica elmentek gokartozni. És nyilatkozott az Alonso és ott említette meg hogy rövid távon a gokart az kimerítőbb tud lenni mint egy F1es autó. De lehet hogy csak kamukázott a srác.
De ahhoz képest hogy 1 hete az Algersuari azt nyilatkozta hogy a Kubica egy poharat sem tud felemelni, és most már látjuk gokartozni az már egész szép haladás. Persze akkor már sántított számomra az a nyilatkozat mert előtte meg már azt mondtak hogy egy automata váltós Megannal tesztel....
[ Szerkesztve ]
All→M8
-
Xirtam
veterán
válasz callmeakos #42460 üzenetére
Elkel, hogy keserítsünk.
-
-
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz 7600 GS #42452 üzenetére
Ha nem negyvenre gondoltál, akkor nagyon is jól irtad.
De a 14 nekem nagyon kevés, mert csak SPA-ban egy kör alatt 10-et előzött a mezőny végéről, és futamonként átlag 2 embert simán ugrott.
Arra is kíváncsi lennék, hogy az Indiai trükk vajon beletartozik-e? Mikor úgy előzött 2-3 embert a hosszú egyenesben, hogy rajtnál nem evett KERS-t, míg a többiek igen.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
7600 GS
addikt
válasz TESCO-Zsömle #42464 üzenetére
Szerintem beletartozik az is. Ja és 14-re gondoltam. Hagytam magam megvezetni... (nemtudom mi van ma velem, tuti front van) Tényleg kevésnek tűnik, de nem lehet hogy úgy gondolta hogy egy rajt alatt előzött 14-et?
-
proof88
addikt
Néznivalók a héten:
szerda, 18:00 - 19:00, Eurosport2: ETCC összefoglaló
péntek, 2:30, stream: F1 szabadedzés
péntek, 6:30, stream: F1 szabadedzés
péntek, 14:20, stream: V8 Supercars Series futam
szombat, 4:00, stream: F1 szabadedzés
szombat, 6:40 - 8:25, M1: F1 időmérő élő
szombat, 8:37 - 9:05, M1: Michelisz Norbert WTCC Hungaroring 2011 kisfilm
szombat, 13:30 - 14:50, M1: F1 időmérő ismétlés
szombat, 15:20, stream: V8 Supercars Series futam
szombat, 15:30 - vasárnap 3:30, ALMS/WEC 12 órás verseny
szombat, 17:35 - 18:30, M1: Gasztroangyal (Michelisz és Wéber vendégek benne)
szombat, 20:00, stream: Nascar Nationwide Series
vasárnap, 1:00 - 3:30, Eurosport: ALMS/WEC élő
vasárnap, 6:30 - 9:25, M1: F1 futam élő
vasárnap, 13:20, stream: V8 Supercars Series futam
vasárnap, 13:30 - 15:55, M1: F1 futam ismétlés
vasárnap, 19:00, stream: Nascar Sprint CupMint az látható, az Eurosport csak az utolsó 2 és fél óráját fogja élőben adni a 12 órás endurance futamnak, de biztos lesz már rá stream a szokásos stream oldalakon, sőt, talán a pálya oldalán is lesz stream: http://sebringraceway.com/live.lasso .
A V8 series-t pedig a hivatalos oldalon is lehet nézni, regisztráció után: http://www.v8supercars.com.au . Mondjuk nekem még nem tiszta hogy itt most lesz-e közvetítés vagy csak a livetiming lesz aktív, mert ez egy kivételes, nem pontokra menő versenyhétvége lesz nekik, és az Albert Park miatt lesznek itt.[ Szerkesztve ]
-
raczger
őstag
válasz Xirtam #42456 üzenetére
És te vezettél már F1-es autót?
A gokartban nincs szervó, ráz a kormány stb..., aki nincs hozzászokva annak mindenképp elfárad a keze, kézfeje gokartozás után. F1-es autót valószínűleg könnyebb kormányozni a szervók miatt, meg aztán egyébként is megterhelő a szervezetnek a sok G-s hatás, így valószínűleg nem szivatják még a pilótát a nehéz kormányzással. Szerintem nem nehezebb egy F1-es autónak elforgatni a kormányát mint egy utcai autónak.www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
JColee
őstag
válasz raczger #42469 üzenetére
Michelisz mit vezetett?
Egyébként szerintem nehezebb lehet kormányozni egy F1-est mint egy sima utcai (szervós) kocsit. Mintha olvastam volna Kiss Pál Tamás valamilyen nyilatkozatát, hogy meg kellett szoknia az új szériát, és nagyobb a kormányerő (nem esküszöm meg, de 15 kilóra emlékszem).TheChos3nOne Ha jól sejtem, itt ő adja neki.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
Itt a válasz mindenre: [Rosberg edzés]
Persze, hogy nehezebb mint egy utcai autót. Oké, a gokart ráz mint egy fűnyíró egy idő után elzsibbad a kezed stb. stb. Viszont F1-es autónál figyelembe kell venni az erőhatásokat is. Szervo ide vagy oda. Nem hiába szoktak úgy edzeni a srácok, hogy 10-15 kg-s táblát kitartják maguk elé és kormányoznak.
[ Szerkesztve ]
-
raczger
őstag
válasz JColee #42471 üzenetére
Michelisz egy 2005-ös Renault vezethetett (azthiszem Palik és Wéber társaságában, bár utóbbiban nem vagyok biztos).
TheChos3nOne: JColee jól linkelte, nekem még csak egy kupás Suzuki Swiftet volt szerencsém vezetni. A szim kormányzását elég keményre állítom be, de a Suzuki kormányát könnyű volt tekergetni, viszont 15 perc gokártozás után mégis fájni szokott a kezem. Olyan slick gumit közvetlenül kormányozni nehezebb mint hinné az ember.
Szerk:
Xirtam: igen, de itt most csak a kormányzásról volt szó, gokart lévén, természetes, hogy a G erőhatások nehezebbé teszik a vezetést, de a kormány elforgatásához nem hiszem el, hogy nagyobb erő kellene mint egy gokart kormánynak az elforgatásához.[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
sekli
addikt
válasz 7600 GS #42465 üzenetére
De negyvenet mondanak, ami kb reális is, futamonként kettő.
Xirtam: Anélkül, hogy állást foglalnék, abban a kérdésben, hogy milyen nehéz elforgatni a kormányt, csak megjegyzem, hogy attól még, hogy így-vagy úgy edzenek, az nem jelent ebből a szempontból semmit. Minden sportoló rengeteg különböző gyakorlatot csinál, ami nem feltétlenül van szoros összefüggésben a sportággal.
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
Konkrétan a kezet szerintem a gokartozás jobban igénybe veszi mint az F1. Nem hiszem hogy egy gokartot el lehetne vezetni egy kézzel, mint ahogyan azt tették 2 éve az F-csatornás időszakban. Pl. Korea utolsó kanyar, csuklóból..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #42439 üzenetére
Ezt szerintem te sem gondolhatod komolyan.
Mondjuk, ha a "sima" alatt például a 2008-asra gondolsz, akkor esetleg.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz 7600 GS #42465 üzenetére
nem lehet hogy úgy gondolta hogy egy rajt alatt előzött 14-e
Az idézett angol szövegben nem ez áll, és egyetlen olyan verseny se volt, ahol az első körben 10-nél többet előzött volna, márpedig a második kört már nehezen lehet a rajthoiz sorolni.
Ha klasszikus értelemben vett rajtról van szó, tehát az első kanyarig, akkor helytálló lehet a 14, de kiterjesztve első körig, brutális számot kapunk...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
#70869248
törölt tag
válasz Xirtam #42476 üzenetére
sztem azonos versenytávon a gokart jóval nehezebb lenne, én is mentem már...és messze nem autóztam ki a maximumot, persze formula autóval nem...szal az én véleményem sem mérvadó semmilyen körülmények között, de végigfilózva:
a gokart piszok rövid tengelytávval bír, azaz feszített tempónál rengeteg ellenkormányzás van..felül, rá és ellenkormányzás szinte folyamatosan.
az üléspozíció is rosszabb...és slick szervó nélkül.
..egyébként nem is biztos hogy szervó nélkül vezette Kubica, ezt orvos dönti.
De teszem azt 300km egy gokartpályán jó kemény lehet -
ne_nezze
aktív tag
válasz callmeakos #42445 üzenetére
én sem nagyon merek hinni neki.
Intelligence is not the privilege of old age. »»───(knee)───►
-
-Mike-
addikt
válasz callmeakos #42445 üzenetére
Jó régi sisak, biztos friss kép?
-
Xirtam
veterán
Microsoft 3 évre csatlakozott a LOTUS-hoz.
-
Xirtam
veterán
válasz IreN!CuS #42486 üzenetére
Arról nincs információm, hogy felkerül-e a kocsira. Csak, hogy a szoftveres dolgokat a Microsoft fogja nekik kezelni. Persze ebből adódóan valószínűleg rajta lesznek az autón, csak úgy ahogy az AMD/Acer a Ferrari-n mert ugye Acer laptopokat használnak 8 gb rammal 4 maggal AMD-től.
Aztán Gábor és Szujó tegnap megérkeztek Melbourne-be.
Kubica tényleg vezette a Sokdát meg a Gokartot, viszont hosszabb távon nem bírja az alkarja. Így erre erősítenie kell a lengyelnek. Persze ez evidens, hiszen a szervezet azonnal lebontja az izmot ha nincs használva. Mivel az izom eszi a legtöbb kalóriát. A test pedig egy survival.
Kicsit off de belefér:
Yvan Muller:
- Mennyire volt nehéz megelőzni a második futamon Michelisz Norbertet, a magyar versenyzőt?
- Nagyon nehéz volt, mert ő kiválóan védekezett, és mindent elkövetett, hogy maga mögött tartson minket. Azt hiszem, az volt az egyedüli esélyem arra, hogy megelőzzem őt, ha történik vele valami rendkívüli esemény, ami végül be is következett, mert ha jól tudom, akkor elütött valamit a pályán, és ezt követően elment az erő az autójából. Addig viszont tény, hogy nagyon ügyesen tartotta magát előttem, és sehogy sem sikerült megelőznöm, bárhogy is próbáltam.
Forrás: p1race.hu
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz Xirtam #42490 üzenetére
De igen rajta lesznek:
(vicces, hogy hamarabb hoztam a hírt nektek mint hogy a Lotus F1 Team oldalára kikerült. )Amit még érdemes megemlíteni a sajtóval ellentétesen a többi csapat úgy vélekedik a Ferrari-ról, hogy veszélyes lehet. Horner úgy fogalmazott, hogy a Ferrari erősebb formában van mint azt mutatja. Tegnap Alonso a saját blogjában pedig próbálta nyugtatni a kételkedőket.
[ Szerkesztve ]
-
Pá
addikt
Hosszú olvasmány Schumi vezetési stílusáról, akit érdekel (angol)
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Motion_Blur #42498 üzenetére
Briós inkább igazoljon le a Ferrari-hoz, ha a csapat idén se alkot maradandót...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
shteer
titán
válasz Motion_Blur #42498 üzenetére
http://prohardver.hu/tema/formula-1_2009/hsz_42403-42403.html
ő már csak tudja hogyan kell feldobni egy futamot..szerintem jónak tűnik