- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPhone topik
- Yettel topik
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
Aktív témák
-
-
tuskooo
addikt
Nincs ezzel baj, én se voltam benne teljesen biztos, amikor valós időben láttam, hogy ez így teljesen szabályos volt. De aki a felvételek láttán, a szabályok és későbbi vélemények (amik konkrétan nem voltak) alapján se látja be, hogy nem volt ezzel semmi baj, azzal nem tudok mit kezdeni. Aki meg csak azért van ezen az állásponton, mert szegény Hamiltont tavaly megszívatták, na most csak azért is visszaadjuk, azzal meg tényleg nem lehet mit kezdeni.
-
Ijk
nagyúr
Arra azért igen kíváncsi vagyok hogy adták le rádión Piquenek a drótot feltűnés nélkül. A futam elején pedig még ugye nem volt adott a helyzet, nem beszélhették le, hogy ha kettőt köhintünk a rádióba akkor csapd oda.
De ha mégis igaz, akkor a rönyót kivágják a francba. Másfelől nagyon szomorú, hogy idáig süllyedtek. Nemhiszem, hogy Alonso benne volt a buliban, habár mérget nem vennék rá. Volt pár stiklije, a pápa biztos nem fogja szentté avatni, de remélem ebből kimaradt./人◕ ‿‿ ◕人\
-
-
hunnylander
őstag
Ez meg a másik klasszikus pihent elméjű alkotás, ha valaki még nem ismerné. He-he-he.
www.HunnyF1.com
-
Motion_Blur
félisten
Ha visszanézed a 2004-2005-ös idényt, láthatod hogy edzéseken a top speed átlag 360km/h volt, de nem volt ritka a 365 sem. V8-as motorokkal ez már leesett 345-350 közé. Az a baj, hogy a versenyen, szélárnyékban elért csúcssebességekről nincs adatbázis. Nagyon kíváncsi vagyok hogy idén miket mérnek majd
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
válasz proof88 #1242 üzenetére
Hamilton-nak a legnagyobb feladat az odaérés volt, mert egy teljes körön Button majd annyit ment mint Hamilton, de ha sikerül...ha sikerül akkor a sikán és a Roggia között nagy sansza lett volna az előzésre...az egész futamon látható volt hogy az a szakasz a KERS-é.
Igazából nincs akkora probléma, így a Ferrari-sok láthattak pirosat a dobogón, Hamilton meg kűzdött mint gép az meg sosem árt. ...Kimi-nek egyébként nagy rajtja volt.
Vettel-nek is volt egy leszorítása...Kova' pffff
Liuzzi-t igen sajnáltam...a két Toyota is laza volt, Trulli-t nem igen értettem a Lesmo1-ben mikor Timo mellett kivülről megpróbált elfordulni.. -
-
puttputt
őstag
válasz proof88 #1582 üzenetére
Hát... másra nehéz gondolni.
Elég csak arra gondolni, hogy tét nélkül játszadoztak. A közelében sem voltak a VB-nek, egész évben.
[link] - lap alján a "Standings".
Tényleg hatalmas ökörség volt.:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////
-
#70869248
törölt tag
válasz proof88 #1579 üzenetére
Nem azt vitatom..én legalábbis hogy nem volt köze hozzá...hanem azt hogy nagyobb köze lenne hozzá mint egy teljesen ártatlan balesetnek.
Előidézett egy SC-t, na és? ...előídézheti bármi. Nem az a lényeg hogy miért jött be az SC, hanem hogy miért engedték ki Massa-t hamarabb mint szabadott volna.
Mert kapkodni kellett? Ez csak azt mutatja hogy nem voltak felkészülve...a hiba nem azért következett be mert baleset történt a pályán és be kellett jönnie az SC-nek...vagy ha igen akkor ez a hiba a következő SC helyzetnél is probléma, azaz valaki nem teljesít kielégítően, mert máshol ezt a helyzetet tudták kezelni annélkül hogy lánglovagot játszattak volna a versenyzőjükkel....még ha ez az egyetlen hiba lett volna akkor a csapatnál.
A nem rögzített helyzetet meg nem arra a futamra értettem, hanem arra hogy egy kiegyenlítettebb pontverseny más taktikát kíván a résztvevőktől is. Talán Massa teljesítményére is hatással van, talán a McLaren sem 3hétvégés motorral vág neki Interlagos-nak...ezért teljesen felesleges az eredmény felöl kiindulva rögzített eseményláncként kezelni a megtörténteket ahol az egyik értéket kicseréled és lám máris minden másként fest.
Azok akik belefutottak egy áthajtásosba, mert zárt pit-be voltak kénytelenek behajtani, azok sem Piquet hibáztathatják, hanem azt a szabályt ami ilyen helyzetbe hozhatja a versenyzőket...értelmetlen mindegyikük helyezését átszámolni és valószínűsíteni egy végereményt. Pláne annak alapján újraértelmezni a VB végeredményét az utolsó helyekig.szerk: Egyébként sry, részemről ez az utolsó hozszólás a témában, csak nemrég értem haza.
[ Szerkesztve ]
-
Nowhereman
őstag
válasz proof88 #2139 üzenetére
Nos, Kimi a pályán kívül előzött meg pályán haladókat, az nem szabályos. Lehet, hogy megengedték az első körre, de annyi.
Webber szintén pályán kívül előzte meg Lonzit, de Lonzi sem volt a pályán. És mivel Lonzi sem volt a pályán, nem is minősülhetett előzésnek! AKI NINCS A PÁLYÁN AZT KI LEHET KERÜLNI SAFETY CAR VAGY AKÁR SÁRGA ZÁSZLÓ ALATT IS! Pályán kívüli előnyszerzés? Röhely! Kivel szemben? Webber nem szerzett előnyt senki versenyben lévővel szemben, mert Lonzi nem volt a pályán! Vagy ezek szerint ha párosan csúszik ki két ember a bukótérbe, a hátul haladónak szépen meg kell várnia, míg az első visszaevickél a pályára, nehogy előnyt szerezzen?Sport ez? NEM! Ez már szánalmasabb a pankrációnál is! Ott legalább a bírók tisztában vannak a szabályokkal...
[ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!
-
hunnylander
őstag
válasz proof88 #2482 üzenetére
Ez semmi, 1-2 év alatt behozzák. És különben is miért baj az a néhány mp-es lassulás? Nincs jelentősége a versenyzés színvonalára, még mindig az F1 a messze leggyorsabb versenyszéria (OW, road course). De már idén is túl nagy a tempó a pálya biztonságához mérten. A bukóterek nem ideálisak ehhez a gyors pályához.
Szuzuka 17 halálos balesetet jegyez.
Igen, a teljes pálya aszfaltozása új (és a klétesítményeken is újítottak), továbbá kilenc srácnak új a pálya és a szabadedzéseken se sokat gyakorolhatták szárazon, a McLaren is látatlanban lőtte be az autót az időmérőre készülve. A 3. szabadedzés végeztével még sehol sem voltak a végleges beállításokkal, az egész péntek értéktelen volt, az 1 órás FP3 meg kevés.
Meg is lett az eredménye, az időmérőn is hullottak a pilóták, mint a legyek.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com