- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Poco F5 Pro - nem csak álcázásban jó
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- iPhone topik
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Aktív témák
-
[CS]Blade2
addikt
Kiszámolta múltkor , hogy versenyenként 5pontot hoznak rajta, akkor nemsokára nem ő fog vezetni. Most ezt betartja.
-
[CS]Blade2
addikt
Heidfeld: "Szerintem az eddigitől teljesen eltérő rajtrácsnak egyszerűen az az oka, hogy idén itt használnak először közepes leszorítóerőt a csapatok."
Briatore: Briatorénak gyanús a nem mindennapi időmérős végeredmény
-
[CS]Blade2
addikt
válasz 7Heads Drago #311 üzenetére
Ha befordult volna, elkaszálja a BMW: [link]
Mellesleg rengeteg eset volt már, ott fordultak el, nem csak ezen a pályán, ezt addig meg lehet csinálni, amíg nincs a vonalon kívül 4kerékkel. Ebben a kanyarban nincs vonal csak utána.
[link] Itt látszik, hogy a bukóteres manőver kerülő, hosszabb, KERS nélkül lassabb.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Al_Bundy_v2 #396 üzenetére
Akkor viszont minden pilóta h*lye, mert ott teljesen a falnál fordulnak, mikor ezek szerint a külső ív gyorsabb lenne.
A sebességbeli előny a +80 lóerő + lágy gumi miatt volt. -
[CS]Blade2
addikt
Nekem sem tetszik már ez a KERS-es téma. Állandóan úgy beszélnek róla, mint ha valami szabálytalan elem lenne, és nekik milyen sz*r, hogy nincs az autóban. Hát istenem, tegyék be, és akkor nem kell sírni.
Nem csak, hogy lassabb lett az autó, de rengeteg pénzt öltek bele. Fogadok, hogy a KERS-et használók jövőre is szívni fognak a KERS miatt. Nehezebb lesz egy KERS-es autó adatait felhasználni a jövő évi autóhoz. Talán ezért is vették ki a BMW-nél (ekkor még úgy volt, hogy maradnak az F1-ben), meg a Renault-nál. -
[CS]Blade2
addikt
Vettel harmadik helyére nagyon nagy szüksége volt a Red Bull motorpartnerének, a Renault-nak is, miután ezúttal Webber kocsijában hibásodott meg az erőforrás a szombati szabadedzésen. A kezdeti ijedtség után azonban kiderült, hogy csak a motor elektronikai rendszere romlott el, azaz nem kell a kukába dobni az egész nyolchengerest.
Akkor Webber-nek még van esélye, hogy büntetés nélkül befejezze.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Motion_Blur #757 üzenetére
A csapatvezető szavaiból arra lehet következtetni, hogy Fisichella a sérült Felipe Massa visszatérése után a Ferrari tesztpilótájaként folytatta. Fisico azonban az idei futamokon még vélhetően versenyezhet, hiszen Massa idei visszatérésére kevés az esély.
"Szeretnénk hangsúlyozni, hogy a Ferrarival történt megegyezés nem pénzügyi alapokon nyugszik"- folytatta az indiai üzletember, aki ezt azért tartotta fontosnak kiemelni, mert az elmúlt napokban a pletykák szerint az szólt Fisico átengedése mellett, hogy az indiai csapatnak nagyjából 4,2 milliós tartozása is van a Ferrari felé.
-
[CS]Blade2
addikt
-
[CS]Blade2
addikt
válasz hunnylander #1146 üzenetére
Lehet az 1kiállás is. Első körben lágy gumin letudnak 17-20 kört, a maradékot pedig tele tankkal kemény gumival.
Az ugyanannyi lenne, mint amit a többiek mennek hátul, 35-38kör, ráadásul a verseny 2. felében már a pályán is lesz gumi rendesen. -
[CS]Blade2
addikt
válasz hunnylander #1154 üzenetére
Biztos, hogy 2 kiállásra tervezték, de menet közben lehet még módosítani.
53 kör. Hamilton-Sutil jön a 17. körben, Kimi a 19.-ben, tankolnak 36-37 körre elegendő benyát. Ennyit visz az utolsó 4 az első etapra. -
[CS]Blade2
addikt
Szerintem nem fognak kapkodni értük. Ha csak valaki nem pár évre tervezi az F1-es csapatát.
A igazságszolgáltatásos esethez meg annyit, hogy a verseny előtt elmondták, hogy ki lehet menni oda az 1. körben. És ez így jó. Elmondják az eligazításon, hogy ki lehet menni oda, a versenyen meg megbüntetik...az lenne az igazságtalan. -
[CS]Blade2
addikt
válasz hunnylander #2337 üzenetére
[link]
Lassan lehet számítani pár 10 helyes büntetésre. Vettelnek is érik már japánban, vagy brazilban. -
[CS]Blade2
addikt
Utána azt az időt megjavította elsőre, így olyan sok értelme nem volt. Szerintem nem maradt lágy gumi, az Q1-ben és Q2-ben 2x-2x tettek fel új lágyat, ha jól láttam.
A sárga zászló alatt pedig talán Button és Bari ment át, meg még valaki. És persze Alonso is, de ő szerintem lassított, azért volt pipa.
[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
válasz [CS]Blade2 #2463 üzenetére
Mire leírtam már ki is jött a hír: Több versenyzőnek törölhetik az eredményét
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Motion_Blur #2471 üzenetére
Vagy +5 hely, és akkor 10. és 12. hely.
Vagy törlik a Q2-es időt, és bedobják 12. és 13. helyre.
Érdekes, hogy Button megint kikapott. -
[CS]Blade2
addikt
válasz Oliverda #2515 üzenetére
Ezzek képest az A5.hu szerint:
1. S. Vettel (Red Bull)
2. J. Trulli (Toyota)
3. L. Hamilton (McLaren)
4. N. Heidfeld (BMW Sauber)
5. K. Räikkönen (Ferrari)
6. N. Rosberg (Williams)
7. R. Kubica (BMW Sauber)
8. A. Sutil (Force India) *
9. R. Barrichello (Brawn) *
10. J. Alguersuari (Toro Rosso)
11. J. Button (Brawn) *
12. G. Fisichella (Ferrari)
13. H. Kovalainen (McLaren) **
14. S. Buemi (Toro Rosso)
15. K. Nakajima (Williams)
16. R. Grosjean (Renault)
17. F. Alonso (Renault) *
18. V. Liuzzi (Force India) **
19. T. Glock (Toyota) ***
20. M. Webber (Red Bull) *** -
[CS]Blade2
addikt
válasz !Overdose! #2588 üzenetére
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Integra #2658 üzenetére
Csak tudod, hogy a 3 autót építettek 2évnyi költségvetésből, aztán 2-t ebből elvetettek. Így nem nehéz, ha gyökeres szabályváltoztatások vannak. A nagyobb csapatok pedig harcban voltak a címért, így csak a többi kiscsapatnál kellett jobb autót építeni.
Eddig talán pont ezért nem jött össze ez a "hagyom ezt az évet, és egyből jövőre fejlesztek" dolog. A rá következő évben is ugyanazok a szabályok voltak, már 3-4éve csak pofozgatott autóval. Most más szabályok vannak, jövőre megint más lesz, így bejöhet, hogy eldobnak 1évet a következőért. Vagyis simán átugorhatják a Brawn GP-t. Már most is nagyon úgy néz ki, hogy a 5. 6. 7. helyre jók csak, pedig állítólag fejlesztik az autót. -
[CS]Blade2
addikt
-
[CS]Blade2
addikt
A progiban a BBC 2 -n is megy.
-
[CS]Blade2
addikt
formula1.com
local time --> my local time
Qualifying 14:00 19:00
Race 14:00 18:00
-
[CS]Blade2
addikt
Nemrég még azt nyilatkozták, hogy Glockot megtartják, Trullitól megválnak. Aztán már Glock sem volt biztos, most meg:
"Elképzelhető az is, hogy Glockot már nem is ültetik vissza az autóba, hanem a japán kap újabb bizonyítási lehetőséget a két hét múlva következő szezonzárón Abu-Dzabiban." -
[CS]Blade2
addikt
-
[CS]Blade2
addikt
válasz hunnylander #7336 üzenetére
Csak más a beállítás. Az egyik azt nézi, mit mutat a nagyobb leszorítóerő, a másik pedig, hogy mit reagál a kisebbre.
Ezen a pályán a a több leszorítóerő a jobb.[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
Maximum ha nagyon közel vannak egymáshoz, meg lehet vele játszani egy előzést a boxban, de egyébkén szerintem előre ki tudják számolni, és ha nem kopik el a vártnál hamarabb, ezt fogják tartani. Előre tudni fogják, hogy mennyi idő egy boxkiállás, és az adott üzemanyag mellet mennyit bír a gumi. Ebből tudják, hogy hányszor érdemes cserélni.
Eggyel több csere az +x másodperc a boxban, viszont y másodpercet nyernek a friss gumin. Vagy eggyel kevesebb csere ami -x másodperc a boxban, viszont így minden etap kicsivel hosszabb a kopott gumikon ami y másodperc veszteség.
Autónként, és pilótánként lehet, hogy lesz akinek a 2 kiállás az optimális, lesz akinek a 3.
Így hiába jön 2 körrel előbb, akkor a következő szettet kell 2-vel tovább használni, így nem nyer vele semmit időben. Pillanatnyilag előrébb kerül a helyezéseket tekintve, de a következő kiállásnál már ő lesz hátrányban annyi körrel. -
[CS]Blade2
addikt
Álló síkánra fogadnék inkább. Még csak majd pénteken fognak kijönni az autó gyermekbetegségei. Örülhetnek, ha meg tudják oldani a kezdeti problémákat, és befejezik a versenyt.
Ha annyit tud, mint egy Gp2-es, akkor pályától függően 7-10sec-el lassabb körönként. Ha tényleg 2sec-el gyorsabb, akkor akkor csak 5-8sec-al
Nürburgring
(2007) GP2 - 1:40.977
(2007) F1 - 1:30.912 (Q2)Spa
(2007) GP2 - 1:56.885
(2007) F1 - 1:45.070 (Q2)Barcelona
(2008) GP2 - 1:27.547
(2008) F1 - 1:20.584 (Q2)Silverstone
(2007) GP2 - 1:28.043
(2007) F1 - 1:19.152 (Q2)Monza
(2007) GP2 - 1:30.546
(2007) F1 - 1:21.356 (Q2) -
[CS]Blade2
addikt
-
[CS]Blade2
addikt
válasz TESCO-Zsömle #9312 üzenetére
Nem tudom, de ez így nem lesz valami biztonságos. Kobayashinak a pályáról is le kellet mennie, mikor hiretlen megérkezett Senna mögé.
Amúgy Chandhok azt mondta, hogy a kuplunggal és a váltóval volt valamilyenen probléma. -
[CS]Blade2
addikt
Glock elhagyta a kerekét.
Chandhok még mindig nem ment egy métert sem. Nem is nagyon kapkodnak az autójánál.
Live: [link]
[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
válasz #70869248 #9632 üzenetére
Én úgy értettem, hogy pontosan ugyanazzal kell menni. A Gyulám is azt számolgatta, hogy kinek lesz használt gumin. Vagy csak azért számolta, mert feltételezi, hogy akkor van egy teljesen friss a versenyre? Annak meg semmi értelme, mert a versenyen jobb, ha már lekopott az a réteg, ami szemcsésedhet.
A másik ami nem világos, hogy most hogyan tankolnak? Gondolom azért nem kannákból öntögetik.
A Renyo nem tudott a szünetben 2 gyors körre elegendő benyát tölteni. Ezek szerint a tele tankot töltik vagy 2órán át. -
[CS]Blade2
addikt
válasz laci666 #9807 üzenetére
Ha ezt teszed akkor visszaesik szépen 25 másodpercet, a gumik miatt módjuk az elején gyorsabb akár 3másodpercel körönként, megérkezik hamilton mögé, gyorsan le is tolja, aztán tolja mint a barom, hogy utolérje Massát, és Vettelt,de mire odaér már rég elfog a gumi annyira, hogy esélye sem legyen előzni.
-
[CS]Blade2
addikt
Ha igaz, amit a palik mondott, hogy a Ferrarisok kímélték a gumit az időmérő Q3-ban, akkor a a következő futamon ott változás lehet. Nem érdemes kímélni a gumit az időmérőn, mert a versenyen úgyis az jár jól, aki hamarabb cserél, akkor még együtt vannak, és gyorsabb lesz tőle, de csak egy kör erejéig, mert aki közel van hozzá, annak rögtön a következő körben le kell cserélnie, ha nem akar sokat veszíteni. Ezután felkerül a kemény, és mehet a vonatozás.
Mikor kitalálták a szabályokat, a csapatok már tudták, hogy mi lesz a nyerő. Mindenki arra ment, hogy kímélje a gumikat, lassan kevés benyát használva tudjon végigmenni egyetlen cserével. Simán meg lehetett jósolni, hogy mi fog történni. Csak börni papa hiszi, hogy ez a többpont az elsőnek, és társai beválhatnak.Egyszerűen nem lehet előzni, ha csak nem gyorsabb valaki 1,5-2sec-el az előtte levőnél. Még ekkor is kérdéses lemenni az ívről, mert könnyen 0 ponthoz vezethet.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz MPowerPH #9973 üzenetére
Szerintem nem érdeke, hogy Alonso jó helyen végezzen, és ez fordítva is igaz. Ezért nem fogják egymást segíteni. Az autó miatt hiba nélkül mindig az első 4-ben lehetnek, így gyakran összekerülhetnek két egymást követő pozícióba. És ebből még nagyobb feszültség lesz. A csapat nem fogja hagyni, hogy a pályán intézzék el. Még 2-3x Alonso végez előrébb, és Massának elgurul a gyógyszere. Vagy akár fordítva.
-
[CS]Blade2
addikt
Sajnos nem mindenki:
Bár sokan fanyalogtak a Bahreini Nagydíj után az akció és az előzések hiánya miatt, az abroncsokat szállító Bridgestone szerint igenis parádés izgalmak jellemezték az évadnyitót. "Fantasztikus formában kezdődött a Bridgestone 14. F-1-es évadja a sakhiri pálya új vonalvezetésén, ahol egészen a kockás zászlóig nagyszerű csaták zajlottak " - mondta a japánok motorsport-igazgatója, Hiroshi Yakusawa. - "Az új szabályok minden csapatnak nagy kihívást, a nézők számára pedig világszerte egy roppant izgalmas első versenyt biztosítottak" - tette hozzá. -
[CS]Blade2
addikt
válasz TESCO-Zsömle #10224 üzenetére
Álmában lehetett 0,7 tized. Szerintem közel semmit sem jelent.
[link]
Ezek szerint a Renyo 20 lóerővel gyengébb, viszont 5%kevesebbet fogyaszt, ami a versenyre tankolva durván 10kg-t jelent. -
[CS]Blade2
addikt
Vicces, hogy a Redbull volt a leglassabb az egyenesekben. Lehet, hogy ezzel érnek körbe gyorsabban, de lehet, hogy az esővel is komolyan számoltak. Szárazon viszont még betehet nekik a nagy sebességkülönbség. Ha Alonso közel tud maradni, az a +8Km/h is a segítségére lehet. Érdekes még a 3.szektor, ahol a két Redbull, és Alonso után Rosberg már 3,5 tizedet kapott.
Aktív témák
- Parfüm topik
- Suzuki topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Politika
- Házimozi haladó szinten
- Mikrotik routerek
- További aktív témák...