- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Aktív témák
-
D.Orion
veterán
Nagyon gyönyörű! Így elcseszni MS versenyét! Gratula te nagy taktikus okostojás! Idióta!
-
D.Orion
veterán
Üdv! Nagy ritkán írok ide, inkább csak olvasom a topikot, de a tegnapi MS vs Bari incidens után szerintem van mit kiértékelnünk. Itt mindenki azon a véleményen van, hogy MS nekiszorította RB-t a falnak. Remélem lesz fent youtube-on egy videó az ominózus esetről helikopteres kameranézetből.
Én így láttam a dolgot: MS lehúzódott a pálya határát jelző vonalig. Nem odarántotta az autót hanem szépen fokozatosan tette ezt. RB már a hátsó kerekénél járt amikor megkezdte ezt. RB láthatta, hogy ott nem lesz neki hely, de ő továbbra sem vette el a gázt. MS a vonal mellé húzódott és ezzel kiterelte RB-t akinek ekkor az első kerekei már MS kormányánál volt. RB-nek el kellett volna venni a gázt, mert MS lezárta az utat és RB már rég a pályán kívül autózott. RB végül megelőzte MS-t, csakhogy mind a négy kerékkel elhagyta a pályát. Aki nem érti, hogy milyen pályaelhagyásról beszélek annak itt egy kép. A záróvonal az záróvonal. Ha ez kanyarba lett volna, akkor RB 4 kerékkel átmegy a rázókövön, hogy megelőzze MS-t? MS is hibás volt, mert túl agresszívan csinálta, de ő volt jobb helyzetbe. RB-nek lassítani kellett volna.
-
D.Orion
veterán
"Már több mint a pálya felét megtette a fal felé, mire Barrichello bement oda... tudnia kellett mit vállal ezzel. Simán választhatta volna akkor még a másik oldalt, amit MS nem zárhatott volna már le... persze ott nem fékezi ki a végén..." <<< Itt az egyik lényeg!
#18231 shteer:
"nem volt elég hely. nézd meg hol ment a brazil... a fehér vonalon kívűl. tehát a pályán kívűl. már mellette volt, esélye sem volt a németnek hogy megakadályozza az előzést szabályos keretek között" <<< RB a pályán kívül előzte meg MS-t! Ezentúl majd a kanyarokat is le lehet vágni ha nincs hely előzésre???Itt megint arról van szó, hogy bazira nem a versenyről szól már az F1, hanem a kinek ki a kedvence és kit utálnak a sportbírók jobban dologról... Az egész F1 vezetést ki kéne rúgni a fenébe Börni bácsival az élen! Hogy egy hasonlattal éljek: Az F1 fejlődésének akkora gátja a legfelső tulajdonosi/vezetői/bíráskodói réteg, mint amekkora a katolikus egyháznak a pápa és az a pár tucat nagyon szent ember, akik 2000 éve szinte semmit nem hajlandóak változtatni a vallásukon... Erről szól az F1...
-
D.Orion
veterán
Spa: 16°C, erősen felhős. Páratartalom: 68%
Szél: Nyugati 23km/h
Jelenleg 42%-os felhősödés. 14:00-ra várhatóan lemegy 28%-ra, de némi szemerkélés várható. Úgy néz ki az eső gumi nem fog kelleni. Ellenben bazi hideg az aszfalt.
-
-
D.Orion
veterán
válasz JColee #18649 üzenetére
Ezen a hosszú padlógázos szakaszon az a baj, hogy olyan szinten felmelegszik a gumi, ha nincs elegendő víz a pályán, hogy intenzív fékezéskor szabályosan le akar válni a felületéről a túlmelegedett réteg. Ha a lassító kanyarban állni fog a víz, akkor le tudják majd hűteni a gumit és nem fog foszlani 5 kör után. Ha viszont abban a kanyarban száraz lesz a pálya, akkor szabályosan cafatokban fog leválni a túlmelegedett abroncs. Aki agresszívan és mélyen fog fékezni annak én nem adok 8 kört és mehet papucsokat cserélni. A közismerten későn fékező pilótáknak gondjuk lehet, ha nem tudnak változtatni a szokásaikon.
Szvsz ez csak személyen okfejtés és meglátás. Lehet, hogy nem mindenhol van igazam, mert nem vagyok Bridgestone mérnök. Csupán logikusan gondolkodom.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz Motion_Blur #18658 üzenetére
Ezt melyik oldalon láttad?
Én egy másik időjárás előrejelző honlapon néztem a tegnapit ami be is jött teljesen. Leszámítva persze azt az első 5 percet.
-
D.Orion
veterán
válasz MaTTeS #18661 üzenetére
Bocs, de nagy simes vagyok... Pont ezért van ez az okfejtésem... Az üzemi hőfok fölé melegedett gumi az egyenesben se fog tudni lehűlni és a köv. kanyarban ezért lesz neki annyi, ha ott nincs lehetőség a hűtésre. Persze könnyebb lenne hűteni az egyenesben, de ezen a pályán ott nem lehet. Plusz az amit mi egyenesnek hívunk valójában nem is az...
Ui.: Majd a versenyen meglátjuk, hogy kinek lesz igaza. Egyébként tudom én is és a kolléga is, hogy kanyarban jobban melegszik a gumi a nagyobb terhelések miatt.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
Én ezt szoktam nézni és be is szokott jönni.
-
D.Orion
veterán
No hazaértem. Sajnos az első 12 körről lemaradtam szóval azt majd pótolom. Ahogy látom volt esemény ott bőven. Utána viszont végigizgultam a futamot. Nagyon meglepődtem amikor láttam, hogy MS mennyit előrejött, biztos jó lehetett a futam eleje. Én Vettel-t nem tartom hibásnak, mert Button nagyon korán elkezdett lassítani érzésem szerint. Massa-nak viszont be kellett volna jönnie és akkor talán 1-2 helyett előrébb léphetett volna.
-
D.Orion
veterán
válasz Nowhereman #18810 üzenetére
Budapesten az úszó olimpia előtt 6 órával még fugázták a medencét, igaz azóta ki is dőlt mellőle a föld... Koreában majd az első szabadedzés előtt terítik le az aszfaltot, hogy a gumik gyorsan elérjék az üzemi hőfokot.
-
D.Orion
veterán
EuroSport GP3
-
D.Orion
veterán
MS már jó pár hete lenyilatkozta, hogy Nico gyorsabb nála és már őt segíti ebben az évben. Jövőre nagyon sokat vár az új autótól és kész újra harcba szállni. Szüksége van még időre, hogy visszajöjjön a régi formája. Mondjuk egy ilyen versenyt szívesen látnék MS-től megint, onnantól lenne kuss a neve mindenkinek.
-
D.Orion
veterán
válasz Motion_Blur #19305 üzenetére
Egy lassan 100%-ig gyári csapattá váló angol istálló német pilótát akar? Ezt nehezen tudom elhinni, különösen az angol öntudatot ismerve. Szerintem itt pusztán arról van szó, hogy pont egy német újságnak nyilatkozott. Biztos foglalkoztatja a gondolat, de amíg vannak jó angol pilóták addig nem lesz ilyenről komolyabban szó.
Vettel-t én is szívesen látnám a Ferrarinál, hátha lenne egy szép évtizedünk megint.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
(#19317) Motion_Blur: Mint a videó végén is látható srácnak bizony két kerékkel kevesebb van. Ez egy örült.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
Eléggé off, de úgy rémlik, hogy most hétvégén lesz valami őrült autós program Angliában. Nem tudja valaki, hogy ezt közvetíti-e valami autó? Úgy rémlik, hogy 60as évek versenygépei lesznek minden kategóriából.
-
D.Orion
veterán
Aki nem dolgozik az nem is hibázik. F1 csatorna baki:
Azóta javították a képet, de miért kellett törölni azon hozzászólásomat amiben megemlítettem a hibát. Már korábban is észrevettem, hogy más a szerkesztőknek nem tetsző hsz-eket is töröltek... Nevetséges...
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
No az elmúlt 25 kör maga volt a dög unalom. Egy japán megint csinált némi izgalmat nekünk. Azt nem értem, hogy Bruno mi a francot tökölt annyit a kocsija mögött... Arra nem gondol a szerencsétlen, hogy egy 600 kg-os kocsi és egy fal között áll? Ha oda becsúszott volna még valaki akkor ripityára törik a lába. Rossz volt nézni ahogy ott szerencsétlenkedik...
Massa-nak sajna nem jött be ez a verseny, pont ebből már neccesen lesz. Remélem Lonzi ezt már behúzza a végén. Még egy SC meg nem kell... Nem is értem, hogy ezen a pályán miért nincs annyi mentései pont, mint Monaco-ban....
Di Grassi: Most? Vagy inkább? HAMI OUT! PWNED!
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
Szerintem Webber hibás volt, de ez verseny baleset. Hami-nek nézni kellett volna a tükröt, és az is kétséges nekem, hogy Hami ezzel a tempóval be tudott volna-e fordulni.
MSC pedig egyértelmű büntetés, sajnos ezt elnézte az öreg.
-
D.Orion
veterán
válasz AMD Power #19515 üzenetére
Bocs, de Hami-nak is volt pár ilyen szituációja... Szabályokat hágott át és nem kapott érte megfelelő büntit. Erre mondják azt, hogy egyszer fent másszor lent. A sors idővel kiegyenlíti az esélyeket és a végén egyensúlyba kerül a mérleg. Lehet, hogy Hamilton Fortuna szériája az idén fogyott el. Eddig nagyon sok versenyen a lehető legjobban jött ki vesztes helyzetekből, most már elfogyott neki a szerencséje.
Minden versenyzővel így van ez, adok-kapok, nyerek-vesztek.
(#19522) Flashcash Hát igen, ezek a "GP2"-es (autók)pilóták elég gázok. Kivétel persze Trulli, akinek már van bőven F1-es tapasztalata.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz hoffman_ #19646 üzenetére
Bocsánat, hogy beleszólok, de:
De azzal Te sem szállhatsz vitába, hogy fordított esetben Hamiltont megbüntették volna.
LH pont azon kevesek közé tartozik jelenleg akit nem büntetnek meg ilyen és ehhez hasonló dolgok miatt.
(#19653) Nowhereman: Pletyka szinten régen azt rebesgették, hogy a Ferrari-nál külön figyelmeztetőt építettek be Kimi-nek a kocsiba, hogy időben váltson, mert a Meki-ben rendszerint a túlpörgetés miatt haltak meg a motorok alatta.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz Motion_Blur #20189 üzenetére
Szutyokring ez tetszik, de találó.
-
D.Orion
veterán
No ezért váltott a Ferrari Agip-ről Shell-re.
-
D.Orion
veterán
válasz TESCO-Zsömle #22649 üzenetére
Aztabetyár! Az utastér valami eszméletlen gyönyörű. Jó kívülről se csúnya.
Ui.: Ez nem villanyautó?
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
Érdekesnek találom, hogy az eddig bemutatott négy autó közül egyedül a Team Lotus (zöld sárga )autójának nem lóg túl az orra az első légterelőn. A Ferrari és a Sauber pedig mondhatni ugyanúgy rögzítette az orrhoz az első légterelőt. Teljesen függőlegesen csatlakozik. A Team Lotus-nak meg mereven előre ível a "csatlakozás".
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz D@ni88 #23054 üzenetére
Itt az f1today.nl még több kép. Szerintem ez a legszebb autó eddig idén. Az orra nagyon kecses lett a többiekéhez képest.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
Rosberg-el mi történt? Piros zászlót kapott, mert megállt egy egyenes szakaszon. Elromlott a kocsi vagy mi?
-
D.Orion
veterán
válasz horvathd #23085 üzenetére
Köszi.
Közben találtam egy magyar oldalt ami ír ezt azt élőben a tesztről. Kint a főoldalán meg hír formában érhető el pár info.
Nem honi oldal pár képpel és infokkal. Ferrari-n és Force Indian miért vannak azok a batár nagy "antennák" ?
-
D.Orion
veterán
"Michael Schumacher is currently completing his first laps with the new Mercedes W02 GP off. The German has three minutes to get acquainted with the car. Tomorrow's Nico Rosberg behind the wheel, Thursday was Schumacher's turn again."
Remek...
-
D.Orion
veterán
Wáá lassan kezdődik a második tesztnap, nekem meg melózni kell menni. Mire hazaérek ebédre legyen itt sok sok infó.
-
D.Orion
veterán
válasz Thrawn #23230 üzenetére
Én olvastam már neten pár cikket amiben említik egy esetleges amputáció szükségességét. Kubica menedzsere már azt nyilatkozta, hogy Robert túl van az életveszélyen. 2kor lesz hivatalos sajtótájékoztató. Szerintem addigra már arról fognak beszámolni, hogy mijét kellett megműteni és begipszelni.
-
D.Orion
veterán
válasz Motion_Blur #23242 üzenetére
Ojj, akkor ezek szerint mégse a sajtó fújja fel.
-
D.Orion
veterán
válasz enzodasilva #23274 üzenetére
Nem a motor, hanem a szalagkorlát. Tessék nézd meg ezt a képet.
Mondhatjuk azt is, hogy ha 10cm-el odébb megy a szalagkorlát, akkor simán átmegy Kubica mellkasán...
-
D.Orion
veterán
válasz Motion_Blur #23312 üzenetére
Bocs, de tévedsz, a szalagkorlát hatolt be az utastérbe. Az 5-6 liter vérveszteséget pedig nem úgy kell értelmezni, hogy anniy "kifolyt" belőle. Orvosi szemmel nézve a 6 liter vérveszteség azt jelenti, hogy 6 zacskónyi vért toltak bele a műtétek során. Ergo valahol tényleg 6 liter vér folyt át rajta....