- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- iPhone topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
Hirdetés
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Aktív témák
-
Flashcash
Közösségépítő
Szerintem egyáltalán nem rossz a versenytempója a Force Indiáknak. Elég jól szoktak ők csapatni a mezőnyben, jöttek már fel 9. meg hasonló helyekre a hátsó mezőnyből, csak nem volt szerencséjük. Nem azt mondom hogy győznek, de remélem a stabil pontszerző hely összejön nekik.
hunny azt én is sajnáltam, hogy nem hívták be Fisit az utolsó gyors körről. Q3 tapasztalat hiánya.
[ Szerkesztve ]
-
Iron Funeral
őstag
Így lesz jó, mert Fisi nem volt még keményebben, Rainak meg megmarad a végére a lágyabb!
Mondjuk biztos, hogy csak véletlen jött így ki a Ferrarinak, nem volt szándékos
Alonsot most mutatták a Ferrari pitje előtt elmennisz.: kis polír a gumikeverékek megnevezésén
[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
Peat;)
veterán
Én nem dramatizálom a helyzetet, amikor kiment az belefér, ugyanakkor nagyobb területen gyorsított és olyan lendülettel ért vissza hogy egy azaz egy darab előzést köszönhet a bukótérnek, utána ki is ment a pályáról, szokatlan nagy sebességet vitt tovább, maga a hiba bizonyítja. Ez viszont nem valami sok. Ugyanakkor az az egy előzés lehet helydöntő, sőt biztos. Most kiderül hogy a force india mennyire szarrágó, általában ha egy csapat gyors lesz akkor szarrágó is, remélem ők kivételt tesznek, bármennyire is Fiskó futama volt ez. Így szép az eredmény.
Egyébként az egész év szerintem semmi másról nem szól csak a gumikról. Éppen kinek az autójához passzol. Ennyi. Egy kiszámíthatatlan, nem következetes, elavult gumival megy az f1. Ordít az autókról hogy mennyire különbözőek areo szempontból, aztán az elavult force india legyalulja a mezőnyt Adrian Neweytől kezdve mindenkit...Szídtam eleget a bridgestonet. Hát megint megtettem, utálom azt a bandát.
-
proof88
addikt
én is ezt látom, bár ez gázelvétellel és/vagy fékezéssel megelőzhető lett volna, bár nem én ültem az autóban... amióta a topikban fórumozok, ilyen még nem fordult elő velem, mint most: senkivel sem értek egyet a hozzászólók közül. az is igaz, ha fal lett volna ott, akkor máshogy cselekedett volna, vagy a csúszás következtében meg is tört volna; mondjuk ha nem hagynak helyet neki, akkor kicsit fékeznie kellett volna, igaz akkor kíváncsi vagyok, ki NEM ment volna bele hátulról...
-
Motion_Blur
félisten
Jean Todt és Schumacher egy titkos rádió frekvencián sulykolták Kimibe a rajt után, hogy szándékosan menjen le az ideális ívről, szedje fel a koszt, kockáztassa azt hogy keresztbe áll bukótérben. A Ferrarinál ez már csak így megy
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
Engem meg már kezd egyre kevésbé érdekelni, hogy volt. Fisicot sajnálom, ő jobban megérdemelte, de Kimitől nem sajnálom, de azt sajnálom, hogy tavaly nem kevésbé szabályos győzelmet vettek el, ami pont Bruce McLaren 40 éves spai győzelmének jubileuma volt, a McLaren csapat első futamgyőzelméé. Az is volt legalább ennyire fontos, mint az, hogy a Ferrari is behúzza az idei első győzelmét.
Wéber Gábor: "Kimi centire azt csinálta, mint tavaly a vizes pályán. Akkor magyarázhatóbb volt, most elég egyértelműen nem is lassított, amikor Trulli mellé ért, egyszerűen tempóval elfordult, nem is akarta bevenni a rendes kanyaríven a kanyart.
A kanyar közepén a pozíciója 4-5. között van, bent Glock is kedvezőbb helyzetben volt nála. Nézd úgy, mintha fal lenne a kerékvető mögött, akkor vajon hova kényszerül? Trulli mögé.
Ehhez képest lendületből elment külső íven és gyakorlatilag a 3. helyre jött vissza, mert tempóelőnybe került Heidfeldhez képest is. A szabály meg azt mondja, hogy előnyszerzésre nem használható az aszfaltozott bukótér.
Amúgy semmi bajom Kimi győzelmével, de ez simán büntethető lett volna.
....
A pálya ugyanis jobbra kanyarodott, Kimi meg bal oldalról jött a 4. helyen ugyan, de kívül, míg Glock bent fogott pozíciót. Nem volt kérdés, hogy Kiminek be kellett volna sorolnia Trulli mögé, mert a pálya arra ment, és nem kilőnie a bukótérbe. Nem is gondolkodott egy pillantig sem, pontosan tudta, hogy mit csinál és hol jön vissza.Versenyzőként megértem, hogy megpróbálta kihasználni a helyzetet, de a felügyelőket abszolút nem, hogy teljesen egyértelmű előnyszerzés miatt miért nem vizsgálták az ügyet. Az lett volna a minimum, hogy visszaadja a helyet Heidfeldnek. Máskor is volt már ilyen, ilyenkor rádión leszólnak a csapatnak, és akkor nincs büntetés."
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
vagamo
őstag
[ Szerkesztve ]
Minden nagy utazás, egy kis lépéssel kezdődik... android---->Iphone4S
-
hunnylander
őstag
A Ferrari sajtószóvivője, Luca Colojanni megerősítette, hogy ma már nem várható bejelentés második versenyzőjükről.
Nincs Badoer-pótlék? Senki sem engedi el a pilótáját? Reális alternatíva csak Bourdais lehetne, mint gyakorlatban lévő pilóta, viszont ő a napokban szerződött le egy Superleague Formula capathoz (FC Sevilla).
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Nowhereman
őstag
Nem rossz, megveszik a konkurencia hasznavehető pilótáit tesztpilótának a teszttilalom ellenére. Fisico ezennel visszavonult... Csak arra leszek kíváncsi, hogyha agyonnyeri magát a maradék futamokon, akkor hogy nyomják le a digók torkán, hogy kispadon tartják...
Utánam a kondenzcsik!
-
hunnylander
őstag
-
#70869248
törölt tag
Nagyjából ki lehet következtetni két olyan autópáros került be a Q3-ba akiket csapaton belül eltérően tankoltak.
A Force India Sutil-Liuzzi-nál 3.1-re jön ki egy kör.
McLaren Hamilton-Kovalainen 3.7-re.
Lehet hogy a Sutil-Liuzzi különbség is nagyobb lenne, ha Sutil nem hibázik.Mindenesetre nincs akkora McLaren erő mint amekkorát vártam, lehet hogy ebbe beleszóltak az új kerékvetők is, nem tudom.
Azon kivül hogy 3 autó tudott bemenni 1:23 alá (Hamilton és mindkét Brawn), még Sutil is kemény ellenfél lesz mindenkinek, sőt elvileg a parabolica-ból már neki van van sansza.
Nehéz ügy.Liuzzi nagyon szépet ment.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Félre ne érts én nem mentegetem, én valóban úgy gondolom hogy volt sansza. Egészen úgy gondolom.
Nyomnia kellett, nem tetszett volna ha nem próbálja meg...ez ilyen, ilyen a verseny, ha simán észérvekkel le lehetne zongorázni akkor szomorú lenne. Rossi-nak pl. (a motorosoknál) magyarázhatnád mikor előzzön és mikor ne. -
#70869248
törölt tag
..hát csak hatékony, ha VB 2 meg egy VB címe van az eddigi két szezonjában..
ezzel sztem kár vitázni, tudja ő hogy mit csinál..egyszerűen ott az sok volt, ha mindenki tudná hogy mikor sok akkor senki nem esne ki, illetve ha nem próbálná meg hogy tud-e gyorsabb lenni mint a másik akkor nem lesz gyorsabb...stb.összeségében egyébként egyetértek:
"Ezt nem feltétlenül a Hamilton kapcsán írom, de úgy veszem észre itt néhány embernél az a default, hogy jó pilota az aki, lelkesen megy előre minden körülmények között, akár fejjel a falnak. Míg ha valaki mérlegel és stratégiában gondolkozik, az egyfajta negatív megítélésben részesül."Én ide tartozom, kivéve a 'fejjel a falnak' részt, egész egszerűen nekem azért negatív mert nem szorakoztató, nem látványos, nincs sója borsa.
Én sem feltétlen Hamilton kapcsán írom, hanem mert én az olyan meccseket szeretem ahol a versenyzők versenyeznek egymással, nem a csapatfőnökök és a szerelőgárda...hozzátartozik, de én alapvetően a pályán történő dolgok miatt nézem és szeretem. -
#70869248
törölt tag
Ez olyan mint egy Böröczky-s közvetítés ...ha elesett az első kettő mert vívtak akkor azok 'hülyék' míg az az okos aki kivárt a 3. helyen és nem ment bele csatákba...
Na de könyörgöm, aki mindig 'okos' és nem megy bele csatákba az nem kerül oda.Egyébként tölem távol áll hogy vért akarnék látni, de az tény hogy szeretem az előzéseket.
-
#70869248
törölt tag
-
zed1983
őstag
Erre csak azt tudom mondani, hogy fogadnom kellett volna a 3.körben Kimi lesz a 3.-ik, mert pont tesómmal néztük a futamot és mondtam neki, hogy most hamika nekivágja és Kimi befut harmadiknak és ahogy ezt kimondtam be is következett...bárcsak mindig így volna
YouTube Tech csatornám : https://www.youtube.com/channel/UCXIipIK2bjjaB38G1zKNi_w
-
Peat;)
veterán
Leszűrve a nyilatkozatból szerintem maga Hamilton is azon az állásponton van mint te. Nekem is szimpatikus volt ahogy nyomta és elég keményet kapott a srác, meglepődtem (pozitívan) hogy utána kipattant a kocsiból, de ő maga is elismerte és elnézést kért (hogy így ennek sok értelme nem volt...de ezt nemhogy ő senki sem rakta volna bele a mondókájába, max a kirúgott francia volt ilyen önkritikus). Megfelelően kell kezelni a nyilatkozatát, ahogy linkelték is ott van hogy maga szerint 130%-on hajt van benne egy túlzott önbizalom, de azért némi kritika is átjött nekem.
Általánosan címezve:
Amúgy ha csak a pályán követitek Hamiltont és nem olvassátok a híreket és nyilatkozatait akkor szerintem minden f1 szeretőnek kedvelnie kellene hogy a mezőnyben van, mert színt visz bele a vezetési stílusával a dolgokba. Én elkövettem azt a hibát hogy anno folyamatosan követtem miket nyilatkozott, most nagyon régóta először olvastam el mit mondott és a következő is nagyon sokára lesz, így egyenesen örülök hogy ő is a mezőny tagja -
Flashcash
Közösségépítő
Nem a boxhibáról és nem felelősség kenegetésről volt szó, de mindegy.
####################
Briattore menedzserként sem dolgozhat tovább:
The FIA imposed further sanctions on Briatore, who ended his nine-year reign as Renault team principal last week in the wake of the scandal.The Italian has been banned indefinitely from attending any FIA events. A route back into F1 was made more difficult for Briatore as the FIA declared it would not grant a licence to any team he was involved with or renew an F1 Superlicence granted to any driver associated with him.
Renault's double world champion Alonso and Red Bull's Mark Webber are both managed by Briatore while McLaren's Heikki Kovalainen also has ties with the Italian. -
hunnylander
őstag
Még az is lehet, hogy miután lemérik a motorok teljesítményét, nem lesz intézkedés, merthogy minimális lesz a különbség.
7-ből 6 Merci volt az időmérőn elől, ez igaz, de az is igaz, hogy egy ebből egy KERS-es csapat volt, a másik kettő meg kiváló aerodinamikai és mechanikai jellemzőkkel bíró autó volt. És más motorú autókat is csak tizedekkel vertek meg.
Ez alapján nem biztos, hogy van a Mercedesnek jelentős erőfölénye, Haug eddig mindig kinevette az ilyen találgatásokat, hogy 'jó lenne, de nem így van'. Olyat is olvastam, hogy a Toyota lehet a leggyengébb, de még ők is 1% körül vannak a legerősebbhez mért lemaradásban.
www.HunnyF1.com
-
Peat;)
veterán
Ja de ha lebuknak akkor "szégyen hogy ennyivel megússzák" jönnek majd a büntikre
Egyébként a jelenlegi motorbefagyasztás tök máshogy érintette a csapatokat, amely területeket befagyasztottak azokon pl a Honda, a Toyota és a Rönyó is baromi gyenge, lásd a pilóta által lenyilatkozott tapasztalatokat. Hiába fejlesztik azt ami fejleszthető, ha azzal nem lehet elérni akkora teljesítményt a saját motorjuknál, elég szűk látókörűség megy itt. Avagy ha egy bor elkészítésénél kizárólag a címkét és üveg formáját és parafadugót lehet fejleszteni akkor mitől lesz az egyik bor jobb mint a másik? A jó bornak még jobban kiemeli az aromáját, a többi meg marad ugyanolyan szar. Ez is véglet, de bennem ilyesmi érzet van a mostani, betiltva van de valamennyire fejleszthető állapottal kapcsolatban. -
#70869248
törölt tag
Sztem meglehetősen beszédes, mivel sztem is provokatív a cikk stílusa így kiváncsi lettem a hozszólásokra,...és az az amire értem hogy beszédes.
Sztem sem kellene faragni egy újságírót amikor az a sokadik értelmetlen kérdését teszi fel...pláne ha messze nincs miért aggódnia Button-nak még most sem a pontversenyben.
.és visszatérve Kimi-re, mert a hozszólásokból is az derült ki, és szvsz ide is miatta lett linkelve ő van leginkább mosdatva, szal emlékszem Montoya mit kapott amikor elküldte a rákba a kamerást mert az fejbeverte....minden volt csak rendes ember nem, elég nagyokat kellett nyelni mivel én spec. csíptem,..de nem baj mert megedzett arra a ami Hamilton-nal kapcsolatban jött
De Kimi esetében mindenre van valami magyarázat, még arra is hogy miért kell megmagyarázni.Nekem mindegy, mert nem foglalkozom vele ha nincs rá okom, és egyébként meg mostanában úgy autózik ahogy kell. De elolvasni valóban elég beszédes volt. Két hazai F1-s topikba járok, itt még elég toleránsak a Kimi hívők, azaz fel lehet hozni olyan gondolatokat is amiben kritikát fogalmazok meg vele kapcsolatban...de egy ilyen híroldalra be nem reggelnék semmi pénzért hogy hozszóljak..
[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
Szépen hozza a pontokat, Lewis meg csak amortizálja lefele az autókat. Heikki tiszta haszon.
Lewis idén már csak szórakozásból vezet és csak a győzelmeit szeretné növelni, más nem érdekli, a 7-es rajtszám úgy is szebb, az egy kis fejfordítással 1-esnek néz ki.
www.HunnyF1.com
-
P00By
nagyúr
-
wildrain
addikt
A jelenlegi, hivatalos jövő évi szabály szerint lehet KERS-t használni, így ha a Ferrarinak meg a McLarennek van annyira fontos, hogy felrúgják miatta a FOTA egységét, akkor nyugodtan használhatják. Tehát ez szintén egy közös döntés volt (az övék is), hogy senki nem fogja használni. Már amennyiben egyáltalán így lesz, mert a Williams még kitart a használata mellett.
Szerintem a BMW-n meg a Renault-n kívül más csapatok sem használták volna az év során, mert magával a fejlesztéssel is le voltak maradva. A Red Bullnak meg ugye nem is lett volna értelme használnia, mert gyorsak voltak nélküle is. Én nem látom ebben a sportszerűtlenséget.
Ja, és azt is tegyük hozzá, hogy a Ferrari is kiszedte volna a cuccot, ha van értelme, de amint azt a próba is mutatta (Kína), nem gyorsultak tőle, viszont elvesztették az előnyeit, így inkább visszatették.
Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Kompakt vízhűtés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Sorozatok
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen légkondit a lakásba?
- Milyen házat vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- ASUS routerek
- További aktív témák...