- Magisk
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Így állítsd be a gyermeked androidos készülékét
- Android szakmai topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Aktív témák
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
én is ezt látom, bár ez gázelvétellel és/vagy fékezéssel megelőzhető lett volna, bár nem én ültem az autóban... amióta a topikban fórumozok, ilyen még nem fordult elő velem, mint most: senkivel sem értek egyet a hozzászólók közül. az is igaz, ha fal lett volna ott, akkor máshogy cselekedett volna, vagy a csúszás következtében meg is tört volna; mondjuk ha nem hagynak helyet neki, akkor kicsit fékeznie kellett volna, igaz akkor kíváncsi vagyok, ki NEM ment volna bele hátulról...
-
proof88
addikt
Kimi biztosan azért ment ki, mert már nem eléggé motivált, meg i was having a shit...
-
proof88
addikt
na igen, monzai hátsó egyenesre fordító szintén érdekes... dehát akkor is, amikor visszajött a bukótérből Kimi, azt az 1 pozíciót, amit egyből lelépett és 3. lett így, azt nem kellett volna átvennie, csak az eau rouge-tól... persze nem kanyar levágásról van szó, de előnyt szerzett így, ha koszosak lettek a gumik, ha nem ...
-
proof88
addikt
válasz hunnylander #471 üzenetére
egyetértek veled, akármennyire is szeretném, hogy Kimi ártatlan maradjon a szememben, vissza kellett volna adni a pozíciót... én mondjuk úgy láttam, hogy 4. volt, mikor kiment, de mindegy, mert 3. helyre jött vissza. Pedig vissza kellett volna engedni maga elé Heidfeldet, és csak Eau Rouge-nál támadni.
Azt, hogy miért nem büntettek, nem tudom. De valaki adhatna magyarázatot, ami nem flegma, hanem tisztességes. -
proof88
addikt
én is pont így vagyok vele...
sh4d0w: igen, de Kimi egyből meg is előzte, mikor visszatért, szerintem azért tudta ezt megtenni egyből, mert nagyobb ívben kanyarodott, most az egy dolog, hogy megcsúszott, de amit Kimi elvesztett a nagyobb íven a megcsúszással, kb annyit vesztett Heidfeld a kisebb íven azzal, hogy a fehér vonalon belül maradt, utána Kiminek továbbra is nagyobb ív állt rendelkezésére. A másik, hogy Heidfeld rátette a rázókőre az autót, az nem tudom mennyire befolyásolhatta a kigyorsításánál.
Engem csak ez zavar tulajdonképpen, hogy minek előzte meg már ott Heidfeldet. Tisztában vagyok azzal, hogy egyik csapat sem háborog és nem is vizsgálták az esetet (nem írták ki), és szeretem Kimit és örülök a győzelmének, de Eau Rouge-ig várhatott volna szerintem, mert így elég kétséges a dolog...[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz kennystyle #491 üzenetére
de nem mindegy, melyik BMW-ről van szó... mert Eau Rouge-nál Kubica szerencsétlenkedett, az oké, de még előtte Heidfeldet előzte meg Kimi, miután visszajött. Azzal kellett volna várni szerintem.
-
proof88
addikt
2 cikk 2006-ból:
Nelsinho: Hamilton nem jobb nálam
A hűtött benzin -
proof88
addikt
-
proof88
addikt
válasz hunnylander #602 üzenetére
én említést tettem Szingapúrról, de hát most mit tegyünk, egyelőre nem tudunk többet, mint hogy állítólag van valami bizonyíték rá... akkor tudnánk beszélni róla, ha lenne Piquet zúzásáról onboard felvétel, gáz- és fékpedál csíkkal. Egyébként így utólag mit lehet tenni? Van valami szabály arról, hogy mennyi ideig kell megtartani egy futam telemetria adatait?
A Massa-vizsgálatról nem tudtam.
szerk.: nekem arra van bizonyítékom egyébként, hogy csapatutasításra törte össze Kimi a Ferrarit az utolsó körökben, mert Massa nem volt pontszerző helyen, így segítette Hamiltont a VB-címhez. De csak előreutalás után adom át a bizonyítékokat.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz !Overdose! #607 üzenetére
ja tényleg, Japán volt a 2.
-
proof88
addikt
Szerintetek hülye vagyok, ha szerintem nem ártana jövőre visszahozni valamelyik csapatba Piquet-t?
-
proof88
addikt
válasz madstunt #615 üzenetére
akkor nem vagyok egyedül
más: ránéztem a Ferrari blogokra, hátha valami friss írást látok Felipétől, de sajna nem találtam, ellenben kicsit morcos lettem...
1.: Massa utolsó bejegyzése, ott van az a kis kép róla, hát nem véletlenül töltődik le viszonylag olyan lassan... 3543px × 2362px (átméretezve: 155px × 103px), nooormális, aki ezt így berakta?
2.: Kimi utolsó bejegyzése, tele spammel -
proof88
addikt
Szerintem itt tegyünk pontot a vita végére.
Amit Kimi csinált, az alapjáraton szabálytalan volt, mert nem adta vissza az alapjáraton jogosulatlanul szerzett pozíció(ka)t.
Eddig senki sem háborgott miatta a csapatok közül, de eddig szabálytalannak ítéltem meg, hogy nem adta vissza a fehér vonalon túl szerzett pozíciókat. Ez volt a fura, de végre le van írva, hogy tényleg szó volt erről a versenyzői eligazításon.
Tehát előre meg volt beszélve, hogy rajt után használható a bukótér a pálya részeként, úgyhogy én már azt is mondom, nem lett volna balhé abból sem, ha Heidfeld is kimegy.
Úgyhogy Kimi tisztességesen nyert!
A KERS-ről meg nekem is az a véleményem, hogy nem tudom, Fisichellának is miért kell olyan dolgokat elhinteni, hogy "ha az nem lett volna", mert mindannyian tudjuk, hogy a KERS milyen hátrányokat okozott év elején, egyrészt kevésbé variálható a súlyeloszlás, másrészt volt mikor meghibásodott, és nem lehetett használni, meg beázott, ezért fagyizott Kimi, nem azért, mert lesz@rta a futamot Malajziában (mai napig is van, aki nem tud erről, azért írtam le, hogy beázott). Most végre látszik, hogy megérte szenvedni a fejlesztésével (bár ki tudja, lehet hogy nélküle jobban állnának pontok tekintetében).[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz hunnylander #664 üzenetére
-
proof88
addikt
Viszont tavaly jó esős volt az egész monzai hétvége, úgy tudom ilyenkor meredekebb szárnyállásokat használnak egy kicsivel, de esőben még nagyobb szerepe van a mechanikai tapadásnak gondolom, főleg a sikánoknál, ugye?
-
proof88
addikt
Már Massa is benne van a Renault-buliban
istenem, most már nagyon érdekel a dolog ... -
proof88
addikt
Mondjuk szerintem nem nagyon lehet megítélni senkit sem, amíg csak 1-2 évig van F1-ben és csak 1 autóban. Ha valakinek a stílusához nem illik egy autó, akkor vagy lassan megy vele, vagy hibázik vele.
-
proof88
addikt
Kimi:
I’ll give my best to gain as many points as possible in the remaining GPs. It won’t be easy, because the other teams will show up with further developments, while we “froze” the F60, concentrating on the project for 2010.
~
A legjobb formámat fogom hozni, hogy a lehető legtöbb pontot gyűjtsük össze a hátralévő futamokon. Nem lesz könnyű, mert a többi csapat további fejlesztésekkel fog előrukkolni, amíg mi befagyasztjuk az F60-ast, koncentrálva a 2010-es projektünkre. -
proof88
addikt
Erről eddig csak egy képet láttam, viszont most találtam videót is:
Safety Car vs Medical Car!szerk.: hogy lehet egy 2005-ös bejegyzésben 2006-os videóról írni?
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz Motion_Blur #846 üzenetére
Kiminek 2005-ben a célegyenes végén 355 km/h volt a végsebessége időmérőn!
-
proof88
addikt
válasz Dragbajnok #851 üzenetére
Mondjuk feltételezem, hogy az a 2005-ös 372-es beállítás nem volt elég hatékony a kanyarokban, de nem tudom, 2004-2005-ben mennyivel voltak mások az autók a motoron kívül (mert ugye 372-höz eléggé nulla szárnyállás kell, és Ascari és társait bevenni úgy, hááát...).
Viszont amit láttam videón Kimit, ott tudom, hogy tapadt a kocsi. -
proof88
addikt
válasz Motion_Blur #857 üzenetére
én is kíváncsi vagyok rá, remélem nem lesz túl lassú...
-
proof88
addikt
válasz #70869248 #867 üzenetére
Jó lett volna, ha át tudott volna ülni másik kocsiba. Mármint még az F1-ben. Én senkit nem írnék le, aki csak 1 kocsival tudott próbálkozni. Piquet-ről is ezt gondolom, Alonso is szenvedett elég sokat a Renault-val. És tavaly Kimi is a Ferrarival év közepén.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
Egy köröm Monzában (tudom, hogy nem tökéletes, de így sikerült! ). "pályabejáró"
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz !Overdose! #918 üzenetére
Mondhatsz jobbat amúgy, nyitott vagyok az új dolgokra, de tudod én csak nemrég váltottam F1C-ről és itt kötöttem ki. Remélem nem haragszol rám.
-
proof88
addikt
válasz !Overdose! #923 üzenetére
hát én meg nem igazán tudom, hogy mi realisztikus, mi nem, mármint mivel még nem ültem f1-autóban, ezért nem tudom azt mondani egyikre sem, hogy melyik a legrealisztikusabb... F1C-nél csak Birkuccal toltam, aztán mondták, hogy rFactor F1 modok jobbak, látom 5%-kal több a beállítási lehetőség, mint F1C-nél volt, akkor biztos jobb, gondoltam magamban
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz !Overdose! #923 üzenetére
amúgy ugye próbáltad is a játékot és nem a videóm alapján következtettél? Mert a videóból csak az látszik, hogy balra meg jobbra tekergetem a kormányt és kész. Kipörgésgátló és abs be vannak kapcsolva és a stabilitási segítség is! De azért is megy ilyen simán az autó, mert dolgoztam sokat a kocsi beállításán.
-
proof88
addikt
válasz Motion_Blur #995 üzenetére
Briatore-t sem értem, most mit sír, a saját állását veszélyezteti, én kirúgtam volna egyből a Piquet-t ha ez lett volna, persze így biztos mennek a szponzorok is, dehát ez van... de egyelőre nem tudom mi az igaz.
-
proof88
addikt
válasz Motion_Blur #1052 üzenetére
Na végül milyen végsebesség volt ma?
-
proof88
addikt
válasz #70869248 #1239 üzenetére
mert sokan azt ismételgetik, amit a Laciék beszélnek, de Lacit sem értem igazából, mert tudtommal ő is versenyző... ameddig lehet, tolni kell neki, mert bármikor hibázhat az előtted lévő... Vettel is pont ezért szerzett most 1 pontot... ki gondolta, hogy Hamilton odacsapja az utolsó körben? Senki, de benne van a pakliban, bárki kiállhat akkor is a versenyből. Néha annyira kilátástalannak tűnik a helyzet, mégsem szabad feladni, egy hiba előtted és vigyor lesz a fejeden.
-
proof88
addikt
válasz Motion_Blur #1287 üzenetére
Számított arra, hogy Button esetleg hibázik... persze nem szokott túl sűrűn, de most nem múlik VB-cím rajta Hamiltonnak, megpróbálta, nem jött össze. Ezért nem kell elítélni. Amúgy szeretem Kimit, örülök a 3. helyének, Hamiltont meg sajnálom, de úgyis túlteszi magát rajta.
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
válasz Motion_Blur #1400 üzenetére
az tényleg elég kiábrándító volt
Dumb, JJános:
Amúgy kíváncsi leszek Suzukára, elég nehéz pálya...
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
Aktív témák
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC
- AKCIÓ !! M3 Chip - MacBook Pro 14" 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan / Magyar
- Tidradio td-h3 akkumulátor
- HP ZBook Studio x360:i7 9850H,32GB,512GB,P2000,15.6" UHD 3840x2160 TOUCH 600nit 100%AdobeRGB,HP gari