Hirdetés

2014. szeptember 16., kedd

Hozzászólások

(#41051) Xirtam válasza JColee (#41050) üzenetére


Xirtam
(PH! kedvence)

Ahogy mondod.

>> GAMING DOESN'T DEFINE WHO WE ARE <<>> IT IS WHO WE ARE THAT DEFINES GAMING <<

(#41052) TGaben válasza JColee (#41050) üzenetére


TGaben
(fanatikus tag)

Köszi, őt még nem láttam annyit,h felismerjem :B

Olvasható/Írható hangszóró: Speak-R :) (TDU2, BF3/BF4, NFS RUN nick: TBAG008 LIVE/GTA IV/F1 2011 nick: Tgaben007 F1 2012: T-BAG)

(#41053) Peat;) válasza [CS]Blade2 (#41042) üzenetére


Peat;)
(PH! kedvence)

De azt is vegyétek bele, hogy nem azért gyengébb a rönyó mert ennyit tudnak, hanem mert más karakterisztika mellett tették le a voksukat, technológiailag nem valószínű hogy le lenne maradva, sőt. Maga a motorok önsúlya között is nagy eltérés lehet, más a vezethetőség (ebben megint magasan reanult motort dicsérik), illetve nyomaték ha mint olyanról itt lehet beszélni, de minimálisan abban is jobb állítólag. A hűtési igénynél is szeretettel dicsérik. Amikor ennyi csapat váltott rájuk én onnantól realizáltam ezt, meg gondoltam bele, pár éve még én is azt mondtam szegény Renault, miközben a fenéket.
A mai f1-ben, ahol a gumikra vigyázni kell és nem mindegy mennyi súlyt kapnak a futam elején, illetve a motor karakterisztikája milyen finom vezetést tesz lehetővé lehet hogy egy taktikusabb motor jobb választás mint pl egy Ferrari motor ami nem is a legerősebb csak majdnem, de legalább sokat is zabál.

[ Szerkesztve ]

(#41054) TESCO-Zsömle válasza Peat;) (#41053) üzenetére


TESCO-Zsömle
(PH! félisten)
LOGOUT blog

Na jó, de ez már akkor tiszta sor volt, mikor Alonso és Schumi csatázott. Ferrari, McLaren, mind 20-21k-n pörgött, a Renault meg 17-18k között maxolt ki... Aztán jött a mélyrepülés... (Nem feltétlen a motor miatt)

Akinek van vér a pucájában és legalább 1,5 liter káposztalé lötyög a nyakán ülő tökben, az menedzselni tudja az issue-t. - (Zsivaagoo)

(#41055) Gabesz1019


Gabesz1019
(senior tag)

Azért arra kíváncsi lennék, hogy mik lennének most az erőviszonyok, ha anno nem hozzák ezt a motorbefagyasztás. Mindenesetre a V6-os turbókkal most majd ismét lehet nagyot előrelépni. Kérdés, hogy ki tudja majd jobban megépíteni azt.

(#41056) bendeguz76


bendeguz76
(tag)

a háttérben meg ken bock.szvsz

Loverlylamb

(#41057) TGaben válasza bendeguz76 (#41056) üzenetére


TGaben
(fanatikus tag)

:K

Őt még ilyen fejjel is megismertem :)

[ Szerkesztve ]

Olvasható/Írható hangszóró: Speak-R :) (TDU2, BF3/BF4, NFS RUN nick: TBAG008 LIVE/GTA IV/F1 2011 nick: Tgaben007 F1 2012: T-BAG)

(#41058) shteer válasza TGaben (#41057) üzenetére


shteer
(PH! félisten)
LOGOUT blog

neki csak ilyen fejei van a fotókon :D

Eladó: Sharkoon Quickport Mini USB3.0 HDD-dokkoló - 4k | hirdetéseim: http://tinyurl.com/mlqmrsq -- beszámítok 60-64GB-os garis SSD-t -- Most minden termék ingyenes utánvéttel!!

(#41059) TGaben válasza shteer (#41058) üzenetére


TGaben
(fanatikus tag)

Igazi Monster ;]

Olvasható/Írható hangszóró: Speak-R :) (TDU2, BF3/BF4, NFS RUN nick: TBAG008 LIVE/GTA IV/F1 2011 nick: Tgaben007 F1 2012: T-BAG)

(#41060) shteer


shteer
(PH! félisten)
LOGOUT blog

Eladó: Sharkoon Quickport Mini USB3.0 HDD-dokkoló - 4k | hirdetéseim: http://tinyurl.com/mlqmrsq -- beszámítok 60-64GB-os garis SSD-t -- Most minden termék ingyenes utánvéttel!!

(#41061) grabber válasza shteer (#41060) üzenetére


grabber
(őstag)
LOGOUT blog

Karcsú:U

A világon minden szép, csak nem mindenki tudja értékelni a szépséget!      Samsung Galaxy Note 2 Titanium Grey Omega V26 4.3

(#41062) Xirtam válasza shteer (#41060) üzenetére


Xirtam
(PH! kedvence)

Ez se kacsa lesz.

>> GAMING DOESN'T DEFINE WHO WE ARE <<>> IT IS WHO WE ARE THAT DEFINES GAMING <<

(#41063) D@ni88


D@ni88
(PH! addikt)
LOGOUT blog


(#41064) D@ni88


D@ni88
(PH! addikt)
LOGOUT blog

(#41065) Xirtam válasza D@ni88 (#41063) üzenetére


Xirtam
(PH! kedvence)

Mire akarsz utalni? :) A Ferrari meg a McLaren mind a ketten 1 helyre nyomatják a kipufogót. Csak nálunk egyenlőre túlmelegedési problémák vannak. Folyamatosan mikor Alonso kijött a box-ból, a box végén várta 2 szerelő, és ott mérték járó motorral, hogy mennyire melegszik az autó.

Látszik is, hogy tele van senzorokkal pakolva a hátsó felfüggesztés.

[ Szerkesztve ]

>> GAMING DOESN'T DEFINE WHO WE ARE <<>> IT IS WHO WE ARE THAT DEFINES GAMING <<

(#41066) D@ni88


D@ni88
(PH! addikt)
LOGOUT blog

FI lyukas padlólemeze

[ Szerkesztve ]

(#41067) Xirtam válasza D@ni88 (#41066) üzenetére


Xirtam
(PH! kedvence)

Evidens, hogy mindenki próbálja visszanyerni az autó hátsó részénél a tapadást. Tavalyhoz képest.

(#41068) D@ni88 Persze, hogy próbálgatnak. Mert ez az évünk is kb eddig elvan cseszve.

[ Szerkesztve ]

>> GAMING DOESN'T DEFINE WHO WE ARE <<>> IT IS WHO WE ARE THAT DEFINES GAMING <<

(#41068) D@ni88 válasza Xirtam (#41065) üzenetére


D@ni88
(PH! addikt)
LOGOUT blog

Nem akarok semmire sem utalni, csak látszik, hogy próbálgatnak a srácok.

(#41069) Oliverda válasza shteer (#41060) üzenetére


Oliverda
(HÁZIGAZDA)
LOGOUT blog

Eléggé karcsú (és látszólag nem lapos) lesz az orra.

Haug pár hete azt nyilatkozta, hogy az övéké lesz az legszebb autó. Persze nyilván volt benne egy kis elfogultság is.

"Minden negyedik-ötödik magyar fiatal funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből. Az arány a felnőttek körében sem jobb."

(#41070) Jofi81


Jofi81
(őstag)

(#41071) D@ni88 válasza Xirtam (#41067) üzenetére


D@ni88
(PH! addikt)
LOGOUT blog

Ennyire szarul állunk már szerinted is? :U

(#41072) Xirtam válasza D@ni88 (#41071) üzenetére


Xirtam
(PH! kedvence)

Új koncepció. Ez benne volt/van a pakliban. Barcelona után biztos képet kapunk. Mondjuk én fogadni is szoktam a Ferrari-ra. Ezért is követem őket technikailag is ennyire. Amit Barcelona-ban nyújtanak abból okosabbak leszünk. De a gumi használat eddig oké. SETUP-okat kell megtalálni. Mert eddig végig minden autónk hajazott az előző évire. Így egyszerűbb volt bekalibrálni. Nem mondom, hogy rosszul állunk. De egyenlőre ez nem VB autó. Legalábbis amit Jerez-ben produkált.

De ha tényleg odateszik magukat. És hozzák a régi formát amit még Enzo képviselt. Hogy azonnal képesek voltak a módosításokkal akkor esélyes. Mert ez az év 20 futam, ha minden igaz. És azért 2 futam között rengetegszer lehet változtatni az autón. Pénz az meg van dögivel. Évről évre jobb piaci helyzetben van a Ferrari. Főleg mióta tele vagyunk olaj sejkekkel. Montezemolo-ban meg bízok. Nem hiába már majdnem 20 éve vezeti a Ferrari-t.

Mindenesetre hatalmas évad lesz ez már most látszik. Sokkal kiegyensúlyozottabb mint a tavalyi. És ebben a Pirelli is sokban hozzájárult/ fog. :K :K

[ Szerkesztve ]

>> GAMING DOESN'T DEFINE WHO WE ARE <<>> IT IS WHO WE ARE THAT DEFINES GAMING <<

(#41073) shteer válasza Oliverda (#41069) üzenetére


shteer
(PH! félisten)
LOGOUT blog

sztem mekit nem űberelik szépségben :)

Eladó: Sharkoon Quickport Mini USB3.0 HDD-dokkoló - 4k | hirdetéseim: http://tinyurl.com/mlqmrsq -- beszámítok 60-64GB-os garis SSD-t -- Most minden termék ingyenes utánvéttel!!

(#41074) D@ni88 válasza Xirtam (#41072) üzenetére


D@ni88
(PH! addikt)
LOGOUT blog

Nem tudom mennyire jó megoldás, hogy a kipufogó gázt rávezetjük a kerekekre. Most oké, 2-10 fok volt :D De a nyári 30-40 fokban?

(#41075) grabber válasza D@ni88 (#41074) üzenetére


grabber
(őstag)
LOGOUT blog

Akkor majd a fékre terelik ;]

A világon minden szép, csak nem mindenki tudja értékelni a szépséget!      Samsung Galaxy Note 2 Titanium Grey Omega V26 4.3

(#41076) Xirtam válasza D@ni88 (#41074) üzenetére


Xirtam
(PH! kedvence)

Nem a kerekekre van, a hátsó felfüggesztésre, amely tovább irányítja. Mivel FIA kikötötte pontosan, hogy hány fokban és hány cm magasan kell lennie a kipufogónak. Most a felfüggesztéseket használják aerodinamikai elemekként. Az első felfüggesztést is ezért cserélték le. Igaz a súlypont lejjebb került. De majd nézzétek meg mikor rajtrácson állunk. A 2 Ferrari pilóta fejje sokkal lejjebb lesz mint a többieké.

De a McLaren és a RBR-nél is látszott, hogy ez egyenlőre nem jó megoldás. Mind a 2 csapat úgy körözött a Ferrari-val egyetemben, hogy plusz szigetelések voltak a felfüggesztésen. :K :K :K

[ Szerkesztve ]

>> GAMING DOESN'T DEFINE WHO WE ARE <<>> IT IS WHO WE ARE THAT DEFINES GAMING <<

(#41077) hunnylander válasza D@ni88 (#41066) üzenetére


hunnylander
(őstag)

Az a nyílás az indítómotor beillesztésére van. Szigorúan előírt megengedett felülettel. Minden autón van ilyen.

A lyukas padlólemezek, amelyek a dupla- tripla-diffúzorokhoz kellettek, már nincsenek engedélyezve. Akkor sem igazán voltak engedélyezve, egy interpretációs kabaré volt az egész eljárás, ami végül a Brawn GP-nek kedvezett, nem a protestálóknak. Tehát volt lyuk, de nem számított lyuknak a 'bírói értelmezés' szerint, mert nem lehetett rajtuk átlátni alulnézetből.

[ Szerkesztve ]

www.HunnyF1.com

(#41078) Xirtam válasza hunnylander (#41077) üzenetére


Xirtam
(PH! kedvence)

Az indítómotor nyílása egy sima lyuk.

>> GAMING DOESN'T DEFINE WHO WE ARE <<>> IT IS WHO WE ARE THAT DEFINES GAMING <<

(#41079) hunnylander válasza Xirtam (#41078) üzenetére


hunnylander
(őstag)

Nem sima lyuk, a maximális felülete van szabályozva. Ezen is látszik, hogy a felső részén köríves, ahova az indítómotor tengelye passzol.

www.HunnyF1.com

(#41080) Xirtam válasza hunnylander (#41079) üzenetére


Xirtam
(PH! kedvence)

:R

>> GAMING DOESN'T DEFINE WHO WE ARE <<>> IT IS WHO WE ARE THAT DEFINES GAMING <<

(#41081)



(PH! addikt)

Csak SportBild szóval fenntartásokkal kezelendő.

Newey said their car behaves as predicted, the only team Red Bull now still fears is Mercedes.
Mateschitz about Ferrari: "We already know that Ferrari had a few problems" while he was smiling.
The magazine says they know Hamilton told Kovalainen that McLaren is also disappointedwith their new car.
Horner about Mercedes: "Mercedes must be very sure about what they´re doing if they sacrifice 1/3 of pre season testing"
Marko: "It seems Mercedes have something special at the front of the car"
Newey: "We know that the new Mercedes was ready long ago. I think they want to hide something. It must be a part which is quite fast to copy as they wouldn´t make such an effort to hide it"
Mateschitz: "Mercedes has huge pressure on them, the team must risk something"
Mercedes reserved the Catalunya Circuit on 19th February for a filming day. Insider say the car will look very different to all other cars.
MS: "We wanted to have as much time as possible for the basic stuff and if you get those wrong, you´re unable to change it"

''A vélemény olyan, mint a segglyuk, mindenkinek van, de senki sem kíváncsi a másikéra.''-Hal Hickman

(#41082) válasza shteer (#41060) üzenetére



(PH! addikt)

Másik szögből

''A vélemény olyan, mint a segglyuk, mindenkinek van, de senki sem kíváncsi a másikéra.''-Hal Hickman

(#41083) Mastre válasza (#41082) üzenetére


Mastre
(lelkes újonc)

Kacsaorrú lesz ez is szvsz. Mercinek mindig is magasan volt az orra, nem hiszem, hogy a komplett autót áttervezték most...

(#41084) Oliverda válasza Mastre (#41083) üzenetére


Oliverda
(HÁZIGAZDA)
LOGOUT blog

Valamelyik pilóta már korábban elhintette, hogy ez is kacsa lesz.

"Minden negyedik-ötödik magyar fiatal funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből. Az arány a felnőttek körében sem jobb."

(#41085) Motion_Blur válasza Oliverda (#41084) üzenetére


Motion_Blur
(PH! félisten)

Konkrétan Schumi :K

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#41086) TheChos3nOne válasza Oliverda (#41084) üzenetére


TheChos3nOne
(PH! addikt)
LOGOUT blog

Lehet, hogy csak "kacsa" volt a hír.

[ Szerkesztve ]

(#41087) Motion_Blur


Motion_Blur
(PH! félisten)

joógabi szakért

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#41088) TESCO-Zsömle válasza Motion_Blur (#41087) üzenetére


TESCO-Zsömle
(PH! félisten)
LOGOUT blog

Ezt inkább ide kéne.

Akinek van vér a pucájában és legalább 1,5 liter káposztalé lötyög a nyakán ülő tökben, az menedzselni tudja az issue-t. - (Zsivaagoo)

(#41089) Peat;) válasza Motion_Blur (#41085) üzenetére


Peat;)
(PH! kedvence)

Már többen tippeltek hogy egy spéci f-csatornát csináltak, oldalképből meg látszódik hogy itt is lesz törés. A Red Bull törése is éppúgy érdekes, elég meglepő lenne ha a pilóták hűtésére szolgálna az előző évitől kb 10x nagyobb légbeömlő.

A Ferrari viszont legalább nem szép és a mínuszban is kigyulladáshoz közeli állapotot produkál, profi munka :)

[ Szerkesztve ]

(#41090) Sundesz válasza Peat;) (#41089) üzenetére


Sundesz
(őstag)
LOGOUT blog

Az új Ferrarik mindig kigyulladnak, a 458 Italia is hajlamos volt belobbanni. :D

Hörcsög Powa'

(#41091) JColee válasza Motion_Blur (#41087) üzenetére


JColee
(őstag)
LOGOUT blog

3 év alatt nem sikerült megtanulnia, hogy a KERS 80 lóerős. :U

[ Szerkesztve ]

Én már a következő rendszert is utálom.

(#41092) dokar válasza JColee (#41091) üzenetére


dokar
(PH! kedvence)
LOGOUT blog

80.42895 LE :D

extra - SEXRay

(#41093) JColee válasza dokar (#41092) üzenetére


JColee
(őstag)
LOGOUT blog

Én kérek elnézést. :)

Én már a következő rendszert is utálom.

(#41094) Xirtam válasza Sundesz (#41090) üzenetére


Xirtam
(PH! kedvence)

Ez hülyeség. 458 Italia soha se lobbant be. Hülyeséget nemár.

De ő mit írt? MINDIG Ekkora baromságot anyám se hord össze.

[ Szerkesztve ]

>> GAMING DOESN'T DEFINE WHO WE ARE <<>> IT IS WHO WE ARE THAT DEFINES GAMING <<

(#41095) Motion_Blur válasza Xirtam (#41094) üzenetére


Motion_Blur
(PH! félisten)

[link]

Én se hallottam róla anno :U

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#41096) Motion_Blur


Motion_Blur
(PH! félisten)

keverékek az első 3 futamon:

Ausztrália: lágy-közepes
Malajzia: közepes- kemény
Kína: lágy-közepes

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#41097) proof88 válasza Motion_Blur (#41096) üzenetére


proof88
(PH! addikt)
LOGOUT blog

gondolom szuperlágy monacoban, valenciában, hungaroringen, szingapúrban, és abu dhabiban lesz. meg kanadában.

(#41098) Sundesz válasza Xirtam (#41094) üzenetére


Sundesz
(őstag)
LOGOUT blog

Látom nálad Ferrari-val nem lehet viccelni. A :D fejecskét meg nem raktam volna oda, ha full komolyan gondolnám, amit írok. De a 458-as sztorit nem én találtam ki, különben nem böfögtem volna ide.

Hörcsög Powa'

(#41099) [CS]Blade2 válasza (#41082) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Berajzoltam nem kacsának, úgy is gáz lenne. A pilóta fülkétől olyan magasról indul, hogy onnan már művészet kikerülni a törést.

(#41100) D@ni88


D@ni88
(PH! addikt)
LOGOUT blog

"Nem tudom elképzelni, hogy máshova menjek. Nagyon korán csatlakoztam a csapathoz, és úgy érzem, központi szerepem volt abban, hogy a Jaguár hamvaiból elérjük mindazt, ahol most vagyunk, és erre nagyon büszke vagyok."
"Ez már önmagában hatalmas elégedettség, és van bennem egyfajta apai várakozás azzal kapcsolatban, hogy mi az amit még elérhetünk. Ha most kisétálnék az életükből, kicsit olyan lenne, mintha a gyermekeimet hagynám el."

Newey is tudja, hogy nélküle Vettel nem lenne VB :D

Copyright © 2000-2014 PROHARDVER Informatikai Kft.