- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
Aktív témák
-
proof88
addikt
-
hunnylander
őstag
Szerintem az eggyel előbbi hsz-re akartál kommentelni, nem az enyémre.
De van válaszom. Marhára ki lenne akadva, két hétig csak emiatt nyafogna! Mekkora kárt szenvedett Petrov; nagyobbat, mint Hamilton Webbertől. Nem emlékszek, hogy Webberre rászálltak volna emiatt és arra se, hogy Hamilton hetekkel később is erről nyafogott. Kétszínű irigy primadonnák a nyafogó pilóták; Webber Hamiltont kiütő manőverét értékelték, de Hamiltonba belekötnek, mert irigyek rá. Fifty-fifty volt a Petrov eset, mer az orosz is védekezett így, kétszer le volt előzve, nem lett lezúzva, nem volt blokkolva az előzési kísérlete. Szürke verszenyszitu volt korrektül elbírálva, a fekete-fehér zászló is lehetőség. Nem volt rá előírva áthajtásos büntetés, még ha szabálytalannak vesszük is. Sőt azóta sincs, csak a pampogó Trulli és Barrichello kérne sárga helyett piros lapot, ezután. Csak aztán bele ne essenek a saját vermükbe!
www.HunnyF1.com
-
werszomjas
őstag
Én nem tudom, de milyen érzés lehet már Rubensnek visszaülni az autóba.
Ilyen ha nincs ló jó a szamár, meg gyere, de csak mert hozol pénzt, amúgy a kutyának nem kellenél, a fiataloknál még oké ez a hozzáállás, de Rubens miért nem megy már nyugdijba, még csak nem is ügyes.
üdv
-
PazsitZ
addikt
Igen, ez nem sok enyhítést jelent a védekezésnél. Sőt várom a vitás eseteket, hogy én azt hittem marad ott egy autónyi hely
Azért én a lekörözéses időben nem sok beragadt emberre emlékszem.
Ellenben amikor mindenki a helyén maradt állandó volt a bénázás feltartás.- http://pazsitz.hu -
-
proof88
addikt
Nem.
Nem az F1 topikban szeretnék beszélgetni ezekről az eseményekről, de egy off-hozzászólás keretében gondoltam tudatom mindenkivel, hogy a jövőben miért nem találja meg ezeket az oldalakat. Rengetegen használtuk őket, többek között Pompi is ide rakta fel a futam összefoglaló videókat.
Valamikor úgyis megkérdezte volna valaki, hogy miért nem működnek a linkek. -
Nowhereman
őstag
Rubinho pl. hiányozni fog. Egy igazán jó szezon nívóját Sumi - Lajos - Kobayashi vérmérsékletű szabadon engedett gladiátorok vb. esélyes autókban(ez a sokszor emlegetett 80-as években 4-5 volt, az utóbbi 2 évben meg 0) tömege adja, nem pedig DRS, kötelezően végigpróbálandó széthulló gumik.
[ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
Itt a vb. esélyes autók számát értem. A hátsó sorokban történő adok-kapok elvétve kerül a képernyőre, pedig ott rendszerint komolyabb mecsek folynak, mint az élen. A RB egyeduralkodó. Ami még rosszabb, ott alanyi jogon a lap is le van osztva. Így 0 gladiátor harcolhatott a VB. címért. A másik gond, hogy a 24 ülés jó ha felében csücsül gladiátor(olyan, aki ha nem győzhet az egyenesben, akkor a kanyarban támad - az ilyenek elboldogulnak DRS nélkül is). Sajnos Barikával eggyel kevesebb a nagy gladiátorok száma.
Utánam a kondenzcsik!
-
Motion_Blur
félisten
Bergerből néha kifröccsen az a kisebbrendűségi érzés, amit a Senna mellett eltöltött évek okoztak benne. Meg persze az is benne van a pakliban hogy 1995 végén részben azért kellett mennie a Ferraritól mert jött Schumacher. Sajnálatos hogy még mindig nem tudott megbékélni önmagával..
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
[CS]Blade2
addikt
640,5 vagy max 641Kg. Pontosan ki van számolva, hogy mennyinek kell lennie, hogy a végén ne legyen gond, belekalkulálják még az is, hogy a pilóta megissza a kis itókáját, meg mennyit fogy a 1,5-2óra alatt, és a végén még mennyi a felszedett gumitörmelék a levezető körön.
A renault motorrral szerelteknek meg induláskor hozzájön +150kg üzemanyag, a mercedes és a ferrari esetén + ~162Kg üzemanyag.
+12kg az 0,6 másodperc (de min. 0,5 másodperc) az első körtől és folyamatosan csökken egészen levezető köri nulláig.
Korábban 30 lóerő hátrányra a Redbull 0,6 másodperc hátrányt mondott, de valszeg túloztak, hogy engedélyezzék a renyo fejlesztését. A 15 lóerő legyen 0,3 másodperc állandó.
Vagyis a verseny elején kb 0,3 másodperc előnnyel indulnak, ami a végére 0,3 hátrány.
Mondjuk a verseny elején lehet jól pozíciót fogni, így valszeg ezzel jobban járnak, mint a lóerővel, de az időmérő is fontos, és ott ez tiszta hátrány némelyik pályán.[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
Alonso azt mondja amit a PR enged. Hát ezt konkrétan nem mondta, hogy szar. Eleve dicséri hogy már most jobb mint az F150, de még vannak gyermekbetegségei mivel teljesen új koncepció.
"én inkább szeretnék egy gyors autót, amit később megbízhatóvá kell tenni, mint egy megbízható, de lassú autót"
"A korábbi évekhez képest ez a tél sokkal nehezebb számunkra, mert egy sokkal összetettebb autónk van, nagyon innovatív ötletekkel felvértezve. Ez azonban sokkal nagyobb erőfeszítést is igényel mindenkitől, a versenyzőktől kezdve, akik vezetik, a mérnökökön át, akik fejlesztik, a szerelőkig, akik több, mint napi húsz órát dolgoznak az új autón. Az mindig jó dolog, ha van egy olyan autód, amely azonnal kész, gyors és megbízható, de ezek nem mindig szinonimái a győzelemnek."
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
Nyugtával dicsérd a napot. Még van 6 nap tesztlehetőség. Odébb van még Melbourne. Malay pálya után ráér mindenki nyafogni vagy örülni. Úgy is az lesz az első olyan pálya ahol megközelítőnek valós eredményeket kapunk a jelenlegi erőviszonyokról.
RBR még is csak egy VB autót faragott át megint. Nekik jóval egyszerűbb dolguk volt. De megint favoritok egyenlőre a csapatok szerint.
[ Szerkesztve ]
-
TESCO-Zsömle
félisten
Xirtam-mal értek egyet. Ha a csapat érdeke azt kívánja, akkor gyakorlatilag a képedbe hazudnak. Ezeken a teszteken nem csak az a cél, hogy minél többet megtudjanak az autóról. Mindezt úgy kell végrehajtani, hogy az ellenfelek a lehető legkevesebb adatot nyerjék.
Az is igaz, hogy az elmúlt években a Ferrari nagyon félvállról vette ezeket a dolgokat. Mindent őszintén elmondtak, kitálalták a gyengéiket és erősségeiket, míg más csapatok épp titkolták ezeket.
Igazából majd csak az első versenyen fog kiderülni, hogy mi igaz mindabból, amit mondanak. A Barcelonai tesztekből is csak saccolni, következtetni lehet, tényeket levonni nem...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
Lehet, hogy altatják, lehet hogy nem. Nem tudjuk. A Ferrari radikális változást ígért, ami az autón meg is látszik, kérdés hogy a PR-t is érintette-e a megújulás. Aztán ahogy Xirtam is írta az új, innovatív autót sokkal nehezebb kitapasztalni, több idő kell hozzá és még több szerencse.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
Inkább, mint a politika. Nem lehet tudni, hogy most igazat mondanak, vagy amit hallani akarunk...
A Ferrari ilyen szempontból könnyen meglepheti a többieket, mert az utóbbi években kerek-perec megmondták, hogy mi a baj a kocsival, és hogy állnak éppen. Szóval ha elő tudnak állni valami hiteles hazugsággal, azzal pár embert biztos megvezethetnek. Csapatot nem hiszem, mert akiket ténylegesen érint a Ferrari ereje, azok jobban figyelnek az ilyen dolgokra...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Xirtam
veterán
Amúgy ez már az elején is gyanús volt, mert csak a Ferrari nyúlt hozzá az ECU-hoz a fejlesztések alatt. De ezt mondtam is mikor bemutatták az F2012-öt, csak sehol nem írtak róla kb.
Viszont nem bánnám, ha ez a 3 kipufogós rendszer összejönne.
Tegnap mondtam, hogy a Sauber-re is érdemes idén odafigyelni:
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Nyilván én is, 2 éve minden futamon ezért szurkolok, aztán sorra jönnek a kiesések, első szárny letörése, defekt, ütközés, műszaki hiba, és ezek felváltva jönnek... Most a maláj nagydíjra tippelek egy ütközést neki, vagy egy nagyon gyenge teljesítményt...
De komolyan mondom, én szurkolok a legjobban, csak ez már azért mégis sok, hogy egy dobogó nem jön össze 2 év alatt...
HAJRÁ!!
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
- Autós topik
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Akvarisztika
- Politika
- Építő/felújító topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- További aktív témák...