- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
pikszel
őstag
válasz Szemjuel #6800 üzenetére
Ha tehetek egy javaslatot, akkor a kovácsolt textúrát cseréld le egy procedurális Cellular map-re. Mutatom, hogy néz ki ez a megoldás:
[ Szerkesztve ]
„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”
-
szabog4
aktív tag
Üdv mindenkinek!
Tudtok olyan tutorialt, ahol az animációt, hogy is fogalmazzam; külön fájlban őrzi? Tehát a maxet megnyitva alul nem több jel rögzíti az adott mozdulatot, hanem az egész egy meglévő újrajátszódó animáció! Játékba például vagy éppen a készülő animációmhoz lenne jó. Elég sokáig tartana leanimálni 500 lépést? Lehet a kimentett fájl és a maxen belüli animációhasználat két külön dolog, de, majd ti megmondjátok!
Talán ez a legjobb kép, amit most hirtelen mellékelni tudok! (Tudom, hogy ez UNITY-n belül van, de minden egyes kis rubrika, fájl 1-1 animáció.)
Segítséget előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
HUN_Thorpedo
-
HollyBoni
veterán
Sziasztok!
A Swift Loop tool-t csak akkor látom ha workspace-nél Alternate Layout-ot válaszom ki, defaultnál nem. Hogy lehetne megcsinálni hogy default-nál is látsszon?
-
Szemjuel
tag
Sziasztok!
Mi a megoldás akkor, ha display driver-t d3d-ről átváltottam nitrous-ra, minden oké volt, majd vissza d3d-re és így most nincsenek kiemelve a vertexek. Hiába van kipipálva, hogy pontként mutassa, nem teszi.
töröltem már 3dsmax.ini-t hátha... de semmi eredménye.
2013-s 64 bites verzió
[ Szerkesztve ]
-
Szemjuel
tag
válasz szabog4 #6810 üzenetére
maga a csoda! nem értem eddig hogy kezeltem nélküle.. tized annyit kattintok. bár most egér helyett újra wacom-t használok így aztán pláne 4-5 óra után se érzem a kezeimet nehéznek csak előnyét látom eddig. szerintem megéri, főleg ha meg tudod venni diák igazolvánnyal. 55 pénzért, németországból díjmentesen küldik
vannak azért furcsaságok. uv unwrap kközben a billentyűzet egér kombót tudom csak használni a navigáláshoz. annak nem néztem utána hogy be lehet-e állítani
akinek meg zbrush mellé kéne azt el kell keserítsem, mert nem működik együtt vele. mudbox viszont jó. -
-
TI1986
csendes tag
Sziasztok,
3D látványtervezőt/modelezőt keresek teljes munkaidőben.
Elvárások:
3D Studio Max és Vray alapos ismerete
Photoshop ismeret textúra készítéséhez, illetve utómunkáhozElőnyt jelent:
Animáció készítésben szerzett tapasztalat
Solidworks, Rhino vagy egyéb NURBS modelező program használataMunkavégzés helye:
Budapest
Jelentkezni önéletrajzzal és referenciákkal az alábbi email címen (email méret ne haladja meg a 10MB-ot)job@3digitstudio.com
[ Szerkesztve ]
-
esus
újonc
Sziasztok, nem tudom jó helyen járok-e, valaki esetleg szokott közületek Archicad-ből importált modellen dolgozni 3ds max-ben? Ha igen, akkor lenne kérdésem...
-
szabog4
aktív tag
Üdv mindenkinek!
Ismét egy apró elakadásom van! Melyik opcióba találom azt az animációhoz való eszközt, amivel apró mozdulatokat tudok elérni? Tehát nem kell a polygonokat 1mm-el balra illetve jobbra mozgatnom egyesével, hogy ne statikusnak hasson az adott object-em.
Youtube-on is keresgéltem, de nem sikerült megtalálnom a megfelelő kulcsszót!
Segítséget előre is köszönöm!
HUN_Thorpedo
-
pikszel
őstag
válasz szabog4 #6816 üzenetére
Szerintem a Noise modifier-t keresed. Animate noise elé pipa és nem kell kulcsolnod sem, ha az úgy megfelel.
„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”
-
szabog4
aktív tag
válasz pikszel #6817 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm! Egy csúszkán lehetett állítani (kordináta rendszeren talán :/ ), de ez is tökéletesen megfelel!
Még egy kérdés hozzá! Lehet kivételt rárakni! Tehát, mint a csontozásnál, hogy bizonyos polygonok kevésbé mozogjanak mások gyorsabban! Lehetséges az ilyen ezzel az eszközzel valamiképpen?
HUN_Thorpedo
-
szabog4
aktív tag
válasz szabog4 #6818 üzenetére
...Tehát úgy képzeltem el, hogy egy szövetszerű anyagot csinálok és annak van egy apró mozgása, mint írtam, hogy ne legyen statikus viszont én még mindezek mellett megszeretném animálni!
A vázlatrajzom illetve az eddig elkészült modellem mutatom! Hát, ha segít valamelyest megérteni!
Megoldható a problémám?(Textúra meg a nyálkás effekt még csak random rá lett húzva; 'gagyin'.)[ Szerkesztve ]
HUN_Thorpedo
-
Rayyy
senior tag
Nektek mi a tapasztalat az UV Unwrap-pel kapcsolatban? Melyik verziónál mondhatjuk, hogy normálisan működik? Mert 2012-ben egy bugos szarhalmaz az egész.
Minden a legnagyobb render!
-
totha4
újonc
Tudna nekem segíteni valaki? Kaptam egy fájlt 3DS Max formátumban (MAX kiterjesztéssel), és szeretném átkonvertálni AutoCAD-es DWG formátumba (vagy bármi másba, amit be tudok tölteni SketchUp-ba), de sajnos semmilyen konvertáló program vagy netes szolgáltatás nem hajlandó beolvasni, mivel ez egy zárt natív formátum. 3DS Maxom pedig sajnos nincs, hogy azzal konvertáljam át. Ha szépen kérem, megcsinálná nekem valaki a konverziót? Köszönöm előre is!
A konvertálandó fájlt innen lehet letölteni:
[link] -
szabog4
aktív tag
Email címet dobhatnál! OBJ-be kimenteni és, ha minden igaz a SketchUp felismeri!
Rayyy: Sajnos személy szerint nem tudok hozzászólni! Gondolom mindig javítják egy picit, így egyre optimalizáltabb és hatékonyabb lesz! Próbáld ki a legújabbat!
[ Szerkesztve ]
HUN_Thorpedo
-
-
totha4
újonc
válasz szabog4 #6824 üzenetére
A .3DS és .MAX formátum sajnos nem ugyanaz. Nekem .MAX formátumú fájlom van, és ezt nem olvassa be. Még akkor sem, ha trükközök, és 3DS-ként próbálom megnyitni. A .3DS formátum valóban jó lenne nekem, csak hát sajna ez nem olyan.
Utána olvastam, és mindenhol azt írják, hogy .MAX formátumot csakis és kizárólag a 3D Studio Max programmal lehet megnyitni, mivel ez a formátum zárt forráskódú, vagy mi.
-
pikszel
őstag
-
szabog4
aktív tag
Üdv ismét!
Megint sikerült 1 problémába ütköznöm. Nem tudom mi lehet a probléma.
Minden modellen van 1 turbosmooth és 1 modellen van Noise is rárakva, a többi csak animáció.Kiakarom exportálni. Export-> Export selected -> animációs lehetőségek kipipálva.
Rámegyek, hogy exportálja és ez a hibaüzenet fogad.Elvileg valami olyasmit ír, hogy a tengelyek nem merőlegesek vagy nem megfelelő szögben állnak, ezért az import/export nem működött megfelelően.
Lényegében van 1 szerves test, aminek a sok-sok foga van, azok a rengeteg boxXYZ-k.
Segítséget előre is köszönöm!
HUN_Thorpedo
-
misse25
újonc
Hello!
3D max vagy Maya órákat vennék Budapesten (XVI. ker vagy VII. ker).
Ha valaki úgy érzi van türelme és pénzt is akar keresni akkor írjon nekem.
Fontos!
Köszönöm!
xx
-
szabog4
aktív tag
Üdv mindenkinek újra!
Miért van az, hogy becsontozom BIPED-el a testet, ami működik, majd egyik pillanatról a másikra éppen miként dönt a MAX (2014) már nem akar működni.
Skin-nél, amikor add-olom a csontokat még tudom állítgatni, hogy egyes csont mekkora területet mozgasson, de nem működik még sem!Ki érti ezt?
misse25
Valószínűleg senki nem érzi úgy, hogy olyan szinten lenne, ami a tanításhoz elegendő!
Nézz youtube-on tutorialokat! Sokat segít.HUN_Thorpedo
-
lolmanned
csendes tag
Hali van valakinek most van projecte, és kedve megmutatni (vagy akár régebbi befejezett/befejezetlen is jó).
Tudom kérdeztem, de hátha most ki régen olvasta, van kedve leírni, vagy aki nem látta kifejezetten texturázási tutorial, vagy oldal van ahol szépen leírja, hogyan is csinálta, photoshopban, vagy valami hasonló tanács, fejleszteni a texturázási képességet.
Ide is kéne az oldal tetejére faq szerűség minden egyben szerintem.[ Szerkesztve ]
-
Tibcsi55555
tag
Sziasztok,
Tudtok ajánlani olyan tutorial videokat, melyekből nagyon jól el lehet sajátítani a max-t ? Illetve oktató anyagokat ? Maya-t használtam már, csak most szeretnék áttérni max-re.
Köszi
-
atila4
senior tag
Digital tutors weboldalán találsz egy csomót
Windows 10 / Galaxy S 7 / Asus ROG
-
neko18
senior tag
-
Met
nagyúr
válasz Tibcsi55555 #6833 üzenetére
Én ezzel kezdtem, mivel az autómodellezés érdekel.
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
Tibcsi55555
tag
Köszi mindenkinek a segítséget.
@neko18 - Azért kérdeztem itt a témáról, mert ugyan én is találok a YT-n jó párat, de tuti mindig csak olyanra találok, ami nem magyaráz rendesen , de majd jobban rámegyek a témára.
@atila4 - A digital tutors -ról hallottam hogy jó, de az fizetős,nem ? Csak 1-2 lecke van ami free.
@Met - megvetted 120€ -ért a tutorialt ?
[ Szerkesztve ]
-
atila4
senior tag
-
Met
nagyúr
-
blountex
senior tag
Érdeklődnék, hogy mi arra a megoldás, hogy ha én Swift Loopot használtok egy elég egyszerű modelnél többször is, azonban rájöttem fölösleges néhány helyre, akkor hogy tudom ezt eltüntetni, hogy ne okozzak kárt a modelben?
Elvileg Backspace-el (remove) törölhető, de utána elég összevissza állnak a polygonok valamint TurboSmoothnál is elég hülyén néz ki az egész. -
snots
tag
válasz blountex #6841 üzenetére
Elvileg van külön loop "eltávolító" eszköz is, valamerre a graphite modeling ribbon-on, azonban ha a backspace mellé még nyomod a CTRL gombot is, akkor a kijelölt loop eltávolításakor eltávolítja a(z egyébként, csak Backspace nyomásakor ottmaradó) vertex-eket is, így utána már nem fognak összevissza állni a polygonok és jó eséllyel a turbosmooth-dal sem lesz probléma.
-
blountex
senior tag
Köszi a segítséget, tényleg műkődik.
Ezek a fránya bill kombinációk, ilyen dolgokon úgy ellehet csúszni
Elég kezdő vagyok még sok mindent nem tudok."a(z egyébként, csak Backspace nyomásakor ottmaradó) vertex-eket is"
Tényleg ott maradnak (Edge-nél ez nem látszik), de ha már a Vertexeket is eltávolítom akkor is minden okés. -
szabog4
aktív tag
Üdv mindenkinek ismét.
Miért van az, hogy, ha például csinálok egy hengert arra tesz alapból egy smoothot (be is van pipálva) , de ha ismét például EXTRUDE-olok rá mindegy milyen méretben, akkor az már nem smootholt?
A rendernél az alap henger az szép lekerekített, de a pluszba rárakott réteg már nem.
Választ előre is köszönöm!
Boldog új évet!HUN_Thorpedo
-
szabog4
aktív tag
Lehet én fogalmaztam rosszul, de igyekszem pontosítani.
Lerakok egy 10 szögű hengert.
A beállításoknál betudom állítani a méreteit, szögeit valamint egy kis kockát bepipálhatok, hogy (Smooth).Eddig oké, rendernél nem törik meg a fény, szépen elsimul, mintha egy sima henger lenne, de még is 10 szögű és munka nézetben szépen látszik az a 10 szög.
Én ebből szeretnék 1 kúpot készíteni, de nem akarok több modellt használni, ezért erre teszek egy EXTRUDE-ot, ami fele olyan magas, mint az eredeti henger.
Ha csak simán ezt renderelem ki, akkor a felső (eredeti) henger sima, de, amit ráraktam extrude-on látszik, hogy szögletes.
Ha kúp alakúra alakítom, azaz az extrude-olt részt össze'nyomom', akkor is ugyanez az eredmény ugye.
Viszont, ha ezt úgy csinálom, hogy az alap hengerbe, alapból beleteszek mondjuk 2 metszést és azt 'nyomom' össze valamint azt renderelem ki, akkor minden szép.
/ Háromnegyed órája renderelek, most nem tudok példát mutatni. :/ /Én értetlenkedek vagy, csak rosszul fogalmaztam?
[ Szerkesztve ]
HUN_Thorpedo
-
neko18
senior tag
válasz szabog4 #6849 üzenetére
Épp ezt akartam mondani, hogy muszáj vagy utólag módosítani tudtommal, hiszen gondolj csak bele, hogy honnan tudja a program, hogy te mit akarsz és mit nem smootholni Egy gömbölyű alaknál alap elvárás, hogy az alapmodelleket szépen kapod, sőt még szebbé is teheted (lásd teáskanna). Nem egy vészes, kijelölsz egy edge-t ring select aztán csinálsz letöréseket
Vagy az egyszerűbb megoldás a beépített smooth technikaViszont vigyázz vele mert könnyen megsokszorozod a polykat és így nehéz lesz lerenderelni. Annyit kell használni ami még pont szép
Bocsánat ha félre értelmeztelek!
kdxsv
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Amazon Kindle
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5