- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabog4
aktív tag
Tudtok olyan programot, ahol autókat lehet textúrázni? Haverom rá van izgulva, de nem tudok ilyet!
Ő nem szeretne a modellezéssel szórakozni csak textúrázni, hogy lássa miként nézne ki egy adott design egy adott autón, amit majd tudna hasznosítani fényező szakmájával...vagy nem!Választ előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
HUN_Thorpedo
-
pakriksz
őstag
hogy lehet ebben a kiválóan felhasználóbarát programban úgy hozzáférni egy az axis contraint alatti bezier ponthoz hogy ne ne jelölődjön ki egy tengely és korlátozza a mozgást arra? Bár még ha messzebb van akkor is randomban kijelöl egy tengelyt és arra korlátoz.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
pakriksz
őstag
attól hogy a gizmo kikapcsol még ugyanúgy működni fog a constraint csak nem látszik. De megoldottam úgy hogy kihúztam oldalra úgy hogy távol legyen a gizmotól és úgy már függőlegesen is sikerült mozgatni. Szokásos maxos favágó módszer
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
snots
tag
válasz pakriksz #6356 üzenetére
Persze, hogy működik a constrain, de nem értem a problémát. Egyszerre 2 merőleges élre tudod a constrain-t bekapcsolni, illetve valószínűleg megoldható, hogy menjen minden irányba is, eddigi életemben nekem a 2 merőleges irányos constrain bőven elég volt. Szerintem valamit nem jól csinálsz, vagy nagyon nem értem a problémát, bármi elképzelhető.
-
Guresz
tag
Most először akarok renderelni de nem tudom beüzemelni a V-Ray-t. Mindent úgy csináltam ahogyan az le van írva: feltelepítettem a V-rayt, majd a (cgauth.dll, vray2011.dll) fájlokat is a helyére raktam de nem lehet kiválasztani a plugint mert hiányzik a V-Ray az Assign Render opciós lehetőségei közül.
Telepítés után kell még beállítani bármit is hogy használni tudjam?[ Szerkesztve ]
-
pakriksz
őstag
az volt a probléma hogy működik a constraint. Amikor nem kéne. A bezier pont fölé viszem az egeret (ami egybeesik az y tengellyel, mindig bekapcsolódik a contstraint, így csak y tengelyen tudom mozgatni a pontot. Ha eltűntetem a gizmot akkor csak a grafikája tűnik el, de semmi nem változik, a constraint ott marad.
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
snots
tag
válasz pakriksz #6359 üzenetére
Itt egy kép a mozgatás gizmo-ról. Bejelöltem rajta pirossal azt, ahová kattintani lehet.
Tehát, kijelölheted pl. csak az Y irányt, vagy az Y és a Z irányt egyszerre, első esetben csak az Y irányba mozgathatsz, második esetben az Y és a Z irányba is, és így tovább természetesen a többivel is.Kijelölöd azt az egy, vagy két irányt, amire kényszeríteni akarsz, eltűnteted a gizmo-t, majd mozgatod azokon.
[ Szerkesztve ]
-
pakriksz
őstag
ismerem hogy kell, de én nem akartam irányban mozgatni, hanem teljesen szabadon, korlátozás nélkül. Éppen ez volt a gond, hogy mindig kijelölt valami irányt vagy síkot ha fölé vittem az egeret, de mint mondtam már megoldottam.
Az új probléma hogy ezt miért csinálja. Nincs törés a spline-ban, még is furcsán áll a loft.
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
pakriksz
őstag
Hogy lehet ezzel a kakakupac maxal elfelejtetni egy olyan textúrára való hivatkozást, amire sem a material slotokban sem pedig a modellen lévő materialokban nincs hivatkozás?
Már az is ki ki lett próbálva, hogy unhide all, ctrl-A (mindent kijelöl) standard szürke material rárakása mindenre, reset material editor slots, refresh az asset tracrkerben(hatástalan), mentés, merge egy teljesen új resetelt scene-be, mire az összes textúrahivatkozás ugyanúgy megjelenik az új scene asset trackerjében is, és ugyanúgy hivatkozik a hiányzó textúrákra... amikre való hivatkozás igazából sehol sem létezik a scene-ben.
Remove materials sem segít.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
pakriksz
őstag
válasz pakriksz #6362 üzenetére
megoldódott, a maxban nem lehet olyan hivatkozást törölni ami nem létező textúrára hivatkozik. Ha az asset trackerben átírtam a kitrölhetetlen hivatkozást egy létező textúrára, abban a pillanatban el is tűnt.
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
lolmanned
csendes tag
Sziasztok!
Amikor UVW Unwrap-ot használok, és texturázok, hogy lehetne a zbrush-t, vagy a mudboxot kikerülni, hogy ne kelljen az élek mentén ahol elvágom, foltozgatni? -
lolmanned
csendes tag
2009es maxom van ott nincs valami hasonló ?
Mert amit mondtál 2012es verzióban jön be.
2012es maxot nem hiszem, hogy bírná a gépem. -
lolmanned
csendes tag
2011es verzióban jön be*
-
Annerion
csendes tag
Sziasztok!
Kifejezetten 3D modellezésre, renderre, animáció készítésre szeretnék összerakni egy konfigot. És kíváncsi lennék a véleményetekre.
Erre gondoltam:ALAP: GIGABYTE GA-970A-UD3
CPU: AMD FX-8320 3.50GHz AM3+
RAM: KINGSTON 8GB HyperX XMP DDR3 1600MHz CL9
VGA: GIGABYTE GV-N760OC-2GD
HDD: TOSHIBA 500GB 7200rpm 32MB SATA3
SSD: SAMSUNG 120GB SATA3 2,5"
ODD: SAMSUNG SH-224DB/BEBE
TÁP: FSP Raider 550
HÁZ: Zalman Z11
HŰTÉS: SCYTHE Mugen 4B+E: MODECOM LKM-200
MON: LG 23EA63V-PMár írtam a milyen gépet vegyek topicba, ott született ez az összeállítás, viszont ahogy itt olvasgatom a modellezős topicot már nem vagyok olyan biztos benne hogy jó-e. Mondanátok rá ti is egy véleményt?
Előre is köszi.A keret kb 250 > max 280e Ft. Év végére tervezem az vásárt.
-
snots
tag
válasz Annerion #6368 üzenetére
Röviden elmondom a saját véleményem, úgy is ahány ember, annyi félét fog mondani.
3DS Max, PS, ilyesmikre, AMD-t ne! Akármilyen hasonló Intel hülyére veri, nem tudom, hogy ez milyen árkategóriájú processzor, de valamilyen i5-i7-est nézzél helyette, de nagyon. Ha jól látom, akkor ez valami 8 magos csoda, nézzél teszteket, pont ebben a témában, amire neked kell, egy akármilyen i5-ös, 4 maggal, állva hagyja. Bár ahogy "belelestem" 1-2 teszteredménybe, még az i3-as beelőzi. Egy szó, mint száz, nagyon jó az AMD, meg aranyos, meg minden (biztos), de én erre soha nem vennék és nem is fogom ajánlani soha.
8 GB RAM kezdetben elég, de sajnos egyátalán nem a világ. Ezen egyáltalán nem érdemes spórolni, legalább 12-t, de sokkal inkább 16-ot rakjál bele, ha hosszú távra (értsd: évekre) tervezed a gépet, akkor ügyelj arra, hogy úgy vedd a modulokat, hogy akár ennél tovább is tudd bővíteni. Minden esetre 16 GB azért egy jó ideig elég lesz.
-
nagyúr
válasz Annerion #6368 üzenetére
Vga-ba keress 3d programokhoz kártyát. Nekem mióta firepro-m van, a nudbox és egyéb kenegetés, realtime bevilágítás sem akasztja meg, persze, bozonyos mennyiségű fény és poly után igen, de bőven jöl megy minden, mikor már a sima asztali csúcs vga már elhasalt. Ram sosem elég, renderscenéknél még néha a 16 GB-om is kevés, és egy sima Hidden object játék renderhátteréről van csak szó.
Ja, előttem szólónak kgaza van, grafikához csak intel, ezt vallom jó régóta. Optimalizáció miatt mindenképp.
[ Szerkesztve ]
-
pakriksz
őstag
"Bár ahogy "belelestem" 1-2 teszteredménybe, még az i3-as beelőzi."
jó nagy hulladék program lehet az, a 90-es évek színvonalán programozva
Bár a CAD szoftverekre ez jellemző, elég belterjes világ, és ez látszik is a "színvonalon". Nem értem a gugli miért nem támadja be ezeket az autodeskes majmokat. Az külön száni hogy a CAD szofverek kb a sereghajtók a GPU használatban, pedig hát pont grafikára való[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Annerion
csendes tag
Köszi a tanácsokat, most rendesen elbizonytalanodtam, i5 3570-et nézegettem a teszteken mint alternatíva, hogyha cserélem a VGA-t is egy olcsóbb de munkaállomásokba valóra akkor elvileg megvan a fedezet egy jobb CPU-ra.
A módosított konfighoz mit szóltok?
Néha azért szeretnék játszogatni is rajta, így is működik?ALAP: GIGABYTE GA-970A-UD3 helyett: GIGABYTE GA-H77-D3H
CPU: AMD FX-8320 3.50GHz AM3+ helyett: Intel Core i5-3570K 3.4GHz LGA1155
RAM: KINGSTON 8GB HyperX XMP DDR3 1600MHz CL9
VGA: GIGABYTE GV-N760OC-2GD helyett: PNY Quadro K600 1GB DDR3 PCI-E VCQK600-PB vagy HP FirePro V4900 1GB 128bit DDR5 PCI-E
HDD: TOSHIBA 500GB 7200rpm 32MB SATA3
SSD: SAMSUNG 120GB SATA3 2,5"
ODD: SAMSUNG SH-224DB/BEBE
TÁP: FSP Raider 550
HÁZ: Zalman Z11
HŰTÉS: SCYTHE Mugen 4B+E: MODECOM LKM-200
MON: LG 23EA63V-P -
snots
tag
válasz Annerion #6372 üzenetére
Én a Quadro kártyákról nem igazán tudok neked mit mondani, mert én is játékkártyát használok, de aláírom, hogy bizony kell kompromisszumokat kötni velük.
Amint említettem, memóriából jobban járnál, ha inkább már most 16 gigát paszíroznál bele, mert viszonylag könnyen futhatsz bele olyan helyzetbe, hogy a 8 giga már nagyon határeset lesz, ha belefér a 16 most, mármint a pénzedbe, akkor vegyél bele most annyit, ha nem, akkor meg készülj rá, hogy belátható időn belül kelleni fog az a +8 giga, mindenesetre azért továbbra is azt mondom, hogy 8 gigával azért simán el lehet kanyarogni egy jó ideig, főleg, ha kezdő vagy még a témában.Monitorból én személy szerint ebben a kategóriában ezt (DELL U2312HM) jobban preferálnám, bár ezt tekinthetjük akár magánügynek is, mindenesetre tény, hogy ebben a témakörben, az átlag halandó számára is megfizethető árkategóriában a Dell monitorok igencsak közkedveltek, mivel minőségi képük van, relatíve olcsón, szóval én inkább ezt ajánlanám a helyett az LG helyett, de ezen nem veszünk össze.
Ahogy nézem egy pár ezressel drágább a Dell, de nincs vészes árkülönbség.
Érdemes lehet elgondolkodni esetleg azon, hogy akarod e a processzort tuningolni, mert ebben az esetben egy pár ezrest azért meg lehet nyerni a processzor árán, de ezzel kapcsolatban én konkrét processzort ajánlani neked nem tudok, az irányt tudod (i5), ha tuningolni akarsz, akkor nézz szét, hogy melyiket érdemes úgy megvenni, ha meg nem, akkor természetsen a "legnagyobbat", amit meg tudsz fizetni. -
lolmanned
csendes tag
Hali!
Tudom, eléggé kezdő kérdés, de sokat szenvedtem vele.
Ti, milyen módszerrel csinálnátok meg?
[link][ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Quadro-król én sem, de firepro-ról annál inkább. Nekem csak egy alap V4900-as van, annó 60-ért vettem, de úgy p*csázza az asztali vga-kat,hogy csak na. viszont játékra meg nem annyira jó. Hát ez van, ez is csak azért jó, mert ha már munkára veszi az ember, akkor ne játszani akarjon vele
-
lolmanned
csendes tag
Köszi a választ
Igen, erre én is gondoltam, csak hát a megvalósítás nem akart összejönni így kénytelen voltam gányolni
Esetleg, valaki 3,4 db képbe megmutatná milyen lépések kellenek ?
Vagy valami jó tutorial, de nem találtam rendes tutorialt, yt-on is béna gear tutorialok voltak sajnos.
Köszönöm előre is! -
Annerion
csendes tag
Az a baj am hogy eredetileg max 250 lett volna a keret de ahogy elkezdtem nézelődni, mindig csak még egy kicsit raktam bele és már 280nál járok... Szóval biztos jó a Dell, de az LG is IPS paneles szóval szerintem azon már nem változtatok, RAM meg igen értem, de még bele sem kezdtem a programba, úgyhogy egy félévig még biztos elég lesz. Viszont egy fireprora lehet beruházok
-
snots
tag
válasz Annerion #6379 üzenetére
Mondom, a memóriával annyi a lényeg, hogy úgy vedd a modulokat, hogy tudd, hogy később majd bővíteni kell. Szóval nehogy 4x2 GB-os modulokat vegyél, maradjon hely.
Írtam is, el tudsz lenni 8 gigával is, főleg kezdőként, esetleg ha a későbbiekben lesz pénz, érdemes lehet már "idejekorán" mellé rakni azt a +8-at. (figyelembe kell itt venni azt is a későbbiekben, hogy általában nem egy program fut a "használat" alatt, hanem akár 3-4-5 is egyszerre, pl.: 3DS Max, Mudbox/Zbrush, Photoshop, esetleg valamilyen UV-zó cucc, pornófilm, stb, nagyon sok variáció lehet, attól függően, hogy ki mit csinál, vagy éppen milyen workflow-t használ)
Egyébként milyen területre szeretnél koncentrálni? Mi a távlati terv? (játékipar, filmipar, valamilyen vizualizáció, stb) Plusz azért megkérdezném, hogy az angol nyelvvel hogy állsz? (már pusztán a tanulás végett kérdem)
[ Szerkesztve ]
-
inaxis
csendes tag
válasz lolmanned #6375 üzenetére
Tipikus spline feladat, elég egy cikket kiszerkeszteni aztán forgatod központosan és már össze is állt a minta. Ha szépen össze van weldelve akkor a shell-nek mennie kell. Chamfer a szélére és kész is. Boolean felejtős, csak a legvégső esetben használandó.
[ Szerkesztve ]
-
Rayyy
senior tag
Szerintem, ha csak spline-ból csinálod meg, akkor nem lesz jó a haló. Az oldalán igen, de felülnézetből nem lesznek benne edge-ek, amik a falakat összekötik. És az például már gáz, ha csemferelni akarod. Nem mindig csinál olyan sok hibát a boolean, és ha azt kijavítod, akkor mindenhol meglesznek az edge-ek. Persze, ha nem lesz se subdiv modell, se chamfer, se semmi, akkor tényleg elég a spline.
Minden a legnagyobb render!
-
snots
tag
A chamfer az még jól működik így, 1 osztással lényegében minden esetben, van, hogy többel már hibák keletkeznek. Tény persze, hogy subdivide-olni nem lehet az ilyen objektumot, mert egy nagy kupac kaki lesz belőle, de a chamfernek nem akadály, hogy nincsenek meg ott az összekötő élek.
-
dy_nmq
aktív tag
válasz lolmanned #6375 üzenetére
fogod a kis lyukak kozeppontjabol kiszerkesztett kört ami legyen egy sima circle origoba teszed, leraksz egy cylindert ami az egyik kis lyuk lesz, pivotjat alignolod az origoba, array toolal instaceba lerakod a többit aztan siman az egyik kis cylinderbol elindulva edge shiftelgetessel megcsinalod az egyik cikket, kozben az instance miatt epul a tobbi is mikor ugy gondolod hogy jo mar osszemergeled ahogy kell es kesz is, élmegerositeseket berakod és szép subdives modellt kaptál
https://www.artstation.com/artist/dy217
-
Gizmo86
csendes tag
Sziasztok!
Nemreg tanulom a 3ds maxet,es a tükör materialrol szeretnek kerdezni.Beallitok egy egyszerü scenet a tükörhoz Standard materialt 100 specular levelt 50 glossinest es a reflectionnal raytracet hasznalok es ha default vilagitassal csinalok rendert akkor minden oke es a tükör jol nez ki viszont amikor vray lightot hasznalok (plane) a vilagitashoz a tükör szürke szinü lesz es eltünik a reflection.A v ray lightnal a reflection be van pipalva. probaltam flat mirror mappel is a reflectionnal de ugyan ez a problema.
Elöre is köszönöm szepen a segitseget! -
lolmanned
csendes tag
válasz lolmanned #6389 üzenetére
Megakadt a videó feldolgozása
A feldolgozási idő rendkívül változó, és több tényezőtől függ: a videó eredeti formátumától, a fájl méretétől és a feltöltési forgalomtól. Ennek következtében a folyamat néhány perctől több óráig is eltarthat. Azzal is számolnod kell, hogy a nagyobb felbontású videókat lassabban dolgozza fel a rendszer. Például a 720p és az 1080p felbontású videók sokkal később jelennek meg, mint a 480p felbontású videók.
Ha 8 óra elteltével is a Feltöltve (feldolgozás alatt, kérjük, várj) állapotüzenet jelenik meg, akkor távolítsd el a videót a webhelyről, majd próbáld meg ismét feltölteni. Ehhez lépj a Saját videóim oldalra, majd kattints az adott videó alatt található Videó eltávolítása gombra. Ezután kezdd újra az egész feltöltést.
[ Szerkesztve ]
-
Gizmo86
csendes tag
Köszönöm a gyors valaszt vegre sikerült a tükör A HDRI imageröl lenne majd meg kerdesem igazabol most csak egy nagy kavarodas van az agyamban pedig rengeteg videot stb.megneztem ezzel kapcsolatban meg teascsesze rendereket is csinaltam de mar kicsit regebben.Szoval a 1.vilagitas beallitasnal az 2.rendering menü/environmentnel a 3 rendering/render set up /enviromentnel meg a 4.material editornal is van hdri map opcio es ezek milyen összefüggesbe vannak egymassal? Marmint gondolom attol is függ minek a renderjet csinaljuk es minek szeretnenk hogy a hdrinak a reflekcioja legyen,de ha valaki tudna erröl a temarol irni vagy valami videot ajanlani azt megköszönnem
-
pikszel
őstag
válasz Gizmo86 #6393 üzenetére
Ha csak a HDRI tükröződése kell, akkor a csésze anyag environment slot-jába kell behúznod azt, ha mindenen szeretnéd látni, ami tükröz, akkor az environment beállításainál kell alkalmaznod ugyanezt. Ha világítani szertnél vele, akkor pedig a v-ray GI environment (skylight) override-hoz kell HDRI map-ot rendelned.
„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”
-
Gizmo86
csendes tag
Köszönöm szepen a valaszt
-
Gizmo86
csendes tag
Sziasztok!
Ismet lenne nehany kerdesem
2013 3ds maxet hasznalok es compact material editort. Ha kivalasztok egy vray mtrl.-t es behuzok egy mappet a reflect color melle az automatikusan megjelenik a maps menüpont alatt is viszont ha a szürke szinskalan valtoztatok a maps alatti amount 100.-as skala nem valtozik a relect melett,pedig ez a kettö nem ugyan arra vonatkozna?
A reflect es a refract meletti szinskalan fehertöl feketeig lehet az erösseget szabalyozni.İtt ha fekete helelyett ha pl. piros szint hasznalok akkor azt mire hasznalhatom?
Ha egy fa anyagot bemasolok a diffusehoz es a maps resznel atmasolom a reflecthez es ott egy color correction mappel fekete feheret szeretnek belöle akkor itt lenne olyan hogy elönezet,amin latnam hogy mennyire allitom a fekete-feher aranyt? (photoshop helyett erdemes a color correction mappet valasztani?)
Minden aprosag miatt tudom nem kellene ide irnom,de ezekre nem sikerült megtalalnom a valaszt.Elöre is köszönök minden segitseget! -
snots
tag
válasz Gizmo86 #6398 üzenetére
Szia!
A 100-as érték a reflecion slot map-nál az eredetileg beállított "szürke érték", illetve a map szürke értékei közötti átmenet (keverés, ha úgy jobban tetszik) állítására szolgál. (remélem érthetően írtam)
A reflection-nál, vannak bizonyos material-ok, a fémek, amik a saját színűket tükrözik vissza, erre szolgál a szín beállítása ott.
A refrakciónál minden bizonnyal egyfajta színárnyalatot ad neki a dolog, de erre sokkal inkább a fog color lehetőség használatos.
A "fa anyag" diffuse-os kérdésre a válasz az az, hogy a fekete-fehér map is ugyan úgy viselkedik, mintha kézzel állítanád a reflekció értékét a "szürke skálán", tehát ahol sötétebb ott gyengébb, ahol világosabb, ott erősebb a tükröződés, illetve bármilyen másik effekt, amire ezt a mapot bekötöd és az fekete-fehér map-pal vezérelhető.Egyébként sokkal inkább tutorialokat kéne nézegetned, méghozzá valamilyen felépített szisztéma alapján, mert ez így tényleg nem az igazi, mármint úgy értem, hogy úgy is az lesz, hogy ahogy haladsz előre, egyre több és több kérdés fog felmerülni, egyre több és több dolog lesz tisztázatlan.
Amúgy ha más nem, a vray help azért nagyon sokat segít az ilyesmiben.
-
pakriksz
őstag
valami droid átadott nekem egy animált modellt hogy exportáljam egy játékba. A probléma az vele hogy úgy van megcsinálva az anim, hogy dummy-n vannak a keyframek, és a modell ehhez van linkelve. Mivel a játék nem tud dummy-t kezelni, így ki is hagyódik az exportból minden objektum ami dummy-hoz van linkelve. Hogy lehetne átvinni az animációt a dummy-ról a nodeokra? Copy paste nem jó, mert a nodeot is kirántja a dummy helyére, FBX-es bake animation nem csinál semmit.
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
Új hozzászólás Aktív témák
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Mozilla Firefox
- HP notebook topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5