- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Mobil flották
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
Új hozzászólás Aktív témák
-
pakriksz
őstag
hello a képen látható szituáció van.
Azt szeretném elérni hogy a piros objektumot föl vagy lefelé húzva a sárga és a zöld kövesse, ami mint látható az egyik végén rögzítve van, és mindezt úgy hogy ne essen szét. Link constrainttel meg lookat rotation-al próbálkoztam, de vagy a forgás hiányzott vagy a pozicióban nem követte.Hogyan lehetne?
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
szabog4
aktív tag
Üdv re!
Elméleti kérdés következik!
Rendereltem egy egyszerű animációt kéz nélkül egy puska elővétele, felhúzása, futás illetve egy kis irányzékba való 'nézegetés' 400 képkocka lett. Ez tartott nekem kb. 40 percig és lett 13mp. /a SCOPE-hoz üveget is raktam, akkor ez meg kétszeresére nyúlt a render idő, ezért töröltem.Most pl.: a PIXAR az animációs filmjeit vegyük példának a TOY STORY 1-et. több, mint 1órás videó azaz több, mint 3600mp és, akkori gépek sem hiszem, hogy fenevadak voltak és az enyém annál modernebb azért.
Na szóval több napig renderelték a filmet valamint, ha hiba volt, akkor újra renderelték?
Esetleg van valami egyszerűbb, gyorsabb mód renderelésre?
Mi van, ha készítenék egy terjedelmesebbet,részletesebbet, de nem merek, mert nem fog több napig menni 15p miatt /a rá szánt idő lényegtelen jelen szempontból/a számítógép plusz zavar, ha este megy még, ha halk is.Választ előre is köszönöm!
HUN_Thorpedo
-
pakriksz
őstag
válasz pikszel #6053 üzenetére
hát nagyjából jó, de teteje amit mozgatok, az lecövekelt a sárga objektum irányába. megdől, pedig annak függetlenül forgathatónak kéne lennie. A bone indul a rögzítés pontjától, 1-es hez a zöld objektum 2-hez a sárga, 3 hoz a piros van hozzáadva
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
dy_nmq
aktív tag
válasz szabog4 #6052 üzenetére
azért arra nem vennék mérget hogy az otthoni számítód erösebb mint a pixar renderfarmja '95ben....
De amugy igen. több napig renderelödik és ha gond van akkor ujra. Gyorsitani azzal lehet a dolgokat hogy pl olyanokat hogy dof/atmoszférikus dolgok nincsenek izombol lerenderelve hanem a kompozit soran kerul ra.
https://www.artstation.com/artist/dy217
-
-
válasz szabog4 #6052 üzenetére
Ha Pixar:
New technology revs up Pixar's 'Cars 2'
"... it required an average of 11.5 hours to render each frame."
"... the render farm features 12,500 cores on Dell render blades"
[ Szerkesztve ]
-
Elnézést a duplázásokért
Akit komolyabban érdekel a 3D szerintem érdemes megnézni ezeket az interjúkat, már csak érdekességképpen is
A szörny olcsó, a vízesés drága (Kiss Balázs)
Magyar fény csillog az Avatarban (Kiss Balázs)
egész sok technikai információ:
Auguszt Olivér - Prometheus1,5 éves munka kb. fél percért:
Magyar grafikus sikere az Avatarban (Kiss Balázs)Krajcsik Zsolttal készült interjú
Ha valaki tud még ilyen, vagy ehhez hasonló interjúkat ne legyen rest linkelni
[ Szerkesztve ]
-
szabog4
aktív tag
Köszönöm az infókat!
Ahogy látom nem épp asztali gépeken renderelnek. DURVA!
Hát a 40p render után 13mp jön ki, akkor ahogy számoltam több mint 32óra kellene 10p-hez és valószínűleg az lenne 4nap, mivel lenne sok más modell is nem csak az az egy modell.Nem tudtok esetleg valami kész BONE vázat adni /ujjakkal meg ami kell/, esetleg letöltő linket vagy kész beBONEozott karaktert /embert/, hogy tudjak gyakorolni picit /animáció/, aztán magam is készítenék karaktert természetesen.
Köszönöm!
HUN_Thorpedo
-
pakriksz
őstag
Egy összevissza kanyargó csövet kéne csinálnom, amin néhány centinként van egy ilyen lefogató "képződmény. A cső az oké, egy spline-al és arra loftolva csinálnám meg, na de ezeket a lefogató dolgokat is ismételgetni kéne rajta. Van ilyenre tool vagy kézzel kell megcsinálni?
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
pikszel
őstag
válasz pakriksz #6060 üzenetére
A cső, ha nem változik a keresztmetszete, elég ha egy szimpla spline. Ahhoz, hogy legyen vastagsága, illetve renderelhető legyen: kijelölöd a görbét > Modify panel > Rendering > Enable in renderer / viewport > Thickness, stb.
„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”
-
-
szabog4
aktív tag
Üdv!
Tudtok adni valami üveg tutorialt?
Pl.: Autó szélvédőhözAz is már jó, ha csak átlátszóvá tudom tenni a testet és azt megszínezem valami fehér-kékes színnel, de egy normálisabb is érdekelne.
Azaz egy egyszerűbb verzió meg egy hiteles, realisztikus üveg tutorial szeretnék kapni a nagyérdeműtől!Segítséget előre is köszönöm!
HUN_Thorpedo
-
szabog4
aktív tag
válasz pikszel #6064 üzenetére
Csak példának hoztam fel, mert én hülye csak '3ds max WINDOW tutorial'-ra kerestem rá és nem jártam sikerrel!
Üveg lenne a lényeg ugye ez egyértelmű, de csak van valami sima átlátszó TEXTÚRA??? vagy minek mondjam, hogy a render idő ne legyen nagy.
Találtam egyet még anno egy magyar 3Ds maxes siteon, de az megszűnt már és azzal a technikával jól nézett ki, de sokáig renderelt. /animációnál volt zavaró a renderidő/Itt egy kép!
Viszont mintha az üveg felcserélné a dolgokat azaz, ami lent van az fentre kerül illetve fordítva.
PLANE-ek egyik oldala oké látszik, de a másik nem és látnom kéne a gázmaszk belső falát is, de nem látom.
/ÖTLET?/HUN_Thorpedo
-
szabog4
aktív tag
Hát nekem nem sikerült találnom. Megnéztem több "hogyan készítsünk AUTÓT" hát, ha abba benne van, de valahogy azt nem akarják mutatni, hogy az üveg, hogy lesz üveg!
Pl.:
http://www.3dm3.com/tutorials/z4_unleashed/index6.php...vagy olyat találtam, ahol nem látszik át!
Igazából ismét megírom csak példa a szélvédő! Lehet simán ablak vagy óra vagy fegyveren a RED DOT vagy valamiféle SCOPE dolog, de lehet mondjuk telefon vagy éppen egy akvárium! Értitek?Volt egy jobb, amit vidibe mutogatnak, de pont nincs az ingyenesek közt!
http://www.digitaltutors.com/11/training.php?vid=5477Itt sem találtam megoldást!
http://www.cg-cars.com/showthread.php/342-windshield-materials
Innen átirányítottak ide, de ez sem az...
http://www.danielbuck.net/index.php?page=glass_tut/glass_tut[ Szerkesztve ]
HUN_Thorpedo
-
pikszel
őstag
válasz szabog4 #6065 üzenetére
A gázmaszknak van kiterjedése/vastagsága? Ha nincs akkor 2 oldalú (2sided) material kell neki, de megoldhatod a shell módositóval is, ami vastagságot ad a testnek. Alapesetben a kiszámított képen csak az az oldala látszik a polygonnak, amerre a normálvektora mutat.
Üveg. Mitől lesz üvegszerű? Tükröz, töri a fényt (a vastagság függvényében) és törik. Ez utóbbi most elhanyagolható. Raytrace material kell hozzá ha valós üvegtextúrát szeretnél. A tükröződés (reflection) csatornára mehet egy falloff map, a típusa legyen fresnel. A fénytörés (refraction) tiszta fehér.
Viszont csinálhatsz kamu üveget is, standard anyaggal. A diffúz csatornára ráraksz valami panorámafélét, az opacity-t leveszed ~10-re, a glossyness-t 90 körülire a speculart pedig 150-re tolod fel. Az extended parameters alatt találsz még pár dolgot, amivel játszhatsz, mint: falloff és ior (index of refraction), ami alapesetben 1.5-ön áll, ami az "egyszerű" üveg fénytörési mutatója.„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”
-
szabog4
aktív tag
válasz pikszel #6067 üzenetére
Köszönöm szépen pont egy ilyet szerettem volna! ...és még a render idő is gyors! Tény, hogy tükröződés meg hasonlók nincsenek, de látszik, hogy ott van valami!!!
Köszönöm még egyszer!!!Ezt a részt használtam!
"Üveg. Mitől lesz üvegszerű? Tükröz, töri a fényt (a vastagság függvényében) és törik. Ez utóbbi most elhanyagolható. Raytrace material kell hozzá ha valós üvegtextúrát szeretnél. A tükröződés (reflection) csatornára mehet egy falloff map, a típusa legyen fresnel. A fénytörés (refraction) tiszta fehér."Gondolom kamuüvegnél is a fent idézett részt be kell állítani és még az mellé, amit innentől írsz:
"...Viszont csinálhatsz kamu üveget..."!
Én csak külön az alsókat próbáltam egy nagy képnél, de az nagyon csúnya lett és nem átlátszó nekem!
/Ezt az extended parameters-t nem találtam, de sejtem hol lehet már csak, miután az első tipp működött, már nem találtam fontosnak, de megnézem azt is majd!!!!/Köszönöm még egyszer a segítséget!!! ))
[ Szerkesztve ]
HUN_Thorpedo
-
szabog4
aktív tag
Üdv mindenkinek!
Tapasztalható pl.: Render idő javulás az újabb verziójú 3Ds maxnél?
Pl.: 2009 - 2012 között.
Magyarán érdemesebb újabb verzióval dolgozni?HUN_Thorpedo
-
nagyúr
válasz szabog4 #6069 üzenetére
Passz, pont nem figyeltem, lett volna rá alkalom. Viszont nekem muszáj volt váltani, mert 2011-ben dolgoztam még mindig, vettem egy firepro V4900-at, és bugos volt a max drivere, autodesk oldalán meg csak 2012 és 2013-hoz van hivatalos.
Annyit elmondhatok,hogy ég és föld egy sima vga és az ilyen közötti különbség. Persze, csak annak éri meg, aki direkt munkára szánja, mert játékokban nem jeleskedik annyira (de nem rossz). Pl. egyik jelenetem a sok objekt miatt 1,7 fps-el tudtam benne mozogni, forgatni, stb egy 6870OC kártyával és ha kikapcsoltam a sok kis objektek layerét (csak a realtima AO-val megjelenített fényekkel maradt a jelenet nagyja, akkor is maradt az fps. A V4900-al meg 28 fps alapból és ugyanúgy kikapcsolva meg 40... durva. Így gyk. realtima tudok világítani jelenetet, nem szaggat.
-
szabog4
aktív tag
Köszönöm az infót!!
Lenne még pár kérdésem! Példával szemléltetem, mert a kérdés magába nem feltétlen érthető!
1.: Egy tárgyat hogyan tudok átalakítani? Pl.: Egy animációban a mobiltelefon átalakul mondjuk táskává .
2.: Egy tárgyat hogyan tudok kicserélni egy másikra? Pl.: Egy animációban mondjuk egy harckocsi felrobban és a robbanás pillanatakor kicserélődik a harckocsi roncs modelljére.
3.: A '2.' kérdés csak textúrával! Pl.: Lövés találatakor a 'tiszta' ruha kicserélődik véresre.
4.: Effektet vagy minek nevezzem hogyan tudok kicserélni...pl.: Van egy téglatest, aminek be lett állítva, hogy átlátszó legyen és miután mondjuk vízbe mártódik az animációban majd onnan kijön megtörik rajta a fény. Most hirtelen ez jutott eszembe. (material)
http://www.pxleyes.com/blog/2010/05/introduction-to-3ds-max-materials/
5.: Van egy téglatest mondjuk egy autó motorházteteje. Ráadom a TURBOSMOOTHot vagy a MESHSMOOTHot ugye, akkor szépen íves lesz a test. Hogyan tudom azt megcsinálni, hogy a szélek például ne kerekedjenek le. Jobb példa a lökhárító és a kerékjárat rész.
6.: Miként tudom azt megcsinálni, hogy mondjuk készítek víz modellt szintén animációba mozog a fény törik rajta, minden ami kell, de az ahhoz kellő fények csak arra a víz modellre hasson, mert mondjuk a tengerparton lévő homok illetve a rajta lévő mondjuk gépjárműn inreálisan néz ki a vízhez adott fényforrások által bevilágított objektumok?!A segítségetek előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
HUN_Thorpedo
-
pikszel
őstag
válasz szabog4 #6071 üzenetére
1: Morpher módosító például. Itt azért nem árt, ha a két objektum ugyanannyi polygonból áll.
2: Erősen utómunka szagú a dolog.
3: Szintén utómunka.
4: Az anyagok szinte minden paramétere animálható. Bekapcsolt AutoKey mellett pl. a 0. képkockán a tükrözés 0, a 20.-on 100. Próbáld ki, láttatja magát.
5: Smoothing groups (polygon alobjektum), vagy MeshSmooth-nál crease. Itt alobjektum szinten tudod állítani a simítás mértékét.
6: Kijelölöd a lámpát majd, rákattansz az Exclude gombra. Itt befoglalni illetve kizárni tudsz objektumokat a fényhatások alól (fény, árnyék, mindkettő). Úgynevezett dedikált fényeket hozol létre.„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”
-
szabog4
aktív tag
válasz pikszel #6072 üzenetére
Köszönöm a gyors választ!!!
Kettes és hármasnál, akkor ezek szerint például számítógépes játéknál a motor cseréli ki!
Uram isten, akkor milyen profinak kell lenni, ahhoz, hogy egy animációt utólag még 3Ds maxban rámaszkírozzanak egy objektumot egy másikra pontosan!HUN_Thorpedo
-
Az mitől lehet, hogy Batch Renderbe beállítom, amit szeretnék és ha megnyomom az Export to .bat gombot, akkor "lefagy" az ablak és nem válaszol. Más scenével tök jól működik.
-
-
MirP05
csendes tag
Sziasztok!
Egy olyan problémám van, hogy egy nagy épületet modellezek 3DSMaxban és a falakat plane-ekből csináltam meg. Most már nem ezt tenném, mert a plane-ekre ha ráhúzok egy textúrát, akkor belülről is ugyanaz a textúra látszik. Nem találtam sehol sem leírást, hogy egy plane különböző oldalain lehet-e különböző textúra, de szerintem ez egy jó lecke volt hogy rájöjjek, hogy nem lehet.
Vagy mégis? Tudnátok segíteni? Egyenként kicserélni az összes plane-t az rohadt nagy meló lenne, mert iszonyat sok fal van, vágva vannak belőlük ablakok helyei meg minden, az úgy felejtős. Nem lehet mégis valahogy megoldani, hogy kívüle és belülre különböző textúra menjen? Valahogy nem lehet a plane-eket átkonvertálni box-okká, hogy megmaradjanak ilyen formában? Köszi előre is a válaszokat! -
pikszel
őstag
Neked a Double Sided material kell. Esetleg minden plane-re teszel egy shell módosítót, valami nagyon alacsony "vastagsággal", majd itt bepöttyinted az Override Inner Mat ID-t és Multi/Sub-Object material használsz, 2 anyaggal.
„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”
-
pakriksz
őstag
mit lehet tenni azzal a buggal a 2012-ben, hogy ha fent van az uvw unwrap modifier, akkor ha azon valamit csinálok, véletlenszerűen átlátszóvá válik minden a viewportban/ "rossz oldala" lesz látható. Leggyakrabban akkor történik ez, ha forgatok az uv editorban, vagy tükrözök, de ritkán akkor is előfordul ha egyszerűen odébbhúzok az uv mapon valamit. Csak úgy javul meg ha újradindítom az egész maxot, és nagyon unalmas minden lépés után ezt tenni...
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
pakriksz
őstag
válasz icecave #6082 üzenetére
nem nyert. Nitrous renderer kuka, d3d vissza. Így jó Bár ha jól emlékszem azzal is volt probléma sok, csak másfélék. (Azért ironikus hogy egy 3d modellezőprogramhoz képtelenek 20 éve összehozni egy normálisan működő 3d megjelenítést.)
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
pakriksz
őstag
vagy csak nem ismered be? Sajnos a maxnál bugosabb szoftver nem létezik. Pedig láttam jó pár igazi bughalmazt, de ez mindent felülmúl.
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
repvez
addikt
Valakinek lenne kedve és ráérő ideje, hogy segitsen egy kicsit? Sehogy nem tudom megcsinálni az UW-zását a modellemnek.2 db 1024 vagy 2048 as texturára talán ráférne minden
Ha valaki segitene elküldeném neki a fájlt, mert gondolom egy hozzáértőnek nem lenne sok idő megcsinálni.Meg megnézhetmé ,miért van valahol hupli , amit nem tüntet el a smooth a kabin körül.
ez a modell lenne -
pakriksz
őstag
aham... akkor magyarázd meg hogy egy grafikai hibát hogy lehet user errorral elérni? Gondolod beleírok a kódjába és bugosítom?
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
pakriksz
őstag
Ha hardver lenne a probléma vagy driver, nem csak a hírhedten "tökéletes" max alatt lenne vele probléma. De csak az alatt van. Emellett nincs a maxban semmi ami hibátlanul működne. Miért pont ez lenne kivétel?
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Lacika97
csendes tag
Nos, sikerült a show main toolbar-t visszahoznom a képernyőre. Leírom, hogy hogyan, hátha majd egyszer valakinek szüksége lenne rá.
Costumize -> Load costum UI Scheme -> menj ide: Program files-autodesk-ui -> klikk a DefaultUI-ra .
Remélem érthető volt
-
szabog4
aktív tag
Üdv mindenkinek!
Ismét segítség kellene!
Az lenne a kérdésem, hogy miként tudnám egy téglatestbe egy másik objektumot, mint például hengert 'Extrude'-olni vagy éppen azt kivágni /ne kelljen egyesével vertexpontokat készítenem és ezzel megelőzöm a gubancolódást a dróthálóban/!
Összesítve: Téglatest közepéből egy henger szeletet kivágni vagy pedig csak Extrude vagy Bevel illetve hasonló parancssorral a kör formát a téglatesten alakítani.Példa legyen hengerből henger!
Elkészítem az autó kerekét és a felnibe akarok lyukakat vágni!
http://www.szatmar.ro/files/classifieds/advert/13584200981276948346_100858709_2_Elado_4db_ET_45_Audi_felni_Pecel_1276948346.jpgRemélem tud valaki segíteni!
Segítséget előre is köszönöm!HUN_Thorpedo
-
pakriksz
őstag
animált objektumok másolására és áthelyezésére gondolom még mindig nincs lehetőség ebben a fantasztikus programban úgy, hogy az animáció ne essen szét Vagy igen?
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
szabog4
aktív tag
válasz pakriksz #6094 üzenetére
Üdv!
Nem akarok hülyeséget mondani (írni), de remélem, amit írok az válasz lesz neked!
Egy fegyver animációnál utólag bontottam a GROUPot, mert alakítottam valamit és ettől nekem a mozdulat során szétesett a modell.A legelső mentett animációs ponttól kezdtem a hiba keresést és itt kezdtem el használni a "Select and Links"-et.
Én először, esetemben volt a fegyver test annak részeit GROUPoltam utána később egy RED DOT-ot szerkesztettem rá, de az nem mozgott megfelelően a fegyver testtel, ezért a használtam, nekem bal felső sarokban van a "Select and Links" gombot ezt a fegyver test egyik pontjához hozzákötöttem és jó volt végre. A testet és red dot-ot ugye összegroupoltam és utána a tárral külön használtam a "Select and Links"-et illetve utána a GROUPot az egész objektummal és nem esett szét a modell szerencsére és még a tárazás is sikerült!
Remélem a megoldás számodra a "SELECT AND LINKS", ha mégsem ez lenne sajnálom, pedig úgy igyekeztem!
Nekem ezekkel működött utána egymás mellé másoltam 5db már említett fegyvert és egyszerre mozogtak![ Szerkesztve ]
HUN_Thorpedo
-
pakriksz
őstag
válasz szabog4 #6095 üzenetére
így is linkelve vannak egymáshoz mivel IK akármi van rajta amihez kell. Bármelyik részt mozgatva külön, rögtön szétesik.
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
-
pakriksz
őstag
Akkor máshogy kérdezem az animációs dolgot. Hogy lehet IK-s animációt sima keyframes linkmentes animmá alakítani?
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Gus-T.
tag
Sziasztok.
Eligazítanátok a témában?
Adott egy i72600k + ASUS sabertooth P67 + 16G ram + 256 samu SSD
és egy EVGA 580gtx 3GB !Eddig CS6, corelX6... DE mostanában el kellett kezdenem 3Dmax és Cinema 4D-t használni
és hát a renderidő... noss hát nem erre van a gtx, tisztában vagyok vele. (tudom firepro vagy quadro)De olvastam, hogy többeknek sikerült egy pc-be összerakni a két karit (volt: gtx + firepro, és volt gtx + quadro)
Annak ellenére, hogy többen is határozottan állították, ilyet nem lehet.Szóval egy 580 mellé mit ajánlotok ? (3Dmax és Cinema 4D -hez)
Ill a legfontosabb:
- ennek a telepítési metódusáról tud valaki megbízható infókat?
- melyik kártyáról van meghajtva a monitor és hogy mondom meg a 3D-nek hogy a a fire/quadro-t használja a rendernél, de ha épp nem 3D-zek akkor term a gtx-et használja?Ja és sima 2 monitoros rendszerem van kiterjesztett asztallal... semmi faxni.
TUDOM nem egyszerű, de talán el tudtok irányítani... köszönöm.