Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
Új hozzászólás Aktív témák
-
doboka98
tag
Elkezdtem a Maya tanulmányozását és eddig kifejezetten tetszik. Viszont egy nagy akadályba ütköztem, amit sehogysem tudok leküzdeni. Valamiért a Maya nem engedi, hogy 2 különböző objectet kombináljak. Lényegében a 2 kijelölését nem engedi, egyszerre csak egyet tudok, hiába nyomom a shiftet. 2015-ös verziót használok. Ötletek?
-
tobias88888
őstag
Tudom hogy off-topic, de most fogok államvizsgázni (tanár nem elérhető) és van egy ilyen kérdés 3ds maxból:
Milyen feladatoknál használunk kapcsolt hierarchiát?
Nagyjából 2005-2008 között készült a tételsor, azóta nem változtattak rajta. Életemben nem hallottam ilyenről és a bibliában sincs benne. Valakinek ötlet? Itt van még pár tételnév, ami esetleg segítséget adhat az elhelyezésben: Mikor és mire használható a Video Post effekt generátor?, Ismertesse a 3DS Max reactor rendszerét! Mikor mire használható?, Ismertesse a Track View használatát!, Hasonlítsa össze az előremutató és az inverz kinematikát!
Előre is köszönöm!
-
djfules
tag
válasz tobias88888 #6753 üzenetére
Milyen suliba jársz, és milyen szinten megy ott a Max, ez csak egy tantárgy vagy valami Graficai képzés?
Egyébként elég hülyén van fogalmazva vagy fordítva. Kapcsolt hierarchia szerintem Linkelés Riggelésnél amikor nem mindegy mi mihez van linkelve vagyis kialakul a hierarhia. De tévethetek is...
-
szabog4
aktív tag
Üdv mindenkinek!
Melyik könyvet lenne érdemes megvenni?
Itt találtam párat!
http://www.vatera.hu/listings/index.php?q=3D+Studio+Max&c=0&warn=1
Választ előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
HUN_Thorpedo
-
pikszel
őstag
válasz tobias88888 #6753 üzenetére
Például egy robotkar animációjához, ahol ha teszem azt 3 darabból áll a kar, akkor nem kell minden egyes részét animálnod ahhoz, hogy kinyúljon előre, hanem elég az utolsó szegmenst (child) mozgatnod. De ide tartozik az is, hogy egy tárgy követéséhez elég linkelned a kamera célját? (target) a mozgó objektumhoz és azt animálni, a kamera automatikusan mindig arra fog nézni. Bővebben.
Video post: beépített utómunka kütyü. Felejthető.
Reactor: fizikai szimulációkat (merevtest, puhatest, rongybaba, kötél, szél, stb.) lehet vele valós időben (Havok motor) tesztelni és azt kulcskockás animációvá alakítani.
Track View: sematikus nézet kulcsok, objektumok manipulációjához. Bővebben.
Előremutató kinematika: a robotkar esetében ha elmozgatod/elforgatod a felkart, akkor a hierarchiában alatta lévő részek is a szülővel mozognak
Inverz kinematika: a robotkar esetében ha az utolsó darabot mozgatod (kézfej), akkor azt a szülő objektumok követik a beállított kényszereknek megfelelően
„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”
-
snots
tag
válasz szabog4 #6755 üzenetére
Ezek közül leginkább egyiket se, rettenetesen régi könyvek már ezek, de magyarul nincs is igazán frissebb. Ha értessz angoul, akkor rengeteg tutorialt lehet találni, bármilyen témában, az alapoktól a profi szintig. Némi keresgéléssel találhatóak ingyenesek is, amik teljes mértéken megállják a helyüket.
-
Met
nagyúr
Végre elkészült, 1 297 798 poly
Még két kép [link]"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
snots
tag
válasz szabog4 #6759 üzenetére
Le lett már korábban írva párszor, de nem jövök ilyen kreténséggel, hogy olvass vissza 30 oldalt.
Röviden annyi a lényeg - bár azt nem tudom, hogy milyen szinten állsz jelenleg - hogy első körben találd ki, hogy pontosan milyen terület az, ami érdekel.
Sokféle terület van, ami felé lehet specializálódni, például dönthetsz a karaktermodellezés mellett, vagy akár játékokba is készíthetsz modelleket, csinálhatsz építészeti látványterveket, foglalkoztathat az animáció, stb.
Első körben nem árt tudni, hogy mi az, ami érdekel, majd utána a szerint felépíteni, lépésről-lépésre a tanulást. Amennyiben szeretsz könyvből tanulni, akkor van a Bibliának friss kiadása, csak nem magyarul, bár maga a könyv sokkal inkább egy lexikonank tekintendő, mint oktatási anyagnak.
Ha az alapok (is) hiányoznak, akkor természetesen először alap szintű tutorialokkal kell kezdeni, amik elmagyarázzák magát a kezelőfelületet, illetve a főbb funkciókat, hogy ne kelljen egyfolytában keresni mindent, majd ezt követően el lehet mélyedni a választott terület kihívásaiban, mert mindegyik másfajta megközelítést igényel, tehát, ahogy korábban is említettem, az a legfontosabb, hogy tudd, hogy mivel akarsz foglalkozni.
Mindezek mellett nem árt valamilyen egyéb program ismerete sem, a textúrák, illetve az utómunka miatt, ezekből is van választék, de általánosságban elmondható, hogy a Photoshop (vés/vagy After Effects, Nuke, stb) lényegében megkerülhetetlen.A Max-nek legendásan jó a beépített help-je, egész nyugodtan lehet ahhoz is fordulni, ha valahol elakadsz.
Mindezek mellett, a választott területtől függően, tanulni kell a bevilágításról, a kamerákról, a színekről, perspektívákról, a kompozícióról, (karaktermodellezésnél pl. anatómiáról, stb) és még nagyon, de nagyon sok mindenről, amik tulajdonképpen - ha nem is mindig 100%-ig - függetlenek magának a Max-nek a tanulásától. Öszességében, ez egyáltalán nem egy könnyű szakma, pontosabban fogalmazva, nagyon sok tanulást és kitartást igényel, főleg akkor, ha esetleg tervezed, hogy később majd a szakmában akarsz dolgozni, és nem csak hétvégi időtöltésnek szánod. -
szabog4
aktív tag
Köszönöm az időt, amit az okításomra szántál!
Nem akarlak elkeseríteni, de 30 oldallal ezelőtt is itt voltam és olvastam egy hasonlót, amit most írtál le! (Lehet pont te voltál ) ...de ismét kihangsúlyozom! Köszönöm az időt, amit rám szántál!
Egyszerűen felmerült bennem, hogy e könyv megléte nem feltétlen hátrány!A Max help-je jó! Na erről nem tudtam!
Akkor még sem legenda, hogy van olyan program, amibe a 'help' opció hasznos![ Szerkesztve ]
HUN_Thorpedo
-
snots
tag
válasz szabog4 #6762 üzenetére
Én személy szerint vizuális típus vagyok (ezt általában azokra mondják, akik hülyék az olvasáshoz, csak így jobban hangzik ), értem ez alatt, hogy sokkal jobban tudok tanulni valamilyen video tutorialból, mint könyvből. Könyvből csak akkor tanulok, ha valami kivételes helyzet van, például az adott tananyag nem érhető el máshogyan.
Mindenesetre az tény, hogy ez a dolog angol tudás nélkül nem igazán megy, de legalábbis rettenetesen nehézkessé válik.
Az említett (magyar) Biblia megvásárlásának egyébként legfőképpen az elavultsága miatt nincs értelme, mivel aki ilyesmire adja a fejét, az általában tisztában van azzal, hogy kell az angol nyelv. Valószínűleg a magyar kiadó is rájött erre, gondolom nem vitték túlzottan a népek, ezért is nem jelent meg belőle újabb, frissebb változat. Valahol egyébként nekem is megvan a két kötet itthon, valamikor, hosszú évekkel ezelőtt megvettem én is, hát, nem lett agyon olvasva, az biztos, egyébként is, ahogy írtam is, sokkal inkább egy lexikon, mint tananyag, kb. ugyanezt megtalálod a help-jében is, aktualizálva, angolul.Angol könyvekből vannak jók, de mivel tényleg annyira jól felépített tutorialok vannak, korábban lett már említve pár cég (Lynda, Gnomon, CGWorkshop, Viscorbel, stb, stb, tudni kéne, hogy mit akarsz csinálni),teljes lelki nyugalommal el lehet indulni a dologgal tutorialokból. Természetesen nem árt a dologhoz elméleti alapozás sem, miként viselkednek a fények, fotonok, különféle materialok, stb, de ilyesmiből is van gazdagon oktatóanyag. Tényleg csak az elszántság, szabadidő és kitartás szab határt a dolognak, attól nem kell tartani, hogy tananyagot nem találsz.
Mesélj inkább arról, hogy kb. milyen szinten állsz, illetve mik a terveid a dologgal.
-
szabog4
aktív tag
Én is vizuális típus vagyok, de vannak olyan dolgok, amikhez azért több kell sajnos! (a Programozás pl. vagy a Maxon belül is van 1-2 dolog... valami jelentése mondjuk vagy kihatása, ha épp az ember mondjuk füstöt készít és megnyitja a Particle View opciót...[van 1-2 dolog ott] most hirtelen ez jut eszembe csak! )
Mik a terveim?
Kicsit olyan szeretnék lenni, mint a reneszánsz ember, pontosítva a polihisztorok, akik minden téren jártasak.
Játéktervezés, ami úgy igazán megfog. Interaktív könyv! A filmekbe a CGI is nagyon érdekel. Talán a belterek lemodellezése nem jön be annyira, de, ha esetleg azt kapnám feladatul megakarom tudni csinálni.
Szakmám: Grafikus; így az Adobe családdal nincs gondom. Kivétel egy-két olyan programjuk, amiket nem használok. ( Audition, Fireworks, Prelude..) Azokkal sincs gond, csak nem használtam még. Kétlem, hogy bonyolult, de nem volt rájuk még szükségem!A Kaposvári Egyetemre-re járok Elektronikus ábrázolás szakra, de az igazából nudli...így a maradék 2 évem is önfejlesztéssel megy el. Tanulmányozom rendert, a különböző materiálok létrehozását, a fényekkel való játékot, a Bone-olást, karakterkészítést.
A diploma munkám még nem teljesen kiforrott a terv, de már készül. Animáció. (Miért nem kiforrott? A render idő miatt nem tudom. Vannak itt segítőkész emberek, akik beszállnának, de 10p is nagyon sok és igyekezek minél kidolgozottabb modelleket készíteni. Lehet csak Trailer lesz! ) Ez mellékes még.
Tudásom talán az 1%, ha eléri. Rengeteg opció van és szinte végtelen lehetőség. Megtudom csinálni, amit meg kell, de az édes kevésnek érzem. Játéknál fontos például, hogy adott polyszámmal dolgozzak és ez az, amit csiszolnom kell többek között. Azért egy élethű víz elkészítése sem csak úgy két kattintás vagy épp a por. Egy erősebb gép sem ártana, de majd idővel.
Most szerzek be egy digitális rajztáblát, hogy a concept art-ba is belekezdhessek meg egyéb más munkák elvégzéséhez is jól jön! Van a szakmába olyan elnevezés, hogy ezermester? Nem tudom, de, majd én létrehozom!
Tapasztalom, hogy egy jelenleg piacképes munka elkészítéséhez rengeteg idő kell és a tudás megszerzése nem egyről a kettőre megy és kicsit nagy fának tűnik a dolog, de valahol el kell kezdeni! Már csak ilyen vagyok. Egyből autónak nekiállni...saját tervezésnek...ilyet is csak én tudok. Megcsináltam egyszer, majd még egyszer, aztán még kétszer; mindig jobb lett és egyre kevesebb poly, de még mindig nem az igazi. Nem szeretek leragadni mindig egy dolognál. Pihentetem picit, addig mást csinálok, majd visszatérek! éééééééés mindezek mellé még suvasszam be a társadalmi életet, barátnőt! Idő kevés, de nem hátráltat.
Ahogy Tony Stark mondaná. "Ez lehetne az önéletrajzom alcíme is"
[ Szerkesztve ]
HUN_Thorpedo
-
SzK50
csendes tag
válasz tobias88888 #6753 üzenetére
tobias88888!
Kapcsolt hierarchia: II. kötet, 847. oldal,
Video Post: II. kötet 1157. oldal
Kinematika: II. kötet 883. oldal
Track view: II. kötet 921. oldal
Reactor: II. kötet 990. oldalTermészetesen Max R3 Biblia
Sok sikert a vizsgához!
-
SzK50
csendes tag
válasz szabog4 #6759 üzenetére
szabog4!
Nem teljesen értek egyet snots-al, az én véleményem az, hogy ha ezekből a könyvekből legalább egyet oldalról oldalra átnéznél, a kérdéseid, (és nem csak a tieid) 60 - 70%-a fel se merülne. A maradék felére pedig magadtól is rájönnél utána. Mégpedig azért, mert ami alap volt akkoriban, az a mai napig nem változott, csak kibővült új lehetőségekkel. Jó tutorokat nézni jó, de a büdös életben nem fogod tudni, hogy a számtalan lehetőség közül miért éppen azt a módszert választotta a tutorial készítője. Csak nagyon hosszú idő után fogsz rájönni, hogy miért rossz egy tutoriál, (rengeteg rossz van a neten), vagy miért zseniális. Boldog - boldogtalan tutorialokat rak már fel a netre, olyan tanácsokat adva, hogy az ember lefordul a székről a röhögéstől. De igazából nem vicces. Viszont ami ezekben a könyvekben van, az tárgyszerű. és az alapokat tekintve a mai napig igaz.
-
szabog4
aktív tag
Megfogalmaztad a lényeget, hogy miért érdeklődtem a könyvek felől! Hogy mit, miért! KB.
Én nem tudom eldönteni melyik tutorial rossz! Működik? Működik, akkor valószínűleg jó! :3Most, akkor a vaterás linken feljebb érdemes lenne valamelyiket megvennem? ...vagy most, akkor döntsem el én, hogy mi meg hogy? 5-600ft vagy 1000-1500 nem vág földhöz és ezek szerint, talán hasznos is!
Itt van még egyszer azért!
http://www.vatera.hu/listings/index.php?q=3D+Studio+Max&c=0&warn=1&pt=3
Jogos a feltevés, mivel attól, hogy sok Photoshop meg Illustrator tutorialt nézek még nem leszek grafikus! Jó...én az vagyok és tanultam nem csak tutorialok előtt ültem (Én nem néztem még! Nem volt olyan, amit nem tudtam volna és kellett volna tutorial... )! Na, értitek!
Egyszerűen nem csak felületesen akarom ezt tanulni meg szeretném megérteni a MIÉRT-jét! Különben építkezhetek én, ha nincs mire!
[ Szerkesztve ]
HUN_Thorpedo
-
snots
tag
Ezért kell olyan tutorialokat nézni, amit olyan cég csinált, aki nem akkor látta először a programot. Le is lett írva, Lynda, Gnomon, stb, stb.
Én nem azt mondtam, hogy nulla értelme van a könyvnek, de ettől függetlenül továbbra is tartom, hogy túlzottan sok értelme nincs egy kb. 10 (vagy ki tudja, lehet még több) éves könyvnek a megvásárlása. Persze, hogy van benne 20-30%, ami azóta sem változott, de a többinek kibővítették a funkcióját, máshogy működik, máshová rakták, vagy egyáltalán, benne sincs ebben a könyvben, mert új dolog.
Ha mindenáron könyvet akar venni, mert nem bír magával, rendelje meg az Amazonról, vagy akárhonnan a Biblia aktuális, angol változatát, aztán tanuljon abból. Én erre csak azt tudom továbbra is mondani, hogy ha például Photoshop-ot akarnék tanulni, minden bizonnyal nem egy 10 éves könyvből kezdeném el, akkor sem, ha a mostani PS-ben is ugyanúgy kell pl. új layer-t létrehozni, mint 10 évvel ezelőtt. Ugyanúgy, mint ahogy a Windows 8 megismerését sem egy Windows 98-as könyvvel kezded el tanulni, mégha a funkciók jó része változatlan is.
[ Szerkesztve ]
-
SzK50
csendes tag
válasz szabog4 #6771 üzenetére
Nincs rossz szájíz, csak más véleményen vagyunk. Én akkor vettem meg ezt a könyvet, amikor az első kiadás megjelent, és a mai napig a képernyő alatt tartom, mert így könnyebb odébb húzni a monitort, ha útban van az asztalon. Ha gombokért meg tudod venni, akkor vedd meg, aztán majd te eldöntöd, hogy hasznos-e számodra, vagy kitámasztod vele az ágyat, ha kitörött a lába. Sokkal inkább a tanulás módszertanán múlik, hogy milyen ütemben fejlődsz. Tanulni is meg kell tanulni. És nagyon sokan írtóznak az F1-től, csak azt tudnám, hogy miért?
-
-
snots
tag
Így már sokkal tetszetősebb. A fa szálirányokra figyelj oda, ez ebből a nézetből különösen az ajtón szembetűnő. Nem olyan veszélyes, külön kijelölöd az egy szálirányba álló polygonokat, a vízszintesekre is raksz egy UVW Map-ot, utána pedig a függőlegeseken állókra egy másikat, természetesen a száliránynak megfelelően elforgatva. Ha valahol, pl. a keret szélén 45 fokban van a szálirány váltása, akkor oda előbb behúzol egy plusz élet, majd utána választod ki a vízszintes/függőleges polygonokat és mappeled őket.
Itt egy fénykép, hogy miről is lenne szó, tanulmányozd az ajtót rajta:
http://www.nidahspa.com/wp-content/uploads/2013/04/Cherry-Hi-rez-Wood-Doors-Version.jpg
-
AKG
tag
Üdv mindenkinek!
Kis segítséget kérnék tőletek.
Még mindig csak tanulom a 3ds-t,most a v-ray lenne célkeresztben.
Egy tárgyaló szobát készítek,számomra ez a lecke.
A falak,szekrények,falburkolat solidworks-el lett tervezve,onnan importáltam át.
A gondom a textúrákkal,és a fényekkel,árnyékokkal lenne.
Mellékeltem pár képet,hogy lássátok,mi is a gondom.
Elsőnek egy 2100*1440-es felbontással,solidrocks v-ray renderrel,photoshop retussal.Látszik,hogy a székeknek van árnyéka,de az asztalon lévő cuccoknak nincs.
Itt egy nagy kép,a fények elhelyezkedése látható rajta.
Ugyanaz,közelebbről.
Material editor,hogy milyen anyagok vannak a jelenetben. -
snots
tag
De, pedig ez rettenetesen sötét, e mellé még kontraszthiányos is, még akkor is, ha éjszaka van. Dolgozz tovább a bevilágításon, otthon is, ha felkapcsolod a villanyt (gondolom), nincsenek sötét, láthatatlan (vaksi ) részek a szobában.
Egyébként lehet, hogy perverz a kérdés, de ha V-ray-jel renderelsz, akkor mit keresnek standard materialok az objektumokon? A standard light-ok (szükség szerint) még csak-csak, feltéve, hogy bekapcsoltad rajtuk a V-ray shadow-t, de standard materialokat ne használj, mert azok nem működnek jól együtt a rendermotorral.
Rakjál szépen mindenre V-ray materialt, nagy valószínűséggel megoldja a problémát. Az ultra beállítás egyébként egy alaposan túllőtt dolog a SolidRocks-ban, bőven elég a Good is, de "egyszerűbb", ha tanulgatod valamikor a render beállításokat, mert még ha a SolidRocks mellett teszed le a voksot, akkor sem árt tudni, hogy mi miért történik, vagy éppen nem történik a képen. Vannak erre is nagyon jó tutorialok.
Diffuse-ba és Bump-ba VrayHDRI? Furcsa dolgokat csinálsz, szerintem a modellezés mellett szakíts időt a Vray rendermotor tanulására is. V-ray SUN Shadow bias értéke is enyhén szólva perverz, nem tudom, hogy hogy jött ki az az érték, nézz utána, hogy mire való ez, de leginkább állítsd vissza a default értékre. (cm-nél 0,2-re, méternél mehet 0,0-ra, vagy 0,002-re)
[ Szerkesztve ]
-
snots
tag
A V-ray Sun shadow subdiv értéke is rettenetesen magas (416), a default 3-as érték tény, hogy rettenetesen alacsony, de a 416 enyhén szólva túl sok. Egyébként is, főleg akkor van szükség a SUN shadow subdiv értékének növelésére, ha magának a Sun méretét is növeled, esetedben ez 0,3, itt minden bizonnyal még a default érték is elég. Minél "elmosottabb" az árnyék, annál inkább szemcsésebb lesz, ilyenkor célszerű/kell növelni, de semmiképpen nem 416-ra, általában 64-es, extrém esetben a 128-as érték teljes mértékben kielégítő eredményt produkál, de átlag halandó nem nagyon rakja 32-48 fölé, persze mindig az adott helyzet szüli a beállítás mértékét, de továbbra is mondom, a 416 egy extrém magas és szükségtelen érték.
-
snots
tag
Valójában leginkább az tűnik ki a beállításokból, és ezt most egyáltalán ne sértésnek vedd, hanem egyszerű ténynek, hogy abszolut nem vagy tisztában a beállításokkal. Szánjál legalább egy-két hetet a különféle V-ray paraméterek (alapszintű) megismerésére, aztán térjünk vissza a dolgora.
No, kibeszéltem magam mára. Béke, és jó tanulást!
Mastering V-Ray by Grant Warwick
Eat3D - V-Ray Masterclass - Unleashing the Power of V-Ray with Erasmus BrosdauCsak, hogy a frissebbek közül említsek valamit, de megnézhetsz jópár Viscorbel-t is.
Photography & Rendering with V-Ray könyv szintén egy jól használható dolog.
[ Szerkesztve ]
-
atila4
senior tag
Mit szóltok hozzá? Lassan-lassan készül, mert dolgozok szinte egész nap...
Windows 10 / Galaxy S 7 / Asus ROG
-
szabog4
aktív tag
Sziasztok!
Hogy a túróba lehet renderelni más felbontásban? Beállítom, hogy 1280x1024 legyen illetve beállítottam, hogy 1600x800, de már 1920x1080p is próbáltam és kirendereltem mindent. 1920x1080p 9-10óra volt az 1600x800 az 7óra az 1280x1024 meg 4-5óra, de mindvégig csak 720x480-ba menti el! AVI-ban van.
Sok időt pazaroltam el és nem értem.
Segítséget előre is köszönöm!
HUN_Thorpedo
-
pikszel
őstag
válasz szabog4 #6787 üzenetére
Avi-ba renderelni elég bukó, pláne ha valami gebasz van és leáll a renderelés, akkor szevasz az addigi anyagnak. Ha videó, akkor alfacsatornás mov, de inkább tiff, vagy png szekvencia. Ezt persze utólag kell összerakni, de ez a legkevesebb,
„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”
-
kmagor
csendes tag
Helló helló. X-ray mode nem megy. google-ön egy találatot rögtön megtaláltam de nemigazán vezetett megoldásra. any idea?
-
SzK50
csendes tag
AKG!
Csak ami a legjobban szemet szúr nekem:
A recés élek, beégett monitorok, a palackok és a bennük lévő anyag, a poharakban lévő valami anyaga, ismétlődő textúrák a falon, természetellenes fények és fény irányok, a fő témán kívüli területek kidolgozatlansága, foltos felületek, csíkozódó mennyezet, a kompizíció elhelyezése, kamera torzítás. És egy picit a kihúzott fiókok is furcsák. Apróság, hogy ami a lábuknál van az asztal alatt, abba bele fognak rúgni. Egy ilyen drága asztalnak is más anyagokat adnék. Szerintem ha ezeket kijavítod, sokkal jobb lesz az összhatás. -
dangerzone
addikt
Sziasztok. Találkozott már valaki ezzel az indulási hibával? "the software licence checkout failed error 20"
Nem akar elindulni a program. 2014-es próbaverzióról van szó. A FLEXnet licensing service-t már átállítgattam, de semmi javulás nem történt.
-
dangerzone
addikt
válasz dangerzone #6793 üzenetére
-
lolmanned
csendes tag
Mix material azt hiszem, vagy sok más mód, én azt mondom uvw unwrap, photoshopal texturázod.
-
pikszel
őstag
válasz Szemjuel #6797 üzenetére
Mozaikhoz elég lett volna egy procedurális checker minta. Egyébként kíváncsi vagyok a végeredményre.
„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”
-
Szemjuel
tag
válasz pikszel #6798 üzenetére
a facebook nem tudom mennyire tömöríti és rontja a minőséget, most csak onnan tudom mutatni
csak a körte formájú elemre raktam.
az összképhez még jönni fog a középső több ablakos oszlop mellé egy csőrendszer ami a mosást biztosítja, illetve 1-2 elem, mint tartály és átfolyásmérő. emellé még magát az épületet szeretném felépíteni
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- OLED TV topic
- PlayStation 5
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- NBA és kosárlabda topic
- Futás, futópályák
- További aktív témák...