- Yettel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Romvr
őstag
Jó a megközelítés. Push-al jobban követi a nem tökéletesen gömb formát is, csak sajnos a fej minden része torzul vele. Nem lehet valahogy kijelölni a vertex-ek azon csoportját amire hasson és a többit vegye figyelmen kívül?
"(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser
-
szabog4
aktív tag
Köszönöm a gyors választ!
A mintára voltam csak kíváncsi (levelek)! Akkor úgy csinálom, ahogy 'mondod'.
Hát Sapphire Radeon HD 5770 1gb
3800+ 2magos 2.1Ghz proci
4gb ram (egyik haldoklik valószínűleg ezért is működik csak 3.25 mindegy is ez a része)Még nem halt meg a gép csak érzem, hogy például szemből nézetbe kicsit arrébb teszem a képet, akkor a textúra picit lassan jön vissza nem pedig hirtelen. Meglátjuk meddig bírja!
Abba segíthetnétek, hogy ezeket a layereket hol tudom elérni, mert nem igazán jöttem rá, hogy hol s merre lehetnek ezek. Sokat könnyítene a munkán, ha nem mindig 'HIDE'-olni kellene. (jobb klikk 'Hide selection' aztán unhide, ami nem kell megint hide ...lassú) (A layer gombkombinációjára is kíváncsi lennék)Találtam egy olyat, hogy MANAGE LAYERS, de ezen belül miként tudom a különböző elemeket átrakni?
Egyesével meg kell majd néznem, hogy melyik BOX, CYLINDER és hasonló elemek épp melyikek?
Megpróbáltam áthúzni a legalsó fájlt, de nem reagált!Mellesleg anno kérdeztem, hogy van-e különbség render idő illetve teljesítmény ügyileg a 3Ds Max különböző verziói között és most kipróbáltam a 3Ds Max 2014-et és a render időt még nem teszteltem le, de nekem sokkal stabilabb, mint a 2009 WINDOWS 7 Ultimate alatt legalábbis. Nincs folyamatos crash a 'semmiért' azaz nem áll le magától. Bugokat ez is csinál, amik mondjuk egy leadandó munka folyamán az ügyfélnek esetleg zavaró lehet. Gondolok most olyanra, hogy megcsináltam az ablak keretét és kiszedtem a felesleges EDGE-ket, de van olyan, amiket nem lehet. Olyan is van, hogy totál felesleges POLY-kat berak, amiket, ha kiakarok szedni eltorzítja a modellt. Megoldom, de nem orvoslom a problémát. Persze mindezek csak drótháló nézetben látszódnak.
HUN_Thorpedo
-
dy_nmq
aktív tag
Ilyen akkor szokott lenni ha 2 poli pontosan fedi egymast. Itt most vagy tenyleg ez van hogy 2 (akar kulon object) face pont egymasra kerult vagy a padlo objectedben konkáv face van amit behuz maga alá. Esetleg meg vrayben a secondary ray bias-t vedd fel 0.0001-re.
https://www.artstation.com/artist/dy217
-
AKG
tag
Ez pontosan így van!
Jómagam SolidWorks-el kezdtem,a max-ot most tanulom.A jobb renderelés,élethűbb látványtervek miatt fordultam a program felé.
Az SW parametrikus,tehát mindent milliméter pontosan tudok megrajzolni.Ennek hiánya nagyon furcsa a max-ban. Jelenleg az SW-ben megrajzolom a terv nagyját,importálom a max-ba,finomítom,beillesztek sok olyan modellt,amit az sw-ben nehézkes lenne megtervezni(pl gyümölcstál a konyhapultra),és lehet renderelni. -
Guresz
tag
Köszönöm a válaszodat!
A karakter modellezést gyakorlom és az egyik videóban a fickó úgy hozza létre a karakter törzsét képező téglatestet hogy annak alapsíkja merőleges a világ-koordináta rendszer X-Y síkjával. A háttérben 2db egymással merőleges plane van a mintaképekkel, amikhez hozzá kell igazítani a létrehozandó testet. A videóban látottakat csak úgy tudtam megismételni hogy előbb elforgattam mindkét plan-t 90 fokkal X tengelyen hogy a VKR X-Y síkjába essenek és így az előnézeti kép alapján létre tudtam hozni a téglatestet.
Lehet kicsit érthetetlen amit írok de talán a mellékelt kép beszédesebb lesz
[ Szerkesztve ]
-
pakriksz
őstag
Ettől féltem, hogy ez a megoldás
iceave: igen, csak ez egymáshoz képest működik. De nekem már van egy jó irányba állított edge-m, és ahhoz képest kéne a másikat párhuzamosítani, úgy hogy a jól beállított edge nem mozdul.
Azért szép lenne ha az új kiadásoknál végre érdemi fejlesztések is lennének, mert elég gáz hogy ilyen alap dolgokat ilyen trükközéssel lehet csak megoldani.
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
szabog4
aktív tag
Hát, ha megmondanád, hogy hol tudom megnézni a poly számot, akkor folytatnám az eszmefuttatást addig nehéz!
Arra gondolok, hogy a planeknél ahogy nekem feltűnt az egyik oldal áttetszővé válik rendernél azaz, mintha ott sem lenne, de a másik oldala jó és ebből kiindulva a boxoknál viszont nincs ilyesfajta probléma, mivel zárt alakzatok és belső élek nem látszódnak!
HUN_Thorpedo
-
szabog4
aktív tag
Tudom nagy pofám van! Egyből nagyba kezdtem. Nézd el, hogy nem használtam ezt a lehetőséget ki. Még nem találtam hasznát egyenlőre!
A kastély
415 963 polyból és
406 281 Verexből állA kocsi pedig /nagyon régi munka első közötti.../
295 524 polyból és
287 424 vertexből állSzóval érdekes a dolog!
Mutatnék képet, de épp valami gáncs van a rendszerrel és lekapcsolja a netet, amint felpróbálok tölteni! Rajta vagyok!
HUN_Thorpedo
-
pakriksz
őstag
Igen ez olyasmi, de még sem elég jó, nem a külső élekhez tartja magát, hanem korlátok nélkül mozget. Mindegy megoldottam inkább vertexek mozgatásával.
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
snots
tag
A chamfer az még jól működik így, 1 osztással lényegében minden esetben, van, hogy többel már hibák keletkeznek. Tény persze, hogy subdivide-olni nem lehet az ilyen objektumot, mert egy nagy kupac kaki lesz belőle, de a chamfernek nem akadály, hogy nincsenek meg ott az összekötő élek.
-
Rayyy
senior tag
Viszont, ami szívás, az az, hogy hogy töltsd fel rendesen az akváriumot. Erre van egy script, hogy már eleve megtöltve rakja be a mödanszét: ha felrakod a phoenix fd-t, akkor telepít sample fájlokat is, és a "pool" nevűben van a script, ami kezdésnél belerakja a vizet az ojjektumba.
[ Szerkesztve ]
Minden a legnagyobb render!
-
Rayyy
senior tag
...és a pool file a dokumentumok/phoenix fd/samples mappában van. A simulation fülnél van olyan, hogy use script, ha az editre kattintasz, ott lesz a script, kimásolhatod, de akár ezzel a fájlal is dolgozhatsz, mert be van világítva, render beállítva, stb...Minden a legnagyobb render!
-
mielikki
csendes tag
Köszi szépen a választ!
Bennem is kezd körvonalazódni, hogy max elmélyedek egy kicsit a Civil View-ben és ennyi...több száz ezer Ft-ot nincs értelme nekem erre kiadnom...sose leszek vérprofi ha nem tudom eleget gyakorolni.(Nem vagyok finn és nem olvasok Salvatore-t, csak szeretem Suomi-t )
-
repvez
addikt
Polymodellezéssel dolgoztam eddid,de azzal nem tudtam pontos modelleket késziteni .Ugy értem, hogy mindig ugy néztek ki mintha baltával faragtam volna öket.Ha smootoltam meg már kezelhetetlenül sok let belöle és sok időt elvett mire minden vertexet a helyére igazitottam.
A D-subot kéne még valahogy megnéznem,de Seholsem találok igazán jó részletes repülő modellezésről tutorialt.
Amiket talkáltam az mind polgári és 2vh-s gépek voltak amik nem annyira bonyolultak formailag mint egy modern vadászgép .
Tudom az eljárás mindegyiknél ugyan az.Nem is a modellezés részével van gondom hanem azokkat az apró trükköket szeretném látni ahogy felépiti a topológiát, hogy kevés polygonből a megfelelő forma kialakuljon.
Egy low poly gépet szeretnék amit fel tudok használni játékokhoz és abből továbbhaladva high polyvá és nagyon részletes modellé alakitani.Tehát a 4szög topológia fontos lenne.A patch modellezéssel meg ezt el tudnám érni,mert a konvertálás után viszonylag egységes méretű és szabályos polygonok lesznek.A vonalat meg tényleg akár mm pontossággal oda tudom igazitani a 3nézeti és cross sectio rajzokhoz .
ilyenre gondolok
Ez kevesebb vonalból áll mint most az enyém és mégis kiadja a megfelelő formát -
hBR
tag
-
neko18
senior tag
Utánanézek ezeknek, hogy milyen értékeken vannak Még csak tanulgatom a programot Korábban már elkezdtem és csináltam is pár modelt (kipufogó, apexi felfüggesztés: rugó és gátló)
Egyetértek, hogy egy i7 4770k sokkal alkalmasabb az ilyesmire, de nem volt 80k-m csak úgy procira, csak 25k-m volt és az fx-6300 ebben az árkategóriában eléggé kimagasló teljesítményt nyújt szerintem Egyébként sem munkára használom, egyelőre csak ismerkedek vele és hobbi szinten szeretném a dolgot művelni
kdxsv
-
-
neko18
senior tag
A scene-t nem mentettem el csak a poharat textúrák nélkül A tér az csak sima vray plane, a világítás az vray light. A térrel egyébként nem dolgozik sokat, a pohár tart sokáig, a 15 percből kb 2-3 perc a tér a többi az a pohár és az árnyéka De már így is jobb mint pár nappal ezelőtt, mikor kb ugyanúgy 15 percig tartott a 640x480-as kép lerendelése mint a mostani fullHD
Igazából ami nem tetszik azaz árnyék Azon lehet valamit csiszolni?
A pohár modelt azért elnyomtam az emailedre
[ Szerkesztve ]
kdxsv
-
neko18
senior tag
Az nagyon jó lenne
Sajnos youtubeon kevés magyar 3ds max tutorial van, az angolt is értem, de néha használnak szakszavakat amihez közöm sincs Próbálok tutorialokból tanulni amennyire csak lehet, már így is sokkal szebb a render mint elsőre szóval a sikerélmény az van egy pici aminek nagyon örülök. Remélem hamar ráérzek a dolgokra, csak kéne valami leírás hogy melyik funkció mit jelent.kdxsv
-
Tibcsi55555
tag
Ebben igazad van, a world3d jó kis gyűjtemény volt és abban is igazad van hogy sokan külföldre dolgoznak. Én beszélek angolul, szóval nem baj ha nem magyarul van a tutorial, de azért az anyanyelv az azért csak más Igen, sajnos az emberek sokszor lusták utána/visszaolvasni jó pár dolognak és a sok ismétlődő kérdéssel elrontják az egészet.
Ezért szerintem valami olyasmit kellene kreálni hogy kezdő és haladó csoport, vagy valami hasonló nevekkel ellátott csoportot.
Ha valaki teljesen abszurd basic dolgot kérdez (pl guglizható is), és ezt a haladó csoportban teszi fel akkor azt átmoderálni a másik standard-be és ennyi. Mondjuk ehhez kellene egy moderátor is.Sajnos abban is igazad van hogy kritikát meg nem úgy veszik nagyon sokan hogy próbálunk segíteni, hanem csak "okoskodásnak", avagy valami bántásnak érzik. Azokat nem is értem hogy miért kezdenek bele a grafikusi pályába. Mindenkinek valahol el kell kezdeni és kell az útmutatás
Én drukkolok, hogy a site majd beinduljon, de tényleg kétséges egy kicsit.
-
Rayyy
senior tag
ÚÚÚ, most nézem, hogy egy olyannak próbálok segíteni, aki Corel-t használ?
Akkor visszavonom: AMD-t ajánlok a legdrágább RAM-mal, elég a 4 GB, viszont VGA-ból csakis a Titan jöhet szóba, SSD-t és tápot tekintve pedig a legolcsóbbak is megfelelnekMinden a legnagyobb render!
-
Gus-T.
tag
Köszönöm a választ.
Volt egy ilyen érzésem, mármint az irányvonalat nézve.
De a egy hason fórumban amint szóba jött a keretösszeg,
ott egyből azt javasolták hogy ott már alap a DDR4..
(mondván nincs nagy árkül. memoárokban és a procikban, DE az alaplapoban igen)és innentől nem mindegy, hogy azt az alaplap különbséget (kb.-30-45e) kitoldva, egy 6magos felé nézelődjek esetleg... (term, az intel i7 az alap, csak melyik?)
Jól gondolom, vagy baromságokat írok?
-
szabog4
aktív tag
és Toncsi
Köszönöm a válaszotok!
Másik csoportba, azt mondták az ATI a több vram miatt jobban fog jönni. (Pont ez a CUDA dolog miatt nem voltam biztos magamba, mert nagyrészt játékokat hasonlítanak össze [ahol ez nem befolyásoló tényező] és a bechmark tesztek sem épp olyanok [gondolom én] , mint, amire szükségem van.) Van az ATINAK is valami ilyesmije.
8gb-os memóra videóvágásnál jön jól. 512bit megmondom őszintén nem tudom mit befolyásol, de a 256-nál nagyobb (matekból 5-ös) .
970-et is ajánlották, bár arra mondtam, hogy van valami bajuk, széria vagy mifene, aminél kijavítottak, hogy nem hiba, csak nem jól tájékoztattak, tehát alapból valósan 3,5gb a kártya és valamilyen terhelésnél kapja meg a maradék 500mb-ot...vagy ilyesmi. Elolvastam a cikket, hagyjuk!
Miben tér el a 8gb-os ATI és a 4gb nvidia? Tehát a 4gb-os megtud jeleníteni akadás nélkül ugyanúgy egyszerre mondjuk 400 objektumot, mint a 8gb-os? Miben érződik meg ez a vram?
[ Szerkesztve ]
HUN_Thorpedo
Új hozzászólás Aktív témák
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Okos Otthon / Smart Home
- PHP programozás
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Mesterséges Intelligencia topik
- GoodSpeed: SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- További aktív témák...