Prince of Persia
Utolsó alkotásunk a játékosok körében szintén ismerős lesz, Perzsia Hercegének kalandjait már 286-os PC-n is követhettük, azaz ott követhettük igazán. A kilencvenes évek végén újra elővették az első motion capture technológiával készült játék liszenszét, amiből először egy középkategóriás, később rengeteg izgalmas és lebilincselő platformjáték született, legalábbis ami a PC-s/konzolos berkeket illeti: a mobilosok leginkább annak örülhetnek, hogy a liszensz a Gameloft kezébe jutott, akik így több kiváló Java alapú programmal tudták megörvendeztetni a rajongókat.
Hirdetés
A most szóban forgó alkotás is az ő nevükhöz fűződik, értelemszerűen egy két dimenziós platformjátékról van szó, mely azonban az N-Gage kompatibilis készülékek erős hardverét kihasználva három dimenziós környezetben játszódik. Ez a gyakorlatban leginkább térhatású 2D-s pályákat jelent, a grafika ennek ellenére nem valami lenyűgöző. Vannak kellemes effektek, futás közben elfordul az egész pálya, de összességében valami nem az igazi, a Herceg mozgása darabos, a textúrák pixelesek, komolyan mondom, ennél a legfrissebb Java kiadvány is jobban nézett ki. Ettől függetlenül az N-Gage-es PoP is nagyon jó játék, lehet ugrálni, falon futni, harcolni, de az biztos, hogy a készülék hardveres lehetőségeit nem használja ki. A rajongók felfoghatják egy új pályákat tartalmazó kiegészítő lemeznek, a műfajjal most ismerkedők viszont kezdjék inkább az egyik Javás verzióval, abba könnyebb beleszeretni.
Ennyi volt mostanra, hét nap múlva újabb kiváló játékokkal jelentkezünk!
Bocha
A teszteléshez használt Nokia N82-t, 6210 Navigatort és az N-Gage játékokat a Nokia Magyarország biztosította, köszönjük!
A cikk T-Mobile szélessávú eszközök segítségével készült.