Symbian S60 játékok - N-Gage #6

Hirdetés

Pandemonium

A Pandemonium név sokak számára ismerős lehet, nem véletlenül — a játék ugyanis nem csak PlayStationre, PC-re és Sega Saturnra volt elérhető, hanem az első generációs N-Gage készülékekre is. Magyarán ez a program is jó példa a pénzcsinálásra, egy több éves fejlesztést eladnak új programként, természetesen teljes áron. Hadd ne mondjam, hogy múlt héten ez volt a hét játéka az N-Gage rendszerben.

Pandemonium for N-Gage 2.0

Viszont mindennek ellenére tény, hogy az Pandemonium nem egy rossz játék, bár látszik rajta, hogy nem ezekre a készülékekre lett optimalizálva. Indítás után megtekinthetjük a viccesnek szánt intro videót, ami egy borzalmas minőségű, agyontömörített valami, egyértelmű, hogy az N-Gage 104 MHz-es processzorára optimalizálták. Itt jelenik meg a kérdőjel az ember feje mögött: vajon a fejlesztők gépén nincs meg eredetiben a cucc? Nem lehetett volna máshogy tömöríteni, hogy kihasználja a rendszerint 369 MHz-es, N-Gage 2.0 kompatibilis telefonokban rejlő potenciált? Nagy munka lett volna? Valószínűleg nem, csak senkinek nem jutott eszébe ilyesmi.

Pandemonium for N-Gage 2.0

A program egy háromdimenziós hatású, de valójában kétdimenziós platformjáték, melyben két szereplővel lehetünk, a bohócnak öltözött figura alapból tud egy pörgő-forgórúgást, a bolond lányka viszont kétszer olyan magasra tud ugrani, mint társa. A történet lényege, hogy a két figura egy mókás éjszakán nekiáll tűzijátékot varázsolni, de mivel a bohóc elégedetlen, a lány figyelmébe ajánl egy tízes szintű varázslatot, ami bár jól néz ki, de sajnos megidéz egy gigantikus kukacot, ami születésének örömére felzabál egy komplett kastélyt. A játék célja tehát az, hogy megállítsuk az óriáskukacot. Ehhez végig kell mennünk a pályákon, gyűjtögetnünk kell az érméket, ugrálhatunk az ellenséges bestiák fején, felvehetünk fegyvereket, amikkel lőhetünk — magyarán a Pandemonium egy vérbeli platformjáték.

Mint az a videón is látszik, a játék grafikája még a mai kor igényeinek is megfelel — bár a stíluson látszik, hogy nem mai gyerekről van szó — a gond inkább az, hogy a valóságban eléggé szaggat, nem úgy, mint a fent látható videón. A hangok véleményem szerint egyenesen borzalmasak, de mivel ki lehet őket kapcsolni, sem ez, sem a szaggatás nem befolyásolja jelentősen a játékmenetet, a műfaj rajongói tehát bátran végigugrándozhatnak a közel egy tucat pályán.

Bocha

  • Kapcsolódó cégek:
  • Nokia

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés