Hirdetés
Bevezető
Kellett egy kicsit nyaggatnom a gyártót, hogy küldjenek egy rollert, mert az N65 roppant népszerű gép már hónapok óta, aztán egyszer csak hozott egy futár egy S65-öt, én pedig meglehetősen meglepődött arccal bontottam ki a dobozt, mert ez itten pillanatnyilag a Navee csúcsmodellje. Éppen 900 euróért vesztegetik, ez pedig az akciós ára neki, szóval joggal vártam el, hogy többet is nyújt majd, mint egy átlagos roller.
Pedig az európai piacon 25 km/h-ban maximált végsebesség nem különleges, ezt minden gép tudja, de hát nem azért van ez a limit, mert csak ennyit tud a masina, hanem azért, mert ez a szabály. Persze tettem egy kósza próbát arra, hogy szoftveresen kiiktassam, de egyelőre nem jártam sikerrel, ám erős a gyanúm, hogy ez csak idő kérdése, mert a roller Bluetooth kapcsolaton át képes szoftvert frissíteni, vagyis majd biztos lesz valaki, aki összeüt legalább egy olyan megoldást, ami a lokalizáción változtat, az amerikai piacra szánt változatoknál ugyanis 32 km/h a limit.
Minden más paramétere azonban arról árulkodik, hogy tényleg többet kínál ez a termék, mint a pálcikarollerek, kapásból az 500 wattos motor már bíztató, ami inkább a gyorsulást és a hegymeneti képességeket befolyásolja. Szintén örömmel olvastam a dobozon az IPX7-es tanúsítványról, a 65 kilométeres hatótávról és az első-hátsó felfüggesztésről, de az is biztatónak tűnt, hogy defekttűrő abroncsokkal szerelik a gépet. Szóval papíron minden nagyon remeknek tűnt, de a dolgok a gyakorlatban dőlnek el, sok-sok elektromos kétkerekűn vagyunk már túl, ahol az ígéretek megvoltak, aztán a való életben jött a csalódás.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!