Hirdetés

Navee S65 - a suhanás a lényeg

Nem megy gyorsabban, mint más roller, de elöl-hátul kapott csillapítást, az 500 wattos motor pedig jól jön az emelkedőkön.

Bevezető

Kellett egy kicsit nyaggatnom a gyártót, hogy küldjenek egy rollert, mert az N65 roppant népszerű gép már hónapok óta, aztán egyszer csak hozott egy futár egy S65-öt, én pedig meglehetősen meglepődött arccal bontottam ki a dobozt, mert ez itten pillanatnyilag a Navee csúcsmodellje. Éppen 900 euróért vesztegetik, ez pedig az akciós ára neki, szóval joggal vártam el, hogy többet is nyújt majd, mint egy átlagos roller.


[+]

Pedig az európai piacon 25 km/h-ban maximált végsebesség nem különleges, ezt minden gép tudja, de hát nem azért van ez a limit, mert csak ennyit tud a masina, hanem azért, mert ez a szabály. Persze tettem egy kósza próbát arra, hogy szoftveresen kiiktassam, de egyelőre nem jártam sikerrel, ám erős a gyanúm, hogy ez csak idő kérdése, mert a roller Bluetooth kapcsolaton át képes szoftvert frissíteni, vagyis majd biztos lesz valaki, aki összeüt legalább egy olyan megoldást, ami a lokalizáción változtat, az amerikai piacra szánt változatoknál ugyanis 32 km/h a limit.


[+]

Minden más paramétere azonban arról árulkodik, hogy tényleg többet kínál ez a termék, mint a pálcikarollerek, kapásból az 500 wattos motor már bíztató, ami inkább a gyorsulást és a hegymeneti képességeket befolyásolja. Szintén örömmel olvastam a dobozon az IPX7-es tanúsítványról, a 65 kilométeres hatótávról és az első-hátsó felfüggesztésről, de az is biztatónak tűnt, hogy defekttűrő abroncsokkal szerelik a gépet. Szóval papíron minden nagyon remeknek tűnt, de a dolgok a gyakorlatban dőlnek el, sok-sok elektromos kétkerekűn vagyunk már túl, ahol az ígéretek megvoltak, aztán a való életben jött a csalódás.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Előzmények

Hirdetés