Mio Moov 200 - Elvis él, de nem találjuk

Hirdetés

Bevezető

A legjobb térképlefedettség Európában - ezzel hirdeti magát a Mio. Ezt a bátor kijelentést nézve sajnos nagyon komolyan el kell azon gondolkodni, a Mio szerint mi is tartozik Európához. Minderről majd később, először lássuk, honnan is jönnek az új Moov-ok. A Mio Moov sorozata viszonylag friss, igazából az idei CeBIT alkalmával mutatkozott be. A csillogó bemutatóra erős árnyékként vetült a bombaként robbanó hír: nincs több iGO a Mio navikban. Akkor Hannoverben úgy festett, még magát a Mio-t is felkészületlenül érte a fejlemény, amit bizony ők maguk provokáltak ki.

Mio Moov 200
[+]

Aztán jöttek sorban az infok, hogy a Mio nem ijedt meg, sőt, van egy tuti alkalmazásuk a frissiben vásárolt Navman képében, ami aztán leveri az iGO-t, mint vak a poharat. A CeBIT-en a fejetlenséget jól jelzi, hogy az ott mosolygó hostessek azonnal az account managereket hívták oda, amikor meglátták a sajtós pass-t a nyakunkban, majd az első komolyabb kérdésünkre kihozták a stand mélyéről Paul Notteboom-ot, a Mio elnökét, aki személyesen informált minket arról, hogy ez a Mio-nak egyáltalán nem probléma, sőt. Mi már akkor sejtettük, hogy a magabiztos szavak mögött azért megtelt egy-két gatya, de kíváncsian vártuk, mi lesz az eredmény.

Mio Moov 200
[+]

A gatyákat nyilván kipucolták, a Navman-t pedig működőképes állapotba hozták, már ami az alapvető futási feltételeket illeti. Jött egy elég komoly reklámhadjárat, amihez megnyerték magát Elvis Presley-t - és itt kezd a történet erősen emlékeztetni egy Tarantino-filmre. Már várom, mikor lövik le Elvist a következő reklámspotban mondjuk vámpírok, lehetőleg sok fröcsögő vérrel, hogy a látvány is meglegyen. Persze minden vámpír kezében ott lesz egy Moov, hogy megtalálják az öreget az erdő közepén. Aztán miután kinyírták, nekiállnak egy kemény karaoke előadásnak.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés