Navigáció
Akárcsak a Ready43, itt is az NNG-féle iGO Primo alapú szoftver van a készülékben. Elsőre kicsit furcsa a szürke-piros színkombináció, szerencsére ez gyorsan megváltoztatható a menüben. A főképernyőn hat menüpont van, a legnagyobb persze az új úti cél. Itt többféle módon adhatjuk meg, hová is szeretnénk menni. Nekem tetszett, hogy a város beírása helyett (vagy mellett) az irányítószám megadásával is szűkíthetjük a keresést. Ha már korábban meglátogatott címre megyünk, akkor azokat külön is elérhetjük a főképernyőről, és persze van lehetőség egy dedikált otthoni cím tárolására.
Az ismeretlen sebességű processzor elég jól megbirkózik a rá bízott feladatokkal. A menü akadás nélkül működik, az útvonal tervezés sem tart sokáig, és navigálás közben is lépést tart velünk a gép. A térképes megjelenítés különlegessége, hogy nem csupán a szokványos 3D madártávlatot nyújtja, hanem valós domborzatot is mutat, tehát előre látjuk, ha az út emelkedik, lejt vagy épp egy éles kanyar jön. Ez a főváros pesti oldalán kevésbé izgalmas, Budán már jópofább, az igazi formájához viszont érdemes mondjuk az Alpokba látogatni.
Tetszett, hogy a beállítások között elég sok dolgot testre tudunk szabni. Igaz, hogy a minket jelző nyilat nem cserélhetjük le mindenféle sportkocsira, kamionra, sasra, meg ilyesmi, ám helyette hasznosabb opciók vannak. A navigálás során útjelző táblák (sebességhatár) és sávinformáció is rendelkezésre áll, részletesen szabályozhatjuk az útvonalhoz kapcsolódó korlátozásokat (fizetős út, komp, határátlépés és hasonlók). A hangos navigáláshoz egy férfi és két női hangból választhatunk. Moha bá és Andrea nem, viszont Eszter az utcaneveket is tudja, igaz, néha kissé furán ejti ki ezeket.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!