- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Az első jel a Galaxy XCover 8 létezéséről
- Poco X6 Pro - ötös alá
- iPhone topik
- Képeken a Samsung Galaxy A26
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
-
Mobilarena
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
galervin93
őstag
Hát én asszony + törpetacsival úgy tele tudom rakni a P3-at, hogy rogyadozik szegény járgány. No meg ha horgászni megyek.
[ Szerkesztve ]
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
rbalint88
addikt
válasz galervin93 #8953 üzenetére
annak örülök, hogy eleve nem vagyunk pakolósak, még a 360 literes csomagtartóban (Alfa 156) is lötyögött a cuccunk mindig mondjuk babakocsi stb biztos több helyet kér, de próbálunk majd racionalizálni.
más: Prius 2-ben a plüss mennyire könnyen tisztítható? valamint a bőr mennyire "patkánybőr"? nem annyira lelkesedek az utóbbiért szellőztetés nélkül, de gyerek+kutya mellé (persze huzattal a hátsó ülésen) valahogy szimpatikus. a plüss vagy mi van benne általában talán nyáron kevésbé rohasztó, télen biztosan kevésbé hideg (mindenképp lesz ülésfűtés) , mik a tapasztalataitok?
-
No.01
őstag
válasz rbalint88 #8955 üzenetére
Mondjuk ugy, h tokeletes. En megvettem az ulesfutest (Waeco es ha megis veszel hallgass ram es ne probalkozz egyeb gyenge minoseguvel ) de mar ket eve all kibontatlanul mert igazabol nem kell.
Nyaron nem izzados, telen meg nem annyira hideg. Elozo autonkban a szovet ules lenyegesen hidegebb volt ott mar az elso tel vegen bekerult az ulesfutes.BTW: mikor esedekes a vasarlas?
[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
2 kerdes:
Mi a legfrissebb hir az Apple CarPlay es az AndroidAuto ugyeben? OK, h az ujak alapbol tudjak, de a November(?) elotti gyartasnal fizetni kell valoban a frissitesert? Ha igen akkor azert a korabban emlitett 30e-ert frissitik es kesz is?Szervizre hova erdemes vinni az autot (P2) tudom en, h kis tulzassal barhova vihetnem, de ranezetnek v.ki hozzaertovel a futomure megiscsak eltelt 11ev es 180e km.
Attol tartok, h ez nem olyan, mint a hutoviz csereje az inverterben. Ezt szerintem sokkal kevesbbe kezelik rutinkent a szakosodott vagy akar a markaszervizek es hamar cserelni kellene v.mit akkor jo lenne, ha olyan csinalna aki latott is mar hasonlot.
Mit gondoltok? -
félisten
Mi a legfrissebb hir az Apple CarPlay es az AndroidAuto ugyeben? OK, h az ujak alapbol tudjak, de a November(?) elotti gyartasnal fizetni kell valoban a frissitesert? Ha igen akkor azert a korabban emlitett 30e-ert frissitik es kesz is?
Én az E210-es Corolla kapcsán tudok nyilatkozni. Felhívtam a Toyota Mayert és azt az információt kaptam, hogy csúszik. Hivatalos a COVID-19 miatt, gyakorlatilag tök mindegy, mi miatt, de csúszik. Jelenleg várhatóan július lesz belőle.
Az még nem tisztázott, hogy fizetős vagy ingyenes lesz a szoftverfrissítés, ezek szerint ezért volt ellentmondásos az ezzel kapcsolatos korábbi kommunikáció - nincs még betonba öntve.
Azt a tájékoztatást kaptam, hogy ha már végleges lesz a szoftverfrissítéssel kapcsolatos helyzet (tudják mikortól lehet végrehajtani, illetve hogy kell-e érte fizetni), akkor a kereskedőm (aki az autóvásárlást intézte) e-mailben értesíteni fog.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Gombinyó
őstag
Mi a legfrissebb hir az Apple CarPlay es az AndroidAuto ugyeben?
Mikor rákérdezel a kereskedésben akkor mindig t+2 hónap. Vicc, amit művelnek. Legutóbbi hivatalos válasz a magyar ügyfélszolgálattól pedig az, hogy nem is lenne kötelességük ezt megoldani. Ja bzmg csak az összes kereskedő úgy árulta az autót, hogy ígérgették, hogy lesz, ezért nem érdemes új autót rendelni, vigyed el a készleteset...
Én már elengedtem, majd lesz egyszer, ha lesz. Remélem feltolják valami orosz fórumba az image fájlt és pendriveról felrakható lesz otthon is. -
félisten
válasz Gombinyó #8961 üzenetére
Yepp, egy picit arcpirító dolog. Én is úgy voltam vele, hogy hát egye fene, májusig kihúzom telefontartóval (nem húztam ki, semelyik nem marad meg a tapadósok közül, a légbeömlős tartókat pedig nem szeretem).
Így utólag kicsit megbántam, hogy nem a Hyundai vagy a Ford ajánlatát fogadtam el, oké, az E210 szedán álomszép, sok szempontból imádom, csak éppen az Android Auto megléte is az élbolyban volt a listán. Ha azt mondják, hogy talán lesz valamikor, akkor lehet kicsit másképpen állok én is a végső döntéshez...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
No.01
őstag
Koszonom mindkettototknek. A Toyota hozzaallasa es kommunikacioja meg mindig elegge Japanos... De legyunk oszintek: nem is ezert szeretjuk oket
Mellesleg ah jo ontapados tartot szeretnel akkor ajanlom figyelmedbe a Samsung megoldasat. Nalunk mar mindenkinek ez van a csaladban.
Viszont az, h ezert megbannam-e az autovasarlasi dontesemet azt azert nem latom magam elott.
Nalunk versenyben volt a Golf, Ceed/ProCeed, Focus.
Utobbi esett ki leghamarabb. Persze ha realisan nezzuk a dolgokat akkor sok dolog szebb, jobb a konkurencianal (mi igazabol a Ceed-nel csodalkoztunk ra erre nagyon) de ha az ember hosszutavra tervez akkor a megbizhatosag es az alacsonyabb karbantartasi osszeg (a mi felfogasunk szerint) meg mindig a Toyota fele billenti a merleget.
Mondom ezt annak ellenere, h nem vagyunk szemellenzosek lattuk es tapasztaltunk dolgokat amit masnak nem hittunk el, de ugye a racionalitas sok dolgot felulir es nalunka csaladban meglevo Toyotak bar bizonyitottak az elmult masfel evtized alatt. Kinek mi. -
félisten
Az E210 szélvédője olyan lapos szögben áll, hogy ilyen tartót csak nagyon magasra tudsz rakni, vagy nagyon távol lesz. A műszerfal tetejére lehet még cuppantani az olyanokat, amiknek a tapadókorongja ragacsos. Két ilyet próbáltam, az egyik Spigen, a másik már nem is tudom milyen márkájú volt. A Spigen kb. három hét után időnként elengedte, aztán másfél hónap múlva már egyáltalán nem tapadt, a telefon behelyezésekor egyből leborult. A másik még ennyit se tudott, kb. 5 nap után esett le először...
A végső döntés terén nálam is a megbízhatóságba vetett bizalom volt a meghatározó. De ezzel együtt a Focus-ból egy jobban felszerelt (pl.: full LED lámpás, és ugye alapból Android Autós) változatot hozhattam volna el ugyanennyiért, ahogy a Hyundai-tól is. A Golf VII-est utólag néztem meg, nem rossz-nem rossz, például normálisan elférek benne, de ennyiért még fapadot se adtak volna, plusz van belőle ferdehátú meg kombi - ha 4 ajtósat szeretnél, akkor náluk erre van a Passat meg a Arteon...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Gombinyó
őstag
Focusra én is kértem árat, de az egyetlen értelmes motor a PSA féle 1.5 tdci lett volna bele, azzal meg drága volt. A háromhengeres ecoboostokat meg az 1.5 szívó motorjukat inkább skippeltem. A Kia drága, mert a valamit érő felszereltség a goldtól indul, az alatt még alufelni sincs. Végigjártunk sokmindent mi is, Octavia szintén drága lett volna.
Az egyetlen értelmes vetélytárs a Megane Grandtour lett volna 1.33Tce-vel, de a ledes lámpák miatt Corolla TS lett. -
félisten
válasz Gombinyó #8965 üzenetére
Édesanyámnak van 1 literes, 3 hengeres EcoBoost motoros B-Max-a, kb. 6 éves körüli. A motor maga a mai napig kifogástalanul zakatul. A kuplungot már cserélni kellett (valami 70e km után...), a szélvédőben lévő fűtőszálak közül már egy maréknyi nem működik, de ennyi negatívumot tudok elmondani róla. Szóval especiel az EcoBoost-tól én nem félek.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Gombinyó #8965 üzenetére
Focus mk3-ban a 2 literes dízel is jó volt 1.6 szívó benzin sem rossz, kinőtte a gyerekbetegségeket nagyjából. Mk4 esetén az 1.5 PFi motorban volt legtöbb fantázia sztereotípiák mentén, de egyrészt ki is lett vezetve rövid idő után, illetve az EB széria is újra lett tervezve, plusz jöttek a saját EcoBlue dízelek a PSA helyett, pár kezdeti nyűg mellett még nincs olyan sok tapasztalat, 5-10 év múlva kiderül.
Jaj, az hittem, milyen autót vegyek, akkor inkább offba rakom
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Nekem ősszel jön meg a céges Corolla TS 1.8 Hybrid és telefontartó témában már nyomozgattam, végül arra jutottam, hogy egy [Brodit tartót] fogok venni hozzá. Hátránya, hogy telefonváltásnál mindig új konzol kell, de sajnos ennél a kocsinál minden más megoldás kapufa, mert tuti betakar valamibe vagy nincs hova rögzíteni.
Imádom az Android Autót, de jelenleg is csak hosszabb utakon használom vagy van, hogy még ott sem, így a telefontartóra mindenképpen szükség van.
"Less but better" - Dieter Rams
-
No.01
őstag
válasz xEon1337 #8968 üzenetére
WoW! Ez meg letezik ebben a formaban?? Anno nagyon regen (15 eve vagy lassan mar tobb is) hansznaltam ilyet. Szerintem ez azert manapsag mar gaz, h esetleges telefonvaltasnal naluk meg mindig uj konzol kell, mint ahogy regen is volt.
Ha nem indiszkret a kerdes akkor ez mikori rendeles, h csak oszre jon meg? Mi meg mindig gondolkodunk varrialunk, h Corolla TS 2.0 vagy esetleg Rav4 Hybrid legyen...
-
őstag
November elején jár le a mostani kocsim lízingje, addigra kell itt lennie, de mivel flottás lesz (ALD), ezért fogalmam sincs, hogy a valóságban mikor adják le rá a megrendelést. Meg hogy megérkezik-e, mekkora most a várólista a modellre, mert volt már rá példa, hogy 1-1 kocsi szállítása csúszott.
Brodithoz kapcsolódóan: aftermarket univerzális tartókat rá lehet csavarozni erre a fix konzolra, ha olyan a kialakítása, mert igazából ezt a műanyag lapot ott fúrod/csavarozod át, ahol akarod. De szerintem a broditnak konkrétan nincsen univerzális tartója (abban nincs biznisz).
"Less but better" - Dieter Rams
-
makszi
aktív tag
Sziasztok!
A régi kocsimban egy Xiaomi Yi Dascam volt. Gondoltam, a minap hogy beszerelem
az új Corolla kombiba. Miután felmértem a terepet arra jöttem rá, hogy ez nem nagyon fog menni.
Egyrészt a kocsi annyival kisebb meg közelebb van a szélvédő, hogy ha a jobb felső sarokba
tapasztom fel az első szélvédőn, akkor a jobb oldali ülésen ülőt az gyakorlatilag zavarja
a normál előre látásba. Egyszerűen túlságosan nagy a kamera és túlságosan lelóg.
Középre a tükör mögé nem fér mert ott van a csomó szenzor. Az alatt meg már megint szintén belelóg a "képbe".
További probléma, hogy a szivargyújtó csatlakozó a könyöklőben van ahova rohadtul nem praktikus bedugni fixre egy csatlakozót, ezért gondoltam hogy hátulra dugom a csomagtartóban lévő csatlakozóban, de aztán amiatt hogy túl nagy a mostani dashcam, meg nem volt szívem elkezdeni lefejteni a kárpitot meg a gumi kédert az ajtónál ezért inkább hagytam az egészet a fenébe.
Pedig jó lenne a mai világba egy kamera.Kérdésem ezután, hogy új Corolla tulajok, hogyan és milyen kamerát raktok a kocsiba?
-
Senhi
aktív tag
Bár auris, de hasonló volt a probléma, kevés helyre lehet felrakni anélkül, hogy zavarna. Én végül egy Xiaomi 70mai Pro-t vettem. Ez nem lóg le, rásimul kellően a szélvédőre és visszapillantó tükör mögött, a biztonsági szenzoroktól jobbra be lehet úgy rakni, hogy én ne lássam, az utast meg egyáltalán ne zavarja.
Tápellátást nem tudom biztosra. Ha van biztosítékdoboz a kesztyűtartóban akkor ott egy piggyback biztosítékkal meg tudod oldani, de erről megoszlanak a vélemények, hogy mennyire biztonságos. Nekem márkaszervizben aszondták, hogy a kesztyűtartó felett, a műszerfal belsejében van egy üres kimenet, oda szokták kötni, csak hát ehhez le kell szedni a műszerfal egy részét. Van a családban egy rav4, ott is hasonlóan oldották meg a bekötést márkaszervizben. -
félisten
Egyenlőre semmilyent. De én is gondolkodtam rajta. Ahogy a telefontartó, úgy a kamera rögzítését is kész katasztrófa megoldani. Ha az szélvédő aljára rakod, akkor ugye a légbeömlő nyílásból fogja folyamatosan kapni a meleget (hideget), ami megint nem ideális.
A legjobb, amit találtam, az a tükör mögé, jobbra. Az utas látószögében lesz, de elviselhető mértékben. [Itt egy tök jó kis videó arról, hogy lehet beszerelni egy ilyet].
Mondjuk a saját autómnál nem merném megcsinálni. Viszont a jobb oldali USB csatiból (ami ugye az utas lábánál van végig lehet húzni egy hosszabb USB A - MiniUSB kábelt.[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
makszi
aktív tag
Háát. Megnéztem a videót, de én nem merek ilyennek neki állni egy két hónapos kocsin.
Nekem a tükör mögött jobbra a középső nagy műanyag burkolat mellet, van még egy másik kisebb műanyag is ami miatt méginkább az anyósülésen ülő ember elé kerülne a kamera ha középre akarom rakni.
Holnap lefotózom, hogy mire gondolok. -
Drizzt
nagyúr
Tegnap megint koroztem a Hibrid Corollaval. Igazabol rohadtul elveztem. Kiserletezgettem a hajtas uzemmodokkal is. Erdekes, de nemely esetben az ECO mod gyorsitasat erosebbnek ereztem, mint a Sport mod-et. Szerintem az lehet az ok, hogy sportban mar alapbol kisebb gazadasra is elkezd porgetni, mig ECO-ban kesik a gazreakcio, de talan azzal probal kompenzalni, hogy akkor hirtelen nagyobbat huz. Itt most az enyhe gaznyomas -> padlo reakciora gondolok. Most a fogyasztasom jo nagy (5.5L az ora szerint), de egyreszt teligumi, masreszt hegyi kornyezet(meredek emelkedok, s 20-as, 30-as korlatozasok a legtobb reszen), harmadreszt lassan 3 honapos E10 benzin. E10-re siman E5-st ratolteni jo otlet? A tank meg mindig majdnem tele van, s sokaig erdemben nem is fog urulni.
I am having fun staying poor.
-
silver10
aktív tag
Hali! Adott egy 2017-es faceliftes Corolla. A 4új alufelnibe 4 új TPM szenzor (ezek csájnák mint bármelyik gumisnál, 13E/db). Fel voltak tanítva, kerékcsere után simán nyugtázva. 10 nap után bejött a rendszerhiba jel. 1 perc villogás után folyamatos jelzés. Guminyomás, hőmérséklet rendben. Gondolom valamelyik nem ad jelet, ha nem akkor tévedtem. Kérdés. Csak Toyota szervíz, ill engedélyes szakszervíz tudja megnyugtatóan diagnosztizálni, vagy más komolyabb gumis is?
-
silver10
aktív tag
válasz pècsimunkás #8983 üzenetére
Sajnos nem törli a.jelet. Próbáltam. rögtön mikor félreálltam a 3x gyors egymásutánit is. De az enyémen valóban az 1x 3 mp.-ig tartó nyomás nyugtázta cserekor, nem a 3x gyors egymásutánban.
-
őstag
válasz pècsimunkás #8979 üzenetére
Szuper, köszi, akkor ez a lapos, alátétes típus kell, nem a kúpos.
-
silver10
aktív tag
2.5 bár volt, de a névleges 2.6 a cimkén. Egyik értékkel sem nyugtázható. Gyári méretü felni, 6.5x16" 205/55/16 -os Continental abronccsal.
[ Szerkesztve ]
-
Drizzt
nagyúr
Én ilyet használok az E210-ben. Bár nem épp úgy, mint ahogy 1-2 ábra mutatja. Simán felcuppantom a korongot az ablakra. A tartórúdja jó hosszú. Majd 1 év alatt talán egyszer esett le. Eléggé remeg, meg zörög, főleg a telefon nélkül, de engem ez nem tud zavarni.
I am having fun staying poor.
-
őstag
válasz xEon1337 #8970 üzenetére
Hétfőn megyek a Toyota Budához kipróbálni egy 1.8 hibrid Corollát, elvileg 30 percre vihetem el. Kíváncsi leszek nagyon, még sosem vezettem ilyen hajtáslánccal autót.
Tegnap is voltam náluk, bepróbáltam a kutyaboxot a TS csomagtartójába, szerencsére a padló felső állásánál is befér, csak az üléseket kell előre dönteni."Less but better" - Dieter Rams
-
silver10
aktív tag
válasz silver10 #8988 üzenetére
Okulásul, hátha más is jár így. Volt egy olyan sejtésem a használati útmutató alapján, hogy elektromos zavarás folytán elvesztette a feltanítást. Fél órája elmentem egy gumiszervízbe, mondván, hogy egy próbát megér. Szenzorok adták a jelet, újrakonfigurálva. Hibajel negszünt. Remélem nem lesz gyakori, elég sok felnibe szerelik ezt az „Autel" márkáju TPMS-t. Nincs különösebben rossz híre.
-
bokarcsi71
aktív tag
Sziasztok!
Tud valaki autóvillamossági szerelőt, aki nagyon ért a Toyotákhoz? -
nagyúr
válasz bokarcsi71 #8993 üzenetére
toycar?
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
No.01
őstag
Hamar Toycar: Tolem elegge kiesik... ha megis oda vinnem akkor vajon van lehetoseg csereauto berlesere?
-
No.01
őstag
Ujabb kisse OFF hsz: Tud v.ki egy megbizhato klimas helyet Budaors, Erd vagy esetleg a budai regioban?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest