- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Az első jel a Galaxy XCover 8 létezéséről
- Poco X6 Pro - ötös alá
- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Képeken a Samsung Galaxy A26
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Megszületett a hivatalos Xiaomi HyperOS 2 globális terjesztési ütemterv
-
Mobilarena
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Csabroncka #8099 üzenetére
ez nem a hibrides 0w-20
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
#76500480
törölt tag
Mentek is vele, nézted az ODO-t? :D Én még mindig szenvedek a szenzorral... Change wheel set(regisztráció), set pressure meg az inicializálás. Legalább 10 percet menni is kéne vele, de bele telhet 1 órába is mire felismeri. Gumis le is ellenőrizte valami készülékkel a nyári(gyári) szenzort utána rendelt +4 darabot a téligumikhoz. Próbálkozom tovább... 40km sztráda és 30p kevés volt egyszerre.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Csabroncka #8103 üzenetére
Abba a modernebb Dexos1 Gen2 0w-20-as olajat raknék.
Pont ilyenre van fejlesztve és szigorúbbak az előírásai."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Avensis t25 milyen fagyállót töltsek?
Minimum szint alatt volt, 2-3 dl sima ioncseréltet töltöttem bele hogy legalább minimumon legyen, többet inkább nem mertem így télen. Igaz egyenetlen felületen állt így nem biztos a pontos szint.
Pirosas rózsaszínes volt benne.[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz MasterDeeJay #8107 üzenetére
Milyen motorral szerelt?
Amúgy így látatlanban ha tényleg csak 2-3dl hiányzott belőle, akkor nincs para, annyival több vizet el kell viselnie, ha nem -35°C lesz, hanem -33°C akkor sem dől össze a világ. Ha mindenáron akarsz bele fagyállót tölteni, akkor például [ilyesmi].A nagyobb para az, hogy miért tűnt el a rendszerből hűtőfolyadék. Nézz rá rendszeresen, mert ez lehet hengerfejességre utaló jel is!
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
1az-fse
Nem néztem mennyin volt amikor megvettem így nem tudom hogy fogyott-e vagy az előző tulaj sem nézte sosem (tudom kellett volna). Annyi biztos hogy olajba nem ment mert az sötétzöld, azt néztem néha 3500km alatt fogyott 2dl olaj. (Amikor megvettem negyedén volt, most picivel a minimum felett van de az mindegy mert párszázkm és csere lesz (10kkmnél) Elvileg két csere között nem kellett utántölteni korábban.
Még tél elött eszemben volt hogy mérni is kellene fagyállót de elég zsúfolt az év vége így elmaradt.
Most a pár decivel utántöltve van a low csíknál. Szóval kell bele még, veszek aztán figyelem. Nem hiszem amúgy hogy fogyna csak előző tulaj nem nézte sosem. Nem tudom mennyi van a low és a full között.[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz MasterDeeJay #8109 üzenetére
A low és a full között általában van max. fél liter, szóval nem hiányozhat túl sok. A lényeg, hogy G12+ / KFS12+ legyen, és én valami jobb minőségűt raknék bele (pl. Liqui Moly KFS12+).
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
-
helkis
veterán
válasz MasterDeeJay #8111 üzenetére
én ezt raktam bele, teljesen jó..
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
molnarpeter
nagyúr
válasz MasterDeeJay #8109 üzenetére
Benzinkúton általában be tudják mérni a fagyállót. Ha bizonytalan, hogy milyen van benne, akkor maradnék a víznél, vagy csere.
-
Silentfrog
veterán
Tegnap tankoltam egy OMV kúton és megcsapott a kipufogóból jövő édeskés jellegzetes etanolos illat. (régebbem jártam tisztám etanollal van az autóban átalakító de ki van kötve).
Tegnapi nap meg is jelent a műszerfalon a szervíz lámpa, ami azóta nem világított mióta kivonták a forgalomból az etanolt. Másnak nem reklamál az autója a benzin magasabb etanol tartalma ami a napokban már az összes kúton lévő normál 95-ös benzin tartalmaz? -
Dare2Live
félisten
válasz Csabroncka #8099 üzenetére
ez mivel jobb mint egy pl eneos pu 0w20? Mert drágábbnak jóval drágább.
amúgy ki gyártja?
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
félisten
válasz Dluinet #8116 üzenetére
mondhattam volna más márkát is. Mi a nagy éljen oka? Szakszervizekben évek óta van Toyota csomagolásos 0w20 hogy épp ki a beszállító az x. Régen eneos volt.
A bemondásra vannak meg szabványairól vmi közelebbi?
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
rob210
nagyúr
válasz Dare2Live #8119 üzenetére
Tudom.
De amibe én próbáltam abban mind leszerepelt.
Én egyszer vettem saját versónkba, mert ugye minősített lexus/toyota olaj.
Írtam is itt anno, hogy olyan hangja lett tőle, azonnal le is engedtem. Megkapta a gyári toyotát.
Nem egyszer hoztak mannol-t, vw-be, renault-ba, peugeot-ba, mindbe sz@r volt, idő előtt le lettek cserélve. A tulajok is hallották, hogy egyszerűen nem jó.
Renaultban pl. Nem nyitott vele a vezérlés módosító, kerreget mint az állat, elfel kisimult eltűnt a hiba.
Ez mind gyakorlati tapasztalat, tehát nem érdekelnek a minősítések és youtube videók, ha a gyakorlatban hulladék.Régen jó volt, használtam én is. ;)
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Drizzt
nagyúr
Teli autopalya fogyasztas: 5.9 l / 100 km. Adaptiv tempomat legtobbszor 125-on, kisebb reszt 120-on. Elozeskor neha magam nyomtam a gazt. Klima 19-21 fokon, mikor hogy. Ez a fogyasztas rendben van. Viszont a 2-3 km-es varosi utakat telen keruljetek, ha nem akartok csunya szamokat latni. :D
I am having fun staying poor.
-
nagyúr
válasz Dare2Live #8118 üzenetére
Ha megnézed a csomagolását, a régebbi dobozokon látszik igazán, akkor láthatod, hogy nem szerepel rajta bizonyítvány, jóváhagyás, csak ajánlás, specifikáció vagy teljesítmény szint.
Az Eneos magyar honlapján is csak a kötelező biztonsági adatlapok vannak. Míg más országokban (ahol nem lengyel gyártású Eneos kapható) szerepelnek a jóváhagyások is, és a csomagolása, címkézése is más.
Ilyen egy olaj jóváhagyása (certificate, approval)."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
félisten
Nálam az 1.6 M/T-vel 135 km/h adaptív tempomat mellett 7 liter körüli.
Akkor a hibridnek semmivel sem rosszabb a fogyasztása autópályán ezek szerint...Kicsit megbántam, hogy nem hibridet vettem, mert a városban durván megugrik, a múlt héten vegyes használatban, dugókban állva bizony 8,5 literre jött ki. Az eredeti matekom 2 literes fogyasztáskülönbséggel számolt, ez viszont inkább 2,5-3 liter, szóval így mindenképpen jobban megéri a hibrid, és 100e km-en belül megtérülhet a felára. Megvallom ezt benéztem, nem kicsit, nagyon...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
KTTech
veterán
Nálam a téli melóba szaladgálós (70% város és falu, sok körforgalommal és lámpával, a maradék 60mph-s út, 32 km oda-vissza), 5 fővel 5.9-6.2 közt ingadozik.
E10-el hosszú távú fogyi (Bedford-DLP, kb 650km, Angliában pályázva, Franciában vegyesen) 5.52, normál E5-el 5.12, 2 fővel, agyig pakolva.www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Drizzt
nagyúr
135-s tempomat lehet itt is dobna ra plusz 1 litert. Szerintem a 120 a palyan az idealis a hybridnek, utana kemenyen kezd noni a fogyasztas.
Most az indulas elott amig varosban nyomultam, addig nagyobb fogyasztast irt, mint a palyan, mert 3 km-es tavokra mentem, bekapcsolt futessel. Aztan visszafele egy 11 km-es uton - a hosszu palyazas es tankolas es nullazas utan - mar joval lement 5 liter ala. Szoval telen a tavok tenyleg nagyon szamitanak, meg hogy hogyan fut az ember. Pl. ulesfutes alig eszik, 21-re allitott klima viszont szinte allandoan jaratja a motort. Persze ezen egy garazs is lehet sokat segitene, de annak is orulok, hogy legalabb kinti parkolohelyet sikerult szerezni orzotten majdnem toleralhato osszegert. De igy is az most a legmagasabb tetel az auto koltsegei kozul.
Az e12-es automata ilyen szempontbol egyszerubb joszag volt. Telen 10-11l, nyaron 9-10. Mas tenyezok nem nagyon szamitottak. Ok, orszaguton be lehetett figyelni nagy nehezen 8 ala nyaron.
I am having fun staying poor.
-
félisten
Csodálkoznék, ha +15km/h ennyit számítana, a sima benzines M0-son cirka 100-as tempónál mondjuk 6,6-6,7 liter körülre "esik" be.
Hozzáteszem mondjuk, hogy a sima benzines egy csomó téren "butább", mint a hibrid. Nincsenek olyan opciók, hogy automatikus belső keringtetés, meg hasonlóak. Ezek feltehetően csak hibrid speficikus dolgok, hogy tovább csökkentsék a fogyasztást. A hibrid jobb fogyasztásának egyik rákfejéne a pszichológia...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Dare2Live
félisten
Nekem is rendszeresen eszembe jut, hogy jobb lett volna s-cross venga helyett. Kevesebbet eszik jóval erősebb motor, android auto....
Ilyenkor mindig eszembe kell juttatnom, hogy fél misivel olsobb volt, halkabb, nincs részecskeszürő, lehet tologatni üléssort.... különben úgy érzem rossz döntés volt. Persze nálam a lelki válságot elviszi feleségem ő akart rövidebbet.Amúgy az rémlik hogy nem akartál nagyon 6fölé menni árban. Amit akartál az meg simán lett volna 7.5 hibridben nem?
Fogyi:
Szerintem te össz átlaggal számoltál. Ott a 2liter difi sztem reális. Persze kérdés milyen környezetben, távokra használod.Pályán kb uannyit eszik. ezek szerint hideg indítás 0-3kmen is hasonlóan eszik.
Ahol durva difi van az a tipikus városi közlekedés. Ott a te 8.5led egyaltalán nem veszélyes. De egy hibrid simán tud ugyanott 5l alatt lenni.Innen az dönti el, hogy megéri e az 1misi difit az az, hogy mennyit mész városban és ennek mekkora része 3km+. Másik oldalon meg beraktad az 1misit map+ba. Kalkulálni egy mennyivel drágább 10-15-20évesen egy hibrid mint egy szivó. és kb ennyi. Ki kell számolni aztán dönteni.
és persze van rengeteg ismeretlen tényező. Mennyi lesz 5év múlva a benzin ára?...szerk: 130nál egy 10km/hs difi meg elég sokat dob. 130helyett 150 yarisnál majdnem +2l
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
félisten
válasz Dare2Live #8132 üzenetére
De igen, az alsó hangon plusz 1.2 misi lett volna azonos felszereltséggel.
A matek azért lényeges, mert ezzel próbáltam megálljt parancsolni magamnak, hogy irreális szintre lépjek hitel terén.
Ha úgy lett volna, a végén Camry-be ülök...Én úgy számoltam, hogy kb. 2 literes fogyasztáskülönbség, évi 20e km, és így 5 év / 100 000 km alatt hozza vissza a felárát. Az cirka 2000 liter üzemanyag, 400 forinttal számolva 800 000 forint-al vagyok beljebb. Igen, az autó is többet ér még mindig, de ez még kevés lett volna az üdvösséghez. Még ha 500 forintos átlagos benzinárral számolok (az az optimista énem...), akkor is csak 1 misi, tehát megtérülésről még ilyen esetben sem beszélhetünk. Ahhoz 600 forintos átlagos benzinár kellene.
Ezzel nyugtattam meg magam...
Amíg a városiban araszolva nem kezd el hiányozni az automata váltó...
Az ember kompromisszumokat vállal minden döntésnél, de vannak, akik nehezen törődnek bele utólag a vállalt döntéseikbe. Na én is ilyen vagyok...
szerk: 130nál egy 10km/hs difi meg elég sokat dob. 130helyett 150 yarisnál majdnem +2l
Ezért fontos a hibrid-pszichológia. A sima benzinesnél is folyamatosan mindenhol látod a fogyasztást, a gázpedál alatt gumipogácsa van itt is kb. 70%-os állásnál, hogy jelezzék: "biztos ennyire szeretnél pazarolni?".Lehet megerőszakolom magam, és majd beállok 120km/h-s átlagra én is. Csak hogy elmondhassam, jobban fogyasztok...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
félisten
A fedélzeti számítógépben kezdem kicsit elveszteni a hitem. Szépen kijelzi, hogy a tartályátlag 7,2 liter / 100km, aztán megtankolom, bepötyögöm a Sprintmonitor.de-be, amely kegyetlenül azt mondja, hogy 8,12 liter...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Drizzt
nagyúr
Abban sose szabad bizni. :D
Bar most az elobb irt valos 5.9-es fogyasztasra 5.6-ot irt. Ettol altalaban nagyobbat csal. :D
De a hany km-ert mehetsz meg ezzel a tankkal, az joval botranyosabb ahogy palyan majd kettesevel csokken/km.
Szerintem nincs ertelme utolag aggodni, hogy mit dontottel. Az adott korulmenyek kozott az ismert tenyezok mellett a leheto legjobb dontest hoztad. Ha kesobb derul ki valami, ami arnyalja a kepet, azzal nem szabad torodni. Nekem is pl. ismeretlen volt meg akkor, hogy alig fogok vezetni a korabbiakhoz kepest, de inkabb nem aggodom ezt tul.
I am having fun staying poor.
-
Szintén, de az a baj hogy ha többet ír akkor a kiszámolva néha kevesebb, ha kevesebb akkor meg néha több...Totál random. Én is vezetem sprintmonitoron.
-
félisten
válasz MasterDeeJay #8137 üzenetére
Na jó, de neked egy 2.0-ás motorral van 8,5 literes fogyasztásod.
Egyébként itt (is) azt látom / érzem, hogy a mindenféle trükkök (downsizing és társai) a fogyasztáscsökkentésre nem érnek sokat a való életben.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Nyáron persze kevesebb lesz fél/egy literrel. Meg most próbálom a 100-as benzint mivel E10-es van csak 95-be omw-nél. Hátha jelent valamit, igaz most ünnepekkor sok volt a városozás szerintem 9L biztos lesz átlagra a mostani tank. Nagy az Avensis kell bele az 1.8, 2.0...motor.
Most ezt egy 1.2-es vagy akár 1.0-ás felfújt motorral háát nem is tudom, abban nem kételkedem hogy egy agyonfújt motor erőssebb de élettartamra, megbízhatóságra, fenntartásra biztosan rosszabb egy mai.
Már ez az 1AZ-FSE is űrhajó a szememben, direktbefecskendezés meg 4 lambda szonda, dupla katalizátor...hála istennek EGR nincs bár ettől még koszolódik. Kettőstömegű sincs mert autómata, bár nem tudom mióta de mostanában divat a benzinesre is rakni.
A januári olajcsere után megtisztíttatom legalább a torkát és az alapjáratot is mert roppant idegesítő hogy melegen 400!-as az alapjárat. Kinyitom az ajtót és nem tudom rátenni a kezem annyira ráz. Szétszedni még nem akarom teljesen bár meg kéne lesnem a szelepeket bejövő oldalon, lehet full kokszos.
Ha nem érdekelne a pénz, fogyasztás stb akkor biztosan valami buta amcsi nagyblokkos nyomórudas V8-ast hajtanék... -
félisten
válasz MasterDeeJay #8139 üzenetére
Hát... kiváncsi leszek, hogy az E210 Corolla TS / Hatchback esetében is mennyire lesz tartós az 1.2-es 8NR-FTS motor... Annak örülök, hogy a Sedan legalább megőrizte az 1.6 szívót. Igaz ezt a Káeurópai piacra szánták eleve (ahogy anno az 1.6 szívó benzines Avensis-eket).
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
-
félisten
válasz MasterDeeJay #8141 üzenetére
"Azért a Corolla nevét mint a megbízhatóság egyik szimbólumát csak nem csesznék el rossz motorral, szóval nem hiszem hogy gond lenne vele."
Bizonyos szintig ezt megtették már az Toyota Yaris / Auris / Corolla esetében az 1.33-as motorral. Ami amúgy szintén az NR család tagja, 1NR-FE a jelölése.
Annyi a pozitív hozadéka, hogy a Toyota garanciaidőn túl is vállalta adott esetben a motorcserét - amennyiben végig gyári szervizbe hordtad az autót...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Ha kicseréli a motort akkor szerintem azért az rendben van.
A 0w20 és az 5w30 azért nem mindegy. Szerintem itt nem magával a motorral volt a baj csak a tájékoztatással hogy mi is kell bele. Vagy az hogy az itthoni szervizek öntik bele az olcsó olajat. Vagy brutális csereperiódust írnak elő.
BTW mint kiderítettem az enyémben is volt motorcsere de nem tudja a helyi szakszerviz mikor (leglalábbis 90ekm ig nem tudják). Pedig biztosan volt mert más a motorszáma, azaz konkrétan nincs neki csak típusa. (1AZ van csak motorkódnak) Meg persze sok minden más is cserélve lett garanciába. Így nem tudom megmondani azt sem hogy mennyi km van a motorban. Hülye módon bedőltem a totálkáros lekérdezőnek és kiadtam pénzt a nagy büdös semmire, de meg is írtam nekik hogy mi a bajom, persze nem válaszoltak. Rohadtul nem tudtam meg mi is volt az előélete.
Nálam 10e az olajcsere és márkásat kap, pont év elején megy is. Meg ugye nemrég volt váltóolajcsere azt meg majd 60e-ként csinálom meg.
Szóval szerintem azzal az 1.33-asal nincs semmi baj csak rosszul lettek tájékoztatva az emberek.[ Szerkesztve ]
-
Csabroncka
addikt
Az olajevés egy elég szűk szériát érintett, ezt már orvosolták. Nekem 1ZR-FAE, ezt a gazdája világ éltében 5W-30-al töltette, lassan elérem a 150 ezret vele, eddig nem vettem észre, hogy a nívón csökkent volna 10 000 alatt az olaj. Nálam most lesz olajváltás vissza 0W-20-ra. Különösebben nem aggódok, Ő autópályázott vele, én meg 50-50% de több rövid út miatt indokoltnak tartom az előírt vékonyabb olaj használatát. 1 éve amikor vettem a corollát (2013 tól gyártott facelift), többet (10-15 db) is megnéztem, motorikusan mind kifogástalan volt (80-200 km közötti futással), mint a doxa az összes 1.6-os (1ZR), persze a kaszni és a beltér annál jobban szét volt b@szva (emberek iszonyat módon igénytelen barmok tudnak lenni), soknál úgy nézett ki a küszöb alulról mintha kalapáccsal ütötték volna agyon .
[ Szerkesztve ]
"in medias res"
-
félisten
válasz MasterDeeJay #8143 üzenetére
Én úgy tudom, hogy szakszervízben is raktak az 1.33-asokba 5W-30-as olajat.
Én egy 1.33-as Corollát néztem meg még októberben, külföldről hozták be, és ott volt az olajcserés papíron, hogy 5W-30. Pedig a könyve szerint évente, kevesebb, mint 10e km-ként cserélték az olajat. Igen, ettől lehet, hogy elmegy még 150 ezer km-t a motor, de most ez is egy rizikófaktor. Mondjuk nem emiatt nem hoztam el végül (akkor még nem voltam képben a témában).Azért valahol probléma, hogy egy Toyotától nem azt várja az ember, hogy 150-200 ezernél kikönyökölhet a motor. Erre kiderül, hogy erre is van esély.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Dare2Live
félisten
válasz MasterDeeJay #8143 üzenetére
"Szóval szerintem azzal az 1.33-asal nincs semmi baj csak rosszul lettek tájékoztatva az emberek."
Tájékoztatva? Az annyi, hogy elmondják vinni kell évente/15.000kmenként.
Aztán beviszi átadja a kulcsot 1h múlva fizet és kész.
Szóval ha az 5w30 a probléma akkor a márkaszervíz hibás alkatrészt rak bele.btw egy nagy kamu a 0W20. 1.33on csak késlelteti a letapadást.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
félisten
válasz Csabroncka #8144 üzenetére
Te az 1.6-os 1ZR-FAE-ről beszélsz, a linkelt probléma az 1.33-as 1NR-FE-kre vonatkozik.
Nekem is 1ZR-FAE motoros Corollám van, ennek is a kézikönyvében 0W-20-at ajánlanak, de benne szerepel ebben az is, hogy 5W-30-at vagy 10W-30 is lehet beletölteni.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
helkis
veterán
válasz MasterDeeJay #8141 üzenetére
A suzukival kötöttek egy együttműködési megállapodást [link] szvsz az lesz az 1.2-es moci..
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
Sajnos nem hiszem azt hogy a Toyota ne állna be a sorba a mai százezer után eldobós autós történetbe, csak persze nem annyira nagy mértékben ahogy a konkurencia csinálja. Szerintem már nem lesz sok 500ekm-t futó mai autó mint régebben volt.
Nekem 5w30 van előírva, azt kapta mindig és az is lesz benne, de nem városozok sokat. Még nem döntöttem el mi lesz benne de nagy valószínűséggel ami benne volt valami drágább liqui moly megy bele. Olajfogyás kevesebb mint 1dl/1000km, tehát éppen nem kell cserék között rátölteni az részemről rendben van. Két Opelom volt ezelőtt szóval olajfogyás szempontból ez tökéletes.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- PlayStation 5
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Óra topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- BestBuy topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Whisky topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs