-
Mobilarena
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
No.01
őstag
válasz OCTAMD #16402 üzenetére
Wow! Ha te ennyire vágod a dolgokat, komolyabban kellene fókuszálnod az olyan dolgokra, mint például az zörgésmentesítés.
Pár éve (5+ ) hívtam mindenkit is. Márkaszervízek, különböző műhelyek, de még ott is elutasító választ kaptam ahol egyébként foglalkoznak utólagos zajcsillapitással.
A kifogás minden esetben az volt, hogy minden autó más így ez a project eleve nem lehet sikeres. -
OCTAMD
őstag
Már félig kész a következő projekt is a C-HRen,a napokban beszereltem egy szintén északi hideg területes fűtés/klíma panelt is,már csak az alul fűtőszálas szélvédőt kell hozzá cseréltetnem.Minden gyárilag be van kábelezve,így könnyű felextrázni
[ Szerkesztve ]
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
-
No.01
őstag
Ki tud megbizhato szervizt Budapesten vagy kornyeken ahol valoban rendesen atnezik az autot es tudnak a tipusokon elofordulo gyakori hibakrol? (ugy, mint a P3-nal elofordulo, de a markaszerviz alltala nem letezi hutok kozotti tisztitas)
Illetve erdekelne meg, hogy kinek es hol van pozitiv tapasztalata alvazvedelmet illetoen?
Ismeretsegi korban tobben csinaltattak, de a legtobb nem olyan, mint amit en elvarnek. (nem vagyok hozzaerto, de van amin azert megakad a szemem es nem azert mert olyan szep vagy egyenletes lenne) -
Senhi
aktív tag
-
vicces
addikt
nálam a corollánál csak a kormányfűtés ilyen hidegekben ami a bal szekcióból kell.
az automata távolsági fény kapcsolót miért is kapcsolgatnám?? nem tolom előre a bal kart és akkor normál világit. ha meg felkapcsolom akkor még mindig lehet kézzel is kapcsolni vagy úgy hagyom és automata
a parkolósegéd sem kell csak kb 1x egy évben és a szélvédő/-alsó-/fűtést is csak ritkán szoktam használni.
a toyota már csak ilyen senkinek sem tökéletes, de mégis nagyon jó autók. szerintem.:)
-
Senhi
aktív tag
válasz vicces #16409 üzenetére
Na, ez így működne helyesen, de rav4-en ezek szerint nem így van :
Ha az automata távolsági fényszóró gomb be van kapcsolva akkor:
- Alaphelyzetben automatán magától kapcsolja (ez nálad az előre tolt helyzet)
- Ha előre nyomom konstans világít
- Hátra húzom akkor kb 5-10 másodpercig kikapcsol, majd visszáll automata üzemmódraMivel alapból mindig auto-n van a világítás vezérlés (0 nincs is...) ezért muszáj ki-be kapcsolnom, mert hiába automata, konstans mikormenedzselni kell, városban meg nincs kedvem és nincs is rá szükség.
-
AssAssynn
őstag
Sziasztok.
Végig néztem az összes Toyota Versot (mind a Corolla Versot, mind a facelift előtti és utáni sima Versot), és az összesnél kisebb a középső ülés, és ugye így nem is isofixes az, habár nem is ez számítana, hanem a mérete. A kérdésem, hogy van-e a Toyotának olyan autója, ahol hátul 3 teljes értékű ülés van (még ha nem is szeparált), vagy más megközelítésből, amiben 3 isofixes ülés van? És lehetőleg nem egy nagy busz. Köszönöm.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
-
AssAssynn
őstag
válasz pilóta #16415 üzenetére
Nem akarok offolni, de más márkákban megoldható, például Citroen C4 is 3 isofix, meg a régi Xsara Picassoban is 3 teljes értékű ülés van. Ezért bíznék abba, hogy itt a Toyotában is kapni ilyet.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
Senhi
aktív tag
válasz AssAssynn #16417 üzenetére
Toyotánál nem volt ilyen. Proace city van még, de az csak nevében toyota, illetve a sienna, de az itthon méreg drága és ritka is.
Amúgy nem egészen értem mi a gond a verso-val, ha nem kell a 3 isofix. Mi simán elutaztunk órákat hátul 3 felnőttel és egy percig se éreztem szűknek. Előtte családi autónak volt sharan és abban 3 különálló ülés volt, de nem volt kényelmesebb vagy tágasabb (ez még az előző generáció volt).
Nem arról van szó, hogy a versonal a középső ülés kisebb és többi ugyanakkor mint mondjuk a c4-ben, sharanban stb. hanem a szélsők nagyobbak, mert 4 fővel sokkal kényelmesebb . -
veterán
Sziasztok,
Szerintetek a klímát hogy érdemes használni mert már annyi variációt hallottam magam sem tudom.
Utoljára azt hallottam mielőtt megállok 5 percel előtte állítsam le hogy ki tudjon száradni...3njoy the Lif3
-
Ck.
addikt
Elviekben nyáron, mielőtt leparkolod az autót, bő 5-10 perccel előtte AC kikapcs, de maga a ventilátor marad és max hőfokon, maximálisan fordulaton hagyni fújni arra az 5-10 percre, hogy kiszáradjon. Na most ezt döntse el mindenki magának, hogy mennyire életszerű 35-40 fokban 5-10 perceket forró levegőt fújni magadra vezetés közben...
-
-
vicces
addikt
nálam az elején párásodott. 5 percel a megállás elött én is így csináltam, illetve az ablakot is leengedtem mellé. pár hónapja már ezt sem kell csinálnom és pára sincs.
elötte én is klimával száritottam le, de a hőcserélőből később kipárolgott a maradék kondenzviz szerintem és azért volt következő indulásnál megint párás az utastér.
mikor először jöttek a hidegek volt hogy belülről is le volt a szélvédő fagyva
most csak a venti megy ilyen időben3-as vagy 4-esen. ha nagyon cidri van, felcsavarom a fűtést 16 fokra. nulla pára van az autóban.[ Szerkesztve ]
:)
-
AssAssynn
őstag
válasz pilóta #16419 üzenetére
A busz inkább a Mercedes Vito, Ford Transit, stb. Az egyterű azért még nem busz. Sharan határeset. De az általam említett két francia még nincs Sharan méretű sem. Previa is elég nagy már, mint a Sharan.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
A családban van egy 2003 körüli Sharan, az lényegesen szélesebb, mint a Verso. A Sharanba 7db teljes értékű ülés van, a Versoban csak 4, a középső kisebb. Nem a két szélső nagyobb, hanem azok a normál méretűek és a középső a kicsi. Ezt nem csak beüléssel, hanem mérőszalaggal is leellenőriztem. A kárpit színe miatt az elején nem volt feltűnő ez a "csalás", csak amikor én ültem be középre akkor néztem, hogy itt valami nem stimmel.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
silver10
aktív tag
válasz gibzon37 #16380 üzenetére
Szerintem ez nem az a topik, ahol ilyen kérdésre releváns választ kapsz, esetleg több embertől is. Úgy gondolom, nem igen akad, aki ilyen 1.6-os szívós Corollát használ és aktív látogatója az oldalnak, plussz még maga is cserél olajat. Amúgy miután a kifejezett kérésem ellenére 5W30-at tettek bele egy márkaszervízben(2017, E180), én is az általad leírt típusu motorolajjal cseréltem 10E-ként. Továbbra is csendesen járt a motor (fülre). Specifikációk alapján is szvsz jó kenőanyag.
-
veterán
Oké akkor én is így csapatom kikapcsolás nélkül...
3njoy the Lif3
-
No.01
őstag
Azert mert mas igy hasznalja az nem biztos, h fedi a te szuksegleteidet is
En pl nem vagyok egy nagy klima fan. Paratlanitani ha kell bekapcsolom, nyaron a meleget sem birom, de 10 perces utakra nem szokasom bekapcsolni mert abbol az almoskonyv szerint nem sul ki jo dolog.
A hasznalat szerintem meg egyszeru. Mielott megerkezel elotte a klimat kikapcsolod, de a ventit hagyod jarni. En igy tolom mar lassan 15 eve es meg nem volt bajom szerencsere. (viszont en max 2 hetente (tankolasonkent) mindig bekapcsolom legalabb 10 perc erejeig)
-
gibzon37
csendes tag
Szia!
Köszönöm a választ. Akkor ezt az eneos sustina 0w20 at rakok bele én is.
Használtan vettem, de végig 5w30 -at raktak bele a toyota szervízekben. A gépkönyve 0w20-ast ír, nem is értem ennek ellenére miért 5w30-at tesznek bele...... -
eastsider
nagyúr
-
gibzon37
csendes tag
Nem indiszkrét... Koto
-
silver10
aktív tag
válasz eastsider #16437 üzenetére
Ha jól emlékszem, nem kifejezetten ezt írta, legalábbis az 1ZRFAE kódu (2013-2018) motor esetében. Midkettő jó, de a téli hidegindítások miatt előnyben részesítettem a 0W20-at. Vannak olyan motorjai a Toyotának, ahol a magasabb arányu városi használatnál kifejezetten ellenjavallott már az 5W30 is. De nem ennél. Viszont nagy valószínűséggel időben cserélt 02W0 olajokkal nem csipegeti-eszi az olajat, főleg, ha nem terheled ésszerütlenül a motort. (nem váltasz vissza, amikor szükséges, hidegen terheled, stb) . Lásd a gépkönyv belinkelt oldalát.[kép]
[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz gibzon37 #16442 üzenetére
Hmmm... Pedig jokat irtak rola, sot a csaladban volt is pozitiv tapasztalat veluk korabban.
Tenyleg nem ertem az ilyet. Nekik nyilvan egyszerubb es azt is ertem, h videken kicsit maskepp mennek a dolgok, de ha nem az kell bele hivatalosan akkor az ilyet max 1x tudnam elnezni, de azt is csak akkor ha valoban szolnak elore, hogy ez kerul bele jo lesz?Hasonlot tapasztaltam korabban kulfoldon is. Hivatalos Toyota markaszerviz, de valamiert nem a gyarilag eloirt olajat toltottek volna bele ha nem kerdezek ra. Ami kellett (0W-16) nem volt (!!!) igy mondtam, h akkor bocsi de keresek mast. Mondanam, h megbantam (a dusseldorfi Toyotanal azert vastagon fog a ceruza) de ha nem az kell bele akkor nekem random szerelo ne irja folul a mernok tudasat es a szervizkonyvet.
-
_drk
addikt
Sziasztok
Hibridet mennyire gáz használtan venni? ilyen 100-150 ezer km-rel toyota Auris.
Hogy lehet azt ellenőrizni? -
Upo
addikt
válasz vicces #16426 üzenetére
Nem lehet, hogy a kifolyócső van nálad eldugulva, azért párásodott vissza? Anyós lábnál középkonzol felé a szőnyeg alatt szokott lenni egy toldás, onnan meg lehet piszálni felfelé és lefelé is.
Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest