- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Yettel topik
- Mobil flották
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Poco M3 - felújított állomás
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
Hirdetés
-
Frissítve! Véget is ért egyelőre a Helldivers II körül balhé
gp Úgy tűnik, hogy egyre több sötét felhő kezd gyűlni a játék körül a Sony döntése miatt.
-
Irányíthat-e atomfegyvereket az AI?
it Az USA politikusai sürgetik Kínát és Oroszországot, hogy rögzítsék: csak ember irányíthat atomfegyvereket, AI nem.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
g0dl
addikt
Érdeklődéssel olvasom, és kicsit értetlenkedek/aggódok ezen a 12V-os akksi problémán. Szerintem hogy 2, vagy akár 3 hétre használaton kívül marad egy autó, az nem extrém helyzet. Ha pl. nem kocsival mész nyaralni ( vagy eltörik a lábad, és fekvőgipszet kapsz), úgyhogy erre jó lenne egy működő, garanciát negatívan nem érintő megoldás.
-
őstag
válasz KTTech #16904 üzenetére
Köszi mindenkinek. Most rákeresve akkor jól értem hogy ezt a bigyuszt ráteszem a műszerfalra, bedugom az obd csatira (amire rákerestem és semmit nem kell leszedni hozzá a rav4-ben), az obd csatin keresztül tudja a dolgát és tölti a kis akkut. Nem rögzítem sehova, csak arra a 3 hétre otthagyom a műszerfalon, és nyáron bőven elé lesz?
-
g0dl
addikt
[ Szerkesztve ]
-
Devilstudio
tag
Sziasztok
Történt már valakivel olyan hogy amikor lefoliázták a “B” oszlop előtti ablakokat és polarizát napszemüveget használt akkor szívárvány effekt lépet fel?
Autó: Toyota Auris Hybrid 2013-5
Folia: Llumar AIR 80
Első szélvédő: Pilkington
A két oldalsó: Gyári[ Szerkesztve ]
Az adatvédelem halott, és a szociális média tartja a dohányzó fegyvert.
-
ncc1701
veterán
válasz Devilstudio #16910 üzenetére
Szerintem oda hivatalosan nem is tehetnél fóliát.
-
Devilstudio
tag
válasz ncc1701 #16911 üzenetére
Sötétítő fólia telepítés szabályosan
Hazánkban törvény szabályozza az autófóliák telepíthetőségét, méghozzá a 6/1990. (IV. 12.) KÖHÉM rendelet 97. §-a. Ez alapján az ENSZ EGB 43. számú előírásai az irányadók: “amennyiben a gépjármű mindkét oldalon visszapillantó tükörrel van felszerelve, a „B” oszlop mögötti üvegfelületei, valamint a szélvédő felső csíkja a napellenző merőleges vonaláig, tetszés szerinti fényáteresztésű, a Nemzeti Közlekedési Hatóság által engedélyezett fóliával ellátható.”
A bizonyos “B” oszlop előtti ablakoknak tehát minimum 70% fényáteresztéssel* kell rendelkezniük. A mögötte lévő ablakokon nincs korlátozás, bármilyen sötétségű fólia megengedett.Az adatvédelem halott, és a szociális média tartja a dohányzó fegyvert.
-
ncc1701
veterán
válasz Devilstudio #16912 üzenetére
Valahogy az rémlett, h gyárilag szinezett első ablakokra már nem tehető semmilyen sötétítés.
-
ncc1701
veterán
Ok, jó tudni, én is filózom valami hasonlón, pont a meleg miatt. Klíma van, az ok, de mikor pályán megy az ember, és nonstop tűz a nap, az hasznos tud lenni.
[ Szerkesztve ]
-
Paxker315
addikt
válasz Devilstudio #16910 üzenetére
Én is így császkálok, és tökre élvezem, hogy szivárványosan látom a szélvédőt a borostyánsárga szemcsiben. Annyira, hogy engem már zavar, ha nincs
#16917 ncc1701
Én szeretem a B-oszloptól előre fóliát (95% transzparencia). Bár a szélvédő zsebbenyúlós[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
félisten
Sziasztok!
Budapesten tudtok olyan szervizt vagy szakit, ahová még a héten el tudnám vinni a kocsim kinyomozni egy furcsa hibajelenség okát, és nem a Toyota gyári szervizek elég magas árszintjén van?
Jöttem haza autópályán kényelmes 110 körül, és egyszer csak elkezdett rángatni az autó (2006-os Corolla, 1.4 benzin), vagy dadogni, vagy hogy is mondjam... egy idő után a középső szellőzőrostélyon át egy kis szürke füstpamacsot nyomott be az utastérbe, viszont nem égett szagút, hanem inkább műanyag / dohos változatot.
A motor hangja közben egészséges maradt, a gázreakciójával sem vettem észre problémát. A klímát és a szellőzést gyorsan kikapcsoltam, de azóta visszakapcsolva nem fúj be semmi füstöt, és megfelelően működik a klímája is.
A járása valamelyest kisimult, de valamennyi dadogást még mindig érzek benne, úgyhogy mindenképp szeretném megnézetni, főleg hogy az alsó műanyag porvédő nemrégiben leszakadt, és csak visszakötegelőztem a helyére, de azóta sem nyugodt a lelkiismeretem. -
[CS]Blade2
addikt
6Jx15 H2 ET45 2, 3, 4x100 HL 2150649
Ez elvileg egy Toyota gyári lemezfelni. Nincs megadva a középfurat. Tudja valaki, hogy mekkora?
-
Veron
őstag
Valaki chiptuningolta már az 1.2t motort? Mik a tapasztalatok?
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
pècsimunkás
addikt
Akartam vinni az Autokorbelhez.
Lett volna 15 le +, de utánna legalább 98- as benzint kellet volna tankolnom, úgyhogy hagytam a francba.
Mègha 30-40 ló 🐎 lett volna, ok. De így:Ha tudsz valami megbízható, jó helyet megírhatod .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
őstag
Kolléga ajánlotta itt [ezt] ami működésben teljesen jó (ráteszed műszerfalra, bedugod, kész). Két dologért aggódom: egyrészt hogy feltörik érte az autót (és nem a 30 ezres napelemet féltem, hanem a feltörés kár aggaszt), másrészt hogy ki kell húzni indulás előtt különben kivághat ezt-azt a leírás szerint.
Gyári megoldás utánkérdezésre még nem volt időm, de rav4hez nyoma sincs magyar és osztrák toyota honlapokon (tehát majd maileznem kellene).
-
KTTech
veterán
válasz Tom1939 #16925 üzenetére
Itt az általam linkeltet szerelik be, annyi a különbség hogy nem OBD csatira van kötve, hanem direktbe, ugyanarra a kábelre (bármelyik elektronikával foglalkozó autószerelő megoldja pár perc alatt). Ennél hivatalosabbat sehol nem fogsz találni...
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
őstag
válasz KTTech #16926 üzenetére
Nekem ez teljesen jó is lenne ha toyota szerviz csinálná (gondolom ebben az esetben a tetőre menne fixen). Ez megoldaná a garis részt, nincs semmi szélvédőnél amit feltörjenek, plusz nem kellene arra figyelni hogy kihúzzam indulás előtt az OBD-ről. Elektronikai autószerelő plusz Budapest összetételben már szívtam egy nagy kört (nem ért hozzá, ha igen akkor nem ér rá, ha nagy nehezen mégis akkor ilyen kis melót nem vállal, ha mégis akkor bármi más részt pláne nem mint tetőhöz rögzítés, stb. stb.). Scrossnál egy elromlott biztonsági kapcsoló kivétele külön kaland volt 3 éve (persze tudom erre mindig az a válasz hogy csináld magad, de én nem vagyok az a típus, autómat elbarmolom magam részhez soha nem voltam elég erős).
-
[CS]Blade2
addikt
válasz [CS]Blade2 #16921 üzenetére
Disassembled from a Toyota Corolla (E12) 1.4 D-4D 16VHatchback, Diesel, 1 364cc, 66kW (90pk), FWD, 1NDTV, 2004-07 / 2007-03, NDE120
Ez a Corolla itt a wheelsize-on ez lehet?:
[link]Center Bore / Hub Bore: 54.1 mm
Elvileg akkor vehetem is a felnit, 54mm a meglevő. Annyi, hogy ET46 helyett a téli ET45-ön lesz.
-
blueye
veterán
válasz Tom1939 #16934 üzenetére
Ha többször mész el ilyen hosszú időre és nem akarod a zsebbikat használni lehet hogy a legegyszerűbb az lenne ha egy töltött akkut hagynál pluszban a kocsiban.
A lemerülest én a C-HR-ben tapasztaltam, nem tetszett, akkor vettem a zsebbikat, a RAV4 lehet hogy megvar és beindul ennyi idő után is. -
őstag
válasz blueye #16935 üzenetére
Ja, valószínűleg az lesz hogy semmi plusz óvintézkedést sem teszek, és reménykedek hogy kibírja a 3 hetet. Annyi hogy a reptérre nem a rav4-el megyünk (otthon vagy én vagy az assistance megoldja, reptéri parkolóba nem akarok azzal is szívni hogy jön be az assistance), vagy jazz vagy taxi.
-
-
őstag
válasz ncc1701 #16942 üzenetére
Nem garázsban áll (van teremgarázs de az már az scrosshoz is kicsi volt). Haverok akikben elégé megbíznék a kis kocsival néha eljárkál-tól (a legtapasztaltabb) a 20+ éve nem használja a jogsit kategóriáig valahova tartoznak. Nincs az az isten hogy rájuk bízzam a rav4-et
[ Szerkesztve ]
-
Thom!
veterán
Auris 1.2T vélemények érdekelnek 2015től akinek van hosszabb tapasztalata,,,?
-
pècsimunkás
addikt
Nagyon jó autó!
Jól megy, jól is fogyaszt!
6 ève használom, csak tankolok bele, a kötelezőkön kívül.
Jó az a kis egykettes motor, amihez egy szintèn nagyon jó váltó tartozik .Bár, lehet, lecserèlem egy Golf8 Clubsportra ...
De, az Aurist, sosem bántam meg, hogy megvettem.
Emlékszem, a mai napig is, hogy egy 9.gen. 1,8 Civic után mentem vele próbaúton, a Honda olyan volt, mint egy döglött ló, az Auris mellett...
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Thom!
veterán
válasz pècsimunkás #16945 üzenetére
köszönöm
mennyit tettél bele? város/pálya/autóút arány? -
blueye
veterán
-
Veron
őstag
válasz pècsimunkás #16924 üzenetére
Nem ismerek tuningműhelyeket, az AET mondta, hogy nem vállalja ezt a motort.
Ismerős a LA chipet ajánlotta, ő is oda tart az Arteonjával.
Nekem a +15 LE/20 Nm már szimpatikus lenne, nem akarom szénné hajtani a motort."Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Subaru topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Házimozi belépő szinten
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest