- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Fotók, videók mobillal
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Apple Watch
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Még ebben az üzleti évben leleplezi az új konzolját a Nintendo
ph De biztosan nem a júniusi Nintendo Direct rendezvényen, hanem valamikor máskor.
-
33 280 mAh csak elég lesz
ma Az Ulefone Armor Pad 3 Pro magashegyi kempingezésre is jó, óriás hangfala bulit teremt a semmi közepén.
-
Mobilarena
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
@KTTech:
Amikor rendelted a Yaris Crosst, hogyhogy sikerült fixálni az árat? Alkualap volt vagy alapból így ajánlották fel a cserét?
Ez most frissen a Toyota és Lexus UK weboldaláról van:
"Warranty
UP TO 10 YEARS / 100,000 MILES*
BUILD YOUR OWNBOOK A TEST DRIVEImportant Notice: Pricing and specifications shown are for model year 2022 UK vehicles, and subject to vehicle production lead times, the model ordered may be built according to model year 2023 specification, that may result in a different price. It is anticipated that your Lexus Centre will advise you of the exact On The Road price once your ordered vehicle goes into production (at the latest), at which point you have the right to accept such changes, or cancel your order and have any deposit returned to you. -
KTTech
veterán
Az ár kis mértékben volt alkualap (de inkább a hozzáadott szolgáltatások terén), megrendeléskor. Mivel a számlán, amit kiállítottak (és a PCP-n is) szerepel az ár, így az fixnek számít. Egyébként a kereskedő azt mondta, hogy én még így is bármikor elállhatok tőle, de őket köti a szerződés.
Holnap megyek megérdeklődni, hogy mi a helyzet, mert elvileg kb. 2 hét múlva esedékes lenne a szállítás és még nem kaptam értesítést.
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
A Toyota oldalán még nem látom ezt, de pl. a Corolla Cross eltűnt, nincs Prius sem (egyik példány sem)... és jelentősen emelkedtek a PCP kamatok is (a mostani Yarisom 0%-os, az új 2.9% lesz, a mostani ajánlatok pedig 9.9%-al vannak fent).
Azért remélem nekem még a 2022-es modell jön majd, mert a 2023-asban már nincs panorámatető választható opcióként (amit sajnálok, hogy a HUD már a 2022-esből is kikerült, illetve nem a Yaris műszeregységét kapta meg, csak a belépő modell, hanem a Corolláét, de még a régebbi kivitelt, nem a vadi új teljesen személyre szabható LCD-t.), így ha ezt visszavonják (és csökkentik ennyivel az árat), akkor elállok a vásárlástól.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz KTTech #15705 üzenetére
Na, új infó: a Cross nem várható 2024.04 előtt, viszont azt a konfigurációt kapjuk, amit megrendeltünk... és fenntartják az szerződéskötéskor adott árat, valamint a mostani Yaris akkori árbecslését is. Mivel 0%-os a kamat, így gyakorlatilag előtörlesztem a Cross-t a következő majdnem 1.5 évben...
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
-
AssAssynn
őstag
Köszi mindenkinek az infót. És békeidőben ez mennyi idő volt? Mert azért gondolom ha "olyat" kértél, akkor azért máskor is kellett rá várni hónapokat, fél évet, nem?
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
őstag
válasz AssAssynn #15707 üzenetére
Lehet hogy fordul a trend mert már látható engedményeket láttam új (nem kifutó) lexus suvokra, plusz egyik szalonnál jó néhány készleten lévő corolla crosst (ha nem kamuztak). Mondjuk a trend forduló lehet az is hogy ugyanannyi az autó csak a vevő lett sokkal kevesebb...
-
AssAssynn
őstag
Ismét csak köszi a válaszokat. Ezek szerint még várni kell, hogy rendeződjön az ellátás, és ez legalább egy évig még el fog tartani, ha nem tovább, abból kiindulva, hogy mások is egy évet várnak.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
vicces
addikt
Nem. Írja hogy " előtörleszteni" fog másfél évig.
Tavaly jó nagy mákom volt a saját konfigos corollával. Csak 5 hónapig tartott leszállitaniuk
Mára meg már lassan elérjük a kgst-s trendeket
Jah én a téli alufelnikre is asszem 1 hónapot vártam, mert eredetit akartam..[ Szerkesztve ]
:)
-
FLx
addikt
válasz AssAssynn #15714 üzenetére
Ami viszont nem fog mar soha rendezodni, azok az arak. Iden meg megy feljebb egy jo 10%-ot legalabb, aztan utana mar talan csak stagnal. De az atlagember elfelejtheti, hogy uj autot vesz mostanaban. Aki par eve megvette az uj autot, annak meg nagyjabol ingyen lesz majd a csere 3-5 eves korban.
-
AssAssynn
őstag
Az a baj szerintem az átlag embernek eddig is távolról volt felejtős az új autó. Én azért bíznék benne, hogy rendeződik népiképp a helyzet, ha helyreáll az ellátás. Ha más nem, legalább a használt autók piacán, ahol kb. másfélszeresére-duplájára emelkedtek az árak.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
OCTAMD
őstag
Srácok ma olvasom az egyik fórumot és a fickó a C-HR -hez csak 1 kulcsot kapott,nesze neked "csipszhiány"
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
-
KTTech
veterán
Jelenleg pl. használtan a Cross picivel gyengébb felszereltséggel (panroof nélkül), 15000Km-el kb. 1 millióval többe kerül a márkaszalonban, mint amit megrendeltem annak idején... egy ideig tuti nem rendeződnek a használtak sem.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
AssAssynn
őstag
Aki vásárolni akar (mint én) az annak drukkol, hogy lemenjenek az árak, aki meg eladni akar, vagy őrizgetni még a jószágát, az meg annak örülne, ha maradnának az árak.
Én szerintem se az infláció, se az árfolyam nem indokol ekkora méretű áremelkedést, ezért bízom a csökkenésben."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
dj79
senior tag
válasz AssAssynn #15723 üzenetére
Évek óta mennek fel az árak, ahogy gyengült a forint, nőttek az importtal kapcsolatos költségek etc. új autó nem nagyon van, illetve jelenleg 16% lízingdíjat mondanak a pénzintézetek új autó esetében, ez sem növeli a vásárlóerőt.
Nézzed meg, hányszor változtak a listaárak az elmúlt 2 évben és bízzunk abban, hogy ez nem folytatódik, a csökkenés meg kb csodával lesz egyenértékű.[ Szerkesztve ]
-
FLx
addikt
válasz AssAssynn #15723 üzenetére
Azert az evi 20% feletti inflacio es a mondjuk laza 30% usd-huf arfolyamvaltozas magaban is oriasi aremelkedest indokol. Ehhez meg adjuk hozza hogy nincs kapacitas gyartani es oriasi a kereslet. Realisan semmi eselye az arak csokkenesek, annak lehet drukkolni, hogy iden is csak 10% koruli emeles legyen, de felek 20% is lesz az. Senkinek ne legyen illuzioja, hogy a forint ilyen eros marad mint most.
[ Szerkesztve ]
-
gorgo
őstag
Hi! Ismerősöm P3-sa eszi az olajat, elég rendesen. 2000km alatt benyal 1 litert. Bár még nem vitte el, de tervezi, amúgy kérdezősködött, mennyibe fáj egy motorfelújítás: 700k.
Mit érdemes ezzel kezdeni? Etetni olajjaj? Felújítani?"Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
AssAssynn
őstag
Pontosabban 2 éve mennek fel az árak, előtte stagnáltak, vagy az évülés miatt csökkentek. A 2 éve kezdődő, és azóta erősödő vírus/karantén/háború/energiacumi miatt növekszenek. Ezért gondolom, hogy ezek rendeződésével visszaáll a helyzet a "normál" állapotába. Értsd: a használt kocsik nem évről évre drágulnak, hanem veszítik az árukat.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Hát ezek közül szerintem max. az eur-huf árfolyam érintheti az autópiacot, ha kivesszük a képből az alkatrészhiányt. De inkább valami biztatót írj nekem, mert nagyon kellene már egy autó, de a számok alakulásai elkeserítenek.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
dj79
senior tag
válasz AssAssynn #15729 üzenetére
meg az elszállt szállítási költségek, a szalonok/kereskedések rezsije, illetve az az alapvető tény, hogy kint sem lettek olcsóbbak az autók, sőt.
Nálunk halmozottan összejönnek a problémák, a kiugró infla adat miatt illetve a botrányosan magas finanszírozás sem segíti a dolgot. -
AssAssynn
őstag
De ezeknek a bemondásoknak amúgy mi értelme? Én akkor erre azt mondom, hogy a lakhatás sem alapjog. Ha neked nincs saját tulajdonú ingatlanod, akkor lakj az erdőben, és ne foglalkozz vele, hogy sohasem lesz rá pénzed, mint ahogy az emberek többségének sem.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
dj79
senior tag
válasz AssAssynn #15733 üzenetére
Ez itt már nagyon off, de egy párhuzammal talán megérted.
Ha most nem lépsz vagy nem veszel autót, később valszeg még nehezebb lesz.
Hogy miért gondolom így? Az itthoni helyzet nagyon gatya, a héten néztük a nyaralásokat, eljutottunk oda az inflációnak köszönhetően, hogy az egy hetes all incl nyaralások zalakaroson vagy Hajdúszoboszlón drágábbak, mint bulgárián vagy törökországban, hiába gyenge a forint, de a balatoni apartmanárak is simán tudják üverelni a dalmáciai kínálatot….[ Szerkesztve ]
-
AssAssynn
őstag
Értékelem a segítséged. Az a baj, hogy mindenki mást mond. Olvasgattam néhány cikket ilyen használtautó oldalak tulajdonosaival, hogy ők mit tippelnek a jövőt illetőleg és azt mondták, hogy a piac rosszabb esetben stagnál, jobb esetben csökkenek majd az árak. Persze ebben reménykednék én is. Amit eladtam 3 éve bömöst 1,2-be, azt most lehet 2-be tudnám, és akkor nem fájna így a fogam.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
KTTech
veterán
válasz AssAssynn #15728 üzenetére
Erre nem mernék nagyobb összegben fogadni. Ha a Toyota 1.5 évre előre be meri vállalni, hogy használtan, 3 évesen előreláthatóan kb. 80.000km-el az órában kb. 8.7 milliós áron visszaveszi az autómat (még akkor is, ha egy 2021-es Yaris HSD top felszereltséggel), és tudják, hogy ezen még keresni fognak, akkor nem hiszem hogy nagyon esnének majd a használt árak... Jelenleg használtan drágábbak erre az árak, mint a gyári árlista, mert nem kell várni az autókra. Az olcsó autók meg gyakorlatilag bontószökevények...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
FLx
addikt
válasz AssAssynn #15735 üzenetére
Pontosan nyilvan senki nem latja a jovot, akkor nem lenne gond hova fektesse az ember a penzet. De latszodnak trendek, ami alapjan azt mondom, hogy minel elobb veszel meg valamit annal jobb. Egy magas inflacios kornyezetben mindig a legjobb elobb vasarolni, mint kesobb. Latod az ingatlanokra is mindig mondtak, hogy varni kell amig olcso lesz, aztan aki vart, az most dupla aron fog venni, mert lakni meg kell valahol. Es ez igy megy tovabb es tovabb. Amikor vettem a Corolla-t tavaly 9.5-ert, mindenki rajtam rohogott, hogy 7 volt egy evvel elotte es ennyit aztan sose adnanak erte. Most 14 felett van boven ez a felszereltseg, szerintem 11-ert azonnal elvinnek, ha hirdetnem. De varhatnek a csodara meg mindig, csak kocsim se lenne, a penzem meg csak romlana.
-
KTTech
veterán
válasz AssAssynn #15737 üzenetére
Nem, 2022.06.01-én mondták meg, mennyit fognak adni érte az új autó átadásakor, ami elvileg 2023.01.31 lett volna. A tegnapi egyestetésen megerősítették, hogy fenntartják a visszavételi árat, és az új autó vételi árát is.
23500-ért vettem, 19500-at adnak érte, amikor esedékes lesz.www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
AssAssynn
őstag
Értelek. Az a baj, ha a példádnál maradok, akkor számomra ez az egész egy nagy piros STOP táblát vág be az arcomba, hogy ilyen bizonytalan pénzügyi helyzetben inkább engedjem el a témát. Persze értem, hogy neked most többet ér az autód, meg jól jártál, de valahogy magát a kedvemet veszi ez el az egésztől, vagy mintha az elveim mondanák azt, hogy ez netto ráfizetés most. Aztán persze lehet később én fizetek rá a legjobban, de most ezt mondja a belsőm.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz KTTech #15740 üzenetére
Elvben egyik ismerősöm is cseréli a hibrid yarisát újra, ugyanígy beszámítással, és ugyan nem ismerem a történet részleteit, de talán kb. 300 ezret fog ráfizetni. Mondjuk ő már elég régen megrendelte, szóval az új ára az akkori listaáron megy, a régijét pedig a mostani használt áron számítják be. De nem ismerem a történet minden részletét.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
dj79
senior tag
válasz AssAssynn #15741 üzenetére
Ez is érthető. A jelenlegi helyzet nálam is bevágta a stop táblát, jelenlegi gazdasági környezetben nem akarunk belevágni egy nagyobb ingatlan vásárlásába, ilyen hitel kondíciók mellett. (és igen, rohadtul nem normális, hogy a 2021 áprilisában vett autót jelenleg közel 50 százalékkal drágábban fogom meghirdetni, miközben idősebb lett és több benne a km).
[ Szerkesztve ]
-
leslien
nagyúr
sziasztok,
ma sikerült vizet találni a csomagtartóban ...baloldalon a kerékvető alsó résztől vizes a kárpit.. 2010 Auris.. van vmi ötlet vagy rossz tapasztalat vkinek...?[ Szerkesztve ]
Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?.....
-
Ck.
addikt
válasz KTTech #15740 üzenetére
Úgynézki nekem is idejekorán leváltásra kerül az NX 300h...egyrészt rengeteget fogyaszt, ebben a téli időben pályán 110-120-as tempóval akár a 9-9,5 liter sem ritka jeges motorral, amin kicsit meglepődtem. Nagy átlagban azért pályán elmegy 6,5-7-8 literrel is kevésbé extrém időjárás esetén, illetve pályát mellőzve, kis odafigyeléssel vegyesen országúton és városban akár 6-6,5 literrel is el lehet járni, de nem az igazi összeségében az étvágya. Az elmúlt 1 év átlaga durván 7,5 liter mindennel együtt, ami kicsit csalódás, ennél még egy hybrid nélküli SUV is képes kevesebbet enni, legyen az gázalajos vagy benzines...ezek szerint a 3. generációs hybrid-rendszer nem sikerült vmi túl takarékosra nagyobb bódékhoz, legalábbis a Lexus táján.
Félelmetes belegondolni, hogy a mostani generációs RAV4, ami jóval nagyobb bódét is takar, nevetve eljár 4-5 literekből, szemét kitaposva sem megy 6 fölé, a fent említett 9 lityót még hallomásból sem ismeri.De a fogyasztás csak egy dolog, a kényelem, a csend és a hozzáadott extrák bőven tudnának kárpótolni, de sajnos már céltalan eszköz számunkra. Tavaly februárban a nagyobb beltér és kényelmesebb családlátogatások miatt cseréltük le az IS 300h-t az NX 300h-ra, de időközben néhány tragédiát követően úgy alakult, hogy nem lesz több családlátogatás, innentől kezdve puszta munkába járásra, az idő 99%-ban 1 fővel felesleges egy ekkora autó, ekkora fogyasztással és fenntartási költséggel. Szóval downgradelni készülünk...
Néhány éves kiszemeltek jöhetnek jelen helyzet alapján szóba, lehetőleg csakis a 4. generációs hybrid-rendszerrel:
- C-HR (sajnos csak pre-facelift fér bele)
- Prius 4 (nagyon nehéz nem ex-taxi/uber-t kifogni)
- 1-2 éves új Yaris (ez is kicsit drága és még nem ültem benne, kérdéses a helykínálat)
- Yaris Cross sajna már kb. elérhetetlen kategória
- (Corolla hatchback még esetleg szóba jöhet)Mivel nem vagyok nagyon pici ember, ezért a fenti listát is kicsit fenntartásokkal kezelem...Szóbakerült még egy pár éves Kia Niro is, mint potenciális alternatíva, Ti erről mit gondoltok? Van belőle hybrid is, plugin hybrid is, elég jókat hallani erről a típusról is.
Bármelyik típus mellett döntenék is, mindenképp olyat választék, amire még érvényes a Toyota 10 év/100k mérföld, illetve a Kia 7 év/100k mérföld garanciája.
[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
No offense, de a korabbi irasaid utan nem hinnem, h barki is meglepodne ezen bejelenteseden. Igazabol azon csodalkozom, h meg tovabbra is hazon belul maradnal
Csak viccolok, tenyleg ne vedd magadra!Viszont kommentelni tudnam a dolgokat:
Ismeretsegi korben van RX (2015) annak az atlaga 9,4 mar bo 60e km ota. Az alltalad irt 7,5 szvsz nem sok egy ekkora autohoz meg akkor sem ha neked annak tunik.
Tobb kis rohangalos kocsi a kornyezetunkben hasonlo etvaggyal jarkal es azok nem akkorak am, mint az NX. Radasul a tobbseg meg csak nem is automata. A kollegam felesegenek a Jazz-e (helyen kell kezelni, de nem rossz) 6.6-al jar-kell es azert a 2 tipus nagyon mas kategoria.Az uj Rav4 pedig nemigazan jar el 4 literekbol... Inkabb 5+. Tudom mert mar nezegetjuk egy ideje (Corolla melle vagy helyett az meg kerdeses)
A CH-R jo, de belul szukos es a kilatas katasztrofalis (szerintunk)
Prius 4 (szigoruan a frissitett az egy kicsit jobban nez ki) jo mi majdnem vettunk egyet csak h meglegyen a drill (P2 es P3 is volt illetve van a csaladban)
Yaris furcsa lesz szerintem meretben foleg ha nem vagy(tok) kicsik
Yaris Cross szerintem szinten zenesz. (errol nyilvan KTTech majd mast ir, de ugye nem vagyunk egyformak) -
OCTAMD
őstag
Mi most vettünk egy ilyen régebbi C-HR t ,fura egy autó az Auris után,a váltóval még nem sikerült megbarátkoznom,ugye az Aurisban kis joystick van,ebben meg az előre hátra rángatós amit tanulgatnom kell
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
-
őstag
Igen, a rav4 így enyhe télen azért szelíd autópálya tempóval (130-at alulról nyaldosva) megeszeget 7,5-et és a város is inkább 6 mint 5 bemelegedés után (addig zaba)... Ez is jó persze de messze nem 4-5liter.
szerk, ck. : én ezek közül biztos új yarist vennék, az biztos nem zaba gép (és ha belül elég, szerintem ezek közül az a legjobban sikerült és pofás autó is)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Noble Chair EPIC
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen