- Yettel topik
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Három Pixel 9 is lebukott
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- Mobil flották
- Telekom mobilszolgáltatások
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Elhagyhat egy kamerát a Galaxy S25 Ultra
Hirdetés
-
Miben segít Kevin O'Buckley az Intelnek?
it Igazi veteránnak számít a chipgyártó üzletágban Kevin O'Buckley, aki innentől kezdve az Intel Foundry Services részlegét vezeti.
-
TopSpin 2K25 teszt
gp Djokovic nélkül ugyan, de bő évtizedes kihagyást követően visszatért a TopSpin-széria – itt van minden Grand Slam, de vajon a játéknak mekkora esélye van a világelsői címre?
-
Elvörösödik az Xperia 1 VI
ma Újabb kiszivárgott képek, pontosított specifikációk a japán csúcstelefon kapcsán.
-
Mobilarena
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Én ültem egyben, de nekem az túl magas - mármint nem az autó maga, mivel a 2nd gen Fori 4.5 centivel magasabb csak, mint a 3rd gen OBK, de az üléspozíció és a beltér nekem túl terepdzsippes már, szemben az OBK teljesen személyautós üléspozíciójával és belterével.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
HÁZIGAZDA
én szeretek magasan ülni, sőt, azt szeretem jobban. de nem olyan áron, hogy aztán az egész autó billeg, mint egy budi és nem jók a menettulajdonságok a pályán. az obk ott személyautós. a foresterből ezt nem nézem ki (se a tribecából), mert az utasokkal együtt biztos, hogy jóval magasabban van a súlypontja. a nissan x-trailünk és az obk ég és föld...
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
carr
őstag
akkor tenni kell érte... 2-3 cm-t ültetni. plusz azért a boxer jellemzően nem annyira billeg.
szerintem inkább a futómű magas. nem azért mert úttalan utakra van szánva ? :s
csak okoskodok.
Nem küldtem a képeket tegnap. de ma wifin feltolom. úgyis meg kell várnom míg kihűl a H astra....360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
HÁZIGAZDA
a tribeca 17 literes városi fogyasztásához sem ragaszkodom. a forester meg 2009-től használható méretű és biztonságú, azok meg drágábbak a 2003-2009 közötti outbacknél. szóval részemről értelmetlen hakkolni, amikor van eleve jobb megoldás.
a forester biztos nem billeg egy random suv-hoz képest, de hogy a legacy/outback kombihoz képest igen, abban biztos vagyok.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
mmcc02
tag
Üdv!
Vettem az XV-be egy szett (elvileg) méretpontos gumiszőnyeget. Tudom, csúnya a gumiszőnyeg, de praktikus, és szinte fáj sáros lábbal összetapodni a rendes szőnyeget.
Mit gondoltok, érdemesebb mindkét szőnyeget (gyári szövet + rá a gumi) betenni, vagy kivenni a szövetet, és csak a gumit benne hagyni?
Egyéb: Abszolút értelemben is stabil az autó, nem csak a hasmagasságához képest. Kanyarban nem a tapadás fogy el a gyengus négyévszakos gumikkal, hanem nem merek gyorsabban menni, mert nem látok be eléggé a kanyarba. Alig várom a kanyarokat, előre vigyorgok!
A fogyasztás kapcsán kellemesen csalódtam, eddig BC szerint 7.4 l / 100 km az elmúlt 3000 km-re. Igaz, nagyrészt autópálya és országút volt (max 10% város), de végig klímával és elég gyakran pörgetve, padlógázon előzve.
Subarut a népnek!
* Gondolkodom, tehát vagyok, ez a kérdés, válasszatok! Avagy röviden: Gondolkodom, tehát válasszatok! * Búbos páka *
-
nagyúr
Szentem nem sok értelme van két szőnyeget bent tartani egymás tetején, ha a gumi van felül, akkor csak az maradjon.
Én készíttettem szép bézsszínű, hímzett szőnyegeket az autóhoz, Outback felirattal, de bent vannak a pótkerék tetején a régi, használt, fekete szőnyegek, és ha sár vagy víz van odakint, akkor beszállás előtt csere.4all: masszívan 10 lityi alatt van a fogyasztás a csip óta, pedig sokszor tolok 170-180-as etapokat M0-on hazafelé. Kúl
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
piqla
őstag
hello kedves Subarusok,
hasznaltautot vennek es elegge megtetszettek a Subaruk, foleg a dobozformaju Forester.
ket felnott + 1 kutya lenne az utazokozonseg, varosban tomegkozlekedunk, ha kocsival utazunk, akkor meg autopalya, 300 km/ut.
olyan autora lenne szuksegem, ami ad nemi biztonsagerzetet es nem kell aggodnom, hogy uristen, beroffen-e, plusz szaztizes temponal meg nincs olyan hangja, mintha a hangsebesseget kozelitenenk.
jelenleg a csaladban egy 2001-es benzines Avensis van, hat abban a letort napszemuvegtarton tul mas meg nem nagyon ment tonkre, hasonlo autoban remenykedem.
tudnatok valamit ajanlani? masfel millerem lenne ra, de ha 1,7-ert adjak a tokeletest, az is belefer.
amugy ez szerintetek milyen?
Szereted az állatokat?
-
HÁZIGAZDA
agyon szokták sztárolni a subarukat, de szerintem egy corolla/avensis, ami hiba nélkül megy évtizedekig, nem verhető egyszerűen. amit linkeltél, elég régi típus már, sajnos igazán csak 2009-től biztonságosabbak a foresterek.
én az előzmények és a keret alapján nem zárnám ki a 2003 utáni avensist sem. nagy, biztonságos, jó. mondjuk egy 2,4 literes benzines kombi...
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
piqla
őstag
az a baj, hogy ismerem magam, es en tuti kifognam azt a 2%-nyi kocsit, amiket a nepitelet egycsillagozik (corolla, avensis, stb.). mig a subarunal minden szep es jo
a 2009-es foresterek nekem boven az anyagi kereten kivulre esnek. azert gondoltam subarut, mert egyszeruen szeretnek mas markaju autot vezetni, es gondoltam (remenykedtem), hatha lesz valami hasonloan megbizhato, csak hat megis, mas.
a regebbi subaruk szerinted felejtosek?
Szereted az állatokat?
-
HÁZIGAZDA
ez így elsőre jól hangzik, az ára is oké. 2003-től 2007-ig futott ez a széria, aztán 2009-ig a faceliftje (más az első lámpája, onnan ismerni fel). egy ilyen 2005-2006-os alku után 1,5m ft-ért van árában, sok a szemét, de időről-időre van jó is, ki kell várni.
annyi, hogy én talán a 2,5 literes motorra mennék rá, a 2 liter talán picit kevés a kasztninak. de ki kell próbálni.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
outsiders
aktív tag
Üdv Urak, jártam itt korábban Forester témában. Ma megvettem az én bubumat, 2006-os sötétkék 2.0 kéziváltós egy tulajos, gyári fényezésű, 170 van benne. Nagyon tetszik, szerelem... Beléptem a klubba...
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
Köszönöm 16-os alufelnit mit ajánlotok hozzá? Van egy szett nyári és téli gumi is hozzá, de csak egy szett gyári felni, ráadásul azon a téli van most (idén alig használták még a kocsit). Szépvölgyi úton van egy Subarus srác, hozzá volt hordva korábban, nem tudom kit lenne érdemes megkeresnem majd, pár dolgot kell cserélni a futóműben, egy lambdaszonda csere és az olajak szűrők mind a program.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
Szia, magáneladó volt, 1.85-be tudtam elhozni úgy, hogy a lambdaszondán kívül csak kicsit a futóműhöz kell nyúlni, ahogy fentebb is írtam. Résen kell lenni, hirdetésfigyelőztem, pénteken rakták fel este, szombaton hívtam már délelőtt, délután próbaút, hétfőn egykor szervizes átnézetés, délután hatkor szerződés aláírva. Ha jó a vétel lépni kell nagyon gyorsan, mert elviszik.
Felnit is megrendeltem már hozzá délelőtt, Borbet F [link], elég jó árban (bruttó 18 darabja) sikerült venni teljesen újat (éppen akciózzák).Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
piqla
őstag
válasz outsiders #924 üzenetére
huh, hat igen, ez lenne az idealis.
nekem neheziti, hogy baromira nem ertek az autokhoz, leszamitva, amit a totalcaron es par helyen magamraszedek, igy egyedul nem mernem meghozni a dontest, viszont ilyen rovidtavon meg idopontot leszervezni... es raadasul Becsben elek, hehe.
A szepvolgyi uti srachoz lehet menni ilyen last minute jelleggel is? Mar ha nala voltal a kocsival.Ha nem, akkor barmilyen nevet/helyet szivesek veszek, mint tippet.
koszi
Szereted az állatokat?
-
outsiders
aktív tag
Szia, Duna autónál nézettem át a Zay utcában, rendes márkaszerviz, kicsit több, mint egy óra alatt kész voltak, 1-2 napon belül azért mindig van időpont náluk, nekem szerencsém volt pont (valaki lemondta azt az időpontot). Leginkább tulajon és annak az igényességén múlik szerintem az autó állapota, itt egy 60 éves műszaki beállítottságú építőmérnök volt éppen
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
Ehh.... Semmi baj, jó áron szereztem be, szerintem is jó lesz rajta ez ☺ Szépvölgyi úton lévő Subarus szerelőhöz be is jelentettem már, ha minden patent akkor megyek szívesen PH-s subaru talira ha lesz olyan .... Óbudán lakom.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
-
outsiders
aktív tag
Falken Ziex, nem egy nagy csoda, másfél szezon van még benne szerintem. Meglepően finoman lehet indulni vele amúgy simán csak kuplunggal gázadás nélkül, tetszik. Ez a hülye lambdaszonda aggaszt csak, szervizig kell még használnom egy jó 300km-t, remélem semmi galiba nem lesz vele. Densot ajánlanak bele mindenhol, első szonda a beteges a kiolvasott hibakód alapján, általában ilyen 160k után szokott előjönni rajtuk, addigra fárad el. Ésszel megyek majd, semmi vadulás
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
Reméljük tényleg semmi gáz nem lesz Az a baj ezzel az abronccsal, hogy brutál mód kopik, apumnak is volt korábban, kb 3 év alatt kuka úgy, hogy nem ment 40k-t se... Milyen négyévszakossal tolod?
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
piqla
őstag
par napja neztem egy hirdetest, azt hiszem Forester volt, de most mindegy is. privat eladotol volt, normalis leiras, a hahus fotokon a kornyezet alapjan valamelyik budapesti kertvaros/elovaros penzesebb resze. szep allapoto kocsi (mar amennyire en meg tudom allapitani), normalis leiras, minden megvolt, osszegre sem volt teljesen elszallt, es hat tenyleg elvittek 3 nap alatt.
na most az egy dolog, hogy ha latok egy jot, akkor cselekedni kell, de akkor ez egyben azt is jelenti, hogy ami fent van X honapja, csak valami szar lehet?
ezt szerintem mar honapok ota latom, de talan fel eve is mar.
ez speciel engem meg mindig erdekel, az elado kereskedes 1 oran belul valaszolt, kuldtek a forgalmit, valamint a svajci Emil Frey-es szervizkonyvet a pecsetekkel.Mondjuk fenymasolt, de inkabb fax-minosegben lett elkuldve, de akkor is. Mi szol ellene?
Szereted az állatokat?
-
outsiders
aktív tag
Szerintem mind a kettő elég gyenguska motorikusan azért nem mennek el, főleg az impreza, a fori meg az automatával tök halott lehet. Aki Subarut akar venni, az valamilyen szintű dinamikát is szeretne legtöbbször a szuper hajtáslánc mellé.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
Mind a ketto brutalisan alulmotorizalt. Zabalnak es nem mennek. Az awd melle nagyon minimum a 150 lo kell. Menj veluk egy kort batran es meglatod.
Parci: Nem tud annyit mint egy teligumi hoban de ahhoz hogy eljuss a-bol b-be eleg. A Passaton TS850 van, ahhoz merve azert hoban nem olyan stabil. Vizen viszont agyon veri a cc a ts850-et. Az onzaro blokkos V minta miatt egyszeruen kiszivja maga alol a vizet. A forumos vezetesi treningen azonos idot mentem a nedves palyan mint Bogre az IS250-el, pedig azon vadi uj Conti Sportcontact volt es vagy 40 loval tobbet tud a gepe...
A CC nem csodafegyver de vizen nagyon jo, hoban\jegen eleg, szarazon jo. Szoval az arktisznak ne ezzel indulj neki de ide a varosba meg a frissen leesett 5-10 centi hoba (foleg awd-vel parositva) boven-boven eleg.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs