- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Mobilarena
Mielőtt kérdeznél valamit olvasd el az alábbi Téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Piftuka
veterán
válasz Gombinyó #53095 üzenetére
"Médiába akkor tudok menni max, ha csereutalványt kapok."
Egy kiegészítés...
A forgalmazóhoz (ahol a terméket vásároltad) minden esetben fordulhatsz garanciális jogaid érvényesítési igényével ajótállási időtartam alatt, ugyanis a forgalmazó egyetemlegesen felel a garanciális jogaid biztosításáért. Hiszen a fogyasztói szerződést velük kötötted (amikor megvásároltad náluk a terméket).
A jó dolog az, hogy a jelenlegi jogszabályok értelmében Te döntöd el, hogy termék meghibásodásakor a szervizhez viszed a terméket (mert pl. az van neked közelebb), vagy az áruházba. Csak tudd, hogy utóbbira is lehetőséged van. Abban az esetben ők intézik a javíttatást, és majd értesítenek, amikor annak érdemi eredménye van. (Vagy jelzik, ha nem javítható, és fáradj be hozzájuk cseretermékért, vagy a pénzedért.)"Aquila non captat muscas."
-
PrinceHerceg
őstag
Sziasztok!
Mitől lehet, h egy XG7077S TV-re csatlakoztatott USB 3.0-ás 256GB-os Patriot pendi a felvételt néha széteső képpel és aszinkronnal rögzíti? Túl lassú lenne neki íráshoz? Továbbá van rá mód, hogy ha épp felvételt készítek attól még lehessen más csatornát is nézni?
-
Peathee
aktív tag
válasz PrinceHerceg #53103 üzenetére
A Dupla tuneresek tudnak felvenni a háttérben és másikat mutatni a képernyőn.
A tiéd ha jól látom csak egy tuneres... -
Redplee
senior tag
van egy Sony XF9005 tvm ami szép és jó...
Ethernet kábellel volt összekötve a nettel.
Tegnap elköltöztem és hoztam az új lakásba a TV-t, összedugtam ethernettel a routerre, és azt mondja, nincs ethernet kapcsolat...Nem megy se youtube, se semmi, kivéve... Netflix. Az megy... WTF?
Próbáltam force restartot, de azt mondja nincs net, és youtube sem megy, böngésző sem, telenor mytv, google play store, semmi... Csak a netflix. Mi lehet?
Tech YouTube csatornám: Ren-Tech - Technology Unboxed
-
Netudki666
lelkes újonc
Igaz , hogy "bontott" a készülék,de szerintem nagyon jó árban van. Teljes garival.
[link] -
Redplee
senior tag
Ja csak érdekes, hogy működik 1 éve, lehúzom a tápról és a netről, áthozom a másik lakásba fél óra múlva újra áram alá helyezem és bedugom az ethernetet, és akkor azt írja h 2020 március 2 van... Sztem alapnak kéne lennie, hogy frissíti. Azt írta, hogy default "adás alapján" csakhogy itt nincs adás mert TV-t nem nézünk rajta, illetve azt is csak appal.
Tech YouTube csatornám: Ren-Tech - Technology Unboxed
-
vlevi
nagyúr
válasz stickermajom #53110 üzenetére
Oké, de hogyan állítod hálózat alapúra az időt, ha az idő hibás beállítása miatt nem megy a hálózat
-
Iparmágnás
tag
Sziasztok! XH90 két típusszám között mi a különbség?
KD-65XH9096B
KD-65XH9077S
Csak simán silver és black lenne? Vagy más módon is különböznek?
[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
válasz Piftuka #53101 üzenetére
Köszi! Annyiban bonyolult a dolog, hogy a két év alap garancia már lejárt márciusban, de szerencsére vettem rá Sony garanciát kibővített baleseti fedezettel a Sonyszalonból, így 5 év van rá. Egyébként pont ma hívott a szerviz, hogy ők nem látják a felhősödést, de, ha van is az normális. Ne már basszus... Egy az, hogy kizárt, hogy ne lássák, de hogy ilyen szintű felhősödés normális legyen azt kétlem, agyrém. Holnap bemegyek és megmutatom nekik a hibát. Ha nem akarják javítani/cserélni, akkor mik lehetnek a lehetőségeim? Ez a baleseti fedezet mit jelent a gyakorlatban? Asszony lelocsolja véletlen a virágok öntözése közben, akkor cserélik? Nem találtam róla pontos leírást, hogy miféle balesetre vonatkozik és mire lehet számítani, ha beüt a szar. Van-e avultatás, stb.
-
Piftuka
veterán
válasz Iparmágnás #53114 üzenetére
"XH90 két típusszám között mi a különbség?"
19.
Nyugodtan megvásárolhatod közülük azt, amelyik jobban tetszik. Ebben az esetben még a tuner-ek számában sincsen különbség.
Valóban csak a dizájn.
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz Gombinyó #53116 üzenetére
Tehát már túlfutott a jótállási időn... Értem.
Én nemrég hosszabban megírtam a véleményemet a "garancia biztosításokról".
Én tényleg mindenkit igyekszem lebeszélni róla.
Olvasd át a szerződést, mert abban biztos lehetsz, hogy egészen részletekbe menően felsorolták benne, milyen eseteket könyvelnek el "balesetnek".
(Sajnos teljesen a jóindulatukra vagy bízva!)
Egyébként legjobb tudomásom szerint az összes biztosító értékcsökkenéssel (elég jelentős mértékű) szerződik az ilyen "extra" garancia biztosításra.
Amennyiben cserepéldányt fogsz kapni, időarányosan kiszámolják, hogy mi a tévéd jelenlegi értéke, és annak megfelelő lesz a cseredarab értéke is.
"Aquila non captat muscas."
-
Gombinyó
őstag
válasz Piftuka #53119 üzenetére
Nekem nem a bolton keresztüli biztosítás van hanem a Sony sajátja, amit márkaboltban lehet venni (BCCY504 néven fut), a MM pedig azt értékesíti amiről a hozzászólásod szól, ha nem tévedek egész más a kettő. Az enyém regisztrálva is lett a Sony rendszerében. De mindegy is, nem akarok ezzel játszani, egyelőre bízom a holnapban, hogy megoldás születik.
[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
válasz stickermajom #53122 üzenetére
Nem figyeltem, de én még emailben intéztem velük mindent. Ők regisztrálják a készüléked, ezért sorozatszámot, vásárlás dátumát, stb meg kell nekik adni, így abban is tudnak segíteni, hogy a készülékedhez pontosan melyik garancia kell. A papírokat meg postán kiküldik.
-
PrinceHerceg
őstag
válasz Netudki666 #53117 üzenetére
-
Netudki666
lelkes újonc
válasz stickermajom #53122 üzenetére
Ha Pesti vagy befáradsz ide [link] vagy kapsz infót telefonon is tőlük.
-
Gombinyó
őstag
válasz Gombinyó #53121 üzenetére
Amúgy rákérdeztem most a Sonynál mi van, ha véletlen betörik a kijelző. Ennél a garinál nincs külső biztosító, a Sonyhoz tartozik minden. Nincs avultatás az 5 éven belül, teljes vételár jár vissza bármi történik a tv-vel és kijönnek érte házhoz. Teljesen más liga a MM extra garanciához képest.
-
gabor9991
őstag
-
Gombinyó
őstag
válasz Netudki666 #53127 üzenetére
Igen.
-
Gombinyó
őstag
válasz F-ECT$ #53132 üzenetére
Így van. Érdekes, amúgy, hogy pont ezt mondta a srác akivel beszéltem, hogy milyen jól jár aki megteszi, amit leírtál és egyelőre nem is fáj a Sonynak, amíg 10-ből csak 1 ember él vissza vele, mert a plusz gari nagyjából a tv árának 10%-a. Eddig amúgy nem volt tömeges visszaélés vele, pedig már évek óta lehet ezt vásárolni a tv mellé.
-
vlevi
nagyúr
válasz Gombinyó #53133 üzenetére
Erről mindig eszembe jut a netes 14 napos elállás dolog.
Van, aki visszaél vele, hallottam mendemondát olyanról, aki a milliós fotósfelszerelést megveszi pénteken, hétvégén végigfotóz vele egy esküvőt, aztán 14 napos elállással visszaadja.Vagy, aki vesz egyszerre 3 TV-t, monitort, próbálgatja, és kettőt visszaküld, a harmadikat megtartja...
-
Geza26
senior tag
Üdvözlök mindenkit!
Folyamatosan visszaterő probléma, hogy időnként a tv nem képes internetre csatlakozni. A WiFi-t látja de azt írja a hálózaton nincs internet elérés. Az utóbbi időben elég volt a tv-t áramtalanítani, megoldódott ez a probléma. Most viszont sehogy sem akar helyre jönni.
Van valaminek megoldása?
Köszönöm!Géza
-
g_g_g
őstag
-
taki01
őstag
Sziasztok, olyan problémám lenne, hogy a xf9005-s tv-men a google play azt írja, hogy nincs internet. A netflixen a filmek és sorozatok elindulnak, de hbo go-n már csak a menü jön be és nem indulnak el filmek és akkor ott is azt írja, hogy nincs internet. IP címet kap a tv és megy a hálózaton keresztüli lejátszás is azt itthoni szerveremről. Az értesítésebe folyamatosan feldobálja, hogy nincs ethernet kapcsolat, holott megy szerverről elindított film. Wifi nincs konfigurálva.
Megoldódott a felettem levő HSZ volt rá a gyógyír. Köszi
Amit érdemes, hogy az dátum és idő szinkronizációt adás alapúról hálózat alapúra állítani.[ Szerkesztve ]
-
ArGab
őstag
válasz SzabóTamàs90 #53140 üzenetére
Onnantól kezdve, hogy ki van bontva hiába kapja vissza a bolt a másik kettőt, bukott rajta mert nem fogja tudni teljes áron eladni. Van aki nem is hajlandó ilyet venni, mert biztos azért ment vissza mert hibás. Más meg rögtön azzal kezdi hogy akkor mennyivel olcsóbban kapom, hiszen használt.
A 14 napos elállást nem arra találták ki, hogy megveszel X terméket, majd próbálgatod, használod és amelyik legjobban tetszett megtartod. Hanem arra, hogy kinézed a terméket, tudod hogy azt akarod, de nincs lehetőséged kipróbálni. Miután használatba vetted és mégsem hozza amit ígér vagy mégsem felel meg neked, vissza tudod küldeni. Szerintem elég jelentős különbség van a kettő között.
-
-
#16820480
törölt tag
válasz SzabóTamàs90 #53142 üzenetére
Mert abban az esetben, ha egyszerre rendelsz meg N darab tévét, akkor biztosan tudod, hogy N-1 darabot vissza fogsz legalább küldeni, hiszen nincs rá szükséged, tehát tudatosan károsítod meg a boltot. Ha kinézed az elsőt, mert szerinted megfelel, megveszed, és megfelel, akkor nem kellett másik kettőt is kibontani meg visszaküldeni. Ha mégsem felel meg, akkor élsz a visszaküldés jogával. Szerintem ez így korrekt, nem pedig úgy, hogy berendeled a fél internetet, aztán visszaküldözgeted, és ennek a költségét meg állja más.
És igen, az ügyeskedők miatt vannak magasabb árak adott szituációban. Mert a bolt is szeretne megélni. -
AL
addikt
Sajnos mindkét oldalon ( Vevő, Kereskedő ) vannak ügyeskedők, becstelenek, akik miatt másokat is elítélünk.
A bíztosítós dologgal is ez a helyzet, néha olvasom itt, hogy már előre tervezik ( ha komolyan gondolják ) a balesetre biztosított tévé véletlen összetörését.
Akinek "100 " évben egyszer van valami véletlen balesete, annak ilyenek miatt nem fizetnek, vagy hónapokig vizsgálódnak.
Persze némelyik Kereskedőt sem kell félteni, amikor használt, javított készüléket rásóznak a gyanútlan Vevőre.
Sajnos mindig ( legtöbbször ) a csalók járnak jól, aki becsületes megszívja.Nekem is mondták már, hogy "kis" hibával miért kell visszacserélni termékeket, de ha 1 osztályú terméket fizetek meg, akkor azt is szeretnék kapni.
Üdv -
gabor9991
őstag
Nemrég nálam is volt egy villámcsapás ami után több eszközöm is tönkrement.
Akkor azt gondoltam a tévéről is amiatt tűnt el az internet de szerencsére az idő beállítása végül megoldotta a problémát.
Viszont, amikor a biztosító kárszakértőjével beszéltem és ő próbált arra rábeszélni hogy a meghibásodott tévét javíttassam meg a sonyval garanciában és ne említsem a villámkárt....akkor az mennyire korrekt?Rohadjon megfizessen csak az összes biztosító ameddig így állnak a dolgokhoz.
Persze ez nem azt jelenti, hogy korrekt az, ha valaki úgy köt meg egy biztosítást, hogy tudja azt, hogy a vége előtt biztosan balesetet fog az eszköz szenvedni.[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Politika
- Mr Dini: Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Autós topik
- További aktív témák...