- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Nokia N900 - egy kategória újraértelmezése
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
-
Mobilarena
Mielőtt kérdeznél valamit olvasd el az alábbi Téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tommancs
csendes tag
Sziasztok!
Online, másodkézből vásároltam egy KD-65X8509C típusú készüléket. A TV tökéletesen működik, nagyon elégedett vagyok vele. Azonban észrevettem, hogy bár a külső matricák szerint valóban erről a típusról van szó (és a képátlója is valóban 65-ös), a készülék saját magát KD-55X8507C-ként, tehát egy kisebb képátlójú (55), és minimálisan eltérő specifikációjú modellként (07) azonosítja. A külső jeleken kívül, ha jól tudom, a két típus között alapvetően a MotionFlow frekvenciájában van csak eltérés. Szerintem az történhetett, hogy a TV alaplapja (vagy más elektronikája) az előző tulajdonosnál meghibásodott és azt a kisebb képátlójú, kérdéses típusból tették át, de ez csak feltételezés.
Kérdéseim:
- Van-e különbség a két modell alaplapja között, vagy azok 100%-ban megegyeznek?
- A MotionFlow frekvenciája mitől függ: a beállított típusszámtól, vagy attól, hogy ténylegesen melyik modell képernyőjére megy ki a jel? Tehát azt, hogy a frissítés 900hz vagy 1000hz, azt az alaplap vagy a kijelző szabályozza? Ér-e a beállított ípusszám eltéréséből bármilyen hátrány?
- A szervíz menüben úgy látom, át lehet állítani a típusszámot. Ebből fakadóan lehet bármilyen problémám, ha beállítom a helyes típusszámot? (Pl. teljesen tönkremegy a TV, nem lesz kép, stb.)
Szériaszám: 6007862
Előre is köszi, ha valaki tud segíteni! -
headhunter
addikt
válasz headhunter #26857 üzenetére
Sony Bravia KD-43XG8096 "A"
Takarékos üzemmód = Ki: 41-42W
Takarékos üzemmód = Magas: 31-32W
Kikapcsolás után közvetlenül (kb. 1 óráig) : 10-11W
Készenlét: 0-0,4W[ Szerkesztve ]
-
szabi__memo
nagyúr
Sziasztok!
Van olyan app akivel normálisan kezelhető egy Sony Android tv?
Csatorna rendezésre gondoltam pl. Vagy ezt még képtelen volt a Sony megoldani?
"Kissé" szenvedős a távirányítóval csinálni. -
mano42
aktív tag
Sony channel editor Windowsra es Macre.
-
AldoWinnfiel
csendes tag
Sziasztok!
Két hónapja van még egy Sony Xg8096, ami beüzemelés során egyből összekapcsolódott a Jbl soundbarral.
Na, tegnap kellett áramtalanítani, azóta viszont ezt a műveletet nem tudja végrehajtani. Tv speakers active due to audio system communication failure. Gondoltam lehet hdmi kábel pont megadta magát, vettem újat, így sem...
Tipp, ötlet, bevált módszer?Gondoltam egy hard resetre már, de őszintén nincs kedvem újra beállítgatni a képet mindenhol, plusz nem tudom lenne-e hatása...
-
AldoWinnfiel
csendes tag
válasz AldoWinnfiel #52508 üzenetére
Végignéztem kb. az összes külföldi fórumot, egyik megoldás sem működött...
Vettem optikai kábelt, azzal működik... Új Hdmi kábelt hozzácsaptam a blu ray lejátszóhoz, 10k mínusz a mai nap... 😁😓 Nem hiszem, hogy valami frissítés rontott el valami, lehet hogy meghalt az arc csatlakozó a két hónapos tévén... -
SeLe
tag
válasz szabi__memo #52507 üzenetére
Csatorna rendezéshez az említett Sony Channel Editor.
Minden máshoz pedig ez. -
Piftuka
veterán
válasz AldoWinnfiel #52509 üzenetére
Mindig kikapcsolt állapotban volt a készülék, amikor a HDMI-t csatlakoztattad?
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz AldoWinnfiel #52513 üzenetére
Azért kérdeztem, mert a HDMI port meghibásodhat attól, hogy bekapcsolt állapotban (vagy akár csak áram alá helyezett készüléken) csatlakoztatod bele a dugót.
Nem szikrázott soha, amikor üzem alatt csatlakoztattad?
"Aquila non captat muscas."
-
AldoWinnfiel
csendes tag
válasz Piftuka #52514 üzenetére
Nem.
De alapvetően kikapcsolt állapotban tettem rá a hdmi-ket, már csak azért is, mert csak akkor férek hozzá, ha elhúzom a tévét. Akkor meg már nyilván egyszerűbb, ha az elején megoldom a kábeleket, aztán tévé a helyére és mehet a szórakozás.
Így jártam, sokat tenni már nem tudok valószínűleg. Mármint azon kívül, hogy jelzem a hibát.
-
Celtis
veterán
válasz AldoWinnfiel #52508 üzenetére
Nem kell az ördögöt a falra festeni. Nem ment tönkre a HMDi port, mert akkor kép sem lenne rajta. Van, hogy széthullik a CEC vagy az ARC. Érdemes minden eszközt áramtalanítani és újra próbálkozni. A soudnbaron is ellenőrizd az ARC beállításokat.
Nem csatlakoztattál esetleg a TV-hez egy újabb HDMI eszközt? Az is okozhat ilyet.
-
AL
addikt
válasz AldoWinnfiel #52508 üzenetére
Szia. A két készülék újbóli párositását érdemes megpróbálni és ellenőrizni mindkét készüléken az ARC beállításokat. Üdv.
-
stickermajom
addikt
Sziasztok!
Péntek óta egy XF90 boldog tulajdonosa vagyok. Beállítottam szépen bemenetenként rtings javaslata alapján a dolgokat, egy dolgot nem találtam csak meg: van arra valami mód a TV-n, hogy ellenőrizzem 24p módban vagyok-e egy adott bemenetnél filmlejátszás közben? Info gomb HDMI-n nem aktív, a képbeállítások között (ahol a HDR ikonja megjelenik) nem látok ilyen információt.
-
TCr
veterán
válasz stickermajom #52519 üzenetére
"Info gomb HDMI-n nem aktív"
Pedig pont az mutatja.
https://flickr.com/photos/norbertkassai/
-
skippper
senior tag
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni (akár privátban), hogy nagyjából milyen ár valós most egy Sony Bravia KD-55X8505C TV-ért? (2016-os vásárlás, 2 éve volt benne alaplap cserélve újra)
-
Aaron14
őstag
Sziasztok!
Rendeltem egy ilyen televiziot Sony KD55XF9005 a Media Markt-nal, mert most akciosan eleg jo aron lehetett hozzajutni.
Kerdesem az lenne, mire figyeljek az atvetelnel? Gondolom ha bontottat akcioznanak, arra fehivnak a figyelmem.
Gránit bank ajánlókódért írj privát üzenetet. Most 50.000 Ft jóváírást kapsz új ügyfélként!
-
stickermajom
addikt
válasz Aaron14 #52524 üzenetére
Nagy valószínűséggel nem bontott, ahogy látom több üzletben is van még készleten. Kiállítási darabnál tapasztalataim alapján azt írta az adott üzlet, hogy nincs raktáron. Mondjuk vicces, hogy személyesen simán rámsózták volna azt is teli áron.
Ha mégis az, azt látni fogod a káván lévő fólia hiányából, azt gondolom nem ragasztják vissza.
Szokásos amúgy: bontsátok ki, kapcsoljátok be. Ne legyen sérülés, vagy képhiba. Ja és én mindenképp kötnék rá +3 év biztosítós garanciát.
-
Aaron14
őstag
válasz stickermajom #52525 üzenetére
Ez a +3 év mennyibe kerül?
Gránit bank ajánlókódért írj privát üzenetet. Most 50.000 Ft jóváírást kapsz új ügyfélként!
-
Guargumi
tag
Hello, itt is megkérdezem, sry,
Sony TV-ket néztem, az OS Android vagy a nem Android, melyik a jobb választás vagy teljesen mindegy?Már négyszer elváltam, de 70es a karakterem.
-
chakany
tag
válasz Aaron14 #52527 üzenetére
Azt nem tudom, hogy a médiában mennyibe kerülhet. De korábban írta valaki, hogy Ő porul járt velük, mert időközben megszűnt a biztosító akikkel szerződésben álltak és az új biztosítónál már nem volt érvényes.
Én a SonyCity-t kerestem fel [link] , nagyon segítőkészek és akár telefonon is megmondják mennyi lenne náluk. Az 55XF8196-ra 50ezer lenne az 5 éves biztosítás. Azt mondták, hogy a méret miatt, ez már az XF85-ös széria biztosítási árán van. Gondolom, hogy ennél azért több lenne, mégiscsak egy felső kategóriás tv.
Kérdezd meg tőlük, nem veszítesz semmit. -
AL
addikt
válasz chakany #52529 üzenetére
Szia . Az az MM sztori nem úgy volt, nem igaz, mert Nekem is volt Náluk akkor
( biztosítóváltáskor ) biztosításom és Ők ( MM ) küldtek egy levelet, melyben az volt : megszűnt a készülék biztosítással foglalkozó biztosító társaság, ezért Ők ( MM ), ha kívánom átveszik a biztosító szerepét, vagy kérésre visszaadják a befizetett pénzt.
Szerintem ez maximálisan korrekt eljárás volt.
Persze Sony tévére legjobb a Sony garancia.
A Sony márkaboltokban is üzletenként eltérnek az árak.
Üdv.[ Szerkesztve ]
-
Piftuka
veterán
Igen, az valóban korrekt volt a Media Markt részéről! (Nem véletlenül őket javaslom első sorban, ha valaki műszaki cikket szeretne vásárolni.)
Sajnos a többi üzlet nagy része messze nem ilyen korrekt! A biztosítókról nem is beszélve.
Én fentebb leírtam, miért nem ajánlom senkinek a "garancia biztosításokat". A "Homár blog"-on is vannak érdekes, és elkeserítő történetek a témában...
A SONY tévék kapcsán a SONY saját jótállása az valóban megfelelő lehet. Ha tényleg a jótállás kiterjesztéséről van szó. (De még ott is érdemes tisztázni a jótállási feltételeket, mielőtt dönt róla az ember.)
[ Szerkesztve ]
"Aquila non captat muscas."
-
Quqesz
nagyúr
válasz stickermajom #52522 üzenetére
A 24p-t.sak akkor mutatja, ha
-a kejátszó a hdmi-re alapjelként 1080/24p-t ad ki
-a filmed tudja
Ha ez a két kritérium megvalósul, akkor az info gombra előjön az 1080i/24p(nálam pl a bluray lejátszó esetében ez van alapból).
Nálam a digi beltérije is hdmi-n megy át és ott néhány csatorna Dolby Digital, ezt ki is írja a felbontás elé.Fotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel! 7pro
-
headhunter
addikt
válasz Aaron14 #52527 üzenetére
Soncity...
SONY KD-55XF9005B 4K HDR ANDROID TV - 263.915 Ft...
Garancia: 37.000Ft, 55.000Ft
--------------------------------------------------------------------------------------------
Központiszalon...
SONY KD-55XF9005B 4K HDR ANDROID TV - 299.900 Ft...
Garancia: 25.900, 39.900Ft -
kriszti@n
tag
válasz headhunter #52536 üzenetére
55xf9005 nem kapcsol be a távirányítóval, csak ha kihúzom a konnektorból.Utána minden rendben, működik a távirányító.Van ötletetek?
-
-
chakany
tag
válasz Aaron14 #52535 üzenetére
Eddig ki sem próbáltam, de most hogy kérdezted...
Kicsit doboz hangja van, de nem vészes. Igazából sokkal rosszabbra számítottam. Nyilván nagyon mélyeket nem kell várni tőle. De meg lehet barátkozni vele.AL és Piftuka: Bocsánat, nem kerestem vissza, hogy hogy volt a sztori, csak rémlett, hogy valaki írt erről. Köszi a korrekciót
Amúgy a Soncititől megkaptam a biztosítás felhasználási feltételeit pdf-ben, ha valakit esetleg érdekel.
[ Szerkesztve ]
-
Aaron14
őstag
válasz chakany #52539 üzenetére
Hasonló lehet, mint az XF7596-os sorozatnak? Mert akkor be kell szereznem egy külső hangforrást. :-D
Egyébként mindegy, hogy Sony boltból vagy Media Markt-ból hozom el a TV-t?
[ Szerkesztve ]
Gránit bank ajánlókódért írj privát üzenetet. Most 50.000 Ft jóváírást kapsz új ügyfélként!
-
-
-
b1sti
senior tag
Sziasztok!
Találkozott már vki olyan problémával Sony KD-555XF9005-ös tv-nél, hogy:
- ha monitorként használja, akkor nincs hang
- hdmi-re (monitorra) váltás után nem tűnik el felülről az információs sáv
- hdmi-re (monitorra) váltás után, megjelenik a kép, majd fekete képernyő fogad, újra kiválasztod a hdmi-t majd uátna működik, viszont az info sáv akkor sem tűnik el
- nem működik a plex alkalmazásEzeket a hibákat a gyári visszaállítás oldja meg. Csak kezd r...dt idegesítő lenni, mert tegnap raktam újra a tv-t és ma már megint nem működik rendesen.
Van róla videóm is, de sajna a garancia nem terjed ki szoftveres problémákra... annak pedig nem sok értelme van, hogy beküldjem szervízbe, üljenek rajta pár hetet, majd visszaállítják gyárira és visszaküldik "kész" címszóval!Valakinek ötlet? Esetleg tapasztalat? Bármi érdekel,
akár garanciára feljogosító tevékenyég is
Előre is köszi mindenkinek!![ Szerkesztve ]
-
Aaron14
őstag
Koszi! Meg egy kerdes, hogy ti biztositast is kotottetek esetleg a tevetekre? En nem kertem, mert harom evig 25.000 Ft lett volna garanciakiterjesztessel egyutt, de ennyibol 5 evre ki tudom boviteni a garanciat a Sony-nal egy even belul. Talan az egy jobb dontes, nem?
Illetve a labakat mikor becsavaroztam, nem kellett olyan sokat huzni rajta es egy picit jobbra balra tudtam mozgatni azutan is, miutan teljesen meghuztam a csavarokat. Ez normalis?
[ Szerkesztve ]
Gránit bank ajánlókódért írj privát üzenetet. Most 50.000 Ft jóváírást kapsz új ügyfélként!
-
DougButabi
tag
válasz Celtis #52545 üzenetére
Szerintem erre gondol, ez van a jótállási feltételekben:
A jótállás kizárólag a termék hardver állományára érvényes. Nem terjed ki a szoftverre (akár Sony vagy más), amelyre végfelhasználói
szerződés vagy jelen jótállás előírásaitól eltérő jótállási feltételek alkalmazandók.Ezt valószínűleg laptopokra írják. Amúgy érdekes probléma, a plex nem megy dologgal tuti elhajtanak, de a többi azért reklamálható. De jogos a szervizt kell felhívni.
-
Aaron14
őstag
válasz stickermajom #52548 üzenetére
Ezt nem tudom. Media Markt hivatalos forgalmazo vagy ez nem szamit?
Gránit bank ajánlókódért írj privát üzenetet. Most 50.000 Ft jóváírást kapsz új ügyfélként!
-
Csabi1984
addikt
Sziasztok 200.000 (+10.000 nem probléma) Ft ig tervezek venni egy új TV-t az elkövető hónapokban.
Viszonyítási alapként jelenleg egy Samsung 50MU6102 van és valahogy mióta megláttam egy 4K-S Sony Tv-t azóta rájöttem van szebb képpel rendelkező TV isTV ről néznék 4K-s tartalmat másrészt WDTV médiaplayerrel nézek FullHD tartalmú filmeket ezért a felskálázás minősége fontos számomra.
Legfontosabb 49-50" kijelzős jöhet szóba
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Nintendo Switch
- Házimozi belépő szinten
- Külső 3,5'' mobil rack-ek topikja
- Elite: Dangerous
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Napelem
- Szólánc.
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest