- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fotók, videók mobillal
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Mobilarena
Mielőtt kérdeznél valamit olvasd el az alábbi Téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor9991
őstag
Kd55xg8596 távirányítójával kapcsolatban szeretnék kérdezni, hátha valaki tudna segíteni.
Ma még csak ismerkedtem a tévével, többnyire elégedett vagyok viszont a távirányító hang alapú keresése nem igazán akar normálisan működni.
A mikrofon gomb lenyomásakor megjelenik a tévén a "figyelek" felirat de a távirányítón nem világít a LED ilyenkor és a tévé sem érti a szöveget amit mondok.
Beállításokban a párosítást törlöm, majd a távirányítót újra hozzáadom akkor egy ideig működik a hang alapú keresés de ma már harmadszor veszem észre hogy ez a funkció nem működik.
Ez valami hiba vagy én csináltam valamit rosszul?
Abból a pár oldalas leírásból amit kaptam a tévéhez gyakorlatilag semmi nem tudtam meg erről a funkcióról. -
gabor9991
őstag
válasz Quqesz #49664 üzenetére
Újra alatt mit értsek?Ki-bekapcsolást vagy gyári visszaállítást?
Ki-bekapcs persze volt, gyári visszaállítást még nem gondoltam egy nap után szükségesnek.Sony elemeket tettem bele mert ezeket kaptam hozzá.
Előző tévém is Sony volt abban is ilyesmi elemek voltak és éveket bírtak, de kipróbálom mindjárt valami más fajta de új elemmel. -
gabor9991
őstag
válasz icemad #49670 üzenetére
Nem vagyok, de ahogy írtam is feljebb a távirányító törlése majd újra hozzáadása átmenetileg megoldotta a problémát anélkül is.
Amikor lenyomom a mikrofon gombot megjelenik a tévé képernyőn a mikrofon ikon és a "figyelek" felirat tehát a távirányító működik de magán a távirányítón nem világít a mikrofonnál a led.
Ilyenkor a tévé nem arra kezd el rákeresni amit én mondok hanem arra ami a tévében szövegként elhangzik.
Tehát én nyomva tartom a mikrofon gombot a távirányítón erre az történik, hogy a google arra a szövegre keres rá amit abban az időben a tv hangszóróján keresztül én is hallok.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz gabor9991 #49673 üzenetére
Újra 55xg8596-tal kapcsolatban kérdeznék, létezhet olyan beállítás amivel a saját youtube alkalmazással lejátszott fhd és 4K videók nem szaggatnak be gyors mozgásoknál?
Az összes beállítás összes kombinációja megvolt már de gyors mozgásoknál a kép szaggat.
Van erre valami megoldás vagy ezek ennyiért még ezt tudják? -
gabor9991
őstag
Az xf9005 tulajokat szeretném megkérdezni, hogy [ez ] a videó milyen minőségben jelenik meg?
Nálam borzasztóan akad.
Próbáltam egy xg8596-os tévén is, ott is akad, bármilyen beállítást próbáltam.
És nem csak ez a videó hanem a YouTube alkalmazással lejátszott videók nagyrészt hibásan jelennek meg.
Ezt szeretném megtudni ,hogy az én hibám mert béna vagyok és rosszul állítom be a tévét, a videó hibás és ezért akad(van egy alap xiaomi telefonom azon soha semmilyen videó nem akad ami a két említett tévén igen)
vagy ennyire sikerült belenyúlni és két olyan tévét is kifogtam ami nem tökéletes.
?[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
Kössz a válaszokat telekomos 250-es interneten lóg a tévé jelenleg vezetékkel kapcsolódva a modemhez, speedteset futtatva 80mbit körül tud vezetéken 5GHz wifin 200 fölött mértem.
Nem tudom milyen beállításokkal kellene használni ezeket a tévéket (már mindent is kipróbáltam) de mint írtam is mindkét modell produkált ilyen jelenséget, hogy egy sima YT videó lejátszás közben szemmel láthatóan küszködött egy másikkal meg hibátlan.
Kipróbáltam most 4K 60fps videót szépen lejátssza de amint a távirányítón lenyomok egy gombot megáll a kép és a hang megy csak tovább.Lg oled demó meg elképesztő szép, hibátlanul lejátszotta.
Kivagyokezektől teljesen mar[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz HunChris #52017 üzenetére
Igen, nálam volt xg85-ös csere, [ilyen] hibákkal jelenítette meg a tartalmakat (eredeti felvétel 4K csak a google tömörítette ilyenre) ezért néhány hónapnyi levelezés és egy alaplapcsere után kaptam egy csereigazolást.Ezen kívül volt vele más baj is, fagyás, távirányítót nem érzékelte, wifi nem működött csak áramtalanítás után, magától kikapcsolt stb...
Annyit kért a szerviz amikor elismerték, hogy hibás a készülék, hogy ne a 85-ös szériából válasszak lehetőség szerint új tévét mert az összes ezzel a hibával van forgalomban,(állítólag több bontatlan készüléket is teszteltek és mindegyiken szaggattak a YT videók a gyors mozgásnál)mert a gyenge hardver ezzel a szoftverrel ennyire képes, állításuk szerint egy frissítés orvosolni fogja a hibát de ennek a frissítésnek hónapok kellenek mire elkészül.
Ez március végén történt, nem tudom azóta volt-e jelentősebb javítás az adott szériához.
Vettem egy xf9005-öst az tökéletes.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
-
gabor9991
őstag
válasz Celtis #52030 üzenetére
Nem tudom ugyanazt beállítani mert teljesen más a két tévé menüje.
A 85-ön vagy úgy tudtam beállítani, hogy szaggatott a kép vagy ha feljebb toltam a csúszkát akkor meg jött ez a pixelesedés.
A 90-en meg beállítottam így, és se nem szaggat se nem pixelesedik.De ebben jóval erősebb a hardver a szerviz szerint. -
gabor9991
őstag
Alaplapot cseréltek emiatt, arra gondoltak, hogy a képmegjelenítésért felelős processzor lehet hibás, nekem ezt mondta a szerviz.
Volt emellett egy olyan hiba is, hogy a youtube videók lejátszása közben a kép megakadt éppen csak egy pillanatra.
Visszatekerve ugyanarra a jelenetre viszont már akadásmentesen lejátszotta.
De volt probléma a netflixes videókkal is és esetenként a sima tv adással is.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz headhunter #52287 üzenetére
Központi szalon a csereutalványon szereplő összeget visszautalta a számlámra nemrég.
postán+emailben lett a dolog elintézve be se kellett mennem az üzletbe.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
xf9005-re lehet valahol találni olyan YT appot amiben nincs reklám?
Kicsit idegesítő egy 1,5 órás videóban 10-15 reklám -
gabor9991
őstag
válasz sancika007 #52821 üzenetére
-
gabor9991
őstag
válasz sancika007 #52826 üzenetére
Mediamarktban vettem egy tévét amire utólag a központi szalon intézte a gyártói kiterjesztett garanciát törésre+meghibásodásra.
Gondolom az edigital ugyanolyan üzletnek számít mint a mediamarkt.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
Villámlás okozta túlfeszültség miatt elszállt az xf9005-ön a hálózat és a wifi is, gyári beállítás után sem jött helyre.
Látja a hálózaton lévő routereket de a jelszó megadása után nem képes csatlakozni hozzá.
Ezt a hibát garanciálisként vagy lakásbiztosítás keretében a biztosítón keresztül célszerű intézni?
A villámcsapás pilanatában leoldott a fi relé, a tévén kívül még egy ip kamera és egy router lett az áldozata a dolognak.
Reggel elindultunk nyaralni úgyhogy jelenleg annyit tudok, hogy nem jó a tévém viszont a biztosító felé 3 napon belül kellene jeleznem a kárt, ha rajtuk keresztül kellene intézni. -
gabor9991
őstag
válasz Celtis #52960 üzenetére
Ezt tudom , de nem hülyék, ha látják az alaplapon, hogy szét van benne égve valami akkor nyilván ők is azt mondják, hogy ez nem gyártási eredetű hiba, de ekkorra meg már a biztosító által meghatározot időből csúszok ki ami rendelkezésemre áll, hogy velük rendezzem a dolgot, ahogy fetetted salapp is írta, erre van pár napom.
(52959#)
Megtaláltam az online fiókomban a szükséges infókat, úgyhogy bejelentettem a biztosítónak, majd lesz vele valami majd a nyaralás után.
-
gabor9991
őstag
válasz Quqesz #52962 üzenetére
A fi relé működése is megvan, tudom, hogy nem véd a túlfeszültségtől csak megjegyeztem, hogy a villámlás pillanatában lekapcsolt.
A tévén csináltam gyári visszaállítást, de se lan se wifi módban nem csatlakozik a hálózathoz.Latja a hálózatot megadom a jelszót majd pár perc várakozás után kiírja hogy a wifi hálózat nem kapcsolódik az internethez vagy valami ilyesmit.Vezetékes oldalon ugyanígy látja a modemet de nincs internet hozzáférés.
A modem egy telekomos Sagem, aminek mind a 2.4 mind az 5GHz-es része és a vezetékes portjai is működnek több más eszközözzel tesztelve így azt gondolom a tévé lehet mégis a hibás.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz sancika007 #52984 üzenetére
Köszi, ki fogom próbálni.
-
gabor9991
őstag
válasz Celtis #52967 üzenetére
Most volt időm kipróbálni, továbbra is az van, hogy nem tud csatlakozni az internethez.
Wifin és vezetéken is látja a hálózatokat, de azt írja nem lehet az internethez csatlakozni.
Telekomos szakértő is megszakértette a modemet és állítása szerint részükről minden rendben van mondjuk ezt támasztja alá hogy maga az internet itthon hibátlanul működik a többi eszközzel.
A tévé gyári állapotba történt visszáállítása után képes csatlakozni az internethez, ezt többször kipróbáltam, Google fiókkal be tudok jelentkezni, a beállítás után működik a youtube is.
Kikapcsolás után amikor újra bekapcsolom akkor jön az említett hiba hogy látja a hálózatokat pc-ről pingelve válaszol is de nem tud kifelé kapcsolatot létrehozni.
Hogy teljesen kizárjam a szolgáltató hibát a saját telefonomat hotspotként beállítottam és az is megjelenik a wifi eszközök között de a jelszó megadása után 1-2 percig próbál csatlakozni majd kiírja hogy az eszköz nem található, viszont a wifi eszközök között továbbra is ott van(csatlakozva, nincs internet) megjegyzéssel.Úgyhogy ilyen is van, nem tudom mi lehet a hiba ami miatt egyszer működik egyszer nem, hétfőn hívom a Sony szervizt majd megnézik mi lehet.
-
gabor9991
őstag
-
gabor9991
őstag
Nemrég nálam is volt egy villámcsapás ami után több eszközöm is tönkrement.
Akkor azt gondoltam a tévéről is amiatt tűnt el az internet de szerencsére az idő beállítása végül megoldotta a problémát.
Viszont, amikor a biztosító kárszakértőjével beszéltem és ő próbált arra rábeszélni hogy a meghibásodott tévét javíttassam meg a sonyval garanciában és ne említsem a villámkárt....akkor az mennyire korrekt?Rohadjon megfizessen csak az összes biztosító ameddig így állnak a dolgokhoz.
Persze ez nem azt jelenti, hogy korrekt az, ha valaki úgy köt meg egy biztosítást, hogy tudja azt, hogy a vége előtt biztosan balesetet fog az eszköz szenvedni.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz zzolika #53316 üzenetére
Igen, írsz nekik egy emailt, el fogják kérni a tv gyári számát és a számla másolatát, megkérdezik csak kiterjesztett garancia kell vagy balesetre is szeretnél fedezetet, megkapod a bankszámlaszámot ahová utalnod kell a pénzt amikor lekönyvelték utána emailben jön a biztosítási szerződés.
-
gabor9991
őstag
válasz Piftuka #53532 üzenetére
Békéscsabai mediamarktban jártam úgy, hogy a weben rendelt tévét amit áruházban vettem át és 14 napos elállás keretében visszavittem annak az árát ajándékkártyán akarták jóváírni
270 ezerről volt szó így azért ezt nem hagytam.
Rendesen meg volt győződve arról az ember, hogy nekem erre nincs lehetőségem ,hogy elálljak a vásárlástól, hiszen a tévét kibonthattam és megnézhettem volna a vásárlás előtt!
Persze elküldtem a picsába ,kértem az üzletvezetőt meg a vásárlók könyvét.Egyik sem lett meg.
Utána végül kinyögte ugyanaz a jómadár, hogy csak most csak nekem visszaadják a pénzemet de nem azért mert igazam van hanem azért mert jófejek.
Úgyhogy ilyen is van. -
gabor9991
őstag
válasz Piftuka #53552 üzenetére
Az, amit írtam hogy elküldtem a picsába az többek között tartalmazta azt is , hogy megkértem, ha hülye ahhoz amit csinál akkor ne álljon az ügyfélszolgálati pultban és kérje meg a vezetést, hogy küldjék el továbbképzésre
De erre is volt válasza, azt válaszolta, hogy épp most végzett el egy ilyen képzést, kiváló értékeléssel, emiatt is állítja amit állít, hogy nem köteles egy hibátlan terméket visszavenni, de jófejségből megteszi.Viszont a vételárat nem tudja csak ajándékkártyán jóváírni.
Ez egy percekig tartó hangos vita volt, még nézők is akadtak.Mondtam is neki, hogy miután végzünk a papírmunkával fel fogom hívni a mediamarkt központi számát és jelezni fogom, hogy itt ilyen hülyék állnak a pult mögött.(ha már a vásárlók könyve és az üzletvezető se került elő.)Meg is tettem, de mire oda jutottunk, hogy elmeséltem a történetet már nem akartam panaszt tenni, nem volt igazából jelentősége, ha ezzel az emberrel utólag bármi történik az már rajtam nem segít.(a telefonban megerősítették, hogy nincs ilyen amit az üzletben a kolléga állított, természetesen az online vásárlás ezen vívmánya a 14 napon belüli elállás akkor is él, ha egy üzletben veszem át a megrendelést)
Nyilván ezt szándékosan intézik így, ha 10-ből csak 1 ember elfogadja az ajándékkártyát az biztos náluk lesz levásárolva.
Ahogy ez a beszélgetés véget ért, átballagtam a pult mögött lévő kasszához, ahol már én hallgattam végig az utánam következők történetét, akik egy Honeywell szénmonoxid érzékelőt hoztak vissza mert elromlott.
Erre velük is elkezdett bunkó lenni, hogy most ezzel mit kezdjen mikor ezt már 3 évig használták?
7 év garancia van rá, mondta a kedves ügyfél.
A történet nem tudom hogy ért véget mert nekem leszámolták a pénzemet, megköszöntem és elballagtam.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
-
gabor9991
őstag
válasz Héliosz #54233 üzenetére
39900-ert a központi szalon adott a mediamarktban vásárolt xf9005-re 5 év gyári garanciát + balesetre is kiterjesztve.
Ez nem biztosítóval közötti szerződés hanem a gyári jótállás kiterjesztése 5 évre.
A mediamarktban egy biztosító köt veled szerződést a saját feltételei alapján.
Olvasd el mindkettő feltételeit és döntsd el melyiket érdemes neked megkötni. -
gabor9991
őstag
Gyereknek tavaly vettem decemberben egy xfx rx580 vga-t az alzánál 55000-ért, ott most ugyanezt [76-ért adják] az eMAG black friday-en meg [79990-ért].
És csodálkoznak hogy az emberek már nem kajálják be a kamu akcióikat. -
gabor9991
őstag
válasz Smiley #56467 üzenetére
Közvetlen vezetékkel van a telekomos modemhez csatlakoztatva a Tv és 250+ mbit/s csomagot használok ami általában még több is mint a névleges, így amit írsz, hogy kevés a sávszélesség szinte kizárt.
Joshi #56464
A 20. perc után többször is láttam a hibát, de elég sok tartalom alatt megjelent már nem csak ebben a videóban.
[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
720p-n nem csinálta
1080-on látod a képen,[kép] hogy az ember kezét meg a füvet megint kikockázta miközben az infó szerint 75 mbit a kapcsolat sebessége és előre be van töltve 20+ mp videó, ha jól értelmezem azokat az információkat.taki01 #56475
Nálam nem tudom mi miatt jött ez elő, korábban nem láttam, hogy ilyet csinált volna.
[ Szerkesztve ]
-