Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Emporio8803

    újonc

    Sziasztok!
    Teljesen új nekem a revolute, böngésztem kerestem a problémára a választ, de nem találtam. Remélem valaki tud érdemi választ adni a gondomra, kérdésemre. Előre is köszönöm.
    Teljesen új regisztrációm(2hetes) a revolute nál. Nem töltöttem fel, nem is vásároltam, nem használtam. Megadtam amit kért adoszamot. És létrehoztam egy virtuális kártyát.
    Egy utalás van úton remélhetőleg gond nélkül megérkezik. Annyit tudok kedden elkuldték, olvastam 1-3 nap körülbelül. Nem tudom számít e hogy egy céges számláról indították az utalást, nem pedig lakosságiról. Illetve, hogy fogalmam sincs hogy a küldő ronthatott e valamit. Egy számla kiegyenlítési összegét küldték el nekem. Megadtam az LT plusz 18 számjegyből álló "számlaszámom" ugye ez az IBAN és a BIC.
    Nem tudom mennyire jartasak ott az illetékesek, elronthattak e valamit. Vagy én hagytam ki valamilyen más szükséges infót amit még kellett volna adják nekik? Ha rendben ment, elofordulhat hogy csak jövőhéten érkezik meg hozzám? Illetve ha hiányos /bármi miatt vissza dobta a rendszer akkor azt ők mikor eszlelhetik? Mivel eddig 3 napja nem értesítettek, hogy bármiféle akadályba ütköztek. Vagy esetleg ott is el az 5 napos atfutas miután vissza dobja a rendszer mint április 1.től majd a HUF OS számlával kapcsolatban írták? Elég zavaros lett ne haragudjatok.

Új hozzászólás Aktív témák