- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Yettel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Asus ROG Phone 8 Pro - az élet nem csak játék és mese
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
llaszlo
veterán
válasz Watt25 #16967 üzenetére
Szerinted amikor 2x lefagy meg 3x újraindul két nap alatt meg csíkos képeket csinál akkor nem hibás a telefon és ez hazugság?? Ne röhögtess már. Egyébként ha meg egy eleve hibás készüléket adnak el akkor az lenne a minimum, hogy kártérítenének. Ha én ezt nem fogadom el és a cserét kérem amibe bele megy a T akkor meg miről beszélünk?? Vitathatatlan, hogy hibás a készülék, innentől már csak az a kérdés, hogy én miben tudok megállapodni a T-vel.
A T-t meg azért szapuljuk, mert sok helyen bunkók és megpróbálnak átverni a betanult idióta szövegekkel amit a főnökök mondanak nekik. És szarnak arra, hogy mi van a jogszabályokban és ez nem csak ebben az esetben van így. Pl Coolboyjal eléggé bunkó volt a szervízes. NEm csodálom, hogy azt mondja,hogy k@pják be.[ Szerkesztve ]
-
BRIKLY
veterán
válasz CoolBoy323 #17004 üzenetére
még mindig nem tanultam angolul!
-
BRIKLY
veterán
válasz CoolBoy323 #17006 üzenetére
tudom.. de az elég érthetetlen. én csak annyit szeretnék tudni,hogy mit csináljak a markettel..
-
-
grotib
tag
válasz BRIKLY #17017 üzenetére
Van procihúzó progi, ki is próbáltam / sajnos elfelejtettem a nevét/, de nem ajánlom, mert sokkal többet fogyasztott a gép és nem volt látványos javulás a sebességben. Sajnos el kell fogadnunk, hogy egy gyenge gépünk van és a felhasználást ehhez kell igazítsuk. Akinek ez kevés, tovább kell lépjen egy komolyabb szerkezet irányába, de ehhez ki kell nyitni a bukszát.
-
impalaman
aktív tag
válasz BRIKLY #17021 üzenetére
Kell egy boot.img iletve egy rom ami egy olyan kernelt tartalmaz amiben engedélyezve vannak 528-nál nagyobb frekvenciák is. Az én romjaim R9-es verziótól felfelé mind támogatják a nagyobb frekvenciákat, de érdemes megnézni az FLB romokat is Modaco-n, azok is kiválóan működnek. 5 mflops-ot pedig ebből nem fogsz kihozni mivel ebben egy Qualcomm MSM7200A SoC van, a Vodafone 845-ben pedig egy Qualcomm MSM7225, ami a fejletteb architektúrájából adódóan képes nagyobb számítási kapacitást felmutatni. Természetesen a kijelzőfelbontás is közrejátszik, mivel a 845 kisebb felbontású kijelzővel rendelkezik mint a Pulse, ezért is lehet gyorsabb.
-
impalaman
aktív tag
válasz BRIKLY #17025 üzenetére
Igen, jó lesz ez a recovery. Az R10 nem magyar, az R8A az teljesen magyar, viszont annak a letöltési linkje már nem él, de igyekszem javítani. Az R10-zel amúgy kb. 45-50 MB szabad hely marad, viszont ha particionálod a memóriakártyádat, akkor tudsz telepíteni SD-re is vele.
-
impalaman
aktív tag
válasz BRIKLY #17027 üzenetére
Az R8a-nak van egy speciális verziója, ami nem került kiadásra, abban lehet húzni a processzort. Hogyha igényt tartasz rá, akkor privátban linkelhetem. Az R9 sem magyar és a CM6 sem. Csak az R8a ami teljesen magyar, illetve az R8a előttiek részben tartalmaznak magyar nyelvet.
-
Watt25
veterán
válasz CoolBoy323 #17030 üzenetére
Nem. Nem (csak) root, hanem kernel kérdése.
Itt a válasz: http://sablonvalasz.blogspot.hu/
-
kovak2
csendes tag
Üdv!
Feltettem ezt a gyönyörűséges romot:
cyanogenmod-plus-pulse-v0.9Minden szép és jó, azon kívül hogy bármit próbálok telepíteni akár marketből akár simán mindig restart lesz belőle.
Ilyenkor mi a helyzet?Köszönöm
-
Khelben
nagyúr
Na, voltam ma is a T-nél, mert már kicsit uncsi a várakozás (május 24 óta). Állítólag kész a telefon, már a központban van és a pénteki szállítással jön ide. A főpanel csere után most kamerát cseréltek rajta. Kíváncsi leszek. Azért biztos, ami biztos alapon félretetettem péntekig egy Defy-t.
-
Khelben
nagyúr
válasz CoolBoy323 #17034 üzenetére
Defy-vel a kezedben hiányzik a Pulse?
-
Khelben
nagyúr
válasz CoolBoy323 #17036 üzenetére
Lement a Defy ára, lehet, hogy mégis megérte várni?
-
Khelben
nagyúr
válasz Khelben #17033 üzenetére
Most már megkérdőjelezem erősen, hogy akinek visszavették a pulse-t, annak nem volt semmilyen protekciója.
Visszajött másodszor is a telefon, persze ugyanúgy rossz, de a T elzárkózik mindenféle pénzvisszafizetéstől. Nem hatotta meg őket se a vásárlók könyve, se a fogyasztóvédelem, semmi. Egyszerűen náluk nincs ilyen, hogy visszaadnak pénzt, küldjem javításra szervizbe a telefont, ahányszor akarom. Ha kell, akár ezerszer is, ezt az üzletvezető fejtette ki. Azt is mondta, hogy nyugodtan menjek fogyasztóvédelemhez meg bírósághoz, csak nekem lesz rossz, mert nem szoktak pert veszteni és fizethetek minden költséget.
Úgyhogy most ott tart a dolog, hogy írtam a központi ügyfélszolgálatnak és a vásárlók könyvébe, aztán várom a válaszokat. -
Khelben
nagyúr
válasz CoolBoy323 #17039 üzenetére
Az a baj, hogy nálunk nincs másik Tpont, úgyhogy ez kiesett, utazgatni nem fogok miatta, annyit nem ér. Megvárom a válaszokat, aztán írok a fogyvédőknek, hogy hogyan tovább.
-
-
llaszlo
veterán
válasz CoolBoy323 #17042 üzenetére
Simán nyerné. Az a csávó meg csoda, hogy még ott dolgozik. Az ilyet már rég ki kellett volna b@szni a picsába.
Nekem valami olyat írtak, hogy egyedi elbírálás alapján cserélték, tehát már megoldódott vagy valami hasonlót. Meg, hogy örülnek hogy ügyfél vagyok meg hasonló f@szságokat.
Erről az jut eszembe, hogy az Apple Store kellene, hogy az etalon legyen.
És ez mindenhol így van az EU-ban nem ez az első ilyen amiről olvasok, csak nálunk nincs AS sajnos. Meg itt a vásárló az másodlagos."Apple Storeban vásárolni nagyon nagy élmény. látszik, hogy betarják a szabályokat. kicsit több mint fél év voltam a genfi apple storeban. Üzleti úton voltam, és az utolsó nap, a reptéri checkin előtt két órával még mindenképp be akartam menni az AppStore-ba. nyitás előtt 10 perccel oda is értem, már kb 30-an várakoztak hogy bemehessenek, az alkalmazottak bent gyülekeztek (nem egy nagy bolt, szerintem az ottani talán az egyik legkisebb Apple Store) de legalább 25 kékpólós ember foglalkozott az ügyfelekkel. Ráadásul ott ahol mindenki csak franciául beszél, valahogy sikerült összekotorniuk az összes olyan embert, aki tud angolul, így aztán jól elbeszélgettem az egyik eladóval, vettem is egy iPhone 4-et, (gyári függetlent), aztán csak megemlítettem, hogy az iPademen az automata fényerő nem működik, mondta hogy nála tudok időpontot foglalni a szervizesekhez, miután mondtam hogy 1 órán belül a reptéren kell lennem és nagyon sürgős, mert magyarországon nincs iPad szerviz (akkor még nem volt) gyorsan intézkedett, mondta hogy mindenképp megoldják. Aztán odavitt a genius bar-hoz, ahol soron kívül leült velem beszélgetni az egyik genius, mondtam hogy mi a bajom, megnézte, és mivel tényleg nem működött, egyből hozott is a raktárból egy teljsen új iPadet, és az egész cég nevében elnézést kért, hogy hibás terméket kaptam korábban, és hogy nagyon sajnálja, hogy nem tudtam 100%-osan élvezni az iPad nyújtotta szolgáltatásokat, és megköszönte hogy ennek ellenére továbbra is bizalmat adok az apple termékeinek (ott volt nálam az iPhone) és hogy reméli hogy a hibás iPad nem vet rosz fényt részemről a cég megítélésében, és sokáig leszek még elégedett vásárlójuk.
Tudom hogy ez ilyen nyalizós marketing bullshit, de valahogy emberként éreztem magam, és nagyon tetszett, hogy nemcsak a profitról szól minden, hanem a vevő is fontos. nagy pirospont az Apple Store-oknak!" -
Gergő_
őstag
válasz Khelben #17038 üzenetére
Add el! vagy vágd oda a falhoz! Amióta Nokia 1616-om boldog ember vagyok, majd ha lesz rendes keretem és igényem akkor veszek egy tabletet, pl Concorde-ot Gingerbreaddel, de egyáltalán nem érzem szükségét. Egyedül a gps- ebuddy hiányzik...
A T-Mobile-ról pedig még mindig megvan a véleményem, nem értem miért kell gánykodniuk, nagyon kisstílűek, egyáltalán nem törekednek az ügyfeleik megtartására.
Nem vagyok benne biztos, hogy hosszabbíttatom a hűséget sőt még kártyásba sem viszem át, inkább elviszem a számom a telenorhoz, bár egyik kutya...
Mindez nem csak a saját tapasztalatom miatt, hanem az általatok leírtak hatása is... -
Khelben
nagyúr
válasz Gergő_ #17044 üzenetére
Nekem most majdnem egy hónapig volt sima egyszerű telefonom, ez is valami alap nokia. Hát rémálom. Megnyomok egy gombot és 2 másodperc, mire történik valami. A pulse ehhez képest villám.
Szerintem várok 1 hetet a válaszra aztán eladom vaterán 15ért. Viszont akkor nem Defy-t veszek, hanem Blade-et.[ Szerkesztve ]
-
llaszlo
veterán
válasz Khelben #17045 üzenetére
Nem tudom mit vagy beszarva. Én előre megbeszélném valamelyik OFE-s kollégával, hogy bemegyek a T-be és ha szarakodnak akkor felhívom és átadom a telefont az üzletvezetőnek majd ők lezongorázzák. Én is ezt csináltam igaz velem bejött az üzletbe az illető. De volt már, hogy felhívtam valakit nem nagy ügy.
Gergő_: Ha jót akarsz a vodát messze elkerülöd. Az sokkal rosszabb, mint a T. A Telenorról vagyis még pannonszar volt sincsenek jó tapasztalataim. A legkevesebbet eddig a T-nél szívtam.
[ Szerkesztve ]
-
Watt25
veterán
A legújabb Angry Birds-öt azért nem lehet letölteni a Market-ről, mert éppenhogy egy picit nagyobb, mint a telefonunk /cache partíciója.
Itt van leírva, hogy hogyan lehet megtrükközni.
A lényeg, hogy kell hozzá az SD kártyán ext2 partició (aki App2SD-t használ, annak van) és shell-be ezt kell beírni:mkdir /system/sd/cache
umount /cache
mount --bind /system/sd/cache /cacheNekem annyit kellett rajta módosítanom, hogy a mount elé be kellett írnom, hogy "/system/bin/busybox.a2sd", vagyis ez lett az utolsó sor:
/system/bin/busybox.a2sd mount --bind /system/sd/cache /cache
Ezt érdemes számítógéppel csinálni parancssorból egy "adb shell" kiadása után. (Kényelmesebb.)
Ez után mehet a letöltés.
Utána tegyük vissza az eredeti helyére a /cache-t:umount /cache
/system/bin/busybox.a2sd mount /dev/block/mtdblock3 /cacheAzért érdemes visszatenni, mert az esetek nagy részében elég az a 18MB, ami ott van és így nem az SD kártya élettartamát rövidítjük. (Valószínűleg gyorsabb is az igazi cache partíció.)
[ Szerkesztve ]
Itt a válasz: http://sablonvalasz.blogspot.hu/
-
n00n
őstag
válasz Khelben #17038 üzenetére
Nyugi nálam is ez volt. Nem hatotta meg semmi őket. Most várok még ebben a hónapban, hogy a T reagál-e a levelemre (azt írták, hogy elindították az ügyintézést) és találunk-e valami közös nevezőt. Ha nem akkor békéltető testület, ha az sem vezet eredményre, akkor perre viszem a dolgot (van már tapasztalatom benne).
-
m0rd0k
senior tag
Sziasztok!
Másodjára van szervízben a Pulseom,beszéltem fogyasztóvédőkkel,ők azt mondták,jogszabályban nincs leírva,hogy kötelesek cserélni 3 javítás után. Tehát azt is mondták,hogy a telefont hiába adom oda nekik,a fogyasztóvédelem nem tud semmit csinálni,csak maximum a békéltető testület.
Minden szinten,szinte minden.
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor X6a 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iPhone 15 Pro Max 256GB
- ASUS ROG Phone 6 16/512gb 5G - Használt, akár beszámítással
- iPhone 14 Pro 128 GB Space Black, 11 hónapos, kártyafüggetlen, 2024. május végéig garis , akku 91%