Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • _Scythe_

    aktív tag

    Sziasztok!

    Ha van köztetek Samsungos ember (szervizes, üfsz-os stb. de bárki, aki tényleg jártas ebben) tudna nekem segíteni garanciális kérdésben?

    Egész pontosan arról lenne szó, hogy hogyan működik a Samsung Premium Assistance szolgáltatása? Mik a feltételei? Ez jár minden csúcsmobilhoz vagy külön elő kell fizetni?
    A honlapon csak annyit találtam, hogy érvényes garival kell rendelkeznie lepecsételve a kereskedő által. Ergo csak annyi az egész, hogy bárhova bemegyek és ha veszek egy S7 edge-et ahhoz automatikusan kapom regisztrálás után? Mik a kizáró tényezők? Sok helyen ez a kiváló "bolti gari" van, ami kevesebb, mintha nem lenne, gondolom ez a szlovák import, de pl arra vonatkozik a PA?

    Mondok egy példát: kinéztem egy helyet, ahol korábban már vásároltam és elégedett vagyok velük. Rákérdeztem náluk is, ők azt mondták, hogy ők is 1 év bolti garit adnak (+1 év szoftver garanciát), de mivel EU-s készülékről van szó, ezért bevihetem a Samuhoz is. Ergo erre vonatkozna a PA? Régebben Sony készülékemnél volt (szolgáltatótól volt vásárolva) vonatkozott 1 év szolgáltatói gari + 1 év gyári gari, ami amúgy nagyon jól működött.) Mivel független készüléket szeretnék venni, ezért nyilván szolgáltatói gari nem lesz, de a gyártó ilyenkor csak 1 évet vállal, nincs 1+1 év? A Premium Assistance a gari idejére jár, vagy ez azon felül is van? Vagy ez attól függ, mennyiért/hol veszem?
    Mi a franc az a szoftver gari? Őszintén elképzelésem sincs róla de gondolom, hogy ezek után már nem vihetem be gariba, ha mondjuk elromlik a mikrofonja.

    Előre is köszönöm a válaszát annak, aki hajlandó volt végigolvasni :))

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák