- A Play Áruházban is fellelhető a legjobb Samsung segédalkalmazás
- Poco X6 Pro - ötös alá
- iOS alkalmazások
- Mégse száll ki a Meizu?
- Fotók, videók mobillal
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Keresni/kínálni/hirdetni tilos itt a topikban! Legyen az telefon, kiegészítő vagy szolgáltatás!
Új hozzászólás Aktív témák
-
_Scythe_
aktív tag
Sziasztok!
Ha van köztetek Samsungos ember (szervizes, üfsz-os stb. de bárki, aki tényleg jártas ebben) tudna nekem segíteni garanciális kérdésben?
Egész pontosan arról lenne szó, hogy hogyan működik a Samsung Premium Assistance szolgáltatása? Mik a feltételei? Ez jár minden csúcsmobilhoz vagy külön elő kell fizetni?
A honlapon csak annyit találtam, hogy érvényes garival kell rendelkeznie lepecsételve a kereskedő által. Ergo csak annyi az egész, hogy bárhova bemegyek és ha veszek egy S7 edge-et ahhoz automatikusan kapom regisztrálás után? Mik a kizáró tényezők? Sok helyen ez a kiváló "bolti gari" van, ami kevesebb, mintha nem lenne, gondolom ez a szlovák import, de pl arra vonatkozik a PA?Mondok egy példát: kinéztem egy helyet, ahol korábban már vásároltam és elégedett vagyok velük. Rákérdeztem náluk is, ők azt mondták, hogy ők is 1 év bolti garit adnak (+1 év szoftver garanciát), de mivel EU-s készülékről van szó, ezért bevihetem a Samuhoz is. Ergo erre vonatkozna a PA? Régebben Sony készülékemnél volt (szolgáltatótól volt vásárolva) vonatkozott 1 év szolgáltatói gari + 1 év gyári gari, ami amúgy nagyon jól működött.) Mivel független készüléket szeretnék venni, ezért nyilván szolgáltatói gari nem lesz, de a gyártó ilyenkor csak 1 évet vállal, nincs 1+1 év? A Premium Assistance a gari idejére jár, vagy ez azon felül is van? Vagy ez attól függ, mennyiért/hol veszem?
Mi a franc az a szoftver gari? Őszintén elképzelésem sincs róla de gondolom, hogy ezek után már nem vihetem be gariba, ha mondjuk elromlik a mikrofonja.Előre is köszönöm a válaszát annak, aki hajlandó volt végigolvasni
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Az S7 és S7 edge variánsok nagy átfedése miatt, mindkét topik egyformán használható bizonyos kérdésekre. Íme, a
- Galaxy S7 topik.
OFF témával kapcsolatban pl:
- Android alkalmazások (3rd party app -ok, pl: Nova launcher, Poweramp, stb)
- Facebook / Messenger app
- Android OFF
- Galaxy OFF
- Telekom Mobile
- Vodafone
- Yettel
- Digi Mobil
- Garancia & Fogy.védelem
- Mobiltelefon beárazás
- Melyik "telefont" vegyem ?
- E-Robot topik
- Tasker topik
- Reklámblokkolók topikja
topikok valemelyikének a haszná-
lata javasolt!
! Tilos a hirdetés, keresés, kí-
nálás! Amelyek helye itt van :
- hardverApró
! Tilos a warez, az FRP-lock, és a készülékfüggetlenítés
⇒nem-hivatalos módon témái, és az ezekkel kapcso-
latos segítségnyújtás !
- Apple Watch 6 44 mm LTE
- Apple Watch 6 44mm Fekete Cellular Újszerű/1 hónap gar./Akku 84%/p3376
- Apple Watch 5 44mm Fekete Újszerű/1 Hónap gar./Akku 100%/p3368/
- Huawei Watch 3 46mm + 8 szíj + 2 töltő + töltőállvány
- ÚJ BONTATLAN Apple Watch Series 8 S8 41-45mm Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Garanciával.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest