- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- DIGI Mobil
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Milyen okostelefont vegyek?
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Mobilarena
Samsung Galaxy S6 Edge - Mielőtt felteszed a topikban a kérdésed, kérünk olvasd el az összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
fermacht1994
aktív tag
Valaki tudna dobni egy XEH 5.1.1-es linket edge-re? Mert sammobilon csak az 5.0.2 van fent. Köszönöm.
Feri
-
feco6512
tag
Sziaztok nem tudjátok Telekomosra van már 5.1?mindig azt irja ki legfrissebb frissitések telepitve.
-
kakuk100
őstag
válasz fermacht1994 #2051 üzenetére
Nem tud dobni senki, mert még nem jelent meg.
-
unicumnext
aktív tag
Nah nekem is megérkezett az update (T-mobile)
-
LaciGSM
aktív tag
Szombat délután megjött az 5.1.1 frissítés nekem is! ( nem nulláztam, csak simán frissítettem)
eddig minden ok. kicsit tényleg gyorsabb lett!
( 32Gb gyári függetlenem van, MM ben vásárolt)https://www.twitch.tv/lacigsm Kövess be!
-
#97707008
törölt tag
Nekem még mindig nincs 5.1.1. (Samsung Experience Store gyári független 5.0.2. )
Mikorra várható ?
Üdv mindenkinek!
-
#97707008
törölt tag
Frissítettem Pár nap múlva beszámolok a tapasztalataimról !
Szép napot nektek !
-
csutizs
tag
Hát srácok!
Jó kis kálváriám van a samsunggal.
Röviden. Leadtam Budaörsön a telemaxba a telómat, mert sok sok sms jött a szolgáltatótól folyton, hogy nem vagyok elérhető.
Hibátlanul, karcmentesen adtam le.
Aznap el is készült, pár óra alatt. Munkalap szerint szinte mindent cseréltek benne. Főpanelt is. (kijelzőt nem)
A hibátlan kijelzőmet viszont 4 karccal kaptam vissza, ami tuti nem volt ott. Ezt sajnos csak otthon vettem észre. Másnap ugyanúgy nem vagyok kapcsolható.
Ma bevittem újra elmondtam, hogy ugyanúgy nem jó és karcos lett a kijelzőm.
Válasz: A karcot nem látta a "szkenerük" leadáskor (nyilván, mert nem volt ott, mondtam erre én), de azt mondják, hogy olyan kicsi, hogy nem is láthatta volna.
Ezzel nem tudnak mit kezdeni. Gondolhatjátok, kis ordítozás, stb.
A hibámmal sem tudnak mit kezdeni, mert kicseréltek benne mindent, nem tudják mi lehet a hiba, de hagyjam ott tartós bevizsgálásra, de nem ígér semmi jót, valószínű visszadobják.
Szó szót követett, végül is beadtam, meg írtam a samsungnak is, hogy most mi legyen.Nincs köztetek valaki, aki tudna segíteni? Szólni az érdekembe? Nyilván csereutalványt próbálnék erőltetni.
Természetesen a hibát tekintve mindenen túl vagyunk már. Sim kártya cserével kezdtem. Semelyik másik teló nem csinálja ezt a lakásunkban. Meg amúgy is több helyszínen csinálja. És térerőtől sem függ, ezt is megfigyeltem. Van hogy 30 perc után jön egy sms, hogy 2 nem fogadottam volt ettől meg attól. És full térerő alatt vagyok végig...Ti mit tennétek?
Én csak egy hibátlan telót akarok, amit 220-ért vettem a telenortól.
Csereutalvány esetén sem tudom mi lesz, mert hiába vásárolhatok le 220 ezret. Abból nem jön ki az edge, mert ugye a szolgáltatótól kedvezményt kaptam, nem listaáron vettem meg.Köszi.
Üdv.
-
Kasya
nagyúr
válasz csutizs #2067 üzenetére
Bocsi, az elkerulte a figyelmem. 5.1.1 van rajta? Azon meg nem tapasztalt senki se "gyenge halozatot", de az eredeti sw-n igen. A masik, hogy a halozati beallitasoknal GSM/WCDMA vagy LTE van kivalasztva? Valtoztasd meg a masikra...az is segithet.
Ha egyik se nyert, akkor kifogytam hirtelen az otletekbol
Mondanam hogy vard meg a premium szerviz szolgaltatast, de meg semmi hir rola tudtommal...
[ Szerkesztve ]
-
hallerúr
csendes tag
Én egyelőre megőrülök az 5.1.1-től...
Ha jön egy email a gmail applikációban, akkor egyértelmű, hogy megszólal az oda beállított értesítési hang. Szuper. Viszont addig, míg notification képernyőről el nem tüntetem az értesítéseket, addig az alapértelmezett értesítési hangot meghatározott időközönként benyögi a telefon... Kurvára idegesítő.
HOl lehet ezt kikapcsolni?
-
hallerúr
csendes tag
Megvan...
A "Kisegítő lehetőségek" menüpontban van egy új feature, aminek "Emlékeztető" a neve. Ez minden percben értesített, hogy nem fogadott értesítésem vannak. Ezt ki kell kapcsolni. Viszont így nincs LED értesítő sem. Azt külön aktiválni kell.
Nem értem, hogy miért kapcsolódott be ez a frissítés után, de rohadt idegesítő volt.
-
fermacht1994
aktív tag
Felkerült sammobilera a XEH 5.1.1
Feri
-
őstag
válasz fermacht1994 #2072 üzenetére
Meg a T-és is
-
#97707008
törölt tag
A karcok ellen nem csak fólia létezik, ott van a bumper, és a különböző bőrtokok is...
Van egy régi ACE 2-esem aminek a kijelzőjén egy karc sincs, pedig elmúlt 4 éves...becsúsztatható bőrtokban hordtam !5.1.1 : Nekem, jobb akku üzemidő, gyorsabb, kamera fényesség állítása.... TETSZIK
Az Android M-re leszek kíváncsi !
-
guriga1234
addikt
Tudja valaki, hogy mi okozhatja azt, hogy a kamera üzemmódban, ha a beállításokat szeretném módosítani (a fogaskerék ikon), akkor egy pillanatra megjelennek ugyan a beállítások (mind fényképező, mind videofelvevő módban), de azonnal el is tünik, visszaadja az optikáról érkező képet. Gyakorlatilag semmit sem lehet beállítani. A telefon nem az enyém, hanem a feleségemé, lehet, hogy valamit rosszul nyomkodott, de szeretném, ha normálisan be lehetne állítani mindent anélkül, hogy hard resetet csinálnék. Tudna valaki segíteni?
-
Kasya
nagyúr
válasz guriga1234 #2077 üzenetére
Beállítások - alkalmazások - fényképező
Fél megoldás, de lehet müködik. -
Kasya
nagyúr
válasz guriga1234 #2079 üzenetére
Valoban
Masik otlet:
Beallitasok - Alkalmazasok - Alaklmazaskezelo - Mind - Fenykepezo - Adatok torlese es gyorsitotar torlese
Majd inditsd ujra a telefont azert...ez nem szukseges, de rosszul se jon. -
Kasya
nagyúr
válasz guriga1234 #2082 üzenetére
Ejj...
A teljes visszaallitas biztos megoldana, de ilyen drasztikus megoldast nem szivesen tanacsolnek. -
heidrich
senior tag
válasz csutizs #2065 üzenetére
T-s vagy? ha igen, kapcsold ki az LTE-t, az okozza. T-nél dolgozok napi szinten jönnek vissza az ügyfelek ilyen problémákkal, telefon márkától és típustól függetlenül, LTE kikapcsolása megoldja, hálózattal van a gond. Ha nem T-s vagy vagy nem használsz LTE-t, akkor passz.
iPhone 15 Pro Max Blue Titanium 256 GB | Apple Watch Series 7 45mm Silver Stainless Steel | MacBook Air M1 2020 8/256GB | iPad Pro 11” 2021 M1
-
nVIPER
senior tag
5.1.1 XEH romot próbálta már valaki? CSC mire változik?
-
őstag
válasz fermacht1994 #2089 üzenetére
Lehet. Én a portugál romot raktam fel de benne van a XEH csc. De ugye root kell hozzá hogy át állítsd.
-
-cobra-
aktív tag
válasz -cobra- #2030 üzenetére
Holnap lesz egy hete, hogy fent van a Cooyee fólia. Felválást nem tapasztaltam, szerintem ez most már rajta fog maradni rendesen. Hátrányát továbbra sem tudok mondani, minőségi darab. Talán annyit megemlítenék, hogy ha valaki tempered glass-ra vágyik akkor ne ezt vegye, mert szerintem ez nem az. A csomagolás előre nyomtatott részén 9H szerepel, (gondolom főleg tempered glassokat készítenek), de a típusspecifikus matricán amit a dobozra ráragasztanak, az 6H-t ír. Ettől függetlenül szerintem ajánlott.
-
kovecses
aktív tag
Samsung Galaxy S6 Edge Elküldve: 2015. július 08.
Tiszteletem!Érdeklődni szeretnék, hogy mikor lehet majd végre olyan prémium assistance szolgáltatást kötni/vásárolni a Galaxy S6 Edge készülékhez, mint amit akkoriban a Galaxy S4 készülékhez lehetett (hogy ha gondom van vele házhoz jönnek megjavítani/kicserélni)?
Válasz: Samsung Galaxy S6 Edge Érkezett: 2015. július 09.
Tisztelt Kövecses József!Köszönjük, hoy kérdésével hozzánk fordult.
Szeretnénk Önt értesíteni, hogy jelen pillanatban nem elérhető a Prémium Assistance szolgáltatás a termékre. Amint a szervizünk megfelelő felszereltséggel fog rendelkezni mindenképp elérhető lesz erre a készülékre is a szolgáltatás.
Amennyiben további segítségre van szüksége, állunk szíves rendelkezésére e-mailben, a honlapunkon megtalálható online chaten, vagy pedig a díjmentesen hívható 06-80/726-7864-es ügyfélszolgálati telefonszámunkon.
Üdvözlettel,
Samsung Electronics Magyar Zrt.
Ügyfélszolgálat[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Horgász topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Vezetékes FEJhallgatók
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fűnyíró topik
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- További aktív témák...