- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Sony Xperia 10 IV - műanyag újracsomagolás
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
Hirdetés
-
Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
ph A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Ingyenes az Epic Store-ban az Industria
gp Extraként a LISA: The Definitive Editiont kapjuk meg ajándékba.
-
Mobilarena
A warez minden formában tilos a topicban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Persze, ismerem a "VGA" képességeit. Ellenben valamikor a Biomék megjelenése környékén volt egy patch, aminél oda is volt írva a changelogba, hogy performance increase, és akkor fel is ment az fps stabilan 25 fölé, szóval lehetségesnek lehetséges, hogy ez a gma950 is elvigye a játékot.
(majd lehet rányomok egy kis tuningot, vagy fordítok egy új drivert Linux alatt)Kíváncsi vagyok, változik-e a helyzet most az 1.8-al, az mindjárt itt van. Egyébként elvileg november 11-én [link] akarják kiadni a teljes játékot, arra tippelek, hogy addig már csak max 1 tartalmi frissítés lesz, az mellé már csak bugfixek és optimalizációk lesznek.
Gondolom ők is tisztában vannak a gépigény problémával.[ Szerkesztve ]
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
válasz CPT.Pirk #1152 üzenetére
A gépigény problémán sokféle képen lehetne javítani. De ezt csak a fejlesztők tudják megcsinálni. (illetve akárki aki látott már grafikus motort kódszinten)
Garfikus motor lecserélése: (már ha mostanin egyáltalán lehet annak nevezni) Ez esetben sok mindent újra kellene írniuk. A mostani motor egyértelmű baja az hogy gyengén van az opengl része kivitelezve.
Mipmapping-ot mi a francért nem rakják már bele, pár oldal kód és látványosan szebb lenne a játék. A fejlesztő biztos nem látott még egy 3D-s játékot sem, ha ezt nem ismeri. Mellé meg aniso-t, rakás videó ram van a gépekben, ilyen pici textúraméretnél semmi változás nem lenne. Nagyon távoli dolgoknál meg vagy átlagolt egyszínű textúra vagy faék egyszerű sprite is elég lenne, francnak se kell egy egész kockát textúrával kirajzolni full méretben olyan távolba ami a nézőpontból 2x2 pixel-en látszik
Mobok és gombák helyet ezt kellene megírni. Ennél rosszabb nincs is hogy képesek rá és mégsem írják meg. Ez miatt kell ennek orbitális nagy gépigény.AA támogatás, nagyon nem fontos de javítana a látványon.
Paralax mapping, esetleg HDR de ezek már csak extrák. Jávás opengl tudná is.
A legfontosabb, a nem látható dolgokat NE töltse be a játék csak ha kell. Szvsz ezzel a hálózati forgalom csökkenne.Az meg hogy zabál 1gb-ot a játék (én 4gb-t is adtam neki a HD pack meg shaderek miatt) nem annyira lényeges. Van ram akkor használja nyugodtan. De az nem normális dolog hogy a videókártyám 70 fokos és hajszárító hangja van, míg egy komolyabb grafikájú játéknál meg 60 fok körüli.
Teljesen megértem hogy jávázni akarnak, mert ez eredetileg egy webes játék lesz és még mindig mérföldekkel jobb mint flashben (az lenne aztán a diafilm). Csak egy nagyon picit gondoljanak azokra akik látják hogy mennyire jobb lenne ez a játék ha írnának bele 10 oldal kódot.
Ugyan ez a játék más programnyelven és normális motorral egy 486-oson kellene hogy fusson!
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz MasterDeeJay #1153 üzenetére
Mennyiben befolyásolja a dolgot, hogy az LWjGL-t használják a megjelenítésre?
Picit talán segített az Advanced OpenGl használata, levileg van benne occulsion izé, vagyis hogy a nem látszó távoli dolgokat nem rendereli le.
[ Szerkesztve ]
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
válasz CPT.Pirk #1154 üzenetére
Tud ez a motor hardveresen, azzal nincs is baj. Csak fölösleges dolgokat számoltatnak vele. Advanced opengl tényleg segített valamit.
Ja és mindenkinek aki a szerveren játszik:
Megújult az online map!!!!4444négynégyhttp://mcextreme.dyndns.info:8123
Tesztként beállítottam az online map renderelését extra nagy felbontásban. A játék szintjét hozza ez a fajta megjelenés ha rázoomoltok (isometric nézetben érdemes). Sajnos a ramdisken a hely emiatt el is fogyott egyszer, most megdupláztam (2gb lett) és ha nem fogy el akkor maradhat.
Használjátok, de lehetőleg fölöslegesen ne fusson ha nem vagytok gép előtt mert még nincs meg a nagyobb netcsomagom.
(remélem UPC nem vadászik már azokra akik fullra terhelik a feltöltést, havi 200gb fel mindig megvan)Vintage Story PH szervere újra fut!
-
föccer
nagyúr
válasz MasterDeeJay #1156 üzenetére
De, még nézik. A letöltést biztosan. Ott 300 gb a korlát.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
válasz MasterDeeJay #1156 üzenetére
Csökkentettem a felbontást, sajnos 1,4gb volt a térkép kb 70% renderelésnél. A régi módhoz képest még így is feljebb van véve!
Ha tudna valaki biztosítani megközelítőleg 3gb tárhelyet akkor visszakapcsolnám a nagyfelbontásút is. (vagy 4gb ramot )
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Henryk
aktív tag
válasz MasterDeeJay #1156 üzenetére
Ohh van már végre rendes dynmap? Az zsír, ki is próbálom szerón
Anno a tectonicus-t használtam, az olyan laza 5-10gb koruli jpg kepet tolt ki, de latszodott rajta az összes pixel eletnagysagra be lehetett zoomolni, csak ugye nem dinamikus, jo hogy most ezt egybegyurtak, kivancsi leszek mennyivel többet eszik majd igy a terkep, bar eddig ugy volt nalam belove hogy mindenre reagaljon, ha betölti, ha megvaltozik a chunk, sot ha valaki megmozdult vagy kinott egy fuszal mar generalta is ujra..
-
föccer
nagyúr
válasz MasterDeeJay #1158 üzenetére
Milyen memó kell a szeróba? Esetleg egy ssd nem segítene?
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
Baromi sok az írás olvasás, azaz a szerver a chunkokat 2 másodpercenként menti és sokat olvas is. Ezt megoldottam úgy hogy ramdrive-ból megy.
A szerver nem nagy azaz pár mega. A pálya sincs 200mb, a renderelt térkép a nagy (az alacsony felbontású párszáz mb, a nagy felbontásúhoz kell 2-3gb)
A ramdrive fél óránként ment autómatán, a szerver restartol 8 óránként. (memory leak-es a szerverpakk)
A szerver normális működéséhez (értsd nincs overloaded jelzés) 4gb ram kell legalább.
Jelenleg 2gb ramdrive, 4gb szerver, a maradék 2gb-on a windows7 él. (2x4gb hynix ddr3-1333 Cas9 van most benne) Proci mindig unatkozik, de nem gond, így legalább 38w-ot eszik.
Ami kellene az +4gb, és így a ramdriveot feljebb rakhatnám 4gb-ra, valamint a szervernek is rakhatnék még +2gb-ot. Ekkor mehetne a HD térkép a mostani pályához.
SSD sztem fölösleges lenne, most csak egy sima 320Gb-s notivincsi van benne. (fél óránként kell 2gb-t írnia)Tehát a gépbe elég lenne +4gb ram ahoz hogy legyen HD térkép, persze hosszú távon ha meg akarjuk tartani az 1.8 után is a régi térképet akkor lehet ez is kevés lenne. (2 térkép az 4-6gb HD renderelve, nethereket nem számoltam!)
A HD renderelt térképeket nem rakhatom a vincsire, igen komolyan terhelné hosszú távon. (1-64kb fileméretek több százezer darab!!) SSD meg nem éppen ilyen kis fileokra való.
Már lassan 26 napja online. Ha megérkezik az új tápegység akkor lesz egy félóra pihenője amíg beszerelem és kitakarítom. (jelenlegi 15 éves cheaftek 300w csere lesz 12vDC 80w-osra) Illetve a proichűtő lesz még cserélve, egy Zalman 9700-ast kap meg venti nélkül ami bőven sok rá.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz MasterDeeJay #1161 üzenetére
Nem lenne célszerűbb Linuxos szervert csinálni?
Ram fogyasztás sokkal kevesebb lenne Win7-hez képest, és a ramdisket mindenféle extra program nélkül meg lehet csinálni natívan.Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
Henryk
aktív tag
Óhhh.. naggyon zsír ez az új map, feltoltam fullra és nekitoltam egy fullrendert egy 2000x2000-es pályának..
Végre nem 1 pixel 1 blokk.. bár a tectonicustól azért elmarad a max minősége, de ugye ez dinamikus, így megbocsájtom neki.
A tieden viszont olyan foltos ha bezoomolsz, ennyire le van veve a minosege? Meg ha jol latom arnyekok is ki vannak veve.
-
föccer
nagyúr
válasz MasterDeeJay #1161 üzenetére
Ho, azt hittem, hogy ennél durvább memcsi kell bele. A ddr3 1333-asokból a 2*2 gb kittek használtan 6-7k-ba mennek itt az aprón. Van hozzá szabad slot a lapon? Ha igen, akkor a felét állom egy 2*2 gb-osnak. A másikat valaki csak hozzá csapja. Szerintem 1.8 után a jelenlegi map-ot tök felesleges hd-ben megtartani. Oda elég lesz a régi, amig egyáltalán menni fog. Az 1.8 meg had szokja hd-ben
üdv, föccer
mod: LeC kollégánál van egy ilyen:
8GB [4x2GB] HYNIX 1333MHz DDR3 - 9.990Ft - AKCIÓ,
vagy egy ilen:
HYNIX 2GB 1333@1600MHz DDR3 PC10600 (HMT125U6BFR8C) - 2.990Ft/db
üdv, föccer
[ Szerkesztve ]
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
válasz CPT.Pirk #1162 üzenetére
Valóban célszerűbb lenne. Egy részét meg is tudnám csinálni, de vannak speckó dolgok amiknek utánna kellene járni pl:
int vga és proci órajel/fesz szabályozás
Ts szerver
64 bites java (bár ez valószínűleg van is)
És a sok utánajárás beállítás után nyernék +512-1gb ramot.Tehát nem biztos hogy megérné.
föccer:
4db hely van így jó lenne bele +2x2gb de akár +1x4gb is. Dualnak amúgy sincs már nagy jelentősége. A lap Asus M4A88T-M (sikerült a legtöbbet fogyasztó lapot összeszednem ilyen kategóriában túlzással persze)
A dynmap rendererje csak globálisan enged állítani felbontást, azaz normal (ami a régi volt), lowres, hires. Azaz ha beállítanám most hires-re akkor összekeverné a régi renderelést az újjal a mostani pályán. Annyit tudok spórólni hogy kiveszem a surface és cave renderert majd a régi pályából és csak flat marad. Gondoltam hogy a netherest is ki kéne venni, aki lemegy oda az vállalja be hogy nincs online térkép.
Ja és pont LeC től vettem a mostaniakat is és pont ugyan ilyent!!Henryk
Sajnos le kellet venni, kevés a hely.
#deftemplatesuffix: hires
ezen sor elöl vedd ki a #-t
És akkor a 4000x4000 pálya lesz 3gb[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Henryk
aktív tag
válasz MasterDeeJay #1161 üzenetére
Hmm... szerintem tulbonyolitod ezt az egeszet.
Ubuntu szervert feldobnal, sokkal kevesebb problema lenne az egesszel.
Amit a térképpel csinálsz az teljesen felesleges, minek teszed ramdrive-ra az egesz szervert?Nálam úgy van megoldva, hogy a minecraft szerver a 2TB-os vinyón van a térképpel, mentésekkel együtt, szóval nyugodtan terjeszkedhet a térkép, azt lementeni pedig teljesen felesleges, mert ha a map megvan, a térkép abból újragenerálható bármikor.
A mapot pedig úgy oldottam meg, hogy a minecraft szerver könyvtárából csináltam linkeket a world mappákhoz, amik át vannak irányítva az ubuntu ramdisk-be, így a szerver azt hiszi, hogy a pálya is ott van a lemezen, pedig közben a memóriába írkál.
Mentéshez pedig csináltam egy pár soros kódot ami a memóriából visszamenti a pályát a vinyóra, ehhez kiraktam egy szép gombot a webminre, ha rányomok akkor pálya mentve.Automata mentéssel nem szórakozok, úgyis fent vagyok mindig, ha csinálunk valamit utána mentek, feleslegesen nem töltöm a vinyót, és nem másolgatok pár percenként több GB-ot, mikor senki nincs fent.
Szervernek megint van már 100+ nap uptime-ja, szóval nem kell azt félteni, max az áramszünet szólhat közbe, de arra meg itt van a UPS. -
A szerver egy teljesen halk valami, a ramdrive azért kell hogy halk is maradjon. Egy darab filet fél óránként kiírni nem jár akkora zajjal mint pár másodpercenként kicsiket írogatni.
Ez azért kell mert a szerver helye jelenleg az ágyamtól 2m-re van, és sajnos nem is tudom máshova vinni. Ezért van az hogy mindent passzívra és halkra csinálok.
Ha lenne a szervernek helye, akkor raknék bele vincsiket akár raidba is.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
föccer
nagyúr
válasz MasterDeeJay #1165 üzenetére
Ha memória, akkor LeC...
Ha valaki megfinanszírozza a másik 3k-t, akkor én benne vagyok a bővítésbe. Ennyi fizetség "kijár" az üzemeltetésért cserébe.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
Henryk
aktív tag
válasz MasterDeeJay #1165 üzenetére
Fesz szabályzást ha rákárdezel az ubuntu topicban biztos tudják hogy kell, nálam alapon van, a proci 3.2-es de visszaveszi magát 800-ra, az bőven jó nekem.
TS szerver nálam is fut róla, anyniból áll a telepítése, hogy bemásolod, és elindítod.
Java van alapból is, de ha nem felel meg kb 2-3 sor becopizásával lehet telepíteni akármilyet.
RAM nálam 100+ nap uptime-al 290MB körül áll (minecraft nélkül) aminek nagy része a transmission és a mysql. Win7 ezzel szemben alapjáraton benyal 3-4GB-ot.
(#1167):
Ha csak aza baj a vinyón tárolással, hogy hangos, akkor pedig tényleg nagy hasznát vennéd egy SSD-nek. Pálya menne ramdrive-ba, térkép a szeróval az SSD-re, így hang nélkül menne, és meghagyod a vinyót backupnak.Én is egy szobában alszok a szerverrel, egy elég halk vinyó van benne, de azért csak hallani néha, mert transmissionben már 1200+ aktív megosztásom van.. ezért is tettem memóba a pályát, mert anynira lehúzza a vinyót a torrent, hogy más nem él meg mellette.
[ Szerkesztve ]
-
A fesz szabályzás azért kellene mert gyárilag nagyra van rakva a proci fesze. Azaz 2,7ghz-hez 1,35v, ezt tudja 1.05v-on stabilan (én azért 1.075-re raktam). Az intvga fesze és órajele szintén segít pár wattot üresjáratban.
A win7 alapból bőven 1gb alatt fogyaszt, a többi szabad ramot gyorsítótárazásra használja ami akár mikor felszabadítható. Ezért látszólag sokat eszik, de okkal. Biztos vagyok benne hogy linux alatt is van hasonló gyorsítótárazás, csak nem jelenik meg sehol mert mélyen végzi.
SSD-re nem hiszem hogy költenék. Így is a legolcsóbban igyekeztem megcsinálni a szervert.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz MasterDeeJay #1170 üzenetére
Linuxnál nagyjából úgy van, hogy beteszi magát a ramba, 1-2-300Mb mindössze, és amíg van hely a ramban, addig nem nyúl hozzá a swaphoz, 0Mb kerül bele. Egyéb optimalizációk és esetleges gyorstárazás szerintem ha van is, az disztró függő.
Win alatt viszont mindig van swap használat, ha kikapcsolod a swapot, akkor meg pár progi nem tud elindulni.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
bAtt001
addikt
válasz MasterDeeJay #1171 üzenetére
ott a faházam a jobb alsó sarokban
-
föccer
nagyúr
válasz MasterDeeJay #1171 üzenetére
Ilyen közel van a várfalhoz az alapozásunk? Hm, vagy csak túl magas a fal.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
Sirandrish
legenda
válasz MasterDeeJay #1171 üzenetére
Ezt fly moddal lőtted vagy elérhető admin/op-ként ez a funkció?
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
kexksz
addikt
válasz Sirandrish #1175 üzenetére
dynmap
-
Henryk
aktív tag
válasz Sirandrish #1175 üzenetére
Erről a térképről dumálunk már egy ideje.
Eddig is volt, lehet hogy nem tudtál róla, csak a mostani verzió részletesebb.
[ Szerkesztve ]
-
tvse1995
senior tag
Ilyen térképet tudok csinálni az offline mapomról is?
-
-
Sirandrish
legenda
öhm köszi skacok de a képre gondoltam..
Tehát hogy ilyen madártávlatból van "fényképezve"...az flymod-al készült?azzal a Dynmappal én nem tudtam ennyire rázoomolni
Szerk: okés..rendben már értem..csak korán volt még
[ Szerkesztve ]
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
válasz Sirandrish #1181 üzenetére
A mostani térképre már rá lehet zoomolni maxon isometric nézet módban az tűnik úgy mintha flymod lenne. (oldalsó menü zöld kocka Surface néven)
Ez a dnymap baromi jó, már csak az kell hogy az emberfejek helyett rendes játékosok mászkáljanak és akkor már tényleg olyan mintha felülről néznénk.
Dolgozom rajta hogy a játékos jelzés rendesen emberke alakú legyen. Esetleg a mobok is látszódjanak.
Ami még lesz hogy éjszakai mapnézetet is lehet választani! Valamint az időjárás megjelenjen valamilyen formában a térképen. Esetleg fix kameranézetből élőkép a játékból. Sok lehetőség van.
Ha kell a beállítás valakinek akkor:
Dynmapban a configuration.txt-ben van egy sor ami elöl ki kell venni a # -et.#deftemplatesuffix: hires
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Sirandrish
legenda
válasz MasterDeeJay #1182 üzenetére
És mitől lehet ennyire rázoomolni?
mármint mi kell hozzá?Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Henryk
aktív tag
válasz Sirandrish #1183 üzenetére
Egérgörgővel, vagy a pluszgombbal.
-
Sirandrish
legenda
aha...hát ezzel sokat segítettél
Akkor marad a fly mod vagy a frapsBár frapsel jó nagy vidi lenne mire körbejárnék mindent
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
kexksz
addikt
válasz Sirandrish #1186 üzenetére
Átkonvertálás. Tudod mi az?
-
Sirandrish
legenda
-
válasz Sirandrish #1183 üzenetére
Legújabb Dynmap kell hozzá, bukkit szerverpakk.
Ha régi dynmapod van akkor töröld ki teljesen a dynmap könyvtárat. A legújabb verzió tudja sztem ezt az extrazoomot. 0.21-es
http://webbukkit.org/jenkins/public/dynmap/dynmap-0.21-bin.zipDynmapban a configuration.txt-ben van egy sor ami elöl ki kell venni a # -et.
#deftemplatesuffix: hires
Ezután konzolba /dynmap fullrender
vagy közvetlenül szerverkonzolba
dynmap fullrender pályanév
Ez után jó sokáig renderel és jó nagy méretben. A PH-s map sincs teljes méretében renderelve, flatmapban 100%, isometricben meg talán 60% de csak a szélei hiányoznak.
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Sirandrish
legenda
válasz MasterDeeJay #1189 üzenetére
Nah szupi...köszike szépen!
Majd meglesem hogy mennyi látszik ha ugy csinálom hogy minden benne legyenEvery game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Sirandrish
legenda
SKACOK!
Nincs kedve mindenkinek felrakni 1-2 képet az "alkotásairól"?
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
kexksz
addikt
válasz Sirandrish #1191 üzenetére
Én ha akarnék se tudnék, mert kb fél éve Minecraftoztam utoljára, a szerver amin játszottam pedig azóta megszűnt.
-
Sirandrish
legenda
"Én ha akarnék se tudnék"
Biztos nem én vagyok az első aki ezt mondja de te nagyon rendes gyerek lehetsz
Én általában (és szerencsére sokan mások is) segítenek azokon akik valamit nem tudnak...DE ha esetleg nem tudok vagy nem akarok segíteni akkor sem írom be hogy "ha akarnék se..." mert...hát mindegy..
Biztosan nagyon megbántottalak azzal hogy kérdezni mertem, ezért elnézést kérek
[ Szerkesztve ]
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
kexksz
addikt
válasz Sirandrish #1193 üzenetére
Nem tudom, hogy honnan veszed, hogy megbántottál. Én csak leírtam, hogy nem tudok csinálni róla.
[ Szerkesztve ]
-
X3B6O0X
aktív tag
válasz Sirandrish #1191 üzenetére
SSP módból is jöhet?
Mert akkor publikálom a mostani tervemet:
Jelen pillanatban egy (tornyokkal együtt) 64x47-es váron dolgozok. Dupla vastagságú fal, pistonnal működő bejárat, és a közepébe pedig majd felhúzok egy kis falut. Később majd egy várral fogom bővíteni, meg vizesárokkal, de még nagyon az elején járok. Meg INVEdit nélkül elég nehéz a nyersanyag megszerzése, hiába a második legtöbb blokk kő. Főleg úgy, hogy kipróbáltam egy seedet (bluexephos), és most éppen egy nem is tudom, mekkora barlangrendszert tárok fel, ami már a második. Ezért jelen pillanatban Peacefulon játszok, de amint befejezem a várat, azonnal feltolom Hardra és visszamegyek, megnézem, mit hagytam ki.
Ja, hogy a vár:
Még erre jön vagy öt réteg kő."...a vörös árnyalatú gombok azonban nem kaptak háttérvilágítást, viszont fényvisszaverő festést igen, ami persze jópofa, de pont sötétben annyit ér, mint egy tetszőleges politikus vagyonnyilatkozata" © Bog
-
Sirandrish
legenda
-
netpeti98
addikt
válasz Sirandrish #1191 üzenetére
Még nem minecraftoztam,de amint tudom futtatni készítem a képeket az alkotásaimról
-
föccer
nagyúr
válasz Sirandrish #1191 üzenetére
Hová teszi a mincraft a screenshoot-okat?
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
X3B6O0X
aktív tag
C:\Program Files\%Appdata%\roaming, ha win7-et használsz\.minecraft\screenshots
Ha jól emlékszem. Tévedés joga fenntartva."...a vörös árnyalatú gombok azonban nem kaptak háttérvilágítást, viszont fényvisszaverő festést igen, ami persze jópofa, de pont sötétben annyit ér, mint egy tetszőleges politikus vagyonnyilatkozata" © Bog
Új hozzászólás Aktív témák
- OpenWRT topic
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Stellar Blade
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...