Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • axioma

    veterán

    válasz Shadowbull #695 üzenetére

    Van jogositvanya, tehat autovezetes szempontjabol nem amator. Ez a definicio!
    Az FSD-t meg csak meghatarozott, jo minositesuek _probalhatjak_ ki. Nem GA minosegu termek, hanem max. preview. Raadasul - egy linket neztem meg a sokbol - ezek az emberek direkt a problemas helyzeteket veszik fel, a tobbiben nincs semmi erdekes. Amit en lattam az volt a baj hogy megallt, bizonytalankodott (mas szoval: azt csinalta amit a kevesbe gyakorlott soforok: megkerestek a biztonsagi allapotot, ez alapveto a safety-critical rendszereknel), az egyes specialis helyzeteket (bicikli zold keresztezodesen atvezetoje, sin) ertekelte felre. Termeszetesen nem mondom hogy nem hibazik, termeszetesen mindig lesz problema, de az elerendo cel nem az, hogy tokeletes legyen, hanem jobb az embernel. A rafutofeket is kivenned a kocsikbol? Biztos tobb ember eletet mentette meg, mint akinek indokolatlanul okozott zuzodast az ovon ha tul nagy volt a satuzas _es_ indokolatlan.
    (A mai elvarasoknal mar a vasutnal sincs az, ami regen volt: maga a biz.ber teljes lefedettseggel igazolt kombinacios halozat, hiba csak a reszegysegek hibajabol lehetett (pl. szakadas). Jelenleg a programmal mukodo biz.berek mar "csak" a SIL4-et tudjak, statisztikai alapon "eleg jok" - cserebe mas hibalehetosegek teljesen eltuntek, illetve egyuttal jelentosen nagyobb kozlekedesi volument kezel le, gyorsabban tud reagalni. Lehetne persze 100% biztonsagot elerni: ha a kerekeket a sinhez hegeszted, csak akkor masik cel serul...)

Új hozzászólás Aktív témák