- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- OnePlus 7T - távolról pont tökéletes
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
válasz tha_answer #1501 üzenetére
akkor miért van idézőjelben? káosz, káosz
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
7Heads Drago
veterán
Kamionoknál egeszen máshogy lesz mint az autóknál. Ha normálisan és gazdaságosan müködik nagyon gyorsan fog elterjedni. 1-2 év alatt a nagy cégek kicserélnek mindent. A teherszállításnál amúgyse a városi forgalom a döntő ami egy elektromosnál jelenleg a húzó rész. Ha messzire akarsz menni és sokat pályázni nem elektromost veszel most se.
[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
titán
válasz 7Heads Drago #1503 üzenetére
Lehet elektromossal is pályázni.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz tha_answer #1505 üzenetére
Nem értem, mit akar jelenteni. Kontextus nélkül, önmagában, egy önellentmondás.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Somatom
veterán
Hááát.... Nem tudom, hogy az hogy jön ki. Talán 4 kézben. Szóló sofőr kétheti max. vezetőideje 90 óra. Négy hétre 180. Ha azt végig 80 -as átlaggal tolná le (ami lehetetlen), akkor 14400Km -t menne. A 20 ezerhez 250 óra kéne. Honnan akaszt le még 70 óra vezetőidőt? A négy hét és az egy hónap között van némi különbség, de nem ennyi.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Elf
aktív tag
válasz tha_answer #1493 üzenetére
Én komolyan szeretnék válaszolni a kérdéseidre de az írásod alapján az a kép van elöttem hogy egy hadarva raccsoló fickó aki megivott 6 kávét próbál nekem egyszerre 3 dolgot elmagyarázni úgy hogy egy mondatot se fejez be és már kezdi az új témát.
Szóval így nem megy.
u.i: úrdízel.[ Szerkesztve ]
-
senior tag
Itt úgy számolnak, hogy egy kamionba elég kb. 4 tonna aksi kb. 1MWh kapacitással. És ha éjszakára dugják töltőre, akkor elég neki 80 kW. És a teljes EU flotta (4 és fél millió) elműködik évi 341 TWh-ból. (Bár kissé zavaros, hogy mikor beszélnek "aerodinamikailag optimalizált", és mikor közönséges kamionról. Legalábbis felületes olvasásra.)
''The third planet is incapable of supporting life. Our scientists have said there's far too much oxygen in their atmosphere.''
-
7Heads Drago
veterán
Pedig nekik volt a legjobb diesel motorjuk
Hát én meg úgy tudom hogy minden gyártónál sántít az ügy, csak van ahol nagyon.
Én jelenleg is autógyárban dolgozom, és eléggé érdekesen mérik a kipufogógázt. Semmi köze a műszakis mérésekhez.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
veterán
válasz 7Heads Drago #1514 üzenetére
Ha jól tudom a PSA a VW botrány kirobbanásakor hivatalosan kérte motorjai ellenőrzését és nem találtak problémát. Jelenleg a PSA az aki a jelenlegi előírásoknak megfelel, s várhatóan nem kell majd büntetést fizetnie (talán jelenleg még egy ilyen gyártó van).
A PSAnal volt idő, hogy nem voltak elérhető benzines motoruk Magyarországon, mert a magyar üzemanyaggal nem feleltek meg a környezetvédelmi előírásoknak (nem tükröztek, hanem nem adtak el motort). Itt mondjuk érdekes, hogy Romániában, Ukrajnában és tőlünk nyugatabbra nem volt gondjuk a benzinnel :)[ Szerkesztve ]
-
-
Ribi
nagyúr
válasz Somatom #1518 üzenetére
Áramszolgáltatónak gondolom öröm a töltő ami egy kis falu fogyasztását teszi ki, ki be kapcsolgatva 10-20 percenként. Persze nyilván vannak ipari felhasnzálók akik ennél durvább áram igényeket tudnak. Szóval jó kérdés, hogy milyen terhelés is egy gyorstöltő a hálózatban.
-
axioma
veterán
Pontositanad, hogy milyen toltorol beszelsz ezekhez a tulajdonsagokhoz? Nem arra valaszoltal de a leendo kamiontoltokrol? Vagy Tesla gyorstoltorol? Bar me'g azoknal se hiszem a 10-20 percenkenti kapcsolgatast, de egy elegge kis falunyi pillanatnyi terheles ezeknel talan beleferhet.
Csak hogy konstruktiv is legyek: arrol volt szo, hogy 11%-nyi az iden eladott uj autok kozul ami toltheto. Egy faluba/kornyekre ebbol nem fog 1-nel tobb ejszakai plusz toltes jutni, 10A felvetellel, jo hozzaallasu tulajjal a volgyidoszakban. Valamint a szolgaltato meglevo rendszerbe bekapcsolassal (ha akarnak) olcson szabalyozhatna a ki mikor tolt kerdest, mindossze vagy fel kene engedni ezeket a vezereltre (legalabb fali toltovel), vagy masik tarifat krealni nekik, de ugyanugy korvezerlovel meghatarozott [nem mindegyikre azonosan kezdodo] idoszakban mukodtethetoen.[ Szerkesztve ]
-
#16820480
törölt tag
válasz 7Heads Drago #1503 üzenetére
Van városi ága is, a rengeteg csomagszállító és futár például. Ott elég gyorsan fog tudni terjedni, mert a napi mennyiséget bírhatja, éjszakára meg felteszik tölteni a telepen.
Rolly: Ukrajna nem EU, nem kell az itteni normáknak megfeleljen, és lehet akkoriban még Románia sem volt az, amikor ez történt
-
7Heads Drago
veterán
válasz #16820480 #1523 üzenetére
1. Ő kamionokról beszélt.
2. A futároknál kétlem hogy elterjednek a villanyosok. Mennyi plussz súlyt fog mozgatni? A telepen bent lesz még 40-50-100 autó.... Közvetlenül Paksra lesz kötve? Fuvar cégeknél leginkább a cserélhető akkus verzió lehet a befutó szerintem.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Depression
veterán
-
axioma
veterán
válasz Depression #1528 üzenetére
Arra a reszere nehezen, amit napelemmel termelek meg es az oraig se jut el. De teny, ez - jelenlegi konfiguracioban, mert nem arra keszult - nem annyira mukodne nagy %-ban (mar ha nem lenne covid, most siman).
Az adot meg igazan kivethetnek valami ertelmesebb modon (napi osszeg + km-enkent)*tipus_szorzo, atiraskor vagy muszaki vizsgan, persze abban a jovoben amikor mar nem tudjak tekerni az orakat... Most tenyleg, hogy kene az elektromos energiat kulon adozni ha autoba kerul, sot: aki lejton lefele visszatermel az mar adocsalo lenne egy ilyesmi uzemanyag-alapu adokivetesnel? -
bambano
titán
válasz 7Heads Drago #1527 üzenetére
a futároknál fénysebességgel terjednek a villanyosok, ráadásul ott indokoltan. ezt a megállok, kézbesítek, indítok, átrohanok 500 méterre a következő címre típusú gyilkolást a villanyok jobban bírják.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
veterán
2017 szeptemberében a Le Monde arról tudósított,[47] hogy a Groupe PSA-t (Citroën, DS, Opel, Peugeot és Vauxhall) egy akár 5 milliárd eurós bírság fenyegeti.[48] A PSA 2017. szeptember 8-án tagadta a vádakat. - és ezt követően kérték a vizsgálatot a motorokkal kapcsolatban. Hogy mi lett a folytatás azt nem tudom
PSA amúgy egyáltalán nem áll rosszul kibocsátás tekintetétben . Azaz a flottaátlag kibocsátásuk 90 gr / CO2 körül van a szükséges 95höz képest
#1525dabadab:
ha nagyon fontos Peugeot autókereskedő ismerőstől megkérdezem , hogy mikor nem volt vásárolható Peugeot autók egy része benzines motorral. -
#16820480
törölt tag
válasz 7Heads Drago #1527 üzenetére
[link]
Persze, sok autó, de nem is kell gyorstöltő nekik, leteszik este 7-kor, reggel 7-re legyen feltöltve.Rolly: Ja, bocs, valóban fordítva olvastam valamiért Tényleg 2007 óta tag Románia, úgy tűnt pedig, hogy nincs még annyira rég óta :-O
-
válasz dabadab #1533 üzenetére
"azt feltételezné, hogy a magyar benzinre lazább követelmények vonatkoznak, mint a többi uniós országban, ami így első blikkre kifejezetten nem hihető."
Pedig igaz, csak nem teljesen úgy ahogyan feltételezik.
Magyarországon Super E10 (95) lett az általánosan használt üzemanyag. A prémium kategóriába emelték át a Super E5, 95 oktános üzemanyagoz. Az E5 98, a valódi prémium üzemanyag, sok helyen nem kapható.
Más országokban a Super E5 95 és az Super Plus E5 98 az elterjedt.
Általában az E10 jelzésű benzin is kapható, de feltűnően jelzik hogy E10.Az E10 üzemanyag, nem használható minden járműben. Természetesen a 10 évnél fiatalabb autók esetében általában nem gond a használata.
Az ennél idősebb autókban több gondot okozhat. Az indítási nehézségektől kezdve a magasabb szennyezőanyag kibocsájtásig.
Ebbe bőven belefér, hogy a PSA motorok nem szeretik az E10 benzint.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Somatom
veterán
válasz Hieronymus #1539 üzenetére
Köszi az infót! Ezt magyarázta a kollégám, hogy miért tankolja Ausztriában a benzinesét. Most már legalább értem. Mondjuk, én is inkább kint tankolom a dízelemet.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bambano
titán
válasz Hieronymus #1539 üzenetére
amit írtál, az az elejétől a végéig tévedés.
például a mol globális gyártó. azért sem lehet különböző szabvány az üzemanyagra, mert ugyanabból az egy silóból hordják szét a környék jelentős részére. ugyanígy a labanckútra a schwechati finomítóból hozzák a nyálat (addig, ameddig földrajzilag megéri), ugyanazt, mint amit bécsben tankolsz.Az e10 nem üzemanyag. Az e utáni szám azt jelenti, hogy hosszabb távon (talán éves szinten) összességében hány százalék bioüzemanyag egyenértékest kevertek a benzinbe. Tehát az e5-ös feliratú benzinben éves szinten átlagosan 5% bioetanol vagy hasonló van.
A super az márkanév, nem üzemanyagnév. A 95 az üzemanyag oktánszáma, a kompressziótűrésért felelős 8 szénatomos szénhidrogén mennyiségére utaló jelzőszám. 98-ast már nem árulnak gyakorlatilag sehol, mert annyira nem fogyott, hogy a logisztikáját megérje. Aki prémium üzemanyagot akar, az vagy prémium 95-öst vesz, mindenféle marketing nevek alatt, mint pl. mol evo 100, omv maxxmotion, shell vpower, vagy 100-as oktánszámú 'versenybenzint' tankol. Ez utóbbi akkor jó, ha nem mész sokat vele, mert a 100-as benzinek egyrészt e5-ösek, másrészt nem bioetanol, hanem valami komplexebb trutyi, ami nem szívja fel a vizet, ezért nem rombol semmit a motorban.
Az e10 nagyjából minden autóban használható, például a 90-es évek végétől gyártott opel motorok közül összesen 1 van, amiben nem. A huszonéves astrámban például használható.
szóval maradjunk annyiban, hogy nincs olyan, hogy a psa motorok a magyar benzint nem szeretik, a nyugatit meg igen. marhaság.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz bambano #1541 üzenetére
Legközelebb tankolásnál nézd meg mit veszel.
" ...mol globális gyártó. azért sem lehet különböző szabvány az üzemanyagra, mert ugyanabból az egy silóból hordják szét a környék jelentős részére. ..."
Ez igaz, csak a jelen esetben nem érv. Mindenhova az E10 jelzésű üzemanyagot hordja. E10, ennyi. Nem azt írtam, hogy a magyar e10 rosszabb mint az osztrák. Bizonyosan megfelel a szabványnak.
Én azt írtam, hogy a német anyanyelvű tábor inkább E5 jelzésű üzemanyagot tankol.Azt gondolom nem fogod vitatni, hogy a két eltérő összetételű üzemanyag nem azonos tulajdonságokkal rendelkezik. Az E5 nem jelentősen, ám észrevehetően több nyomatékot képes adni a motornak.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
bambano
titán
válasz Hieronymus #1543 üzenetére
a német anyanyelvű tábor nem tankolhat e5-öt, mert az eu kötelezően előírja a 10%-os bekeverést.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Már jövőre befuthat a Stellar Blade PC-s kiadása
- BestBuy topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Pendrive irás-olvasás sebesség
- Csernobilba kalauzol az új GeForce driver
- AMD FX
- alza vélemények - tapasztalatok
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Dolce Gusto
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest