- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
Ez mekkora csúsztatás. A kalapácsos példáról szegény nagyapám mondása jut eszembe:
Sokkal könnyebb egy nagy kalapáccsal kicsit ütni, mint egy kicsivel nagyot.
Vettem is egy hétszemélyes, "utánfutó-rángató dízelmozdonyt". Mindjárt lett is egy garázskipakolós projektem. Üléskirámolással platósítottam és szabtam bele PVC szőnyegből platóbélést, hogy ne a kárpit sérüljön. Problem solved, bérlés megúszva. Még valamire alkalmas egy ilyen hodály. Belefér a bicikli, amivel az ember beteker a belvárosba. A ződ autó is áll a dugóban és annak is parkolnia kell valahol. Ennyit a környezettudatosságról!Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
"egy városi villanyautót ott, ahova való"
Ha csak az ülne autóba, akinek feltétlenül muszáj, akár nyolcajtós limuzinokkal is lehetne közlekedni a városban. A most városban autózók négyötöde símán megoldhatná a közlekedését biciklivel, rollerrel, gördeszkával, stb. Az lenne a környezettudatos magatartás, nem a villanyautó. Nekem, mint írtam, egy méretes dízelem van. Viszont, a városban bringával járok. Ennyi.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Jó, akkor csak szép időben járjanak bringával! Már azzal is sokkal előrébb lennénk, mint ezzel a villanyautós hókuszpókusszal. Csak addig lehet ezzel mellet döngetni, amíg kevesek kiváltsága. Ahogy terjednek, úgy jönnek elő a problémák. Pl. ott a faluház Óbudán. Egy házban cirka ezer család él. Családonként egy autó, autónként 10 Amper. Most azt mondanák az Elműnek, hogy kérünk ide tízezer Ampert, hogy éjszakánként tölthessük az autóinkat. Hű, de ződ lenne!
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Megrakják a kamiont Németországban használt újságpapírral. Azt 500 Km -rel arrébb lerakom Svájcban. Onnan 100 -ra megraknak használt újságpapírral és visszajövök németbe. Ez egy kis cég, csak 50 kamionja van. Igyekszem környezettudatosan vezetni és így kihozok 33 literből 100Km -t. Vehetnék még villanyautót az átlag 8 literes fogyasztású autóm helyett, de biztos itt kéne kezdeni a környezettudatosságot? Persze, tudom, hogy a lelkiismeretemre kéne hallgatnom és fel kéne mondanom, de akkor végképp elveszíteném a lehetőséget arra, hogy villanyautó vásárlásával óvhassam a környezetet.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
-
Somatom
veterán
De, akkor a cikk tulképp kiket, hány embert szólít meg? Az elenyésző számú villanyautós pár százalékát? Na, ettől nem fog fellélegezni a Föld. Úgy is fogalmazhatnék, hogy környezeti szempontból tök mindegy. Ha pedig olyan számban lesznek villanyautók, amennyinél számítana, akkor a legkisebb probléma lenne az, hogy hatékony-e az akkukapacitásuk.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Ezekiell #105 üzenetére
Pedig de. A villanyautózásban nem hiszek, de a hibridben igen. Remekül kiegészíti egymást a két hajtásmód, jól kompenzálják egymás gyengéit. Ha tehettem volna, akkor a hét éves dízel Espace helyett, egy hét éves hibrid Galaxy -t vettem volna. De, nem tehettem, mert a gyártóknál lassan esett le a tantusz és a Ford csak jövőre kezdi forgalmazni.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Bizony. Ráadásul a Ford a Toyota hajtásmegoldását licenszeli, ami sztem a legjobb ma a piacon. Ezt kellene fejlesztgetni úgy, hogy több legyen az elektromos üzem. Sztem azt olyan is szívesebben venné, akinek nincs módja otthon tölteni. A benzinmotor terhelés alatt nem indítható és változó a nyomatéka. Ezt tudja kompenzálni a villanymotor. Viszont, statikus üzemben (pl. akkutöltés, országúti tempó) hatékony.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Ezekiell #121 üzenetére
A benzinmotor súlya elenyésző a kiváltó akkupakk súlyához képest. Egy mai túramotorkerékpár motorja bőven 100LE fölött teljesít és cirka 100Kg. Kétlem, hogy egy hibrid kisautó benzinmotorja nehezebb lenne. Városi 30 Km -re nem lehet elektromos autót tervezni. Minimum 100 -ra kell méretezni az akkupakkot, aminek a többletsúlya több, mint 100Kg. Egy hibrid elektromos rendszerét viszont lehet 30 -ra tervezni, hiszen nem gond, ha túllépi a user. Viszont, ha 30 -at tesz meg vele, akkor ugyanúgy elektromosan használja.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Tengernyi ilyen példát tudnék mondani. Pl. egyik exem egy áruházlánc beszerzési részlegén dolgozott. Mesélte, hogy Skandináviából szállították nekik a Jászberényben gyártott hűtőket.
Sztem egyetlen ilyen logisztikai anomália kiküszöbölésével többet lehetne tenni a környezetért, mint az összes hazai villanyautó akkujának optimalizálásával.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Aki nem megy többet naponta, mint 30 és rendszeresen tudja otthon tölteni, az vagy villanyautót vesz, mert megteheti, vagy kis benzinest, mert nem jelentős a fenntartási költsége. De, pont az a probléma, hogy az általános igény nem ez. A dízel nem jó rövid, városi utakra, nagy benzinest meg drága fenntartani, tankolni és nem is ződ. A hazai városlakó (pláne, ha családos) ideális egyautós megoldása sztem egy Toyota rendszerű hibrid. Nézd meg pl. a milyen autót vegyek topikban, hogy vegyes célra milyen autókat keresnek és ajánlanak!
Szerk.:
Utánanéztem. Egy Toyota Prius 1,8 -as motorja 97Kg.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Ezekiell #157 üzenetére
A Toyota egy bolygóműves, fokozatmentes váltót használ, aminek kicsi a tömege. De, ezek még mindíg elhanyagolható súlyok a kiváltó akkupakkéhoz képest. A benzinmotornál egy 100Km -es hatótávnövelés plusz tömege nincs 10Kg. Ezért nem kell túlméretezni az elektromos hatótávot, ami sokkal nagyobb plusz súllyal járna. Sztem a városiak nagy része beérné 50Km -es elektromos hatótávval, ha utána nem lenne megállásra, töltőkeresésre és várakozásra ítélve.
Lássuk be, hogy ehhez egy integrált hibrid rendszer praktikusabb, mint egy benzines áramfejlesztő a csomiban.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Ezekiell #170 üzenetére
A két autós opció már teljesen más tészta. Én végig egy autós felállásról beszéltem. Bár, nekem még kettővel sem adja ki a matek a villanyosra, mert ha két autója van az embernek, akkor abból az egyik olyan, amiben aludni is lehet, a másik meg csak egy targatetős, Corvette C3 lehet. Attól meg max a szomszéd lesz zöld.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz #26097408 #176 üzenetére
Tavaly karácsony előtt ütötték ki alólam az autót és egy hónapja vettem az Espace -t. A kettő közötti időben csak egyszer béreltem autót, különben elvoltam BKV -val, motorral, meg bringával (de, az utóbbi elektromos ). Ha nem lenne ez a német melóba járkálás, akkor lehet, hogy nem is vettem volna autót. Nyáron voltam a Balcsin úgy, hogy vonattal vittem a bringát. Sokkal jobban élveztem, mintha autóval mentem volna. Pesten meg egyértelműen gyorsabb vagyok villanybringával, mint autóval.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Nem nagy ügy. Londonból egy seggel átjössz a csatornán. Ha megfizeted, akkor Calais -ba kimegyek érted, felállsz a verdával a trélerre és hangtalanul suhanva hazajössz úgy, hogy egyszer sem kell útközben töltéssel vesződnöd. Ez ám csak a hatótáv! Az igazi álom-villanyautózás.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
"a dízel ugyan úgy nagyobb környezeti terhelést okoz ma mint egy villanyautó"
Ja. Az összes dízel és egy villanyautó. De, ha annyi villanyautó lenne, mint dízel, már más lenne a szitu. Honnan lesz hozzájuk áram ott, ahol tölteni kell? Minden város mellett lesz egy atomerőmű, használt fűtőelem tárolóval? Magasfeszültségű kábelek és transzformátorok? Hol fognak ezek futni? Németország leállítja az atomerőműveit. Honnan pótólja a kimaradó kapacitást? Hogyan lesz a közúti áruszállítás? És a tengeri? A hajókat is tisztán áram hajtja majd? Honnan lesz elegendő akkumulátor és azokhoz alapanyag? Stb., stb.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz #16820480 #199 üzenetére
Csak nem olyan bíztatóak az előjelek. A benzinkorszak elején üzemanyag volt rogyásig. Most, az elektromos autózás elején máris drágulnak a töltőállomásokon töltés költségei. 2021 -től pedig több EU -s országban korlátozásokat vezetnek be az otthoni töltés áramfelvételére, mert nem bírja a hálózat.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz #16820480 #202 üzenetére
Na, az már nem lesz annyira környezetbarát. Most is a lakóhelyeken levő alacsonyfeszültségű hálózattal van a probléma. Ha beviszik a nyagyfeszt, akkor transzformátorok kellenek a lakóhelyeken. Ez nem éppen környezetbarát. Akár így, akár úgy, dúlni kell mindenképpen és rengeteg kábelt húzni. Ahhoz meg nyersanyag kell, aminek szintén szűkében vagyunk.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Indulásnál jól jön. Mondjuk, azt tervezik, hogy 0 -ról 50 -re 5mp alatt gyorsuljon az autó. Ehhez kell 100Nm. Ha egy motor a max nyomatékának csak 50% -át adja le alacsony fordulaton, akkor úgy kell tervezni, hogy ez az 50% 100Nm legyen. Vagyis, fölöslegesen túl kell méretezni a motort. Ha 0 fordulattól tudja a 100Nm -t, akkor elég egy kisebb csúcsnyomatékú motor is. Ezért tartom jó megoldásnak a hibrid rendszert.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz cinemazealot #209 üzenetére
"A felelősség pedig már ott kezdődik, hogy mibe ülünk be reggel."
Részben. De, hiába ülsz be egy szuperződ autóba, hogy elmenj das bótba vásárolni, ha ott olyan terméket veszel, amit tengerjáróval, meg 30 literes fogyasztású kamionnal szállítottak a Föld túloldaláról.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz cinemazealot #211 üzenetére
Helyes hozzáállás! De, a nagyobb szennyezésekkel kéne kezdeni és úgy haladni a kisebbek felé. Kivonni az összes foszcilis meghajtású hajót és vitorlásokkal végezni a tengeri szállítást. Teljes repülési tilalom, stb., stb.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
"Nem az autó keres pénzt, hanem aki használja."
De, ahhoz olyan autó kell, amivel pénzt lehet keresni. Négyen vagyunk kollégák. Négy kamionos, kétheti cuccával ki kell jusson Németországba, majd két hét múlva vissza. Délután ötre kell kiérnünk. Hogyan férnénk be a cuccunkkal egy E autóba és hány óra alatt érnénk ki? Nekünk onnan még tovább kell mennünk a kamionnal, nem utazhatunk 20 órát kifelé. Fejenként 50 Eurót adnak, vagyis 300 Eurót kapok az oda/vissza útra. Persze, az igazi bíznisz az, ha megbízásra hazatrélerezek egy autót. Tudsz erre ződ alternatívát? E-autóval kétszer két nap lenne az út, szállást kéne fizetni. A tankolásért fizetni kéne, sztem az autópályadíjat sem úsznám meg, a gumik azon is kopnak, viszont max ketten férnénk be, ami utanként 200 Euró mínusz. Tréler vontatásról pedig szó sem lehet. Szóval, nemhogy pénzkeresés nem lenne, hanem totál bukó lenne. Szvsz. néha jó lehet egy e-autó, de többnyire jó esetben csak szenvedés, rosszabb esetben még bukó is.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Akkor pedig vastagon fog a ceruza. Egyik cimborám mellékkeresete, hogy egy ismerős papírlebonyolító cégnek az import, használt elektromos autókhoz megfelelőségi tanusítványt állít ki a hazai forgalombahelyezéshez. Jó pénzt keres vele. Szervízekben sem tud bárki hozzányúlni egy elektromos autóhoz. És akkor még nem beszéltünk törésről.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz 7Heads Drago #223 üzenetére
Amíg elbírja a trafóház. Volt egy telkem, azon kértem 380 -at (3x25A). Egy év múlva haveromnak már beintettek, hogy nem bővíthető a hálózat, mert trafót kéne cserélni. Ha jól tudom, most 1x16A jár, afölött opcionális (tehát símán mondhatnak nemet). Az 220 Volton 3,5KW, de akkor semmi más nem megy a lakásban. Persze, ez sem úgy van méretezve, hogy azonos hálót mindenki azonos időben járatja csúcsra. Márpedig az e-autósoknál ez valószínűsíthető.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Nálunk mindenhol 16 -os biztik vannak. Van egy ex önkormányzati lakásom, ahol még 10A -s bizti volt. Ahelyett is csak 16 -ost raktak fel. De, még ha lehetne is 25, vagy 32A, kétlem, hogy elbírná a rendszer, ha a környéken mindenki megigényelné és egyszerre ki is használná.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
"Melyik lesz ez a nap?"
Az, amikor a szolgáltató közli, hogy ennyi volt a kapacitás, most jönnek a gépek, amik feltúrják a környéket, mindenkinek be kéne pengetnie a hálózatfejlesztés költségének ráeső részét és le kéne mondani némi telekrészről, mert oda húznák fel az új, négyemeletes trafóházat, ahova bekötik az új, 5KV kábelt. Lehet, hogy kicsit zúgni fog, talán kicsit rákkeltő, de lesz áram az autókhoz.
"Mert most minden város mellett van egy atomerőmű."
Nyilván nincs, mert igény sincs rá. De, ha a leendő autóparkhoz méreteznek, akkor sűríteni kell az áramtermelő berendezéseket.
"Mondjuk napelemparkal"
Te beszélsz kabaréról? Nem tudom, hogy feltűnt-e, de éjszaka nem süt a nap. Télen meg nappal sem túl hatékony. Az emberek zöme pedig éjszaka töltené az autóját. Ez csak egy probléma a napelemmel. Az előállítása sem túl környezetbarát, avulási ideje van, és nagy terület kell neki.
"Igény kérdése, mint minden ilyesmi."
Ahha. Hány éves vagy, királyfi? Egyáltalán nem az igényen múlik. Igény most is lenne tiszta levegőjű városokra, csak az nem bíznisz.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz 7Heads Drago #239 üzenetére
Tökre bosszant, hogy nem találom a korlátozós cikket. A Google dobta hajnalban egy keresésre, de nem mentettem el, utána meg sehogyan sem sikerült előcsalnom. Még engem is meglepett, hogy a mienknél tehetősebb országokban ilyen hamar korlátozzák az otthoni töltést a hálózatterhelés miatt. Ezt csak azért írtam, hátha vki ráakad a cikkre (Magyarul volt).
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Sztem a környezettudatos megközelítés nem a villanyautó, hanem az a kérdés, hogy "Mindenképp autóba kell ülnöm?". Ha az emberek feltennék maguknak ezt a kérdést, őszintén válaszolnának rá és aszerint cselekednének, akkor a probléma, amiről beszélünk, nem is létezne. De, a kialakult helyzetből látható, hogy az emberek nem ilyenek és ez az igazi probléma, nem az, hogy ződ autó, vagy nem ződ autó.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Akkor lécci taníts, mester! Én nem tudok olyan ficsőrről, hogy a napelem képes lenne tárolni az általa megtermelt energiát. Azt két módon lehet éjszaka visszanyerni.
1.: Helyi tárolással, vagyis akkumulátorokkal (szigetüzem). Totális zsákutca.
2.: Visszatáplálásal a hálózatba.
Ez jelenleg járható, de csak azért, mert állam bácsi kötelezi a szolgáltatót az átvételre. A szolgáltató most is szeretne ebből kihátrálni, mert ez neki nem bíznisz, mert amikor betáplálás van, akkor épp nincs rá szüksége. Ez fokozottan lesz érvényes akkor, ha az elektromos autók miatt elszaporodnak a napelemtelepek. Ha sikerül neki, akkor egyszerűen azt fogja mondani, hogy bocsi lakótelep/lakópark, tartsátok meg a nyári/napközbeni áramotokat, mert nekem nem kell, úgyhogy egy árva petákot sem adok érte.
Na, itt hasal el a napelem bíznisz.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz arnyekxxx #261 üzenetére
Persze, de nem akartam a szavakon lovagolni. Csak így érthette a tárolást, mert más opció nincs. Legalábbis én nem tudok harmadik lehetőségről. Nekünk nincs olyan hegyünk, ahova érdemes lenne napenergiával felpumpálni a vizet. Meg, a téli időjárásunk sem épp optimális a napelemhez.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz cinemazealot #266 üzenetére
Ó, a kifogáskeresés ismerős. Mondhatnám, hogy csak és kizárólag a környezetvédelem miatt áldoztam 1,2 millát biciklire, de sztem még magamat sem tudnám erről meggyőzni. Az igazság az, hogy a felnőtt férfit a kisfiútól csak a játék ára különbözteti meg. Én pedig imádok a bringámmal rosszalkodni. De, legalább mellékesen ződen közlekedek, még ha ez egyáltalán nem is volt szempont.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz 7Heads Drago #298 üzenetére
Köszi! Nem sokkal a hsz. -em után ráakadtam. #248 -ban linkeltem is.
Tiszta szerencse, hogy ez a probléma már idejétmúlt, mert közben kiderült, hogy végtelen, napenergiából származó áramot tudunk tárolni. Meg kéne lincselni a németeket, hogy ennek ellenére üzemeltetik a szénerőműveiket.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz #16820480 #302 üzenetére
Milyen lenne egy akkucserés, vagy extenderes, otthoni megoldás? Lenne egy kis hatótávolságú alap beépítve az autóban a hétköznapi, rövid, városi közlekedésre és egy extender otthon. Napelem töltené az extendert, ami éjszaka átadná az alapnak a felvett delejt, illetve a hosszabb utaknál hatótávnövelőként is tudna funkcionálni.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Jó matek, amíg csak páran lógtok így a trafón. Egy lakóövezetben viszonylag kevesen sütnek éjszaka, tehát a sütő terhelése nem releváns. Korábban írtam példát a faluházról. Majdnem 900 lakás. Kerekítsünk 1000 autóra! Darabját 10 Amperrel számolva, 2300KW plusz terhelés a jelenlegihez képest. Mindez azonos időben. Szted erre fel van készülve a hálózat? És ez nem egy város, nem egy kerület, csak egy ház (igaz, jó nagy ház).
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Hieronymus #376 üzenetére
A benzin/gázolaj árának nagyobb része adó. Vajon az állam majd egy vállrándítással lemond erről a bevételről? Ha nem, akkor vajon kiktől fogja behúzni?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Hieronymus #398 üzenetére
Azt értem, hogy az állam érdeke a benzin/gázolaj kiváltása, de az adóbevételről nem fog lemondani. Azt pedig ugyanúgy az autósokkal fogja megfizettetni. Ha elektromos autósok lesznek, akkor velük. Plusz a hálózatfejlesztési beruházásokat is valakinek ki kell fizetni. Szóval a mézesmadzag időszak után nem lesz nagy bíznisz az a villanyautózás.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Depression #403 üzenetére
Nem vágom, hogy ezt mire reagáltad. De, 15Km nem táv, annyit símán elbringázgatok a napi ügyintézés közben. Persze, nem derékig érő hóban, de sokat mondok, ha három hónap van egy évben, amikor gáz a bringázás.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Házimozi belépő szinten
- PlayStation 5
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Teljes verziós, ingyenes mobil játékok és alkalmazások
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Eredeti játékok OFF topik
- Politika
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia