- Milyen okostelefont vegyek?
- 15 éves az első androidos Samsung telefon
- AGM M7 - elnyűhetetlen okostojás
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- DIGI Mobil
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
Hirdetés
-
Május 7-én bulit tart a Huawei
ma Méghozzá Dubajban, ahol új termékek várhatók. Ezek a Watch Fit 3 és laptopok lehetnek, a Pura 70-es telefonok maradhatnak Kínában.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rolly
veterán
válasz forceberg #839 üzenetére
minden autót tesztpadon fogyasztás alapján és kibocsátás alapján kellene műszakinként besorolni ... és akár adóztatni is... tényleg röhelyes, hogy 5000-es diesel plugin jobb besorolású egy 1000-es benzinesnél... ahogy az is, hogy egy szarrá hajtott gyárkémény euro 4-5-ös autót (ráadásul kiherélt részecskeszűrővel - ha egyáltalán volt benne) nem kapcsolnak le azonnal az utakon és vonják be a forgalmiját.
És abban is igazad van, hogy fogyasztás és kibocsátás alapján kellene adóztatni / szankionálni az autó gyárakat. De az idióta szabályozás (8th fórumtársnak ebben igazat adok) és az emberi hülyeség pont az az autó kategóriát húzza le ami kisebb fogyasztással tudna közlekedni... Mert mire minden elektronikai cuccot belerakunk (mild és egyéb hibrid), hogy megfeleljen addigra drága lesz...
#837 8th: a gázt az én is sajnálom, hogy nem terjedt el jobban, mert Skodából még mi is nézelődtünk gáz-benzin üzemű autót annó, de akkor nem vettünk később meg már nem voltak. -
titán
válasz forceberg #874 üzenetére
Sokoldalas belső tanulmányokat írtunk erről a témáról. Igen, nem rózsás a helyzet. Sok munka van még a kiszolgáló hálózati infrastruktúra, és az erőművi kapacitás fejlesztésén az elkövetkező néhány évtizedben.
Már most is rendkívül nehéz telepíteni. Szinte semmi értelmes helyen nem áll rendelkezésre a szükséges áram. Senki nem akar tölteni ipartelepek közepén, hanem mindenki a főutak és pályák mellett keresi a töltőket, ahol viszont nincs kéznél transzformátor.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Rolly
veterán
válasz forceberg #887 üzenetére
Tény, hogy Kína és környéke valamint Afrika miatt lesz gond, de egy magyar 2x annyit fogyaszt mint amennyit a föld elbír, ahogy egy Amerikai 3x annyit.
Az meg, hogy a most fejlődő országokban jobban nagyobb luxusban szeretnének élni azt mi innen sokkal jobb életkörülmények mellett szerintem 0 jogalappal ítélhetjük el.
Tehát olyan technológiai fejlődésnek kellenek amivel a nyugati ember lábnyomát és a fejlődő régiók lábnyomát 1xes szorzóra tudjuk lenyomni, és minden ember úgy él, hogy erre törekedjen... Nem fog menni...
-
-
tha_answer
őstag
válasz forceberg #1103 üzenetére
igy van annak lenne ertelme, de az csak co2 kivonassal fog menni.
hat persze uzemanyagdragitas, aki nem a belvarosban lakik, megint rabaszik mino kellemes tarsadalommernokoskodesmost is az o fustjuk takarja el a napelemet nem?
meg mindig: nem fogyasztani a legnagyobb kornyezetvedelem. az meg ott van, hogy telen tokeletesen eleg egy 5hengeres quattro ~30 eves audi, 80literes tankal a legkimelobb az amit le se kell gyartani. vagy egy eletromos saxo.
[ Szerkesztve ]
-
mjani1172
addikt
válasz forceberg #1251 üzenetére
Itt a mobilarénán nem lehet vitát nyerni. Én leírtam egy boltról hogy adócsaló és tükközik, nekemesett az egész fórum, őrjöngtek, hisztizek, és kitettek a topicból. Aztán 1 héten belül bezáratták a boltot adocsalásért. Egész európában.
Utána visszamentem, 1 ember nem volt aki azt mondta volna hogy bocs, igazad volt.Ugyanúgy mondták a baromságaikat.
Egy gyereket egy autóval párhuzamba állítani......
Ezért én itt nem vitatkozom, csak véleményt írtam.[ Szerkesztve ]
-
-
titán
válasz forceberg #1263 üzenetére
Oké, tegyük fel, rábólintunk. Hogy valósítják meg? Bármilyen ötlet jöhet a megvalósításra. Hogy lesz egyenletesen másfél gyerek mindenhol? Usától Oroszországon és Mexikón át Kelet Timorig? Kiszámoltad, hogy az milyen zuhanást
eredményez? Mit kezdünk a gomba alakú korfával? Ki fogja eltartani a munkaképtelen idős korosztályt? Ki Usában, ki Mexikóban, és ki Kelet Timoron?A zuhanás mértéke: egy generáció kb. 25 év, átlagéletkor kb. 75 év, tehát 25 év múlva 10%-kal többet kell minden munkaképesnek dolgozni, hogy a korfa öregedése tartható maradjon. 50 év múlva pedig 30%-kal. Vagy le kell ölni az utolsó teljes generációt.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
válasz forceberg #1969 üzenetére
OK. de ebben benne van a rossz beidegződés is. Mivel egy összegben nem tudnak egy új autót kifizetni, a hiteltől tartózkodnak, marad a használt - idős járművek folyamatos javítgatása. Vagy folyamatos cserélgetése.
Mind a két megoldás ráfizetés hosszabb távon.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Somatom
veterán
válasz forceberg #1972 üzenetére
Pont ugyanazt csinálom vele húsz éve. Megnyomom a gombot, nyit az ajtózár. A különbség most csak annyi, hogy ezután nem kulcsot dugok egy zárba, hanem kártyát egy nyílásba. Ettől kéne hátast dobnom? Ha emiatt kerül a kulcs 60 ezerbe, akkor én örömmel lemondanék erről a fantasztikus újításról.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
válasz forceberg #1972 üzenetére
"Pénzügyileg egy új autó szinte a legrosszabb befektetés. Az új autó meg szépen vesztette mindig is az árát."
A régi autó is veszti az árát, nem csak az új.
Nyilván az új autóknak a legnagyobb az üzem és közlekedési biztonsága. Ezt tartalmazza az új ár.
Nagy közelítésben az első 10 évben csak az éves karbantartás költségével kell számolni.
A második 10 esztendő az egyre gyakoribb javításokkal apasztja a pénztárcát. Az anyagfáradás ellen nincs orvosság.
És ezekből következik egy érdekes tény. Németország legértékállóbb autói a Daciák. Az értékvesztésük üteme és mértéke a legkedvezőbb.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
7Heads Drago
veterán
válasz forceberg #2059 üzenetére
És honnan tudod hogy nincs máris rajta? Az előállítási költsége messze van az eladási ártól.
[link]
Tudom hogy régi a cikk, de szerintem azóta se változott semmi.
Ha csak azt nézzük hogy a házi napelemekkel megtermelt áramot harmadáron veszik meg tőled már az is sokat elmond az egészről.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
axioma
veterán
válasz forceberg #2121 üzenetére
Huhh eleg kifordult a gondolkodasmod Ha a napelem nem lenne ott, semennyi nem lenne elveve a kornyezetbol (es pl. futene a tetot, az meg az alatta levo lakoteret, meg persze a kulteret leginkabb). Igy most el van veve 20%, azert ezt teljes Mo teruletere most exhas atszamolva 2MW teljesitmeny az 200W/m2-rel 10e m2 a 93e km2-bol. Tehat az osszes beeso napenergianak 2-szazmilliomod resze "veszik el". Nem tunik egyensulyt megbonto kornyezetvaltoztatasnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Fűnyíró topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Xbox tulajok OFF topicja
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Milyen okostelefont vegyek?
- OLED TV topic
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Gray Zone Warfare
- További aktív témák...