- Yettel topik
- iPhone topik
- iOS alkalmazások
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Milyen okostelefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kchris78
veterán
nem ertem ezt a dolgot hogy a laggolast az animaciokkal probalja elfedni az iOS. egyreszt: lehet hogy most mar mas a helyzet mert azota optimalizaltak meg eromuvet tettek a droidok ala, de a droidnal anno ez az animacio is lagos volt, ami azt jelentette szamomra hogy a kepernyon operalo animacio processnek nem tudott fenntartani eleg processzoridot (illetve ugy menedzselni az idot a processek kozt) a megfelelo idopontokban hogy ne legyen lagos. (animacio 0.2-0.5 sec alatt megy le, a kozben levo muvelet meg igenyli mondjuk ennek a toredeket). iOS eseten meg az animacio leginkabb attunest jelent egyik kepernyorol a masikra es mint olyan ennek a kiszamitasahoz mar az animacio kezdeten szukseg van a vegallapot ismeretere. Logikusan en igy gondolnam lehet lassitva megneznenk az animaciot vannak trukkok...