Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kchris78

    veterán

    válasz KeFe #534 üzenetére

    nem ertem ezt a dolgot hogy a laggolast az animaciokkal probalja elfedni az iOS. egyreszt: lehet hogy most mar mas a helyzet mert azota optimalizaltak meg eromuvet tettek a droidok ala, de a droidnal anno ez az animacio is lagos volt, ami azt jelentette szamomra hogy a kepernyon operalo animacio processnek nem tudott fenntartani eleg processzoridot (illetve ugy menedzselni az idot a processek kozt) a megfelelo idopontokban hogy ne legyen lagos. (animacio 0.2-0.5 sec alatt megy le, a kozben levo muvelet meg igenyli mondjuk ennek a toredeket). iOS eseten meg az animacio leginkabb attunest jelent egyik kepernyorol a masikra es mint olyan ennek a kiszamitasahoz mar az animacio kezdeten szukseg van a vegallapot ismeretere. Logikusan en igy gondolnam lehet lassitva megneznenk az animaciot vannak trukkok...

Új hozzászólás Aktív témák