- Két fontosabb újítással megjelent az iOS 17.5
- Milyen okostelefont vegyek?
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Mobil flották
- Elhagyhat egy kamerát a Galaxy S25 Ultra
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Drágább lett a Pixel 8a
Hirdetés
-
Érkezik a Crucial LPCAMM2 memóriamodulja
ph Az új szabványra épülő opció 32 és 64 GB-os verziója árat is kapott már.
-
Európába érkezett a ChatGPT egyik legnagyobb ellenfele
it A Google-hátszelű Anthropic Európában is kiadja a Claude AI-chatbotot.
-
Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
ma A Telekom saját márkás modelljeinek új generációja jelentős előrelépés az első T Phone-okhoz képest.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hroberto
veterán
Borítékolható volt, hogy nem lesz a végtelenségig ingyenes. Aztán majd ha még jobban elterjednek, akkor az állambácsi is kitalál valamit, hogy leszedje a sápot.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
vegyszer
addikt
Az is biztos, hogy előbb utóbb a jövedéki adó is rá fog ülni az árra.
Mindez csak idő kérdése.
Számomra pont tetszene egy plug in hybrid, otthon töltve, 50km hatótávval (klíma fűtés nélkül, szél mentes időben), ha otthon napelemmel lehetne etetni. De ha az általam termelt áram után is kell majd egyszer jövedéki adót fizetni, hogy én azt tankolás helyett termelem, kérdéses lesz, hogy kell-e ez így nekem egyáltalán?
"Újságírás az, amit a hatalom nem akar nyomtatásban látni. Minden más csak propaganda." George Orwell
-
Mr.Grincs
veterán
Az komoly, hogy drágább, mintha otthon töltené az ember. Akinek nagyon nagy szüksége lesz powerra, csak az fog tölteni pénzért... Szerintem.
/ MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
ncc1701
veterán
Induljunk ki abból az alap tézisből, h elektromos autó annak való, aki otthon tudja tölteni.
Az út menti villám/gyors töltő arra való, h ha annyit rohangászol napközben, h kifogysz a szuflából, akkor tudd tölteni. Amúgy én azt csinálnám, h 80%-ig 2x ár, 100%-ig 5x ár, és ha már feltöltött az akku, de foglalja a helyet, akkor a környékbeli parkolási díj 10x-e ketyegjen rá. -
Taranti
senior tag
Várható volt, és alapvetően normális is lenne, különben nincs az a bolond cég, amelyik pénzt fektetne ilyesmibe. Gyanítom, a fizetőssé válással egyre több töltő lesz az országban, ez végeredményben jó. Az ár, amin lehet vitatkozni, meg persze a plusz állami adótartalom. (Ahogy most az üzemanyagoknál - mintha az állam bejelentkezett volna a majd minden munkahelyen történt nagyobb arányú béremelésekért....)
Az otthontölés meg, ha betiltják, csak a családi házaknál lesz opció (merthogy valami kínai kütyüvel megoldható lesz, az szinte biztos. :-D )Úgy vélem, a játékokkal kapcsolatba hozott agresszivitás nem azok jellege miatt van, hanem (általában) csapnivaló minőségük okán.
-
Dr. X
aktív tag
Durva, hogy drágább egy SZOLGÁLTATÁS, mintha otthon fizetnél ugyanazért? Én, aki ismerem az étterem, büfé, kávézó nevű helyeket nem lepődök meg... Akkor is panaszkodtok, ha egy 100 forintos ásványvíz 300ba kerül egy kávézóba? Mivel az áram nem ingyen van, butaság azt várni, hogy majd ingyen kapod.
-
#10949376
törölt tag
Most kell használt kamu hibridet venni ,a parkolás még ingyen van?
-
axioma
veterán
NEM. Es nem magam miatt, mert mi (alapvetoen) otthon toltunk.
Valahol a mostani ar 2/3-anal kene lennie. Hogy miert? Hat hogy a hibrideket ne benzinnel pofekeltessek a varosban! Jelenleg a sajat Amperankrol tudok: varosban (mivel ott is van rekupacio, tehat nagy baromsag az eredeti cikkben megjelent 7 literes varosi fogyasztassal hasonlitani!) fogyaszt mondjuk 5 litert benzint, vagy 18kWh aramot ahhoz, hogy megtegyen 100km-t. Ezzel azt erik el, hogy bar tudna' az auto azt, hogy varosban arambol megyunk, varoson kivul meg benzinbol, rohadtul nem fogja megerni toltore rakni a kocsit, mert most me'g nem, de egy kis olajarcsokkenes es olcsobb lesz a benzin.
Ezt amugy megirtam nekik is, legalabb valaszoltak, es nem 30 napra. -
Sys85
veterán
Támogatom az elektromos autózást,de már az elejétől kezdve van egy olyan sejtésem,hogy ahogy terjed és egyre többen töltenek,állambácsi is kérni fog a bevételből nem keveset.
Csak nehogy az legyen,mint az etanolnál.
Ott is úgy megtolták az árát,hogy semmivel se volt olcsóbb 100km-re vetítve a költség,mint a benzines/dízel autóknál.
A magyar piac eléggé árérzékeny,egy ilyen húzással kevesebb ember venne elektromos autót.
Mert hát hiába zöldebb (elvileg,legalábbis lokálisan),ha a tulaj nem jön ki a végén olcsóbban,sőt!
Főleg ha azt nézzük mennyivel drágább most még egy villanyautó.
Elég kevés ember van aki otthon napelemről tudja tölteni.
Reméljük nem szállnak el idővel az árak,mert nagyon jó lenne egy ilyen autót venni pár év múlva normálisabb hatótávval,na meg "normálisabb" áron.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
axioma
veterán
Szerintem meg korrekt, hogy dragabb mint otthon. Csak a merteke meg az indoklas nem. Az otthoni aramarban is benne van _minden_ szolgaltatas, ami a toltopontokon: abban az aramdijban is fizeted azt hogy van ugyfelszolgalat, hogy a hazadig fenntartjak a halozatot stb. mindent, sot, tobbet is: az atlag userhez sokkal hosszabb a kiszallasi tavolsag, mint a koncentralt (nagyvarosok teruleten) levo toltopontokhoz. A beruhazas meg az ujdonsag ereje se lehet tobb mint par % extra. A tobbi nagyon massziv nyereseg. En inkabb marketingfogasnak tartom, hogy ilyen magasra tettek, majd csokkentessel reklamoznak - aztan tevedhetek.
-
axioma
veterán
Nagyon rossz probalkozas, nincs osszefugges.
Otthoni asvanyviz: TE elmesz erte a boltba, hazaviszed, kitoltod, utana elmosod a poharat.
Otthoni aram: ugyanolyan szolgaltatas (foleg amig AC-rol beszelunk).
En ezert mondtam hogy max. 2x annyi mint otthon, de akar csak 1.5-es ar is siman lehetne. Ami ugye mivel van alternativ termek, nagyon nem mindegy: ha az arral tobb termek vasarlasara osztonzol (olcso), akkor a nyereseg merteke jobb lehet mint keveset eladni extraprofitert (csak azoknak akik nagyon lemerultek es muszaj - bar ezt is azert elore tervezessel sokkal jobban kerulnem 3x-os aron mint 1.5x-esnel).[ Szerkesztve ]
-
WiZARD
addikt
De miért kell, hogy ez legyen az alap, hogy annak való, aki otthon tudja tölteni?
Miért nem lehet elérhetővé tenni a töltést bárkinek? Miért kell pont a városban, belvárosban élőket szívatni, ahova úgy is leginkább koncentrálódik a füstös autók kibocsátása?Ráadásul ezek nem villámtöltők, csak sima AC töltők, amivel autó függően, jellemzően 3.6-7 kW teljesítménnyel lehet tölteni (kevés autónál ez 11 vagy akár 22 kW is lehet).
Ügyintézés, bevásárlás 10-20 perces idejére majdnem bedugni se érdemes...[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
Milyen szolgáltatás? Otthon is szolgáltatás hogy áram van, otthonra is kiépítik a vezetéket, mérőt, leolvassák, számláznak, ügyfélszolgálatot fenntartanak, hálózatot karbantartják, stb.
Az otthoni, lakossági, kiskereskedelmi áron eleve keresnek. Most ennek a kisker árnak háromszorosáról van szó.Majd az idő és a piac eldönti, hogy tölt-e ezeken valaki, vagy ha üresek lesznek akkor max újraszámolják, hogy mennyibe kerüljön.
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
#24536576
törölt tag
Olyan vicces(?), amikor azok sírnak, hogy drága töltés, akik megtehetik, hogy 10+ millióért vesznek autókat. Elvárnák, hogy ingyen legyen az is... 👎🏻
-
-
Tigerclaw
nagyúr
Pár éve már volt valami rövid hír, vagy pletyka, hogy az Apeh meg akarja adóztatni az otthoni töltést is. Sajnos minden zöld, környezetbarát technológia ugyanarra a sorsra jut a mohó politikusok és cégek keze álltal. Addig drágítják mesterségesen, hogy ne érje meg arra váltani.
Nem is értem, hogy épeszű emberek hogy vízionálhatják azt, hogy az elektromos autók leválthatják a hagyományos autókat. Gazdagok játékszere marad még sokáig.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
-
mjani1172
addikt
Nem, sajnos nincs igazad.
Nem foglalnék most állást zöldautó ügyben,de annyit azért hozzátennék hogy ingyen semmi nincsen. Amit eddig ingyen tankoltak azt a többiek fizették. Kb mint amikor a nyugdíjasok ingyen utaznak a BKV-n. Szerinted azt nem fizeti ki más? Ingyen tankolják és javítják a buszt és a sofőr nem kér fizetést? Ha a költségvetésből megy az jó? Én nem akarok fizetni más helyett,ha te szeretné akkor az a te dolgod. És ebben semmi irigység nincs.Fizettem és fizetek mások helyett így is eleget.
Unom ezt sok itt meg támogatom ott meg támogatom dolgot.
A háztartási áram meg egyébként is támogatva van, (hivatalosan a cég többet fizet mint egy magánember) míg a benzin meg adóztatva.[ Szerkesztve ]
-
WiZARD
addikt
válasz mjani1172 #25 üzenetére
Ki írta 1 szóval is, hogy ingyen legyen bármi?
Ettől még a dögöljön meg a szomszéd tehene is mentalitás mindig előjön ennél a témánál...
Persze a füstös tulajok azért nem panaszkodnak, ha hajszállal jobb levegőt szívhatnak az elektromos autóknak köszönhetően.
Az sincs korlátozva hogy elektromos autó tulajának a TB befizetéséből a tüdőbetegeket gyógyítására megy-e, vagy csak stadionokra...Az áramra jobb árat kap a cég, akitől üzlethelyiséget bérlek, mint amennyit otthon fizetek lakossági listaáron...
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
-
hankock
tag
Először is elektromos autót gazdagok vesznek, meg cégek.
Nekik nem probléma ez az összeg.
Másodszor ezek a gazdagok és cégek inkább ingyen töltik az autót kint az utcán minthogy otthon fizessenek érte.
No ezért lett bevezetve, hogy töltsd otthon, de ha nagyon le vagy merülve, fizesd meg felárral a szolgáltatást. -
SkyLine3000
addikt
Egyértelmű volt, h ahogy nő a kereslet az e-autók iránt - a beetetés után - szépen egyre jobban meg fogják vágni őket. Most csak az elmü, holnap már állambácsi is. És mint tudjuk, ők nem finomkodnak, ha pénzről van szó. Szép lassan el fog olvadni minimálisra, vagy teljesen az e-autók előnye a hagyományosakkal szemben. Sztem még nagyon sok évnek (évtizednek) kell eltelnie ahhoz, h mindenki által megfizethető és minden körülmények közt használható (legalább 6-800km hatótáv gyorsan töltve) legyen az e-autó. Mindenesetre én nem vágyom rá és nem is tervezem, h valaha is vegyek.
-
=Mentor=
őstag
Magyarországon az elektromos autózás úri hóbort ilyen autó árak (versus alacsony fizetések) mellett, persze nyilván aki ilyet vesz annak nem mindegy mennyiért tölt, az ingyen töltés egy erős érv volt a vásárlás mellett, mindez a múlté. A jövőbe tekintve tuti, hogy az idő előrehaladtával (a gyártás felfutásával) majd egyre olcsóbbak lesznek az elektromos autók és arányosan ki fogják szorítani a benzines társaikat.
Épp ma olvastam egy cikket, miszerint 10 éven belül olcsóbb lehet egy elektromos autó, mint a benzines, bár szerintem ez elég optimista becslés:
[ Szerkesztve ]
-
mjani1172
addikt
Ne keverj kérlek mindent bele. Nem írtam ilyen dogöljön meg jellegű dolgokat.
Azért megy a sírás mert megszűnt az ingyenesség. Ami mint írtam szvsz igazságtalan volt.
“Az áramra jobb árat kap a cég, akitől üzlethelyiséget bérlek,“
Ez konkrétan lehetetlen.
Hacsak nem valami állami mutyi cég.A céges áram sokkal drágább (csak idén emeltek 28-% ot) -
L3zl13
nagyúr
"Otthoni aram: ugyanolyan szolgaltatas"
Igen? A töltőállomás meg gondolom a fán terem.
Annak a karbantartása, üzemeltetése is biztosan ingyen van...
És biztos az sem jelent extra költséget, hogy a gyortöltéshez szükséges nagyfeszültséget/transzformátort biztosítsák.Otthoni ásványvíz példa: "TE elmesz erte a boltba, hazaviszed, kitoltod, utana elmosod a poharat" == TE fizeted a házon belüli elektromos hálózat kiépítését, fenntartását, javítását
Aki hülye, haljon meg!
-
lvb
aktív tag
válasz Tigerclaw #21 üzenetére
Emlékeim szerint nem a NAV, hanem volt olyan uniós tervezet, amely alapján 2025 után csak olyan elektromos autó hozható forgalomba, amely lekommunikálja a töltést a NAV-val, és te utána befizeted a jövedéki adót (különben hiába dugod töltőre, nem fog tölteni az autó).
Ez alapvetően korrekt, akkor is adóznod kell, ha a saját napelemeddel töltöd az elektromos autót, mert annak is van jelentős költsége a hálózatirányító részéről. Ami nem korrekt: Ha szigeterőműved van - pl.: tanyán, ahol nem tudsz visszatölteni az elektromos hálózatra.
Amiről szó volt még, a dinamikusan változó lakossági áramár. Ami mondjuk -10 és 200 HUF/kWh. Itt majd beállíthatod, hogy csak akkor töltsön az autód amikor pl. 5HUF alatt van az áram ára. Ezt valószínűleg meg is kell lépniük, hála a nap és szélerőművek terjedésének.
-
rep3at
őstag
Sok-sok az irígy ember még mindig úgy látom.. 10 millió pénz gazdagság? Hát akkor arrafelé elég szar a helyzet. Nem magánrepülőröl beszélünk még mindig. Magyar fizuk? Nem a soron kell dolgozni utána meg a pultot támasztani panaszkodva. A jó szakembert itthon is megfizetik
Forward thinking. كرر
-
veterán
Nananaaaa...hátrább az agarakkal haver....
Én nem "soron" dolgozom, de az Ő vèdelmükben mondom, hogy ugyanolyan szükség van rájuk,mint bárkire. Erre a munkára egyre több cég szakosodik...a termelő üzemek....rengeteg van a világban...nem csak irodák léteznek....
de gondolom Te az erdőben élsz remeteként és magad termelsz meg mindent és nem vásárolsz semmit sehol...csak mert az üzletek tömve vannak olyan termékekkel, amihez a "soron" lévő dolgozók is nagymértékben hozzájárulnak....szóval nem illik senkit lenézni...de látom ebben az országban ez divat...ezért is tartunk ott,ahol tartunk,mert lenézzük a másikat és a munkáját...gondolom,ha utcaseprőként 6-700 ezer nettót lehetne keresni,első lennél a jelentkezők között... szégyellheted magad,már ne is haragudj...meg az is, aki nem fizeti meg a munkát ebben az országban...mert azok ugyanúgy lenézik a kézkezi dolgozót.Ès az irígységet ne keverd ide,mert annak semmi köze ahhoz,hogy ki mit dolgozik...kicsit gondolkodj és szállj magadba,hogy milyen ember is vagy valójában
Cikkhez:
Semmi sincs ingyen...aki azt gondolta,hogy az e-autózás ingyen lesz,az sok norvég dokumentum filmet látott.[ Szerkesztve ]
HARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.
-
vegyszer
addikt
Jó pár évvel ezelőtt volt egy a KSH által levezényelt projekt. Az volt a címe, hogy Miből élünk? Volt szerencsém személyesen kérdezőként részt venni benne.
Mikor kiértékelték az adatokat, kiderült, hogy az az ember, akinek van tv, telefon, számítógép, mosógép, és van 100.000Ft-ja olyan esetre, ha váratlan kiadás éri (közeli rokon temetése, baleset, stb) az az átlag magyar szemében GAZDAG!
Érdekes módon ott áll vele szemben az, amit a kiszamolo.hu ír, hogy az az ember, aki egy hasonló miatt (baleset, hirtelen munkanélküliség) fél évet kiesik a megszokott bevételeitől, és erre van saját félretett tartaléka, amihez tud nyúlni ilyen esetben, az nem gazdag, csak előrelátó.
Én azt vélem, a tévedés, és az általánosítás jogát fenntartva, hogy aki ma, vagy a közelben elektromos autót vett, az jellemzően ezt inkább a spórolás és kevésbé a környezettudatos élete miatt tette. De ha otthon kell tankolnia, legfeljebb egy lakás cserében gondolkozik el, nem omlik össze tőle számára a világ, hogy már nincs ingyen a ZÁRAM.
[ Szerkesztve ]
"Újságírás az, amit a hatalom nem akar nyomtatásban látni. Minden más csak propaganda." George Orwell
-
Stard72
tag
Az EU-ban évente 450 milliárd eurót szednek be üzemanyag jövedékiadóból. Errél biztosan nem fog senki lemondani. Ezenkivül a elektromos autók sokkal nehezebbek,mint egy hagyományos ,szóval az útalapba tuti többet kellene fizetniük.
-
axioma
veterán
Nem vagyok se gazdag (ph-s atlaghoz nezve), se ceg. Megis elektromos autom van. Es 1x toltottem fel ev alatt azert, mert hatareset volt hogy hazaerek-e egy korhazi latogatas kozbeiktatasa miatt (meg parszor experimentalis cellal).
Es a felarral sincs gond, hogy legyen, csak a mertekevel. -
axioma
veterán
A toltoallomas pont egyenerteku azzal, hogy elviszi Pista bacsihoz is az aramot.
Az osszes halozati eloszto karbantartasa is pont annyi penzbe kerul, mint a toltooszlope, sot lakossagnal arammeres celjabol rendszeres (10 ev talan) merocsere kotelezo, meg a meroig leagazast is ok fizetik.
Ha figyelnel kiderul, hogy NEM villamtoltes, csak 3 fazisu toltes van (kb. 16A de AC) ezeken a toltohelyeken, es tok ugyanarrol mukodnek mint a kisfeszultsegu halozat amibol a lakossag is vetelez. Semmi kulonbseg nincs.
Hazon belul: de itt NINCS hazon belul. Van a meresi = toltesi pont, es kifujt. Nem biztosit hozza toltot, azt az autos viszi. Semmit nem kell csinalnia, amit a te sajat villanyoradig eljutasig nem kene. Tehat ezert ez az arazas egeszen biztosan a lakossaghoz kepest tularazott, ha hozzavesszuk azt is hogy mennyivel konnyebben megkozelitheto helyen vannak (felszereles, karbantartas stb.) akkor me'g olcsobb is atlagban uzemeltetni. Az egyetlen beruhazas a toltooszlop (ami biztos dragabb, mint egy otthoni, de az utobbi 5 szamjegyu brutto penz, tehat egy ilyen bevetel mellett elhanyagolhato). -
axioma
veterán
válasz MrPetya19 #41 üzenetére
Kerdes, milyen auto es mire van hasznalva. A mi ket autonk 70 km koruli tavolsagot tud egy toltessel, alapvetoen ingazas celjabol mennek, ha fullra kihasznaljuk es 10A-rel (230-as csatlakozok ennyit adnak) toltjuk, akkor 5-6 ora. De legtobbszor fel-ketharmad toltest kell csak visszatolteni. Es folyamatban a 3 fazis 16A toltesi pont kiepitese, akkor ez ara'nyosan csokken.
Ha lenne olyan tarifa villanyautokra, ami nem 200e beruhazas utan kapnek 5 Ft engedmenyt kWh-nkent (ezt tudja most az elmu ajanlani... szamoljatok ugy hogy 16kWh per 100km, mikor terulne meg), hanem mondjuk hasznalhatnam a vezerelt aramot (pontosabban egy olyan valtozatat, ami nem szocialis alapon a bojler/hotarkalyha felfutesekre optimalizalt), es mondjuk felaron lenne, nem csinalnek napelemrendszert. Raadasul a szabalyozas szar, nem a szolgaltatok a hulyek (btw azert lobbizhatnanak erte). -
WiZARD
addikt
válasz MrPetya19 #41 üzenetére
Attól függ.
Átlag háztartásban 1 fázis 16A azért talan elérhető, felszabadítható hálózat bővítés azaz nagy beruházást nélkül.
Állítható EVSE, amivel megvan 16A(32A) 90ezer Ft.
Milyen hosszú az éjszaka? Mennyit kell másnap menni és hol?
10 óra alatt belemegy 10x16x230=36.8kWh, ezzel fogyasztás függően 150-350 km megvan.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
erahurka
félisten
Van ismerősöm, aki kifejezetten arra játszik, hogy áruházak parkolójában vagy más ingyenes állomáson töltse a kocsiját. Várható volt hogy beszigorítják a dolgot. Őszintén szólva kicsit örülök is neki.
-
-
axioma
veterán
Azt senki nem vitatta, hogy az ingyenesseg az - jogosan! - zavarja az embereket. Bar megjegyzem, aruhazaknal ez mar pont nem egyertelmu (tovabb van ott -> tobbet vasarol), de az elmu utcai toltopontjain mindenkepp.
Megjegyzem fontosabb lenne a kamu zold rendszam megszunteteseert folytatni harcot (uj koraban papiron tudott 25km plugin hibrid, szinte sose toltve arambol, ellenben 3-4 literes motorral fustolog a belvarosban - na jo, egy prius I. szintu rekupacioval talan rendelkezhet).
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Kés topik
- Alig egy nap múlva végre bemutatkozik az Assassin's Creed Shadows
- Filmvilág
- Overwatch 2
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen egeret válasszak?
- Esik a hóóó!!
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Bomba! HP EliteBook 1040 G7 x360 Érintős Hajtogatós Ultrabook Tab 14" -70% i7-10710U 16/256 FHD LTE
- BONTATLAN Új Iphone 15 és 15 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- BONTATLAN Új Iphone 13 128-512GB 1év hivatalos Apple garancia gyári független Deák Azonnal Átvehető.
- ÚJ BONTATLAN Apple Watch Series 8 S8 41-45mm Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Garanciával.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest