- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Netfone
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 11 - népalma
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vegyszer
addikt
Az is biztos, hogy előbb utóbb a jövedéki adó is rá fog ülni az árra.
Mindez csak idő kérdése.
Számomra pont tetszene egy plug in hybrid, otthon töltve, 50km hatótávval (klíma fűtés nélkül, szél mentes időben), ha otthon napelemmel lehetne etetni. De ha az általam termelt áram után is kell majd egyszer jövedéki adót fizetni, hogy én azt tankolás helyett termelem, kérdéses lesz, hogy kell-e ez így nekem egyáltalán?
"Újságírás az, amit a hatalom nem akar nyomtatásban látni. Minden más csak propaganda." George Orwell
-
Sys85
veterán
Támogatom az elektromos autózást,de már az elejétől kezdve van egy olyan sejtésem,hogy ahogy terjed és egyre többen töltenek,állambácsi is kérni fog a bevételből nem keveset.
Csak nehogy az legyen,mint az etanolnál.
Ott is úgy megtolták az árát,hogy semmivel se volt olcsóbb 100km-re vetítve a költség,mint a benzines/dízel autóknál.
A magyar piac eléggé árérzékeny,egy ilyen húzással kevesebb ember venne elektromos autót.
Mert hát hiába zöldebb (elvileg,legalábbis lokálisan),ha a tulaj nem jön ki a végén olcsóbban,sőt!
Főleg ha azt nézzük mennyivel drágább most még egy villanyautó.
Elég kevés ember van aki otthon napelemről tudja tölteni.
Reméljük nem szállnak el idővel az árak,mert nagyon jó lenne egy ilyen autót venni pár év múlva normálisabb hatótávval,na meg "normálisabb" áron.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41 (Eladó!) #Ford Focus Mk3#
-
Tigerclaw
nagyúr
Pár éve már volt valami rövid hír, vagy pletyka, hogy az Apeh meg akarja adóztatni az otthoni töltést is. Sajnos minden zöld, környezetbarát technológia ugyanarra a sorsra jut a mohó politikusok és cégek keze álltal. Addig drágítják mesterségesen, hogy ne érje meg arra váltani.
Nem is értem, hogy épeszű emberek hogy vízionálhatják azt, hogy az elektromos autók leválthatják a hagyományos autókat. Gazdagok játékszere marad még sokáig.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
ncc1701
veterán
válasz hroberto #118 üzenetére
Ja, van a lábamban kb 600ekm, oszt még sosem felejtettem el tankolni. Jól megszívnám.
Amúgy meg miről beszélsz? Elgurulsz egy villám töltőhöz, ahol 20 perc alatt 80%-ra töltöd, azaz mondjuk kapsz 300km-t 20 perc alatt. Azaz 5 perc alatt 75km-t mondjuk. Jó nagy szívás, valóban.
De jobb abból kiindulni, h az ember nem felejti el. A gatyádat sem felejted el reggel velvenni, h egy szál f@szban mászkálj az utcán.
-
WiZARD
addikt
válasz hroberto #129 üzenetére
Nekem még sose kellett hirtelen elugranom 100km-re, főleg hogy annyira sietni kelljen, hogy egy 15 perces villamtöltés ne férjen bele...
Olyan se volt még, hogy véletlen 700km-nél messzebbre kelljen mennem.De ha ezek rendszeres valakinek az életében, annak tényleg nem jó egy kissebb elektromos, ezt elismerem.
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz hroberto #132 üzenetére
Elofordulhat, kérdés hogy mekkora rá az esély, kell-e erre tervezni. 17 éve van jogsim, autóm, eddig nem fordult elő, így nem ilyen szempont alapján veszek autót...
De pont ezt mondom ha valakivel ez rendszeresen előfordul akkor érthető, hogy fontos szempont.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
axioma
veterán
válasz hroberto #166 üzenetére
Bocs, azt altalaban irtam, hogy a fustosok burzsujoznak. Neked az a kerdes volt, hogy hanyan engedhetik meg maguknak a 4M-s kocsit, a hibrid helyett valami 3 literes vacakkal dugoznak napi 2 orat. Nalam az a nemnormalis, igazad van, arrol le akarom beszelni a tomegeket.
-
Core2duo6600
veterán
válasz hroberto #166 üzenetére
Annyit jegyeztünk meg, hogy akik az aglomerációból járnak be, zömében kertes házban laknak, lévén olyan az aglomeráció telepüseinek a szerkezete, így aki onnan jár be Bp re kocsival dolgózni, ezt meg tudná oldani elektromos autóval, és még sprórolna is a benzineshez képest.
Vannak-e hátrányai az elektromos autónak?
Igen vannak, de ez akkor jön ki, amikor hoszabb útra indulna az ember a hatótávon kivülre, ami a hétköznapokhoz képest elenyésző alkalom.
A hétköznapi sprólás miatt / mellett (otthon töltve ) is megtakarítunk annyit, hogy bevállaljuk a nyaralás alkalmával a valamivel hoszabb menetidőt.
Ha egyébként elférnénk az elektromos autóban.Csökken télen valamelyest a hatótáv, de a hőszívattyus fűtés miatt nem drámai mértékben.
Most jöhetne a kifogás, hogy hát 5 ember nem fér be, pl. az i3 ba, ez igaz, de 5 embernek a 800 km es útón még egy luxusautó is kényelmetlen, sőt igazából mindenkinek, az ilyen nagy távokra a repülő való.
A legtöbb autóban a hátsó középső hely, az szükségmegoldás, igazán kényelmesnek nem mondanám, se egy focusban, és talán még egy mondeoban sem.
(#163) MrPetya19
A kinti és a belső hömérséket függvénye, de az utastér szintentartása 1-1,5 kw óránként(#170) troviko
A gond, hogy a kormányzat igérgeti , hogy átjárhatóvá teszik az országot, nos az igért töltőkből (villámtöltökből) eddig 0 db készült el, amik vannak mind magánberuházások
Viszont emiatt a nagy töltőhálózat üzemeltetők,
nem mernek nekivágni, mert bizonytalan, hogy mi lesz, és így nem fektetnek be.Jobban tette volna a kormányzat, ha nem mondanak semmit, és nem igérgetnek semmit,
és akkor talán már készen lenne a töltőhálózat (országos villámtöltő) üzleti alapon.
Az elektromos autósok nem várnak el ingyenes töltési lehetőséget, pláne nem villámtöltőn.Az hogy a célállomáson néhány helyen ingyenes marad üzlet étterem, az az adott vállalkozás döntése, hogy akar - e töltési szolgáltatást nyujtani a vendégeinek, vásárlóinak.
(#173) thebear007
Az i3 -nál mindegyikben benne van a hőszivattyús fűtés ?Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
Új hozzászólás Aktív témák
- Tőzsde és gazdaság
- LEGO klub
- Hardcore café
- Ukrajnai háború
- Villanyszerelés
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen autót vegyek?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Xbox tulajok OFF topicja
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...