- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Magisk
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
axioma
veterán
NEM. Es nem magam miatt, mert mi (alapvetoen) otthon toltunk.
Valahol a mostani ar 2/3-anal kene lennie. Hogy miert? Hat hogy a hibrideket ne benzinnel pofekeltessek a varosban! Jelenleg a sajat Amperankrol tudok: varosban (mivel ott is van rekupacio, tehat nagy baromsag az eredeti cikkben megjelent 7 literes varosi fogyasztassal hasonlitani!) fogyaszt mondjuk 5 litert benzint, vagy 18kWh aramot ahhoz, hogy megtegyen 100km-t. Ezzel azt erik el, hogy bar tudna' az auto azt, hogy varosban arambol megyunk, varoson kivul meg benzinbol, rohadtul nem fogja megerni toltore rakni a kocsit, mert most me'g nem, de egy kis olajarcsokkenes es olcsobb lesz a benzin.
Ezt amugy megirtam nekik is, legalabb valaszoltak, es nem 30 napra. -
Core2duo6600
veterán
Ha szigetüzemben megy, nem kell rá fizetni semmi sem.
(#6) Taranti
Az otthontöltést nem fogják betiltani, jelenleg is annak ajánlható az e autó, aki tudja otthon tölteni.
Az elmü már nyilatkozott, hogy az otthoni autótöltés az ugyanolyan fogyasztás mint bármely más otthoni fogyasztás.
Mire is kéne a kínai kütyű ?(#11) axioma
Pont a töltőpont kiépítése és karbantartása nincs benne az otthoni árban.
Ha beszarik az otthoni töltőd meg kell javíttatnod pénzért, szintén a zsebedbe kell nyúlni, ha az autó saját töltője szarik be, amit adtak hozzá azt is pénzért tudod javíttattni / cserélni.
Az otthoni ár, az nem szabadáras, hanem rögzített.(#12) axioma
Ha lemerültél, és muszály, arra a villámtöltő való.(#15) WiZARD
Jelenleg még nem adottak a feltételek, hogy a lakótelepeken akár mindegyik parkolónál legyen csatlakozó, amint ez megvalósul, akkor ajálható lesz nekik is az elektromos autó
Jól mondod, ez a baj a 22 kw os AC vel, hogy alig van olyan autó, ami ki tudná használni, 1 fázisú 16 amperes töltő is elég lenne, de abból jó sok kell.(#16) WiZARD
Jelenleg 10 HUF / KWH , a 99 HUF csak egy tervezett, akármennyi is lehet belőle, akár olcsóbb is lehet, akár drágább is, bár ezt nem tartom valószínűnek.(#17) LosBlancosrm
Nem csak új e car létezik.
A használtak nincsenek 10 mill.(#21) Tigerclaw
Az csak pletyka volt, honnan tudná, hogy a kocsit dugod be a 220 ba vagy a sűtőt kapcsoltad be, vagy a bojlert.
Életképtelen, hogy az otthoni töltésen bármikor is adótartam legyen.
Le is fogják váltani, a kérdés, hogy mikor.
Ugyanis lassan már nem lehet levegőt kapni a sok diisel és benzines járműtől.(#30) SkyLine3000
Lehet, hogy el fog olvadni, de nem most.
Az autól igen jelentős részének elektromosnak kell lennie, hogy ezt meglehessen lépni.
Az átállás nem megy egyik pillanatról a másikra, de egy folyamat elkezdődött.
Ha éppeszűen csinálják a döntéshozok, akkor a füstös autók adóterhei lesznek megemelve, és ebből lesznek az e autok támogatva.
Vagy sürű töltőhálózat, vagy nagy hatótáv a 2 együtt nem kell.
Minek a 600 km es hatóváv ?
Úgyis megállsz 200 km enként enni pisilni stb, és közben feltölt a kocsi.Villámtöltő, abból kell jó sok, kiválképp közlekedési csomópontokban.
Akkor fogsz venni, amikor mást nem lehet kapni, vagy nem fogja anyagilag megérni, ugyanis a többséget csak akkor lehet terelni, ha ezt a pénztárcáján érzi.Pl. A hollandoknál 1500 Euró /év csak azért mert van egy füstös kocsid, és akkor még nem tankoltál, és nem fizettél kötelezőt, és nem is szervízelted a kocsit. Ezt nem kellett fizetni a tölthető kocsikra.
Mostanában jártak le ezek a lizingszerződések, ezért jött / jön be sok használt PHEV és elektromos autó.
(#31) =Mentor=
Majd meglátjuk mi lesz, nem látunk a jövőbe, de akár az is elképzelhető, hogy nem lesz olcsóbb az e car, csak a füstös lesz nagyon durva adóval sujtva, hogy gyártani se legyen érdemes.(#35) lvb
Ez konkrétan nem igaz.
(#37) PreikeStoleN
Ott sincs ingyen a töltés már jó rég.(#39) vegyszer
Így igaz, ahogy írod az utolsó bekezdésben.
A gyakroló e autosok most is otthon töltenek, mert kényelmesebb.
És fizetnének is a töltésért, csak legyen szabad a töltő, ha többet mennek mint a kocsi hatótávja.(#41) MrPetya19
Tud, mivel jellemzően nem teljesen üres akksival ér haza.
Ha meg előre tudja, hogy másnap messzebb kell mennie, akkor utabejt egy villámtöltőt és feltölti akár csak a felére is, és akkor éjjel felmegy a maradék idő alatt 100 ra.Persze, ahogy nőnek az akksi kapacitások, ez már nem feltétlen lesz igaz, ezért is inkább sürű toltőhálózat kellene, kiváltképp az autpályák, főutak mentén, akár a jelenlegi benzinkutak sűrűségével.
Mivel a helyi/agromerációs közlekedés visszatölthető bármely autóba egy éjszaka.(#48) erahurka
Erről van szó.Ha nekem lenne e autó, akkor csak a próba kedvéért töltenék utcán valószínű egyszer próbáltam volna ki, mint hogy parkolgassak, összeszedjem a kábelt stb.
Ha feltöltött a kocsi odébbálljak mivel ezt így illik, na ezt nem.
Inkább bedugom itthon, és tart amíg tart.
Ha meg többet kell mennem, akkor villámtöltő, amiért fizetnék szivesen, csak legyen szabad, ne legyen ottfelejtett autó.
Bicska nyitógató, amikor taxisok töltenek a jelenleg ingyenes töltőn.
Mint ahogy az is, hogy egy prius plugin, avagy ampera foglalja a töltőt, és várnak rá tisztán elektromos autok is, mert már nem tudnak tovább menni, a héten 2 szer is szemtanúja voltam ennek.
Ilyen esetben a hybridnek át kellene engedni a töltőt, mert ő el tud menni a követlező töltőig benzinnel is.(#49) ncc1701
De igen, egyszerübb lenne, és el fog jönni az idő, amikor a lakótelepek parkolójában ki lesznek építve a csatlakozók.
Hogy mikor azt nem tudom megmondani, de meg lesz oldva, mert a piac ki fogja kényszeríteni.(#50) axioma
Ez napirenden is van.
Legalább a zöld rendszámos városi terepjároktól kéne el venni, amikben benne van a benzines vagy diesel motor, mivel az a kocsi amelyik több száz LE ös biztosan nem takarékos.
A plugin hybridek közül egyedül az
Opel Amerat hagynám meg zöld rendszámmal, mert az mindent tud csinálni villannyal, ellenben a prius plugin pl nem tud fűteni, ami nagy feketepont.(#51) Tigerclaw
Sok esetben cseréli az amúgy csereérett kocsiját, ha amúgy is venne új autót.
Keményen adóztatva van arrafelé a füstös kocsinak csupán a birtoklása is, és az üzemanyag is sokkal drágább mint nálunk, tehát megéri neki anyagilag is, a norvég sem ellensége a saját pénzének.Ki lesz kényszerítve itt nálunk is, a kérdés, hogy mikor.
(#52) ncc1701
Ez igaz, de egyrészt a háznak is kell az energia, másrészt a legtöbb kocsiban csak 1 fázisú fedélzeti töltő van.(#54) ncc1701
Na ezektől elvenném azonnal.
A hatótávnövelt elektromos autón maradhat pl Bmw i3 rex, mivel ha járatod a rexet olyan magas a fogyasztásod, hogy saját érdeked, hogy csak a legközelebbi töltőig menj, de a tréleres szállítást megúszod.(#60) Zolik
A BMW nek jelenleg csak az i3 az elejtromos autója.
Amiket láttál az hybrid, ami tölthető, na azzal egyetértünk, hogy a plugin hybridre ne járjon zöld rendszám.
Ne felejtsd el, hogy használtan is lehet elelktromos autót venni, szóval nem kell a 30 milliós szöveg.A töltőhely nem parkoló, nem kifogás az hogy nincsen hely, keresni kell egy helyet szükség esetén akár pénzért is be kell állni egy parkoló házba.
(#64) axioma
A BMW i3 rex et az ölte meg, hogy a 120 AH típus már kellően nagy hatótávval rendelkezik, amire megfelelő töltő hálózat van a gyártó országában, valamint csökkenni tudodd a kocsi ára, mivel nincs benne benzinmotor.(#72) Zolik
Nem vagy képben,
Elektromos autóra nincs regadó, nincs vagyonszerzési illeték, nincs sulyadó.
cascot nem kötezező kötni, teslara nem is lehet/nehéz.
De még tán olcsóbb is kicsit.
a kötelező meg hasonló mint ha benzines/diesel(#76) WiZARD
Ott a pont.(#78) ncc1701
Használtért kell odaadni pár évesen akár kevesebb mint a felét, így már sokkal jobban kijön a matek.(#86) Zolik
Kevesebb kockázat van egy használt elektromossal a benzin/diesel hez képest.
A karoszériát ugyanúgy át kell nézni.A robbanómotorosban nem tudod, és az autó sem közli, hogy milyen gyakran cserélték az olajat, mennyit parkettázták hidegen stb.
Az elektromost rákötik a gépre és megmondja, hogy milyen az akksi.
+ beszerzel egy odb olvasót és viszed magaddal a laptopot / telot, és megnézed, hogy milyen állapotban van az akksi.
Az az eladó aki ezt nem engedi rejteget valamit.A nissan leaf a műszerfalon is kijelzi.
Átírásért sem kell fizetni.Az eredetvizsgában nem vagyok biztos.
Én sokkal inkább vennék használtan elektromos autót mint belsőégésűt.
(#88) axioma
A hasonló áru benzines / dieselnél ugyanúgy.Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
WiZARD
addikt
válasz vegyszer #138 üzenetére
Tudom, ilyet béreltem arra a 2 napra, amikor szükségem volt rá. A mindennapi autóm kiválasztásánál meg ez nem volt szempont, hisz tízévente 1x kell, akkor bérlek...
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
Új hozzászólás Aktív témák
- Több db HP Thunderbolt dock 230W G2 230W -os töltővel MONITORCENTER
- Philips Evnia 42M2N8900 Gamer Oled Monitor!42"/4k/138hz/0,1ms/Freesync-Gsync/HDMI 2.1/TypeC/Ambiglow
- -56% HP EliteBook 840 G8:i7 1165G7,16GB RAM,512GB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- Monitortató plexi konzol több elérhető készletről MONITORCENTER
- -50% HP EliteBook 840 G8: i7 1165G7,32GB RAM,1TB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.