- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Készül a Galaxy S24 FE
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- MG4 menetpróba
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
ma Leizzadtunk a Garmin legolcsóbb amoledes futóórájával.
-
Kulisszák mögötti videón a hamarosan megjelenő Stellar Blade
gp A kizárólag PlayStation 5-re szánt akciójáték alig két nap múlva debütál.
Új hozzászólás Aktív témák
-
lvb
aktív tag
válasz Tigerclaw #21 üzenetére
Emlékeim szerint nem a NAV, hanem volt olyan uniós tervezet, amely alapján 2025 után csak olyan elektromos autó hozható forgalomba, amely lekommunikálja a töltést a NAV-val, és te utána befizeted a jövedéki adót (különben hiába dugod töltőre, nem fog tölteni az autó).
Ez alapvetően korrekt, akkor is adóznod kell, ha a saját napelemeddel töltöd az elektromos autót, mert annak is van jelentős költsége a hálózatirányító részéről. Ami nem korrekt: Ha szigeterőműved van - pl.: tanyán, ahol nem tudsz visszatölteni az elektromos hálózatra.
Amiről szó volt még, a dinamikusan változó lakossági áramár. Ami mondjuk -10 és 200 HUF/kWh. Itt majd beállíthatod, hogy csak akkor töltsön az autód amikor pl. 5HUF alatt van az áram ára. Ezt valószínűleg meg is kell lépniük, hála a nap és szélerőművek terjedésének.
Új hozzászólás Aktív témák
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care