- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Mobil flották
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Master Detective Archives: Rain Code - Rövid előzetesen az új kiadás
gp A korábban Switch-re megjelent játék a nyáron újabb platformokra is ellátogat.
-
Képeken a Honor 200 Pro
ma Az egykori anyacég, a Huawei fotós csúcsszériájára hasonlít a hátlapi dizájn.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz 1stVikman #159816 üzenetére
Nem attól lesz valami DRL szabályosan, hogy jól működik az automatika benne. Azzal a lámpatesttel hivatalosn úgy gordult ki a gyárból az autó, hogy ködlámpa. Nincsen meg hozzá a rendes E1-es jelzés ami a DRL.
Nekem is olyan volt a Passat, hogy tolatásra bekapcsolta a ködlámpát. De az nem is menet közben világít. Ahogy Corning lights is csak 25 km/h alatt megy.
(#159817) i-sti: Ezt látod nem tudom, csak feltűnt a hiánya Ebben ott van [link]
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz havri1 #159841 üzenetére
Michelin CC+ használok és nagyon megvagyok elégedve vele. A tesztekben is jól szerepel egy pontot kivéve. Havon pocsék. Csak akkor szabad ezt választani ha valaki nem hegyen lakik és sokat esik a hó. Én azért is választottam mert itt a mezőföldön nincs semmi domb és az utóbbi éveket elnézve azt az 1-2 hét havat simán el lehet viselni. Viszont vízen meg a mintája miatt jól viselkedik amiből úgyis több van télen. Sok teszten azért vérzik el a CC mert jégen leszerepel. Ami szerintem egy hülye teszt. Jégen a szöges gumin kívül minden pocsék. Évi 10-et megyek, nagy részét nyáron. Nekem felesleges a két szett.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #159904 üzenetére
Pont ezért cseréltem le a 5! éves Passatot. Mert nem az a kérdés, hogy el fog valami romlani benne hanem, hogy mikor.
Egyszerűen állandó mementóként lebegett a fejem felett, hogy az EGR után mi fogja magát megint megadni. Sokan kérdezik az ismerőseim közül, hogy nem visszalépés a sima szívó 1.8 Auris. Mondom de az, viszont nem félek tőle, hogy tönkremegy. Mellesleg harmad annyi a szervizköltsége.
Van egy ismerősöm akinek a hírhedten szar 2.0 PDTDI-je van a 170 lovas. Imádja mert erős, de majd széthullik a kocsi. Minden tele hibakóddal. Maszekhoz hordja mindig megtákolja és megy vele tovább. Sokan tényleg csak azt látják, hogy huh de jó erős meg minden a 12 éves PDTDI.(#159913) i-sti: Na ez meg a másik. Akinek minden áron kell a 4 karika meg az A6. Mindegy milyen állapotban, csak beleülhessen. És szerintük én csinálom szarul, hogy 2-3 évenként 3 éves autókba ülök. Csak sokan azt nem látják, hogy mennyit elköltenek szervizre meg üzemanyagra. A "prémiumra" egy vacak csapágycsere se áll 5 számjegy alatt. Ezért megy a pékhez aki majd megoldja az 5 kilóssal és a többi.
Van kollégám aki ki akart lépni a kispolgár árnyékból és ő most a 20 éves Mazdát márpedig A6-ra cseréli, de szigorúan kézi váltós meg benzines. Na sikerül belenyúlnia egy olyan 2.0 FSI-be, hogy csak a gondja van vele amióta megvette. Hagyta már ott az út szélén. De akkor is elmondhatja a csaja, hogy az ő pasijának német "prémium" van[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Mauzes #159916 üzenetére
Saját kocsimról tudok nyilatkozni ami egy B7 Passat volt. Márkaszervizbe vittem a 160e-es szervizre. Olaj+szűrő és gázolajszűrő. Ennyit csináltak meg mert mást nem kértem. Ez volt 85000 Ft. Na most egy B8 Passat ettől csak többe lesz. DSG váltóolaj csere amit 60e km-ként meg kell ejteni, az márkaszervizbe egy Q5-be volt 2017-ben 96576 Ft. Tuti drágult már. Ha Passatot akarsz és szakszervizbe akarod vinni az nagyon sokba lesz mindig.
(#159918) i-sti: Lehet, hogy akkor olcsó amikor "megcsinálják", de utána sokkal többe lesz Persze, hogy nem BMW szint, mert jobb
Ohh, hogy én ebből a 14000 Euróból milyen Audit kaptam volna. Nagy álmom egy Alltrack és volt is köztük jó pár amikor a Passatokat néztem. De nem mertem még egy nyűgöt a nyakamba venni a 4 kerékkel. Egy Allroad A6 meg már az imádás legnagyobb kategóriája számomra. Bitporké is nagyon tetszett mindig.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #159921 üzenetére
Nevetni fogsz, de ameddig a Passat megvolt tényleg bringával jártam mindenhova a városon belül Sajnáltam elővenni 3-4 km-re. Gondolkoztam robogón, de most meg, hogy már megvan a hibrid annyit eszik mint egy kismotor ezért inkább azzal járok mindenhova Egyébként kikérem magamnak 2hónap után kimerészkedtem a kis kocsimmal a városból Lassan egy hónap után újból tankolnom kell majd
Lég- és pollenszűrőt én is magamnak cseréltem mert annyira egyszerű. Megrendeltem a gyári MANN-t és ugyanaz a cikkszám ment bele mint ami benne volt.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #159924 üzenetére
Igen tudom, majd jobban kell talpalnom, pedig csak 40 liter a tank. Szeptember 19-én tankoltam utoljára és még negyedig van a tank
Nagyon jól elvoltam a 70 literes tankkal a Passatba jó sokáig húzta. Mondjuk azt nem engedtem soha negyed alá a hűtés miatt.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz Mauzes #159940 üzenetére
Garancia időn belül semmit nem cserélnék magamnak otthon. Ha bármi történik akkor abba bele fog kapaszkodni a szerviz, hogy ezt nem mi és nem itt csináltuk. Semmilyen kapaszkodot nem szabad nekik hagyni. Nem találom a cikket, de volt a Totalcaron egy olyan, hogy elcsúszott egy kötelező szervizzel és már nem fogadták a garanciális igényét. Pont VW volt ha jól rémlik.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz lord_devil #159978 üzenetére
Volt nézve VCDS-el, hogy mennyi időnként regenerál vagy csak érzésre mondod?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz lord_devil #159982 üzenetére
Csalószoft ki lett belőle ütve vagy ez a motor nem volt érintett? Ha megkapta a szoftverfrissítést akkor nem csoda ha 400-500 km után regenerál.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz lord_devil #159984 üzenetére
Kényes téma a DPF, nem érdemes vele sokat várni, mert mást is tönkrevághat elég szépen. Ha 280km-nél volt 12g akkor olyan 400-nál állhatna neki elvileg legkorábban, mert olyan 19-22g körül kezdni el a regenerációt. Mondjuk ha városban használod akkor 300km alatt könnyedén televeri a DPF-et.
VAG DPF teljes verziójával tudsz mérni Oil Ash tartalmat ami fontosabb mint a többi szám.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #159988 üzenetére
Ez a 0.175 L az összes CRTDI-re érvényes amúgy vagy motoronként eltérő lehet? Csak azért kérdem mert a Q5-ben 2.0 CGLB 177Le-be úgy rémlik több van benne.
(#159990) lord_devil: Én is őket néztem, ha majd egyszer eljut oda a kocsi, hogy tovább nem bírja már A tisztítás módját ahogy leírják az jól hangzik és elvileg így is kell véghezvinni.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz lord_devil #159996 üzenetére
Majd légy szíves számolj be ha megcsinálták a tisztítást. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi a tapasztalat velük. Ha esetleg tudsz nézzél majd megint egy VCDS-t ugyanarról amit belinkeltél. Oil Ash a legfontosabb érték, hogy mennyire tudják lenyomni.
Amúgy az jó hír, hogy még nem volt ilyen hibajeled, az azt jelenti, hogy eddig soha nem lépte át a küszöbértéket és rendben letudott minden regenerálást.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #160004 üzenetére
Értem amiket írsz. Jó lenne egy tényleges tapasztalat aki már csinált ilyet és tartós eredménnyel végződött. Én csak azért néztem őket, mert elvileg géppel tisztítják kiszerelés után. Elméletben ez lenne a jó megoldás.
Emlékszem rá, hogy Mágus linkelt korábban valami szlovák céget, hogy ő hol fogja majd a sajátját csináltatni. Valami ilyen kellene MO-ra is. Ha nem megy el a Q5 akkor előbb vagy utóbb meg kell csináltatni annak is mert már 0,2L felett van.
1stVikman: Bárcsak 1600 Ft-ból megoldható lenne mindez
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz VGYke #160046 üzenetére
Nem csesztél rá, jó a Jetta nagyon. Szerencsére a legjobb TSi-vel vetted. Jól megy és jól fogyaszt. Amennyire látom tényleg Highline. Van neki egy szép nagy előnye, hogy magyarországi a kocsi.
(#160047) Kiskokó: Majdnem olyat vettem a Toyota Hybrid helyett. Tudsz róla valamit írni, hogy milyen? Baromira tetszik a Jetta Hybrid.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Csak hülyéskedtem és a régi 1.8T-re gondoltam.
CAXA motorkodós talán a "legjobb" 1.4 TSi az itteni infók alapján.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz kazsolt #160163 üzenetére
Ebben a topikban leginkább a 1.2 és 1.4 TSI-vel van tapasztalat. Azokkal a láncon meg a kokszon kívül nagy gond nincs. Azt tudom, hogy a 1.8TSI nem ajánlott konstrukció.
Egyik kollégámnak van 2.0 FSI de tele van gonddal.
Ha valaki ismeri a 2.0 TSI-t akkor biztos ír róla.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz kazsolt #160167 üzenetére
Igen, szinte mindnek van valami betegsége. [link]
Mondom az 1.2 vagy 1.4 TSI a legkevésbé rossz ami belefér a keretedbe is. Vagy egy bizonyított 100e körül futott (nem városban) 2.0 CRTDI, CFFB motorkóddal.
Ha újként veszed mindegyik jó lesz. Használtként gáz mert nem ismerjük, hogy az előző tulaj mit csinált vele.Óriási off: 1.4T Vitara. Jelenlegi tapasztalatok alapján baromi jó motor.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Létezik egyáltalán olyan motor ami nem megy tönkre pár év alatt? 2010-től kezdve szerinted melyik a legjobb motor VAG vonalon?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Gabor901127 #160199 üzenetére
Ez a károkozás idejét írja le és, hogy mennyi kilométernél történt. 10000-15000 Euró között volt rá kifizetés elvileg.
A márkaszervizes adatok nincsenek belerögzítve az AUTODNA rendszerébe.Ezek szerint ha valós a km, akkor január óta alig ment pár kilométert. [link]
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz grizlisandor #160216 üzenetére
Inkább csak nem vetted még észre. Ha kint áll a kocsid a csillag garázsban akkor csak egy éjszakát eső után, már reggel tiszta vakrozsda a tárcsa.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest